• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.450 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.832 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Het was geen doodschop, Messie leeft nog. Jullie zijn gewoon een stelletje overdrijvende wijven.

Al die Champions League winnaars kunnen me gestolen worden. De mooiste finales waren die van Milan - Liverpool 3-4 (rust 3-0) en Bayern - Man U 1-2. (na 90 min 1-0) En dat had helemaal niets met het veldspel te maken, mlar met de dramatiek. Nee, heb meer lol beleeft aan de nacompetitie thriller tussen Excelsior en Sparta dan aan de afgelopen CL finale

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Hij is er niet aan overleden nee. Maar met wat minder geluk had hij de rest van het seizoen kunnen revalideren.

Maar volgens mij praat ik tegen een muur.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Als, als, als........ Voorlopig is er nog nooit een voetballer overleden aan een schop en is het aantal echt ernsitige blessures op jaarbasis op een hand te tellen. Kortom, die meeste doodschoppen zijn volkomen onschadelijk, maar zorgen wel voor een boel emotie. En ach, dan moet je een jaartje revalideren, heeft elke sporter wel eens (meestal niet eens door een overtreding. Misschien springen ook verbieden, je kan zo door je enkel gaan....). Zie ook Sven Kramer of Tomasson, hoort bij de sport, krijgen ze ook nog goed voor betaald.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

De mooiste finales waren die van Milan - Liverpool 3-4 (rust 3-0) en Bayern -

Zo mooi dat je niet meer weet dat het 3-3 werd?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Rare manier van sportbeleving heb je dan...

We zullen Ooijer eens bij Ajax-Feyenoord als het 6-0 staat inbrengen om hen eens lekker de achillispees van Wijnaldum eraf te schoppen. Mag van Reinbo, is emotie en ze krijgen er ruim voor betaald om te revalideren

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Zo mooi dat je niet meer weet dat het 3-3 werd?

Exact, kun je nagaan, zelfs de uitslag is onbelangrijk, de emotie is het enige wat beklijft.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Reinbo schreef:

Exact, kun je nagaan, zelfs de uitslag is onbelangrijk, de emotie is het enige wat beklijft.

Maar dat is wel een heel andere emotie dan wanneer iemand moedwillig de verdommenis in wordt geschopt. Of ben je ook zo eentje die een poging tot moord (of flink lichamelijk letsel) vindt kunnen?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Voorlopig is er nog nooit een voetballer overleden aan een schop

Wel eens gehoord van Nigeriaan Idahor?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Nee, vertel...

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Reinbo schreef:

Het was geen doodschop, Messie leeft nog. Jullie zijn gewoon een stelletje overdrijvende wijven.

Lol, weet niet of jij afgelopen week zat te bitchen over die beet van Suarez, ik hoop het maar van niet. Zo wel, dan kan ik je toch echt niet meer serieus nemen. Dit vind ik echt tien keer erger.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Maar dat is wel een heel andere emotie dan wanneer iemand moedwillig de verdommenis in wordt geschopt. Of ben je ook zo eentje die een poging tot moord (of flink lichamelijk letsel) vindt kunnen?

Tuurlijk als iemand echt de verdoemenis in wordt geschopt keur ik het af. Maar Jullie doen net alsof dat gister met Messie het geval was, maar die stond een minuutje later gewoon weer overeind. Of ben jij er zo eentje die vind dat als hij iemand een klap geeft een moordenaar is?

Af en toe een flink tikkie uitdelen hoort er wat mij betreft absoluut bij.En dat is exact wat Ramos deed.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Lol, weet niet of jij afgelopen week zat te bitchen over die beet van Suarez, ik hoop het maar van niet. Zo wel, dan kan ik je toch echt niet meer serieus nemen. Dit vind ik echt tien keer erger.

Ik heb niets slechts gezegd over de bijt van Suarez. Psv-ers mag je van mij altijd bijten.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Dit zijn ook gewoon doodschoppen 1e klas, hier kan je serieus iemand ernstig mee verwonden. Toch staan ze erna weer vrolijk op en spelen verder. Ik vind ze serieus vergelijkbaar met die van Ramos.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Ik heb niets slechts gezegd over de bijt van Suarez. Psv-ers mag je van mij altijd bijten.

Gelukkig

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

Nee, vertel...

Overleden door een tackle. Bij het neerkomen op deg rond triggerde dat een hartaanval en hij overleed na een kwartier op het veld. Hij had geen hartaandoening.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(embed)

(embed)

Dit zijn ook gewoon doodschoppen 1e klas, hier kan je serieus iemand ernstig mee verwonden. Toch staan ze erna weer vrolijk op en spelen verder.

Nou, vind dit prima schopjes. Is rood, maar daar krijg je hooguit een bloeduitstorting van. Kans dat je jezelf blesseerd omdat je je bij zo'n actie verstap is veel groter.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Overleden door een tackle. Bij het neerkomen op deg rond triggerde dat een hartaanval en hij overleed na een kwartier op het veld. Hij had geen hartaandoening.

Tja, dat is een indirect gevolg. als hij over zijn veter was gestruikeld had hem hetzelfde kunnen overkomen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Tja, dat is een indirect gevolg. als hij over zijn veter was gestruikeld had hem hetzelfde kunnen overkomen.

Doet daar niets aan af, en lijkt me lastiog te bewijzen dat het anders ook wel gebeurd was. Jij zegt dat het geen dood tot gevolg heeft gehad, wat dus al onzin is.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Nou, vind dit prima schopjes. Is rood, maar daar krijg je hooguit een bloeduitstorting van. Kans dat je jezelf blesseerd omdat je je bij zo'n actie verstap is veel groter.

Zoals Totti daar trapt, zo trappen dronken aggressievelingen ook op elkaar in. Die Pepe zal die ene speler ook maar net in de ballen raken ipv net boven zn kontje. Poeff

Een bijtje tot daar in toe, dit zijn trappen die echt smerig zijn. Kijk alleen al die blik van Totti....dodelijk

Killer-Instinct

• 227 berichten
  • 0 stemmen

Ik denk dat ijshockey meer wat is voor Reinbo,lekker hard en bruut,en niemand die elkaar wil sparen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Killer-Instinct schreef:

(quote)

Feyenoord kan al het geld gebruiken dus een paar miljoen zeker,en denk je dat Castaignos zo goed wordt dat je meer kunt vragen in de toekomst?

Dat er talent in zit klopt,maar ik vind dat die wel erg opgehemeld wordt.

Dodelijk 1 op 1 met de keeper vind ik hem niet,kopsterk is die niet,een goed afstandschot heeft die ook niet,en hij is ook niet supersnel ofzo,en ook 1 op 1 een mannentje uitspelen zie ik hem zelden tot nooit doen.

Ik wil hem niet afkraken want hij is nog jong maar sommigen denken dat de nieuwe Torres er al speelt.

Castaignos is pas 18 jaar geworden. Wat een maatstaf is: hij was duidelijk beter dan al zijn leeftijdsgenoten, dus dan ben je een heel groot talent. Ik zie bijzonder veel potentie in hem. Hij is op momenten absoluut wel snel, met de bal, kan kappen en er als een speer vandoor gaan. Hij staat ook vaak op de goede plek, een belangrijke kwaliteit voor een spits. Hij zal absoluut groeien. Over 3 jaar is hij het dubbele minstens waard.

Killer-Instinct

• 227 berichten
  • 0 stemmen

Ach meningen verschillen,en Suarez spoort niet dat die gaat bijten maar zolang je geen oor eraf bijt vind ik bijten minder erg dan een brute tackle die express wordt uitgevoerd.

Snap niet waarom bijten zo'n hoge straf krijgt(omdat het zelden gebeurd?) en een doodschop hoogstens 3 of 4 wedstrijden.

Tenzij iemand zoals die gozer van Sparta er de rest van z'n leven afligt,dan is het opeens zo verschrikkelijk en een zonde en moet die jongen de rest van z'n leven ermee leven.

Pff als ik moet kiezen tussen een doodschop krijgen of gebeten worden dan weet ik het wel,bijten is mij thuis deel van het voorspel.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

(embed)

(embed)

Dit zijn ook gewoon doodschoppen 1e klas, hier kan je serieus iemand ernstig mee verwonden. Toch staan ze erna weer vrolijk op en spelen verder. Ik vind ze serieus vergelijkbaar met die van Ramos.

Wat kreeg Pepe toen van de Spaanse bond? 1 Wedstrijd voorwaardelijk?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

10 wedstrijden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wat een maatstaf is: hij was duidelijk beter dan al zijn leeftijdsgenoten, dus dan ben je een heel groot talent.

Raar argument, zeker als de rest niet veel soeps is.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat was Quansah destijds ook bij Ajax, zelfde geldt voor Hersi en v. Beukering volgens mij. Talent alleen is niet genoeg, al geloof ik ook wel in Castaignos. Ik denk nog steeds dat hij en Castillion het koningskoppel van het toekomstige Oranje gaan worden.

Killer-Instinct

• 227 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Castaignos is pas 18 jaar geworden. Wat een maatstaf is: hij was duidelijk beter dan al zijn leeftijdsgenoten, dus dan ben je een heel groot talent. Ik zie bijzonder veel potentie in hem. Hij is op momenten absoluut wel snel, met de bal, kan kappen en er als een speer vandoor gaan. Hij staat ook vaak op de goede plek, een belangrijke kwaliteit voor een spits. Hij zal absoluut groeien. Over 3 jaar is hij het dubbele minstens waard.

Ja ach,dat vraag ik me af,want Vlaar wordt bij Feyenoord(en ook daarvoor bij AZ) gezien als groot talent maar als je bij een club speelt waarbij het slecht blijft gaan,ga je uiteindelijk mee in de misere en ga je ook fouten maken omdat je continu alles op moet knappen.

Vlaar verkoop je ook niet voor een hoog bedrag en groeit amper,niet zijn schuld by the way,maar Castaignos kan hetzelfde probleem tegemoet zien.

En dat kappen kan iedereen wel,en vaak op de goede plek staan om het af te maken(zoals tegen Ado) vind ik persoonlijk wel meevallen,dat er spits er af en toe staat,tja,Van Nistelrooy had dat echt als kwaliteit,die kon bij Man Utd amper mooi scoren maar had die kwaliteit pas echt.

Maar we zullen zien,talent heeft die,maar zie hem nou niet bij een grote Europese topclub eindigen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Raar argument, zeker als de rest niet veel soeps is.

Als je in een lichting de beste spits bent, heb je over het algemeen wel veel talent. Daarnaast kun je aan een speler zien of hij talent heeft of niet, hij scoorde er op los.

Nu scoort hij ook 4 x in 5 wedstrijden in een team dat niet echt draait. Hij moet nog heel veel leren, maar er is gewoon potentie. Je kunt gauw genoeg zien of een speler potentie heeft of niet.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

Dat was Quansah destijds ook bij Ajax, zelfde geldt voor Hersi en v. Beukering volgens mij. Talent alleen is niet genoeg, al geloof ik ook wel in Castaignos. Ik denk nog steeds dat hij en Castillion het koningskoppel van het toekomstige Oranje gaan worden.

Ik zeg ook duidelijk dat hij zich door moet blijven ontwikkelen, anders komt hij er niet nee. Op dit moment is hij niet (veel) beter dan welke spits dan ook in de Eredivisie (op Rose na dan).

Killer-Instinct

• 227 berichten
  • 0 stemmen

Man Utd heeft trouwens met 4-0 verloren van West Ham.

Behalve Real Madrid en heel misschien Chelsea zie ik geen club die Barca kan kloppen in de CL.

Ik vind Man Utd zo'n mooie club maar ik vind het een heel saai team,jammer dat vd Vaart daar niet heen gegaan is.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.