- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Het grote voetbaltopic
Het grote voetbaltopic
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Ik las een gerucht dat Grygera in de winterstop naar ajax zou komen (link met Raiola). Zou ik zonde vinden. Voor wie zou hij moeten spelen. Mits ze natuurlijk iemand zouden verkopen in de verdediging.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tot de zomer zal hij sowieso dan wissel zijn. En verder hebben we met oa Ooijer en Oleguer nog alternatieven. Maar misschien zou hij een vervanger worden van bv Vertonghen, mocht hij van de zomer vertrekken? Hoop het niet, Jan is echt een leider aan het worden. Die jongen voelt echt wat voor Ajax. Zou het graag zien dat hij nog 5 jaar bleef.
Grygera is voor Ajax kwalitatief gezien overigens best oke. Maar dit is niet echt beleid.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Nee ik hoop ook dat Verthongen keurig blijft. Ik ben alleen bang, dat hij die 5 jaar niet gaat halen. Dat is niet gebruikelijk in het nederlandse voetbal tegenwoordig. Hij zou inderdaad wissel zijn van de zomer. Alhoewel ik liever wel Grygera als alternatief zie, dan Ooijer en Olequer.
Inderdaad is Grygera voor de nederlandse competitie gewoon een goede speler.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Vertonghen is niks minder dan een hooligan die wat mij betreft zo snel mogelijk dit land moet verlaten.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Dan ben ik benieuwd wat je van activist olequer vind. 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Oleguer zal maandagavond ook wel juichend voor de tv hebben gezeten 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Bij Vitesse hebben ze die dooie vogel Hertog opgezet. Eindelijk komt er daar in Arnhem nu eens een lijk in de kast in plaats van dat er daar één uit valt 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zit even naar Ajax-tv te kijken en dan krijg je oude momenten te zien en de top 10 gescoord door Kluivert. En dan zie je er spelers omheen lopen als De Boertjes, Litmanen, Davids, Sar, Overmars, Blind, Kanu, George, Rijkaard etc. De goede oude tijd. Hoop dat het ooit weer herleefd wordt.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Gaat weer lekker bij Samp - PSV
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Deed Toivonen nu precies hetzelfde als Lindgren? Nog even een tikje na geven terwijl de bal al weg was? 
PSV is wel weer matig, overigens.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
PSV is allang geplaatst toch?
Mooie kool van Samp trouwens!
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Nou ik zit klaar voor een paar mooie goals en vuige overtredingen. Laat het heerlijk voetbal avondje maar beginnen.... 
Edit: Blijkt het al lang begonnen te zijn. 
Hup Samp!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
9 minuten extra tijd?!
What happened?
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Lichten in het stadion vielen uit hoorde ik
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Licht uitgevallen.
Wat een oersaaie en dramatische eerste helft. Echt de wedstrijd ingegaan om een puntje te pakken. Hopelijk wordt het de tweede helft nog wat want dit was wel heel erg troosteloos.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
PSV is allang geplaatst toch?
Mooie kool van Samp trouwens!
Als PSV beide wedstrijden verliest en Metalist Kharkiv en Sampdoria pakken hun puntjes is PSV alsnog 3e.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Wat stond 'ie vrij, zeg. Wel leuk dat ie hem feilloos binnen knikte na wat Derksen over hem te melden had in de rust.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3401 stemmen
Mooie kopbal, maar viel wel echt uit het niets zeg.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Koolwijk van Excelsior zal volgend jaar naar de Kuip gaan. Jammer dat Feyenoord precies goed zit qua middenvelders. Dan maar El Ahmadi verkopen voor een redelijk bedrag (1,5 of 2 miljoen).
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3401 stemmen
Eens kijken wat Gijpie straks te zeggen heeft over Manolev. Wat is die jongen weer aan het blunderen 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Wat een onzin zit die commentator weer uit te kramen. Grensrechter staat gewoon twee keer prima op één lijn maar stopt met meelopen op het moment dat hij vlagt. Dat de rest dan doorloopt moet ze natuurlijk zelf weten.
En ja hoor. Tijdens het typen maakt Toivonen nummer 2. Prima prestatie van PSV. Winnen in Sampdoria. Jammer alleen dat het voetbal niet best was.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3875 stemmen
Waar is die opmerking 'PSV pakt geen puntje vanavond' heen gegaan. Beetje zwak om bericht te verwijderen 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
En ja hoor. Tijdens het typen maakt Toivonen nummer 2. Prima prestatie van PSV. Winnen in Sampdoria. Jammer alleen dat het voetbal niet best was.
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3401 stemmen
Waar is die opmerking 'PSV pakt geen puntje vanavond' heen gegaan. Beetje zwak om bericht te verwijderen
Ja dat was ik, was niet relevant meer
Maar op basis van eerste helft was het best een logische opmerking
Maar leuk dat ze toch nog winnen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2368 stemmen
Prima dat PSV gewonnen heeft. Onze hoop in Europa. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.