• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.453 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.835 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

In de reguliere tijd was Spanje niet veel beter. In de verlenging wel, toen begon Spanje eigenlijk pas onbezorgd en vrij te ballen.

In reguliere tijd waren ze gelijkwaardig. In verlenging was Spanje iets sterker. Niet meer dan dat.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

In de reguliere tijd was Spanje niet veel beter. In de verlenging wel, toen begon Spanje eigenlijk pas onbezorgd en vrij te ballen.

Vond het eigenlijk wel een compliment naar Nederland toe dat Spanje ook zo nerveus was. Eigenlijk wel aandoenlijk hoe de wedstrijd begon. De ene trap na de ander van beide kanten.

Niemand was zo nuchter om in te zien dat er gevoetbald moest worden.

Maar ochochoch wat was het retespanend.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

moviemafketel schreef:

(quote)

Vond het eigenlijk wel een compliment naar Nederland toe dat Spanje ook zo nerveus was. Eigenlijk wel aandoenlijk hoe de wedstrijd begon. De ene trap na de ander van beide kanten.

Niemand was zo nuchter om in te zien dat er gevoetbald moest worden.

Maar ochochoch wat was het retespanend.

Het was inderdaad alleen "leuk" voor mensen die Nederland of Spanje supporterden. Naar mijn idee was het véél te spannend.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

Ach, heb zelf ooit een Real - Barca meegemaakt waar het 5-0 werd, begon Barca ook gewoon te schoppen met Rood voor Stoitchkov tot gevolg. Hoort juist bij het voetbal, maakt het zo mooi (emotie ). Gaat niets boven de vlam in de pan, zoals gisteren bij dat opstootje met Ramos. (Of ooit bij Feyenoord - Real toen ze Coentje schopte) Vind ik vele malen leuker dan dat domme getik.

(embed)

Mannelijk voetbal

(man = bal)

Dat is geen voetbal, dat is gewoon ordinair iemand onderuithalen en nog proberen om iets te breken ook. Met ander woorden: walgelijk.

kos schreef:

Mooie trap trouwens van Ramos, jammer dat ik het niet meer gezien had.

Precies waar je om vraagt als je expres de bal 30 keer nutteloos laat rondgaan om uit te dagen. Hoopte er al een hele tijd op.

Jou kan ik niet meer serieus nemen in dit topic. Hoe kom je erbij dat dat 'nutteloos rondgaan' is? Dat heet goed positiespel. Daardoor creeër je ruimte en die ruimte gebruik je dan om te kunnen scoren. Of is dat te moeilijk om te begrijpen voor jou hersencellen?

Het valt me trouwens op dat een aantal mensen hier schoppartijen toejuichen, terwijl ze het afkeuren als Suarez of Nasty Nigel zoiets doen. Raar.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

En nou snel ophoepelen

Ik vind het walgelijk dat je kan genieten van zo'n soort actie's als die van Ramos. De jong speelt ook op deze wijze en die heeft al 3 gebroken benen veroorzaakt. Dat is toch geen entertainment?

Juist wel, resoneert terug naar de gladiatoren gevechten in het oude Rome.

Ik heb zelf gewoon veel minder met dat getik. Leuk voor een kwartiertje of zo, maar een wedSTRIJD is voor mij pas compleet als er ook penalties zijn gegeven, de brancard het veld een paar keer op is geweest, een paar scheidsrechterlijke dwalingen, waar het publiek furieus op reageert en een keertje rood. Pas dan is mijn voetbal avond compleet. Het is zoveel meer dan enkel dat getik. Hou ook meer van actie films dan van zoetsappig drama.

The Almighty schreef:

Dat is geen voetbal, dat is gewoon ordinair iemand onderuithalen en nog proberen om iets te breken ook. Met ander woorden: walgelijk.

Dat hoort er voor mij bij (breken hoeft niet, maar uitschakelen, voor de rest van de wedstrijd is prima.)

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Was wel een spannend potje. Tot die wereldspits erin kwam. Hoe heet 'ie ook alweer? Mido.

Bedankt dat je voor mij de honneurs waarneemt oue.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Reinbo schreef:

Ik heb zelf gewoon veel minder met dat getik. Leuk voor een kwartiertje of zo, maar een wedSTRIJD is voor mij pas compleet als er ook penalties zijn gegeven, de brancard het veld een paar keer op is geweest, een paar scheidsrechterlijke dwalingen, waar het publiek furieus op reageert en een keertje rood. Pas dan is mijn voetbal avond compleet. Het is zoveel meer dan enkel dat getik. Hou ook meer van actie films dan van zoetsappig drama.

Dus jij krijgt een opwindend gevoel als Nasty Nigel ervoor zorgt dat iemand per brancard het veld moet verlaten? Als je houdt van scheidsrechterlijke dwalingen, moet je niet gaan lopen zeiken als Feyenoord benadeeld wordt (in de toekomst).

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Bedankt dat je voor mij de honneurs waarneemt oue.

Krieg gedoan, zoals we dat op z'n Veendams zeggen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

(quote)

Dus jij krijgt een opwindend gevoel als Nasty Nigel ervoor zorgt dat iemand per brancard het veld moet verlaten? Als je houdt van scheidsrechterlijke dwalingen, moet je niet gaan lopen zeiken als Feyenoord benadeeld wordt (in de toekomst).

Tuurlijk wel, dat zeiken hoort er ook bij. Zonder zou het toch veel minder leuk zijn. Ben het daarom eens met Blatter en tegen technische hulpmiddelen. Enkel op de doellijn.

En geef toe, heel Nederland raakte opgewonden over Nasty Nigel's kick tegen die Spanjaard.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Krieg gedoan

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Hoe zeg je het dan wel Don?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Weet ik niet.

jordandejong

• 4772 berichten
  • 1431 stemmen

Castaignos wil op termijn naar Inter | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Slim van hem om dat te willen. Hij beseft dat hij eerst nog twee jaar moet rijpen in de eredivisie en daarna is een culb als Inter natuurlijk een droom die uitkomt voor hem.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Tiepje Elmander als je het mij vraagt.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

ALLE gebruikers die gisteren een transactie gedaan hebben om via Sport1 Internet TV Barcelona – Real Madrid te kijken, krijgen hun aankoopbedrag van 3,99 teruggestort in hun Sport1 wallet zodat ze kosteloos een andere wedstrijd naar keuze kunnen kijken. Daarnaast stort Sport1 nog een extra tegoed van 3,99 in de wallet van alle gebruikers zodat ze nog een extra wedstrijd naar keuze gratis kunnen kijken.

Hoe ideaal, de vorige keer met Uruguay-Argentinië had ik ook al geld terug gekregen. Heb zometeen weer 10 euro tegoed bij sport1, m.a.w. nog een maand gratis.

Stream haperde gisteren inderdaad soms, maar echt heel veel last heb ik er niet van gehad, dan is dit altijd prettig nieuws

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

(quote)

Dat hoort er voor mij bij (breken hoeft niet, maar uitschakelen, voor de rest van de wedstrijd is prima.)

Jij bent het typische voorbeeld van een Feyenoorder

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Een fan ergens van zijn of echt fan zijn van een club is ook iets anders.

Ik heb gewoon genoten van Barca. Real is een mooie clubs, maar Barca vind ik nog mooier. Zeker zoals ze nu spelen.

Ik heb gisteren ook staan juichen. Barca is wat mij betreft ook de veel mooiere ploeg met het veel mooiere stadion.

Waar het ook om gaat is dat Barcelona als enige ploeg op de wereld het voetbal speelt zoals het hoort te zijn. Dit is puur de essentie van de sport. Teamwork, prachtige goals, mooie individuele acties..... het bevat werkelijkwaar op elk facet de essentie van het voetbal.

Zelfs een kameraad van me gisteren die voor Real was zat te kwijlen bij het spel van Barca.

Ook al heb je een hekel aan Barcelona, als je dit niet kan waarderen ben je geen voetbal liefhebber. Punt uit!

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

Mourinho: 'We zijn verslagen, niet vernederd.'

'Dit is de slechtste wedstrijd uit mijn loopbaan als trainer, maar dat is omdat ik nog nooit zo ruim heb verloren.'

Deze vent is echt één van de grootste egotrippers aller tijden.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Gelukkig, dan zijn wij ook niet vernederd vorige week

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

rep_robert schreef:

Gelukkig, dan zijn wij ook niet vernederd volgende week

Sinds wanneer heb jij zo weinig vertrouwen in Ajax?

Overigens vond ik het opvallend hoe vaak Barcelona de trekker niet overhaalde. Heb alleen al in een fase in de tweede helft een keer of vijf gapende gaten achter de defensie van Real gezien, waar de Barca-spelers zo in hadden kunnen duiken als ze wilden, maar niks mee deden - maar geef ze eens ongelijk met een 4-0 stand.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hoeft schram dus niet weer 4 euro bij elkaar te sparen met zijn vrienden.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Is al verbeterd Quido

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Vond ik juist niet, ze wachten geduldig en pats boem een goal en de wedstrijd uitspelen, tegen Paraguay was het ff linke soep maar toen je ze zag spelen tegen duitsland wist ik wel hoe laat het was.

Doelde dan ook op die wedstrijd. Voor de rest waren ze erg koel, iets te koel. Drukte vaak niet door bij een marge van 1.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Hier doe je Spanje tekort, Spanje heeft minder gepiekt maar was overall veel beter dan Duitsland. Duitsland speelde mooi en leuk voetbal, maar niet beter dan bijvoorbeeld Nederland (laat staan Spanje).

Doe ik eens bescheiden . Maar je hebt wel gelijk hoor, vond Spanje ook het mooist spelen maar dacht dat het aan mijn rood/gele bril lag .

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Jij bent het typische voorbeeld van een Feyenoorder

Idd niets zo mooi als een kolkende Kuip. En een kuip gaat veel meer kolken van onrecht en strijd dan van 'mooi' getik.

Heerlijk hoe de vlam in de Kuip slaat als een Feyenoorder geel of rood krijgt. Gio wist ze altijd op precies het goede moment uit te lokken.

kos

• 46716 berichten
  • 8871 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Sinds wanneer heb jij zo weinig vertrouwen in Ajax?

Overigens vond ik het opvallend hoe vaak Barcelona de trekker niet overhaalde. Heb alleen al in een fase in de tweede helft een keer of vijf gapende gaten achter de defensie van Real gezien, waar de Barca-spelers zo in hadden kunnen duiken als ze wilden, maar niks mee deden - maar geef ze eens ongelijk met een 4-0 stand.

Het grappige is dat ze slechts 7 schoten op doel hadden, waarvan dus 5 doelpunten. Vooral enorm effectief.

ThaMovieVoter

• 3637 berichten
  • 2261 stemmen

kos schreef:

Tja, we kunnen wel eeuwig over die nepclub uit Amsterdam ouwehoeren.

Wat heeft FC Blauw-Wit Amsterdam hier nou weer mee te maken?

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)
Idd niets zo mooi als een kolkende Kuip. En een kuip gaat veel meer kolken van onrecht en strijd dan van 'mooi' getik.

Heerlijk hoe de vlam in de Kuip slaat als een Feyenoorder geel of rood krijgt. Gio wist ze altijd op precies het goede moment uit te lokken.

Tsjah, stuk voor stuk heb je gelijk. Komt ook meer omdat Feyenoord nooit mooi getik vertoond, dus dan is het stadion ook nooit in extase bij zo'n moment.

De momenten dat het wel voorkomt hebben de spelers in dat geval geen Feyenoord shirt aan, maar een Ajax shirt. Dus ook daarom logisch dat jullie niet juichen voor mooi getik

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos

Wat heerlijk hoe gefrustreerd hij hier reageert gisteravond en vandaag op Barca-Real. Maakt die 5-0 alleen nog maar mooier. De rijkste en ''grootste'' club ter wereld is denk ik bijna nooit nog zo vernederd. Misschien dat Real-Ajax uit ''96 nog in de buurt komt, maar verder...

Ga hem zo integraal eens herkijken. Ben benieuwd.

Die pass van Messi bij die 2e treffer van Villa (de 4-0)

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Die was smullen, smullen en nog eens smullen. Godsiedikkemie!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.