• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.074 films
  • 12.281 series
  • 34.113 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.307 gebruikers
  • 9.391.770 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Begint alweer lekker .

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

FillumGek schreef:

Ja dat was ik, was niet relevant meer Maar op basis van eerste helft was het best een logische opmerking Maar leuk dat ze toch nog winnen.

Wilde net gaan reageren dat het inderdaad geen puntje werd maar drie maar kon bericht ineens niet meer vinden vandaar.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Op woensdag ook VI?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Forlán

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

En Agüero . Achterstand toch wel erg snel hersteld. Pfew.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3401 stemmen

moviemafketel schreef:

Op woensdag ook VI?

Jazekers en morgen en vrijdag ook!

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dan is Johan Derksen die gisteren te gast was bij B&W deze week de hele week op tv.

Joy4ever

• 4622 berichten
  • 1843 stemmen

Hooligans van Ajax hebben de laatste jaren stelselmatig bestuurders en werknemers van de club bedreigd.

Ajax-fans stonden op een schoolplein om de kinderen van een directeur 'van school te halen. Ook dreigden ze met het in brand steken van de kinderen van een medewerker van de club. Dat blijkt uit documenten en gesprekken tussen de hooligans en de clubleiding, waar NRC Handelsblad de hand op legde.

Verschillende directeuren moesten vanwege de bedreigingen worden beveiligd. Enkele van hen deden aangifte bij de politie.

Toch blijft het Ajax-bestuur de hooligans zien als 'klanten'. "Als je de F-side negeert, wordt het alleen maar erger", zegt oud-directeur Frank Kales. Het bestuur onderhandelt met hen over hoe de club moet worden geleid. Ajax hoopt op die manier enigszins grip te krijgen op hun gedrag.

Het omgekeerde blijkt echter het geval: de eisen van de suppporters werden onder druk vrijwel altijd ingewilligd, meldt de krant. "Fanatieke supporters zijn stakeholders, net als sponsoren en de gemeenten," zegt directeur Slop.

Volgens Ajax gaat het 'om enkele honderden supporters' uit de omstreden F-side. Voorzitter Uri Coronel zegt dat het hen vooral om de macht te doen is. "Het gaat hun niet om het logo of de shirts. Het gaat hun om de vraag wie het voor het zeggen heeft bij de club. Ze vinden het gewoon leuk dat de club van hen is."

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

. En dan komt straks rep weer met zijn betutteling in het voetbal argument.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Koke

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Joy4ever schreef:

Hooligans van Ajax hebben de laatste jaren stelselmatig bestuurders en werknemers van de club bedreigd.

Ajax-fans stonden op een schoolplein om de kinderen van een directeur 'van school te halen. Ook dreigden ze met het in brand steken van de kinderen van een medewerker van de club. Dat blijkt uit documenten en gesprekken tussen de hooligans en de clubleiding, waar NRC Handelsblad de hand op legde.

Verschillende directeuren moesten vanwege de bedreigingen worden beveiligd. Enkele van hen deden aangifte bij de politie.

Toch blijft het Ajax-bestuur de hooligans zien als 'klanten'. "Als je de F-side negeert, wordt het alleen maar erger", zegt oud-directeur Frank Kales. Het bestuur onderhandelt met hen over hoe de club moet worden geleid. Ajax hoopt op die manier enigszins grip te krijgen op hun gedrag.

Het omgekeerde blijkt echter het geval: de eisen van de suppporters werden onder druk vrijwel altijd ingewilligd, meldt de krant. "Fanatieke supporters zijn stakeholders, net als sponsoren en de gemeenten," zegt directeur Slop.

Volgens Ajax gaat het 'om enkele honderden supporters' uit de omstreden F-side. Voorzitter Uri Coronel zegt dat het hen vooral om de macht te doen is. "Het gaat hun niet om het logo of de shirts. Het gaat hun om de vraag wie het voor het zeggen heeft bij de club. Ze vinden het gewoon leuk dat de club van hen is."

Je zou dat soort gasten direct een stadion verbod moeten geven. Heb ook niet de indruk dat hun invloed tot resultaten leidt. Fanatieke supporters reageren primair emotioneel. Niet echt handig als het op beslissen aankomt. Geef ze gewoon via een democratisch systeem een stem, maar kinderen van school ophalen en in brand steken mag wat mij betreft enkel binnen de lijnen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2368 stemmen

Naomi Watts schreef:

. En dan komt straks rep weer met zijn betutteling in het voetbal argument.

Kun je nagaan, en dan doen ze nog gewoon mee voor de titel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Goed gedaan van PSV

Helemaal als je in de slotminuut van Italianen in Italie wint. Heerlijk

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Je zou dat soort gasten direct een stadion verbod moeten geven. Heb ook niet de indruk dat hun invloed tot resultaten leidt. Fanatieke supporters reageren primair emotioneel. Niet echt handig als het op beslissen aankomt. Geef ze gewoon via een democratisch systeem een stem, maar kinderen van school ophalen en in brand steken mag wat mij betreft enkel binnen de lijnen.

Stadionverbod? Net als een doodschop geven hoort dit bij het voetbal

Dat is toch die emotie die het allemaal zo mooi maakt?

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Stadionverbod? Net als een doodschop geven hoort dit bij het voetbal

Dat is toch die emotie die het allemaal zo mooi maakt?

In het stadion mogen ze ales roepen wat ze willen en zelfs de eretribune bestormen wat mij betreft, maar om kinderen buiten de wedstrijd om van school te halen en in brand te steken gaat mij te ver. Doe dat dan ook gewoon tijdens de wedstrijd.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik ken ook aardig wat SCF hooligans maar kinderen is een no-go voor hun. Ik snap ook niet hoe je dit in je hoofd weet te halen. Dan lijkt levenslang mij best wel een redelijke optie.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

In het stadion mogen ze ales roepen wat ze willen en zelfs de eretribune bestormen wat mij betreft, maar om kinderen buiten de wedstrijd om van school te halen en in brand te steken gaat mij te ver. Doe dat dan ook gewoon tijdens de wedstrijd.

Goed dat je die laatste zin erbij zet. Zo ken ik je weer

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik ken ook aardig wat SCF hooligans maar kinderen is een no-go voor hun. Ik snap ook niet hoe je dit in je hoofd weet te halen. Dan lijkt levenslang mij best wel een redelijke optie.

Je weet alleen niet of het waar is wat in die tekst staat he.

Sowieso vind ik al dat hooligan en relgedrag ziekelijk en triest. Echt allemaal kansloze lamlullen die eens een baan moeten zoeken of een opleiding moeten gaan volgen om eens wat nuttigs met hun week te doen. Dankzij dit soort malloten worden duels als Ajax-Feyenoord zonder uitfans gespeeld.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Sowieso vind ik al dat hooligan en relgedrag ziekelijk en triest. Echt allemaal kansloze lamlullen die eens een baan moeten zoeken of een opleiding moeten gaan volgen om eens wat nuttigs met hun week te doen. Dankzij dit soort malloten worden duels als Ajax-Feyenoord zonder uitfans gespeeld.

Dat is waar maar vind Hooligans nou niet echt intelligent, klinkt erg aannemelijk. Ik vind het ook maar randdebielen en hebben ook niks met voetbal te maken.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Wat denken we trouwens van het WK bid morgen? Ik gok op Rusland. Lijkt me helemaal niks, maar ze zullen wel flink steekpenningen hebben betaald. Als Nederland het niet wordt, dan heb ik liever Engeland. Lekker dichtbij, in dezelfde tijdszone (handig als je het voetbal kijkt) en lekker sfeervol.

Zou wel een stunt zijn als Nederland het wordt. Ik hoop er op. Toch humor om alle wereldspelers over 8 jaar in ons landje te hebben.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik irriteer me aan dat omlaag lullen van Derksen van het Nederlandse voetbal. Ja er zijn veel betere landen, maar ook veel zwakkere. Laat dat WK nou maar komen, wordt 1 geweldig voetbalfeest.

Uiteraard gaat dat meer kosten dan opleveren, maar dat interesseert mij geen poep.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Uri Coronel gequote wordt in het artikel en het daar bevestigt dan lijkt het me toch een redelijk serieus verhaal.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Dit soort reportages maken mij altijd blij

Ajax bezoekt VU Kinderzieke...

Altijd fijn als clubs dit doen om kinderen blij te maken. Kleine moeite, eeuwige dank. Weet dat oa Feyenoord dit ook doet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aris . Wat een drama weer, moet je gewoon winnen van Leverkusen in de volgende ronde . Lekkere titelverdediger zeg..

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Atletico

(Sorry Naomi )

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Uit of thuis tegen Leverkusen Naomi?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Wat denken we trouwens van het WK bid morgen? Ik gok op Rusland. Lijkt me helemaal niks, maar ze zullen wel flink steekpenningen hebben betaald. Als Nederland het niet wordt, dan heb ik liever Engeland. Lekker dichtbij, in dezelfde tijdszone (handig als je het voetbal kijkt) en lekker sfeervol.

Zou wel een stunt zijn als Nederland het wordt. Ik hoop er op. Toch humor om alle wereldspelers over 8 jaar in ons landje te hebben.

Ik denk ook Rusland. Ook Engeland leek me een zekere zaak, al sluit ik het niet uit dat hun onderzoek tegen die FIFA officials roet in het eten kan gooien.

Zolang Nederland het maar niet wordt. Erg leuk hoor zo'n WK maar die criminelen van de Fifa vrij spel geven lijkt me onacceptabel. Ook kan je het niet maken in deze economische toestand Henk en Ingrid meer belasting te laten betalen omdat die maffiosi vrijstelling van BTW wil hebben. Ook krijgen ze het van de horeca tot de hotels in handen, wat slecht is voor vele zaken. Dat kan je gewoon niet maken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

speranza schreef:

Uit of thuis tegen Leverkusen Naomi?

Uit. Erg lastig dus.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Atletico

(Sorry Naomi )

Geeft niet, het is je goed recht . Ze verdienen ook uitgelachen te worden. Zes punten verspelen tegen Aris .

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Dat is een titelverdediger onwaardig.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.