• 16.021 nieuwsartikelen
  • 179.071 films
  • 12.281 series
  • 34.111 seizoenen
  • 649.366 acteurs
  • 199.302 gebruikers
  • 9.391.696 stemmen

Het grote voetbaltopic

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Geeft niet, het is je goed recht . Ze verdienen ook uitgelachen te worden. Zes punten verspelen tegen Aris .

Beetje Atletico Ananas niveau

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Beetje Atletico Ananas niveau

Haha ja. Dat dekt de lading wel.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Gary Linneker die op het WK van 1990 (serieus) in zijn broek heeft gescheten tijdens de wedstrijd +

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Hij kreeg veel ruimte de hele wedstrijd, grappig was dat ja.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Aguero en Suarez waren goed, de rest was slecht. Lijkt nu wel zo goed als over. Of er moet een wonder gebeuren. Al verdienen ze het ook gewoon niet om door te gaan eigenlijk. En hier onderbreek ik Dexter voor. Pfff.

Killer-Instinct

• 227 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Aguero en Suarez waren goed, de rest was slecht. Lijkt nu wel zo goed als over. Of er moet een wonder gebeuren. Al verdienen ze het ook gewoon niet om door te gaan eigenlijk. En hier onderbreek ik Dexter voor. Pfff.

Welke aflevering van Dexter?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik sta op het punt te beginnen aan 211 .

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Juventus exit. Die zullen PSV, Twente en wie weet Ajax en Utrecht na de winter niet treffen.

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3401 stemmen

Klote, als Lech had gewonnen had ik 750 euro in de pocket. Nu slechts 30

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Naomi Watts schreef:

. En dan komt straks rep weer met zijn betutteling in het voetbal argument.

Nee hoor, vraag me alleen af waar dit op gebasseerd is. Honderden Ajax hooligans die de boel hebben bedreigd? Waarom zijn ze nooit opgepakt dan? Als ze toch weten wie het zijn

Als het waar is, dan is dan in en in triest. Maar dit bericht komt weer vanuit het niets. Waar halen ze dit opeens vandaan en waarom is er nooit tegen opgetreden blijkbaar?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Angst voor escalatie?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Verrassend zeg dat doorgesnoven Joduh Joduh schreeuwende debielen misschien ook buiten het stadion niet van onbesproken gedrag zijn

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Waarom dan wel dit nieuwsbericht? Daarnaast, de F-side zoals zij het benoemen bestaat niet eens meer. Ze weten niet eens waar ze over lullen in dat krantenartikel.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3875 stemmen

otherfool schreef:

Verrassend zeg dat doorgesnoven Joduh Joduh schreeuwende debielen misschien ook buiten het stadion niet van onbesproken gedrag zijn

Niet van ongesproken gedrag? Dat vind ik wel erg zwak uitgedrukt voor Kinderen opwachten na school.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Niet van ongesproken gedrag? Dat vind ik wel erg zwak uitgedrukt voor Kinderen opwachten na school.

Ik ga er van uit dat dit artikel uit de bibliotheek komt. Afdeling sterke verhalen.

Volgens Ajax gaat het 'om enkele honderden supporters' uit de omstreden F-side. Voorzitter Uri Coronel zegt dat het hen vooral om de macht te doen is. "Het gaat hun niet om het logo of de shirts. Het gaat hun om de vraag wie het voor het zeggen heeft bij de club. Ze vinden het gewoon leuk dat de club van hen is."

Dit is duidelijk een marketing trucje van het Ajax bestuur om de aandacht naar de supporters te verschuiven in plaats van het bestuur.

Als er echt wat was gebeurt had de politie echt wel tegen die honderden(???!!??) mafkezen opgetreden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Maar Van Hintum zei dus dat het overal gebeurde, maar dat men tot nu toe altijd gezwegen heeft. Dus marketingtrucje ... ? Kennelijk gewoon aan de orde van de dag in het hedendaagse voetbal.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Als ik moet kiezen qua geloofwaardigheid ga ik dan toch maar voor de NRC en niet voor één van die Joduh Joduh schreeuwende idioten, als je het niet erg vindt reppie...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Als ze zo verschrikkelijk bang voor die gekken zijn, zouden ze toch nooit die kaartjes zo duur durven maken voor de CL? Beetje paniekzaaierij. Zal vast wel eens iemand bedreigd worden zoals van Hintum zei, maar aan de orde van de dag lijkt me toch niet.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Ach joh, het is dikke vette onzin. Op z'n allerhoogst zal er 1 mafkees een keer wat debiels hebben gedaan. Ik neem het echt totaal niet serieus. Het NRC is sowieso al bezig met een anti-Ajax campagne de laatste tijd lijkt het. In dit krantenknipsel gaat het blijkbaar opeens over VAK410 ipv de F-side:

(afbeelding)

Het moet blijkbaar wel zo ernstig zijn met die bedreigingen dat Rick vd Boog en 2 (ex) spelers van Ajax hardstikke vrolijk meelopen met de corteo 1,5 week geleden.

(afbeelding)

Maar hee, het heeft z'n effect. De lulletjes hier lopen weer klakkeloos achter de media aan, die alles aan elkaar vast lopen te lullen. De media heeft altijd gelijk en zijn nooit gekleurd otherfool

Ben overigens benieuwd welke eisen stelselmatig ingewilligd worden, er wordt nooit naar de supporters geluisterd.

Ik geloof dit soort artikels pas als ik lees dat er bijvoorbeeld 30 arrestaties zijn verricht. Nogmaals, als ze weten wie de boel hebben bedreigd dan zou de politie heus wel optreden.

www.broodjeaap.nl

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Het NRC is sowieso al bezig met een anti-Ajax campagne de laatste tijd.

De Media zijn anti-Ajax

...effe de bingo-kaart er bij pakken...

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

De Media zijn anti-Ajax

Dit zijn gewoon zware broodje aap verhalen. Waar zijn de feiten? Waar zijn de arrestaties? Kom op zeg, dit is toch puur een anti-Ajax supporters campagne? Ik kan hier echt serieus boos om worden.

Hoe kan je dit in godsnaam serieus nemen als je dat onzin verhaal leest.

Een broodjeaapverhaal of stadssage (Engels: urban legend) is een (meestal) verzonnen verhaal dat als waar gebeurd wordt doorverteld. Het heeft altijd de vorm van een interessante geschiedenis - vaak van recente datum - met bijzondere, soms bizarre feiten. Vooral door de manier waarop deze verteld worden wint het verhaal aan overtuigingskracht. De gepresenteerde feiten berusten echter veelal niet op waarheid. Er zijn verhalen die oorspronkelijk op waarheid gebaseerd zijn, maar door het mond tot mond doorgeven zodanig zijn veranderd dat er van de feiten in veel gevallen niets meer klopt. Ook verleidelijke pseudowetenschappelijke onzin die leuk is om door te vertellen valt onder het broodjeaapverhaal in bredere zin[1].

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Lees jij de statuten van de NRC maar eens en daarna de statuten (huh?) van één of ander hooligan-vak in de Arena waar jij blijkbaar graag vertoeft.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Alsof statuten iets zeggen, dan zouden we allemaal in een perfecte wereld leven

Niemand neemt de Telegraaf hier serieus, maar als er NRC staat nemen mensen het blijkbaar wel serieus. Dit zijn toch puur sensatiebeluste artikelen? Ik vraag me gewoon af waar de feiten staan?

Alsof de media nooit fouten maakt? Welke idealistische wereld leef jij in?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ja hoor reppie, ik ben gek, de NRC ook, Derksen ook, en vak 410 zijn allemaal lieverdjes die nog geen parkeerbon op hun naam hebben staan want ze lopen zo'n gezellige corteo (?).

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1718 stemmen

Enkele onvriendelijke berichten verwijderd/aangepast. Voer de discussie gewoon op een normale manier.

rep_robert

• 27520 berichten
  • 4092 stemmen

Dat zeg ik toch ook niet? Maar pak die voorpagina die ik hierboven post er even bij. Dat gaat toch nergens over? vd Boog loopt gewoon met de corteo mee, als zijn kids bedreigd zouden worden zou hij echt niet mee lopen hoor

Er wordt gedaan alsof 410 een criminele organisatie is. Dat gaat natuurlijk nergens over. Alsof zij zich bezig zouden houden met het intimideren van een aantal kids. Die hebben zoveel meer te doen, wat dacht je van het aantal studerende jongens in de kern van 410. Dat zijn er heel veel hoor!

Derksen is overigens ook niet bepaald iemand die goed ingelicht is over het supporterswereldje. Ik moet het zo nog horen, maar het woord capuchon zal vast wel vaak voorbij komen zometeen. Lekker objectief ook weer.

Hoeveel van de 1600 seizoenkaarthouders op 410 zouden echt crimineel zijn otherfool? Er zullen ongetwijfeld cokesnuivers, herrieschoppers(ook tuig wat mij betreft) e.d. tussen zitten, maar dan scheer je gelijk een grote groep over een kam. Van die 1600 seizoenkaarthouders zullen er minstens 1300 uit de rest van het land komen die niet actief met 410 betrokken zijn.

Dan houd je 300 over, die zullen uit de omstreken van A'dam komen, maar echt harde kern is het ook niet. De echte kern van 410 bestaat uit een mannetje of 50, maar hooligans zou ik ze ook niet noemen. Aangezien er mensen constant met de site, merchandising, videobeelden(voor de dvd), tifo acties bezig zijn. Mensen hebben het veel te druk om hier mee bezig te zijn joh. Dit zijn echt individuen waar ze het over hebben, honderden is echt een lachertje. Zo gegroepeerd zijn ze nou ook weer niet tegenwoordig.

Ik vind het alleen jammer dat nauwelijks iets meer op feiten gebasseerd is tegenwoordig. Is het nou zo raar om te zeggen van mij dat ik het echt gek vind dat er geen arrestaties o.i.d. zijn verricht. Als alle namen bekend zijn, waarom wordt er dan niet tegenop getreden? Dit kan toch niet anders zijn dan een broodje aap verhaal?

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

De Media zijn anti-Ajax

...effe de bingo-kaart er bij pakken...

Zodra er schitterend voetbal wordt gespeeld op maandagavond, of Ramos enkele aanslagen pleegt, hoor je otherfool hier nauwelijks - terwijl ie zegt van het eerste ontzettend te genieten en dat alles daar om draait-, maar de naam Ajax hoeft maar weer even te vallen in de media (of een Ajacied moet in het veld iets onsportiefs doen) of de posts duiken weer als warme broodjes op. Beetje krom met je eigen houding t.a.v. voetbal en je relatie ermee, niet?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

otherfool zat in de schoolbanken op maandag volgens mij.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Zodra er schitterend voetbal wordt gespeeld op maandagavond hoor je otherfool hier nauwelijks - terwijl ie zegt daar ontzettend van te genieten en dat alles daar om draait-, maar de naam Ajax hoeft maar weer even te vallen in de media of de posts duiken weer als warme broodjes op. Beetje krom met je eigen houding t.a.v. voetbal en je relatie ermee, niet?

Er is een reden dat ik niet zo lang geleden heb gezegd niet meer op jou te reageren en dat is dus precies hierom. Ik heb nota bene in dit topic gemeld dat ik het bijzonder spijtig vond de wedstrijd Barca - Madrid niet te kunnen kijken omdat ik juist die avond in de studiebankjes moest zitten. Dat is allemaal keurig in dit topic te checken (zul je ongetwijfeld doen).

Dit is een uitzondering, vanaf nu reageer ik definitief niet meer op jou omdat je het constant nodig vindt met rare beschuldigingen mij in jouw befaamde anti-Ajax hoekje te moeten zetten, ik ben daar wel klaar mee. Ik zou je dan ook gewoon nogmaals willen verzoeken ook niet meer op mij te reageren. We weten nu wel een keer dat je alles wat niet in een Ajax-pyama slaapt hevig wantrouwt. Ik geloof het nu wel een keer.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.