- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Aangezien we het vandaag toch over Edgar Davids hebben:
Telegraaf
Edgar Davids is opnieuw in opspraak geraakt. De Crystal Palace-voetballer zou afgelopen zaterdag een vrouwelijke bezoeker van Tuschinski hebben mishandeld.Edgar, die met een groepje vrienden en zijn verloofde Olcay Gulsen de bioscoop betrad, heeft volgens AT5 met twee vrouwen een felle discussie gevoerd over gereserveerde zitplaatsen.
Toen de bezoeksters van de door hem geclaimde plaatsen opstonden en wegliepen zou 'The Pitbull' een van de twee vrouwen op de rug en in het gezicht hebben geslagen. Het hele voorval zou zijn geregistreerd door camera's van de filmzaal.
Die beelden zouden nu in handen zijn van de Amsterdamse politie. Die bevestigt dat een dergelijk incident in Tuschinski heeft plaatsgevonden, maar wil over de identiteit van de betrokkenen niets kwijt. Ook aanstaande spelersvrouw Olcay doet er het zwijgen toe. "Geen commentaar", laat ze telefonisch weten.
Zoiets zul je bij Nasty Nigel niet 1 2 3 zien. Buiten het veld lijkt het me een lieve jongen.
Edgar voerde een discussie met twee vrouwen over gereserveerde zitplaatsen, meldt AT5.
Toen de bezoeksters van de door hem geclaimde plaatsen opstonden en wegliepen zou 'The Pitbull' een van de twee vrouwen op de rug en in het gezicht hebben geslagen. Alles zou vastgelegd zijn op camera.
De voetballer zou de vrouw niet hebben geslagen. Wel zou hij haar een harde duw hebben gegeven, meldt zijn advocaat. Hij beweert dat de vrouw hem daarna een klap verkocht.
Zijn verloofde Olcay Gulsen reageert in het programma RTL Boulevard. "We hadden net vier kaartjes gekocht. De vrouw zat op onze plekken. Toen we haar er op aanspraken, werd ze meteen agressief en begon ze met schelden. Je moet opdonderen, zei ze."
Olcay schrok zich dood. "Ze duwde me keihard tegen de muur. Als reactie duwde Edgar haar terug. Ik hoop dat de beelden vrijkomen, want dat kan iedereen zien wat er echt gebeurde."
De Amsterdamse modeontwerpster steunt haar geliefde Edgar. "Hij is een goede man. Hij nam het op voor zijn vrouw."
De vrouw zelf heeft ook aangifte gedaan. De camerabeelden zijn in beslag genomen in verband met het onderzoek.
Om dit even te ontkrachten. Iedereen meteen wijzen maar niemand die even afwacht of het wel waar is.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Interview van Jol bij HollandSport nog gezien, otherfool? Lekker ongedwongen. Aardige, verstandige man. Zo kan het dus ook! Die man heeft echt geen bingo nodig hoor.
Nicolage Rico
-
- 20222 berichten
- 2367 stemmen
Die man heeft echt geen bingo nodig hoor.
Wel een Sonja Bakker-dieet.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Baloteli gecrasht met zijn opgepimpte Audi R8.
Op de vraag waarom hij 5.000 pond in zijn achterzak zitten had, reageerde hij uiterst laconiek. ,,Omdat ik rijk ben uiteraard", zei hij smalend, terwijl beide auto's werden weggetakeld.
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Wanneer gaan ze Derksen vertellen dat ie al 36 keer dat verhaal over zn vriendje bij die Engelse tabloid heeft verteld? Hij begint op een lp te lijken, of ik kijk te vaak.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Geen idee, maar het blijft vermakelijk. Vooral dat verhaal over de hoeren wat in Engeland wel naar buiten komt en in NL niet 
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Lol, Davids mishandelt door 2 vrouwen.
Ik ben bang dat de reputatie van Davids hem tegen zal spreken _O-.

En Balotelli 
Pruim
-
- 1483 berichten
- 723 stemmen
Nigel de Jong is een randdebiel. Edgar Davids ook. Marco Materazzi en Mario Balotelli zijn culthelden. Maar ik ben dan misschien niet zo heel erg objectief aangezien ik alles in, van en rond het Nederlands elftal verafschuw. Tenzij Nederlands Elftal-spelers bij FC Groningen spelen, maar gelukkig hoef ik met een beoogd basiselftal van de FC bestaande uit 1 Braziliaan, 3 Zweden, 2 Denen, 1 Servier, 1 Sloveen,1 Nigeriaan en 1 Belg niet bang te zijn dat zoiets ooit voor zal komen. We hebben wel mooi KV Mechelen in Mechelen verslagen. Het was dan een surrogaat Europese trip, maar het was toch de moeite waard!
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Groningen zou zich moeten schamen met dat vreemdelingenlegioen!
Ik heb er zelf echt 0,0 identificatie mee. En dan een beetje zeuren als ze wat spelers aan Ajax moeten afstaan(om vervolgens weer spelers van Ajax terug te nemen).
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Baloteli gecrasht met zijn opgepimpte Audi R8.
Op de vraag waarom hij 5.000 pond in zijn achterzak zitten had, reageerde hij uiterst laconiek. ,,Omdat ik rijk ben uiteraard", zei hij smalend, terwijl beide auto's werden weggetakeld.
.
Haha 
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Riis haalt Andy Schleck uit Vuelta | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Gelukkig heb ik Frank, en niet Andy. Wel O'Grady kwijt, maar die presteert toch niet zoveel helaas.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Nigel de Jong is een randdebiel. Edgar Davids ook. Marco Materazzi en Mario Balotelli zijn culthelden.

Omdat?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Zeg eh, ik ben er een dagje niet en Grunn wordt onder de loep genomen?
Eens met Chevy in elk geval over deze club.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
MÜNCHEN - De clubleiding van Bayern München houdt er ernstig rekening mee dat Arjen Robben niet meer het niveau van voor zijn hamstringblessure zal halen. Dat meldt het weekblad NUsport op basis van bronnen binnen de Beierse club.
De spierscheuring van de Oranje-international zou zelfs 'carrièrebedreigend' zijn. In de desbetreffende spier zit een gat van vijf centimeter.
AD Oranje - 'Robben nooit meer op oude niveau' (510500)

Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ach, over 4 jaar is hij toch te oud. 
Geloof er ook weinig van. Met zo'n grote tweede scheur had hij nooit zo kunnen spelen.
Moet haast wel van daarna zijn.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Helemaal gelijk, alsof je die 2e spierscheuring helemaal niet merkt en er geen last van hebt. Lijkt me echt onmogelijk hehe.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ach, hij speelt toch niet meer bij Grunn, don't care.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Voor mijn gevoel zitten we altijd bij Finland en San Marino in een poule.
1e zit er al weer in. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zuiderburen
. Jammer dat de belg het niet uitzendt
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat Finland is nog zwakker dan San Marino, vre-se-lijk.
Stel houthakkers die er verder echt geen poep van kunnen he?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat Finland is nog zwakker dan San Marino, vre-se-lijk.
Stel houthakkers die er verder echt geen poep van kunnen he?
deden het de vorige kwalificatie best aardig geloof ik. Echt wel beter dan San Marino hoor.
edit: wat zei je moviemafketel?
.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
O my god, hoezo slecht pfff.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zie dat Oranje publiek weggeblazen worden door een paar finnen
. Wat een aanfluiting die oranje supporters weer.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Beetje dat geluid van die Germanen uit het bos bij Gladiator, klinkt wel gaaf. Bijna 2-2 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Snap ook niet echt wat ze aan het doen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Simoncini van San Marino. Andrs scoor je even twee eigen doelpunten
.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
WAT EEN IDIOOT! GAAT 'IE VD VAART WISSELEN. OPHANGEN DIE GAST!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.