- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Zie dat Oranje publiek weggeblazen worden door een paar finnen
. Wat een aanfluiting die oranje supporters weer.
Moet je echt altijd wat te zeuren hebben over Oranje? Beetje onnodig.
Oranje doet het trouwens niet zo super vanavond. Heb het begin gemist, maar zag na de 2-1 wel de nodige Finse kansen. Maar ik verwacht nog een 4-1 eindstand en hopelijk speelminuten voor de grote Jari bij Finland.
Belgie trouwens 3-2 verloren in Turkije.....das dus meteen alweer klaar voor de Belgen denk ik.
Portugal 1-0 achter bij Noorwegen 
En Frankrijk nog 0-0 bij Bosnie, dus dat kan nog een verlies worden. Lets hope.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Hij heeft het heeeeleeeeemaaaaaal gehad. Heeeleeeemaaaal gehad.
Wat een kneus die verslaggever. Wie is dat? 
Lekker boeiend ook verder. Zo super speelde Raf niet.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Zweden 6-0 gewonnen tegen San Marino. En dat met 10 man. Al na een half uur 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als er wat te zeuren valt wel ja. Jij vind het al gauw onnodig als Ajax of Oranje wordt afgekraakt, een geval van wel uitdelen maar niet incasseren? En niemand die je hoort over jouw aversie tegenover een Frankrijk of Portugal maar ik bij Oranje en de wereld is te klein.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Wat een kneus die bondscoach. Wie is dat?
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Pff dat hakje van Elia, stomme lul! Neem de bal normaal aan in zo'n situatie, was een 100% kans.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Als er wat te zeuren valt wel ja. Jij vind het al gauw onnodig als Ajax of Oranje wordt afgekraakt, een geval van wel uitdelen maar niet incasseren? En niemand die je hoort over jouw aversie tegenover een Frankrijk of Portugal maar ik bij Oranje en de wereld is te klein.
Ik vind Frankrijk en Portugal gewoon ruk maar jij zoekt echt met alles steeds redenen om effe een kleine sneer te mogen geven. Net of het iemand boeit dat Finland wat harder zingt bepaalde minuten dan de Oranje fans. Who cares.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Wel als je daarna gaat lopen zingen het is stil aan de overkant als je zelf bijna constant stil bent geweest. I care.
Ik vind Oranje gewoon ruk.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zie dat Oranje publiek weggeblazen worden door een paar finnen
. Wat een aanfluiting die oranje supporters weer.
Oranje publiek in het stadion is al jaren een aanfluiting. Echt te zielig voor woorden inderdaad. Buiten het stadion is het altijd feest, maar binnenin is de sfeer niet te harden.
Ik vind Frankrijk en Portugal gewoon ruk maar jij zoekt echt met alles steeds redenen om effe een kleine sneer te mogen geven. Net of het iemand boeit dat Finland wat harder zingt bepaalde minuten dan de Oranje fans. Who cares.
Met landen is het misschien wat minder, maar het is best schaamtelijk als je tot nu toe 73 minuten compleet door Finnen eruit wordt gezongen. Ik zou het geen reet aan vinden in het stadion. Sfeer is wel erg bepalend.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Wel als je daarna gaat lopen zingen het is stil aan de overkant als je zelf bijna constant stil bent geweest.
Ik vind Oranje gewoon ruk.
Verschil is dat jij zo wisselvallig als het weer bent. Ik weet nog hoe jij Nigel de Jong voor het WK tof vond. Na het WK vind je hem plots de duivel zelf. Idem met Oranje. Je was heel lang gewoon positief over Oranje maar nu zoek je gewoon naar redenen om te mogen zeuren over dingetjes. Niet doen, beetje flauw.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oranje publiek in het stadion is al jaren een aanfluiting. Echt te zielig voor woorden inderdaad. Buiten het stadion is het altijd feest, maar binnenin is de sfeer niet te harden.
Inderdaad. Terwijl ze buiten het stadion (zie de grote toernooien) altijd een feest is.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oranje heeft geen vast legioen. Dat zijn dagjesmensen en feestvierders. Vaders en moeders met de kids. Lekker boeiend dat zij wat rustiger zijn. Sowieso is de sfeer bij nationale ploegen vaak een stuk minder als bij clubs. Dat is niet alleen hier.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Verschil is dat jij zo wisselvallig als het weer bent. Ik weet nog hoe jij Nigel de Jong voor het WK tof vond. Na het WK vind je hem plots de duivel zelf. Idem met Oranje. Je was heel lang gewoon positief over Oranje maar nu zoek je gewoon naar redenen om te mogen zeuren over dingetjes. Niet doen, beetje flauw.
Deed jij bij Portugal na 2006. Beetje hypocriet, nietwaar?
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Deed jij bij Portugal na 2006. Beetje hypocriet, nietwaar?
Deed ik in 2004 al bij Portugal. Vind Portugees voetbal gewoon vervelend door het vervelende gedrag van spelers en de irritante manier van spelen. Daarin ben ik nooit van mening veranderd. Maar jij bent dat wel vaak met een hoop dingen als het je op dat moment uitkomt. Heb je vaak zat horen zeggen dat je na Spanje gewoon voor Oranje bent.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Oranje heeft geen vast legioen. Dat zijn dagjesmensen en feestvierders. Vaders en moeders met de kids. Lekker boeiend dat zij wat rustiger zijn. Sowieso is de sfeer bij nationale ploegen vaak een stuk minder als bij clubs. Dat is niet alleen hier.
Genoeg landen waarbij er wel fanatieke supporters op de tribune zitten. Oostbloklanden. ploegen uit Groot Brittanië, Argentinië, Finland blijkbaar...etc. etc. etc.
Denk dat er bij Oranje inderdaad weinig publiek komt wat tijdens het voetbalseizoen ook in een stadion zit.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Genoeg landen waarbij er wel fanatieke supporters op de tribune zitten. Oostbloklanden. ploegen uit Groot Brittanië, Argentinië, Finland blijkbaar...etc. etc. etc.
Denk dat er bij Oranje inderdaad weinig publiek komt wat tijdens het voetbalseizoen ook in een stadion zit.
Groot Brittanie heeft dat wel ja. Al zijn het bij Engeland ook vooral bezopen kerels die wat lallen.
Finland? Waar baseer je dat op? Alleen vanavond? Argentinie? Valt ook wel mee.
Feit is dat clubvoetbal gewoon veel meer leeft omdat elke club een vaste groep fans heeft terwijl Oranje fans van overal heeft die soms eens komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oranje heeft bij mij na de finale ook veel verpest. Ik ben voor Oranje puur omdat ik hier woon, voor de rest heb ik vrij weinig met die ploeg. En ja, ik geef het toe, komt ook voornamelijk door Nasty Nigel.
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Nogal logisch op een site met o.a. Belgen die altijd voor spek en bonen meevoetballen. Nog irritanter is dat de Nederlanders altijd maar weer winnen 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Groot Brittanie heeft dat wel ja. Al zijn het bij Engeland ook vooral bezopen kerels die wat lallen.
Finland? Waar baseer je dat op? Alleen vanavond? Argentinie? Valt ook wel mee.
Feit is dat clubvoetbal gewoon veel meer leeft omdat elke club een vaste groep fans heeft terwijl Oranje fans van overal heeft die soms eens komen.
LOL, nou dat het uitvak zo tekeer gaat heb ik bij het NL elftal nog nooit gezien. Zegt me nu al wel genoeg 
Over Argentinie zit je al helemaal verkeerd, zij waren de eerste ploeg op het wk waarbij het publiek de vuvuzela herrie overstemde. Daarbij komt elke club ook altijd met een afvaardiging op internationale wedstrijden af waarbij alles eensgezind is. Argentinië heeft zelfs een hele groepering wat voor sfeer zorgt. Ach ja 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Oranje heeft bij mij na de finale ook veel verpest. Ik ben voor Oranje puur omdat ik hier woon, voor de rest heb ik vrij weinig met die ploeg. En ja, ik geef het toe, komt ook voornamelijk door Nasty Nigel.
Sja, das logisch. Als ik in Spanje had gewoond was ik voor Spanje en als ik in Polen had gewoon was ik voor die ploeg.
Maar er is weinig mis met Oranje. Beetje jammer dat sommigen zo beroerd denken over Oranje door de finale. Waar Spanje overigens ook keihard speelde, maar dat vergeten we schijnbaar wel graag.
Maar ik laat het hier maar bij.
Leuk dat Ruud in valt. Kut dat Jari geen speeltijd krijgt 
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Bah, weer verloren en een nul op zes... Ik snap het niet hoor, iedereen is vol lof over "onze jongens". Hazard is gewild door Real Madrid (maar hij speelt er tot nader order niet!), Lukaku is zowat door half Europa gewild, Van Buyten, Vermaelen, Kompany, Fellaini, Dembele spelen stuk voor stuk bij top- en subtopploegen in de beste competities van Europa... De Ajax-Belgen Vertonghen en Alderweireld krijgen op tijd en stond hier ook hun lofbetuigingen...en nog wil het niet lukken! Ziek word ik ervan. Fuck, had beter een film gekeken.
Tijd om het oude vertrouwde "mathematisch kan het nog allemaal" terug uit de kast te halen. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Er van uitgaand dat Duitsland twee keer wint van Turkije is er niet veel aan de hand. Geowon thuis van Turkije winnen, nog niet veel aan de hand. En ik hoop dat België doorgaat.
chevy93
-
- 12755 berichten
- 1325 stemmen
Het is stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil aan de overkant! Het is stiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiil aan de overkant.
Hoewel het hier ook stil zou moeten zijn... wat een baggerwedstrijd.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
De Randy Couture van het voetbal. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De Randy Couture van het voetbal.
Zolang ie niet gaat lopen zeuren over zijn cole flower ears hoor je me niet
.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Er van uitgaand dat Duitsland twee keer wint van Turkije is er niet veel aan de hand. Geowon thuis van Turkije winnen, nog niet veel aan de hand. En ik hoop dat België doorgaat.
Net of Belgie alles wint....en Belgie moet ook nog maar eens Turkije zien te verslaan. Nu lopen ze weer met 0 uit 6 achter de kopgroep aan. Dit wordt weer een toernooi missen. Vind ik wel jammer, want zie Belgie wel graag weer eens een toernooi spelen.
Portugal trouwens nog 1-0 achter, bijna voorbij. Jeuj 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
En klaar Jari
.

En Denemarken wint in de laatste minuten ook nog eens in die groep! Ideaal dus! Bye bye Portugal! Al hebben die ratten vaak zoveel geluk dat ze in de laatste wedstrijd in de laatste minuut wel weer kwalificatie of play offs afdwingen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.