- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
kos
-
- 46706 berichten
- 8863 stemmen
Had ook op wat genanters gehoopt eerlijk gezegd.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
In zijn 1e jaar had zijn vrouw kankerbestralingen...dat werkt ook niet bepaald mee aan je gemoedstoestand...
Ja, daar kan Real toch niks aan doen of wel? 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Schrijf je uit op de site. Doe je vast een hoop mensen een plezier mee.
Als ik Vd Vaart nou wereldtop vind, moet ik dat dan ontkennen omdat de meerderheid dat niet vind?
En jij vind fangebral gezeik maar je bent ook ongeveer de enige voetbalvolger hier die niet specifiek een club support. Dus dan heb je lekker pech als het je niet bevalt.
Gelukkig mag iedereen dat hier zelf uitmaken (zolang ie niet geband wordt). Als het aan jou ligt zijn er hier alleen nog maar ajacieden en dan ook nog alleen die geen krietiek op de club durven uiten.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Wat is daar zo genant aan dan? Zoveel zie ik niet...
Ik vind een bierbuik en een balletje over twee meter niet terug in de handen kunnen krijgen nogal genant voor een speler die over twee weken zijn rentree denkt te maken. Maar kennelijk ligt mijn verwachtingspatroon iets hoger dan dat van jullie.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
oeps ja dat laatste balletje...
otherfool
-
- 18536 berichten
- 3403 stemmen
Als ik Vd Vaart nou wereldtop vind, moet ik dat dan ontkennen omdat de meerderheid dat niet vind? Als ik vind dat Huntelaar het goed heeft gedaan, dan moet ik dat ontkennen?
Probleem is dat je dat alleen maar vindt omdat ze ooit bij Ajax gespeeld hebben. Als ze bij Feyenoord vandaan zouden komen had je precies het tegenovergestelde beweerd. Het is met de ogen dicht te volgen. Zie ook het verhaal Mido.
Ik vind het gewoon saai.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
oeps ja dat laatste balletje...
Niet alleen dat laatste balletje. Hij oogt verre van fit, maar wie weet haalt hij zijn vorm weer... Ziet er wel redelijk genant uit ja.
Insignificance
-
- 3220 berichten
- 5589 stemmen
Doet een beetje denken aan Mariano Bombarda in blessuretijd.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Niet alleen dat laatste balletje. Hij oogt verre van fit, maar wie weet haalt hij zijn vorm weer... Ziet er wel redelijk genant uit ja.
Waar het me vooral om gaat is dat A&L beweert dat het iets heel anders dan vd Meyde is. Ik zie persoonlijk weinig verschil in beide voorkomens.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Waar het me vooral om gaat is dat A&L beweert dat het iets heel anders dan vd Meyde is. Ik zie persoonlijk weinig verschil in beide voorkomens.
Ik zie ook weinig verschil.
Daarbij klopt Otherfools argument ook wel dat ajax&l. alles omtrent Ajax goed en mooi vindt. Ik neem het hem ook niet erg kwalijk, hij houdt van zijn club, maar een beetje subjectiviteit kan geen kwaad.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Doet een beetje denken aan Mariano Bombarda in blessuretijd.
Ja die hadden ze letterlijk van het strand geplukt, Bom-Bom-Bombarda.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik zie ook weinig verschil.
Daarbij klopt Otherfools argument ook wel dat ajax&l. alles omtrent Ajax goed en mooi vindt. Ik neem het hem ook niet erg kwalijk, hij houdt van zijn club, maar een beetje subjectiviteit kan geen kwaad.
Ik neem het hem ook niet kwalijk. Wat ik wel vervelend vind is dat ie mensen afzeikt als ze toevallig een andere mening hebben.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja die hadden ze letterlijk van het strand geplukt, Bom-Bom-Bombarda.
Bombarda, cult. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig mag iedereen dat hier zelf uitmaken (zolang ie niet geband wordt). Als het aan jou ligt zijn er hier alleen nog maar ajacieden en dan ook nog alleen die geen krietiek op de club durven uiten.
Opvallend dan dat ik met bijna elke Feyenoorder hier prima kan opschieten. Het is alleen otherfool waar niet mee te praten valt.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Feyenoorders zijn dan ook erg vriendelijk en tolerant. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Mogen ze van mij zo weer ergens oppikken met het huidige spitsentekort, die kan zn 110 kilo prima gebruiken bij het wegdraaien. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Feyenoorders zijn dan ook erg vriendelijk en tolerant.
Daar heb ik weinig van gemerkt toen ik als 15 jarige de kuip uit moest rennen omdat Ajax 10 minuten voor tijd weer eens met 0-4 voorstond 
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Daar heb ik weinig van gemerkt toen ik als 15 jarige de kuip uit moest rennen omdat Ajax 10 minuten voor tijd weer eens met 0-4 voorstond
Dat kan helemaal niet, toen gebeurde dat helemaal niet. Die 0-4 dan hè. 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Dat was de 0-4 uit 1990. Ik was net 17 zie ik....
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2366 stemmen
Dat seizoen ging ik voor het eerst naar Feyenoord. Was meteen verkocht. 6-1 tegen MVV, 4 x Harry v/der Laan. Scoorde uiteindelijk ook maar 8 goals ofzo dat seizoen.
Daarna naar de bekerfinale tegen Den Bosch. Rob Witschge 8e minuut - ik vergeet het nooit meer.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Those were the days 
Ik zie trouwens net dat Ronaldo waarschijnlijk mee doet tegen Ajax. Kan Wiel eens laten zien wat ie echt waard is......
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ronaldo zit zelfs bij de wedstrijd selectie voor tegen Osasuna. Mourinho schijnt Ronaldo op rechts te willen zetten omdat er linksachter bij Ajax veel te halen is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Voor wie de beelden van Mido niet heeft gezien:
De officiële website van Eredivisie
Vooral dat stukje op 1:30 is echt zo genant
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ronaldo zit zelfs bij de wedstrijd selectie voor tegen Osasuna. Mourinho schijnt Ronaldo op rechts te willen zetten omdat er linksachter bij Ajax veel te halen is.
Wordt een mooie strijd dan!
Ronaldo tegen vlechtjes.
Otherfool tegen A&L.
Goliath tgen David.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Leuk ja, zelfs ik ga fanatiek voor Real supporten. En daar schaam ik me wel voor. Wordt gezellig in dit topic.
Maar even corrigeren, volgens mij speelt Ronaldo niet eens meer op links bij Mourinho. Vooral nu Di Maria er is. Pin me er niet op vast, nog Real fans die dit weten (kos?).
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ik blijf dat vreemd vinden. Juist in de situatie waarin Feyenoord verkeerd kan wel of geen EL afhangen van de prestaties van Ajax en de andere vertegenwoordigers.
Zeker in jouw geval begrijp ik het van geen kant. Je afkeer van Real zou toch net zo groot moeten zijn als je afkeer van Ajax.
Of moet ik je vanaf nu nep Atleti noemen? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik ben meer Feyenoorder dan Atléti, dus ben automatisch ook meer anti Ajax dan anti Real
. Bij Feyenoord - Atletico, ben ik ook gewoon voor Feyenoord, en een verlies tegen Atlético vang ik niet luchtiger op dan elk ander verlies. Voor de rest gun ik de Nederlandse club al het geluk, alleen Ajax niet.
Ik vind het vreemd dat jij het vreemd vindt, toch best logisch als je een fanatiek supporter bent? Wat andere Atléti supporters noemen me al zo, dus je gaat je gang maar
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
nep Atleti
nep Atleti
nep Atleti
nep Atleti
nep Atleti
nep Atleti
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik vind een bierbuik en een balletje over twee meter niet terug in de handen kunnen krijgen nogal genant voor een speler die over twee weken zijn rentree denkt te maken. Maar kennelijk ligt mijn verwachtingspatroon iets hoger dan dat van jullie.
Op de vraag of het zo lijkt dat Mido wat te zwaar is, of dat het ook echt zo is, gaf Jol gevat antwoord. "Bij mij lijkt het vaak zo, bij Mido is het ook het geval," grijnsde de trainer.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.