• 15.963 nieuwsartikelen
  • 178.977 films
  • 12.270 series
  • 34.074 seizoenen
  • 649.095 acteurs
  • 199.244 gebruikers
  • 9.388.200 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja geridderd omdat hij nou eenmaal bij het team hoort.

Hij was absoluut niet de beste of belangrijkste speler van dit toernooi.

Ik zat op het moment vol met adrenaline en vond die karatetrap op dat moment geweldig. Even de toon zetten. Maar als je verder gewoon naar die jongen kijkt klopt er ergens iets niet in zijn hoofd.

Die Spanjaarden waren zoals Jansma ook al zei de 1e 20 minuten trouwens ook helemaal de weg kwijt qua trappen.

Ik smul van spelers als een Edgar Davids. Keiharde werker met inzicht en drang naar voren en extreem veel techniek en wel kaarten pakt, maar kan me geen beenbreuken door hem herinneren.

De Jong komt volgens mij nooit eens het veld op met het idee dat hij misschien wel eens een mooie steekpass kan gaan geven.

Hij wil puur aan iedereen laten zien hoe fanatiek en stoer hij is.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Ja geridderd omdat hij nou eenmaal bij het team hoort.

Hij was absoluut niet de beste of belangrijkste speler van dit toernooi.

Ik zat op het moment vol met adrenaline en vond die karatetrap op dat moment geweldig. Even de toon zetten. Maar als je verder gewoon naar die jongen kijkt klopt er ergens iets niet in zijn hoofd.

Die Spanjaarden waren zoals Jansma ook al zei de 1e 20 minuten trouwens ook helemaal de weg kwijt qua trappen.

Ik smul van spelers als een Edgar Davids. Keiharde werker met inzicht en drang naar voren en extreem veel techniek en wel kaarten pakt, maar kan me geen beenbreuken door hem herinneren.

De Jong komt volgens mij nooit eens het veld op met het idee dat hij misschien wel eens een mooie steekpass kan gaan geven.

Hij wil puur aan iedereen laten zien hoe fanatiek en stoer hij is.

Heeft Nigel ooit je vader of moeder eens geen voorrang verleend op de weg ofzo? Wat een frustratie naar die jongen toe zeg...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Sorry, jij mag hem de hemel inschrijven en ik mag het geen beste voetballer vinden toch? Heeft die jongen je ooit geholpen toen je ruzie had of zo?

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

moviemafketel schreef:

Sorry, jij mag hem de hemel inschrijven en ik mag het geen beste voetballer vinden toch? Heeft die jongen je ooit geholpen toen je ruzie had of zo?

Nee, maar jij overdrijft wel. Als De Jong het goed doet kwam dat door de hele ploeg. Als de Jong het slecht doet dan is dat omdat hij er niks van kan.

Overdrijven is ook een vak. Nuttige kracht voor Oranje. Geen wereldvoetballer, wel een schakel die heel belangrijk is geworden voor de ploeg. Maargoed, jij kan Enoh en Vertonghen bij Ajax ook al niet waarderen geloof ik...

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hij is typisch een voetballer waar je van houdt of waar je van walgt, dat blijkt ook op dit topic.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Enoh heb ik nog niets over gezegd. Vind dat wel een nuttige speler voor Ajax. Die hebben ze nodig. Eigenlijk al na de 1e wedstrijd die ik van hem zag bij Ajax was ik positief.

Vertonghen vind ik een uitstraling van een pak bedorven yoghurt hebben, maar is een uitstekende verdediger. Maar geen echte Ajax-kop zeg maar. Ik ben een dinosauriër, ik verlang terug naar de oude garde, kan er niks aan doen.

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Jammer dat van Basten hem zo grof uit Oranje zette. Wat een eeuwige held is Edje D. zeg.

Lag vooral aan Davids zelf, de laatste jaren van zijn carriere kon hij het niet meer bijbenen en benadeelde hij de elftallen waarvoor hij speelde, zomaar even 3 momenten:

- rode kaart tegen Tsjechie (na 13 minuten, als aanvoerder);

- geen scheenberschermers aandoen -> gevolg een half jaar geblesseerd;

- en bij terugkomst een schandalige rode kaart tegen PSV.

Buiten dat behoorde Davids in zijn vroegere jaren tot de allerbeste natuurlijk.

Barca gaat trouwens spijt krijgen van het laten gaan van Yaya. Die kunnen ze niet vervangen, al helemaal niet met Fabregas.

The Oceanic Six

• 60515 berichten
  • 4107 stemmen

Dat was de Davids van 2008. De Davids van 2006 had gewoon op het WK moeten spelen. Zeker omdat van Bommel toen nog niet de status had die hij nu in Oranje heeft.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Bottleneck schreef:

Esnaider.. kan me nog duels hgerinneren tegen Zaragoza tussen hem en Fräser en Van Gobbel, toen werd er nog niet zo gemiept om overtredingen. Feminiene maatschappij tegenwoordig

Harde kerel, bij Atlético - Ajax had hij ook een schandalige overtreding (op Witschge volgens mij).

Kai

• 5164 berichten
  • 1001 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Harde kerel, bij Atlético - Ajax had hij ook een schandalige overtreding (op Witschge volgens mij).

Vergeet er niet bij te zeggen, wat hij 10 tellen daarvoor deed.

Edit: bij uitblijven van het antwoord vertel ik het wel. Esnaider faalde vanaf 11 meter, na een overtreding van John Veldman.

Overigens ging Veldman later in de wedstrijd weer de fout in en toen schoot Pantic vanaf 11 meter wel raak. Maar gelukkig maakte Babangida uiteindelijk nog de 3-2.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

moviemafketel schreef:

Heeft die jongen je ooit geholpen toen je ruzie had of zo?

Lol fraaie counter!

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Kai schreef:

(quote)

Vergeet er niet bij te zeggen, wat hij 10 tellen daarvoor deed.

Edit: bij uitblijven van het antwoord vertel ik het wel. Esnaider faalde vanaf 11 meter, na een overtreding van John Veldman.

Overigens ging Veldman later in de wedstrijd weer de fout in en toen schoot Pantic vanaf 11 meter wel raak. Maar gelukkig maakte Babangida uiteindelijk nog de 3-2.

.

Dat had ik er inderdaad wel bij mogen vermelden . Bedankt voor je assistentie, dat zijn liever wedstrijden waar ik niet aan terug denk. Laten we het maar helemaal niet hebben over de goal van Dani tegen mijn Atléti .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Eens met moviemafketel inzake Nasty Nigel. Die jongen komt volgens mij altijd met de intentie van het veld, wie zal ik nu weer eens lekker aanpakken. Echt niet om gewoon goed te gaan voetballen of een lekkere steekpass geven ofzo.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Hij kent zijn beperkingen inderdaad, een prima zelfbeeld noem ik dat eerder.

Voor steekpasjes ed moet je bij jongens als Sneijder zijn, ik zou de TV juist verrot schelden als iemand als De Jong opeens de spelverdeler uit gaat hangen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Het is een ongeleid projectiel, een sadistische psychopaat. Toont totaal geen empathie voor zijn slachtoffers.

Maar vanavond zal Joran daar op veroordeeld worden door de tv-kijker maar bij Nasty Nigel is het OK.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nigel is geen moordenaar NW, nou schiet je weer een beetje door.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Kunnen we al die mensen die nu nog steeds zeiken over De Jong niet naar een concentratiekamp sturen? Dan weet Hugo meteen hoe debiel zijn uitspraak was.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

moviemafketel schreef:

Nigel is geen moordenaar NW, nou schiet je weer een beetje door.

Ik lig het er wat dik bovenop, en zet het wat dik aan. Tuurlijk is hij geen moordenaar, maar wel een sadist, een bottenbreker. Hij geniet als zijn directe tegenstander kermend op het veld ligt. De Joran link ging alleen door het gebrek aan empathie, that's all.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Het ging niet alleen om de Jong bij SV. Het ging er om dat het spel saai en zakelijk was. En dat was het ook vond ik, maar dat interesseerde me ook weinig. Hartstikke knap de finale halen. Toch ben ik van mening dat we met wat mooier spel ook de finale kunnen halen.

En Hugo met zijn spuuglelijke trui heeft het sinds dat ene programma met van Marwijk waar het niet lekker liep zeg maar, altijd een hekel aan hem gehouden. Beetje kinderachtig allemaal.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ik lig het er wat dik bovenop, en zet het wat dik aan. Tuurlijk is hij geen moordenaar, maar wel een sadist, een bottenbreker. Hij geniet als zijn directe tegenstander kermend op het veld ligt. De Joran link ging alleen door het gebrek aan empathie, that's all.

Tevens is hij op eigen verzoek ambassadeur van de Nierstichting.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Naomi Watts schreef:

maar wel een sadist, een bottenbreker. Hij geniet als zijn directe tegenstander kermend op het veld ligt.

O dus jij kan zien wat hij voelt? Ik wou dat ik dat ook kon. Je overdrijft heel erg NW. Hij speelt idd hard, maar hij ik denk niet dat hij express iemand wil blesseren. Hij speelt op de grens en als hij eroverheen gaat moet Bertje hem op het matje roepen. Je hebt spelers als de Jong (een slechtere uitvoering van Davids), iemand die voorrop gaat in de strijd, nodig in je elftal.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb er altijd moeite mee als men sportief en menselijk niet kan onderscheiden. Dat hij in het veld af en toe te hard is, ok. Maar wat er soms wordt gezegd, ook hier, kan echt niet.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Goed gesproken Don Dijk

Topsprinter Bolt wil voetballer worden

Topsprinter Usain Bolt heeft een grenzeloos zelfvertrouwen. Hij vindt zichzelf een goede voetballer en jaagt zelfs een carrière na. Dat heeft hij aan de BBC verteld.

Voor het zover komt, wil de Jamaicaan eerst een andere missie voltooien: het wereldrecord op de 100 meter sprint op 9.40 seconden brengen. Dat staat nu op zijn naam met 9.58 seconden. Bolt werd in 2008 olympisch kampioen op de 100 en 200 meter.

"Ik ben absoluut een goede voetballer. De plek van defensieve of aanvallende middenvelder ligt mij wel", aldus de 24-jarige atleet. De overstap zou over een jaar of vier moeten plaatsvinden. "Ik zou graag twee jaar willen voetballen. Misschien wel bij een topclub of anders bij een iets kleinere club."

Sprinten kan ie wel, maar voetballen... ik weet het niet.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Aangezien we het vandaag toch over Edgar Davids hebben:

Telegraaf

Edgar Davids is opnieuw in opspraak geraakt. De Crystal Palace-voetballer zou afgelopen zaterdag een vrouwelijke bezoeker van Tuschinski hebben mishandeld.Edgar, die met een groepje vrienden en zijn verloofde Olcay Gulsen de bioscoop betrad, heeft volgens AT5 met twee vrouwen een felle discussie gevoerd over gereserveerde zitplaatsen.

Toen de bezoeksters van de door hem geclaimde plaatsen opstonden en wegliepen zou 'The Pitbull' een van de twee vrouwen op de rug en in het gezicht hebben geslagen. Het hele voorval zou zijn geregistreerd door camera's van de filmzaal.

Die beelden zouden nu in handen zijn van de Amsterdamse politie. Die bevestigt dat een dergelijk incident in Tuschinski heeft plaatsgevonden, maar wil over de identiteit van de betrokkenen niets kwijt. Ook aanstaande spelersvrouw Olcay doet er het zwijgen toe. "Geen commentaar", laat ze telefonisch weten.

Zoiets zul je bij Nasty Nigel niet 1 2 3 zien. Buiten het veld lijkt het me een lieve jongen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Almighty schreef:

O dus jij kan zien wat hij voelt?

Mijn volste recht als hij geen empathie toont voor zijn slachtoffers.

Hij speelt idd hard, maar hij ik denk niet dat hij express iemand wil blesseren. Hij speelt op de grens en als hij eroverheen gaat moet Bertje hem op het matje roepen. Je hebt spelers als de Jong (een slechtere uitvoering van Davids), iemand die voorrop gaat in de strijd, nodig in je elftal.

Ja, dat tegen Xabi was ook echt een duel. Sorry, mij maak je niet wijs dat je daar niet de intentie hebt een speler te blesseren. En dan achteraf zeggen dat je het niet zo veel vond. Gaat er bij mij niet in.

Ik heb geen problemen met hard spel maar geef dan achteraf wel toe dat je over de schreef gaat, en geef je slachtoffer een hand. Xabi gaf in Marca aan dat ie nooit wat van hem gehoord heeft, niet na de wedstrijd, niet na het WK. Voor zo'n actie bij Xabi is geen enkel excuus. En dat zeg ik niet als Spanjaard zijnde, lijkt me dat iedereen wel hetzelfde moet concluderen over deze actie.

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

(quote)

Xabi gaf in Marca aan dat ie nooit wat van hem gehoord heeft, niet na de wedstrijd, niet na het WK. .

Waarom zou Nigel. Hij breekt niks, heeft al z'n tanden nog en kon zonder problemen verder met de wedstrijd. Dan kun je in principe met elke flinke tackle wel een bosje bloemen gaan sturen na de wedstrijd

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vertel dat Stuart Holden maar. Onzin natuurlijk. Hij breekt zijn been en laat niets van zich horen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Materazzi heeft toch ook nooit excuses gekregen van Zidane?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

lol. Don .

Materny

• 10188 berichten
  • 1026 stemmen

Naomi Watts schreef:

Vertel dat Stuart Holden maar. Onzin natuurlijk. Hij breekt zijn been en laat niets van zich horen.

Dat is een ander verhaal. Maar het is en blijft contactsport.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.