- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Je bent ieder geval entertainment kossie.... 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Het valt me altijd op dat wanneer iemand gelijk heeft en valide punten heeft, je helemaal niet meer inhoudelijk op een bericht reageert.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Nee hoor, was een prima reeks. Zoals je ook mag verwachten van een club met zulke spelers en budget in zo'n competitie. Minder zou slecht zijn.
En afgunst?
. op zo'n zeikclub? please.
'Zulke spelers?' Je mag vinden dat Ajax een poenerig imago heeft, maar ondertussen spelen zij wel met een team waar de meeste spelers uit de eigen jeugd komen. Dat zie ik bij al die provincie clubjes niet gebeuren, alleen bij Feyenoord gebeurt dat uit noodzaak(maar daar is het geld op).
De suggestie dat Ajax een bij elkaar gekocht team is, gaat gewoon niet op. PSV heeft pas een bij elkaar gekocht team, daar spelen hooguit 2 spelers uit de jeugd in de basis.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ben kritisch genoeg op het aan en verkoopbeleid als dat nodig is. Maar ik kan er deze zomer weinig van zeggen want ze hebben het goed gedaan. Net als het spelniveau van Ajax. Ik zei eerlijk dat het tegen Twente bagger was, maar als het goed is dan noem ik het ook. Das wat anders dan kosje die echt werkelijk elk moment aangrijpt om weer te mogen zanikken om niets over de club.
Tja, ja, ja. 99,4% van je posts gaan over Ajax en daar weer 99,6% van zijn positief tot op het ziekelijke af. Met zo'n username is dat allicht geen verrassing maar dit is natuurlijk geen Ajax-forum waar iedereen daar willoos in meegaat.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Nee, dat is dus een flutbank voor een zogenaamde topploeg.
Ik vind PSV dus echt veel sterkere spelers hebben.
Met name op middenveld en in aanval.
Ik vind alleen Suarez op zijn plek uiteraard veel beter dan Lens, maar verder vind ik alle aanvallers en middenvelders bij PSV beter of beter op hun plek.
De clubs in Nederland hebben niet echt geld teveel, dus veel beter zal je niet snel krijgen. Als je de bank van Ajax flut vind, heb je echt geen verstand van voetbal. Als je het slecht vind oké, maar flut
Daarnaast zou ik van de spelers van PSV eigenlijk alleen maar Dzudszak bij Ajax willen hebben. Laat die Affelay maar lekker in Eindhoven ballen, gaat te veel voor eigen succes. Dan heb ik liever een teamspeler als de Jong.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Laat die Affelay maar lekker in Eindhoven ballen, gaat te veel voor eigen succes. Dan heb ik liever een teamspeler als de Jong.
Lol
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Ik zeg niet dat Affelay slecht is, maar ik heb op dit moment liever de Jong. We hebben met Suarez, El Ham en Emanuelson al aardig wat spelers die vaker voor eigen succes gaan dan dat ze een bal afspelen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Blijft natuurlijk een bovengemiddeld sterk team dat 'aan z'n verplichtingen moet voldoen'.
Maar wat worden kritische woorden in het algemeen hier over Ajax op een supergevoelig weegschaaltje gelegd zeg..
Zijn er hier trouwens nog meer Psv-supporters behalve Timbo_ ?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
BoordAppel is oo keen PSV supporter.
pascal83
-
- 2736 berichten
- 2482 stemmen
Maar wat worden kritische woorden in het algemeen hier over Ajax op een supergevoelig weegschaaltje gelegd zeg..
Maar veel supporters van andere clubs zijn wel vaak (ook hier) anti-Ajax. En dan vliegen de vooroordelen al weer snel over het forum. Veel mensen vinden het hier nodig om ook 'Ajax supporters' te provoceren, anderzijds zijn er weer ajacieden die iedere scheet op een weegschaal leggen.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
En heb nog trouwens nog niets gemeld over de aankoop van Van der Vaart. Ben er wel blij mee. Prima speler die op het middenveld een absolute meerwaarde gaat zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
van der Vaart gaat het geweldig doen in Engeland. Wordt vast 1 van de smaakmakers. Verheug me al weer op de complimenten van Lineker en consorten over another great dutch player.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Tainio word, net als Mido, per wedstrijd betaald. Het is al wel wat beter, dan dat ze mensen als Olequer en Wielaert langdurdige contracten geven.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
#
# johncrossmirror Van der Vaart confirmed for #Spurs 5 minutes ago via mobile web Retweeted by DTguardian and 11 others
staat op de twitter van de DTguardian zie ik net, maar goed we wachten wel af dan.
edit heel twitter bevestigt het nu zo'n beetje lees ik daar.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Tottenham website gaat lijkt me geen transfer zo melden als die niet door zou gaan.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Tottenham Hotspur heeft de transfer van Rafael van der Vaart tien minuten te laat aan de Premier League doorgegeven. De transfer lijkt desondanks niet op het spel te staan, melden Engelse en Spaanse media.
Van der Vaart verkaste dinsdagavond op het laatste moment naar Engeland, waar de Spurs plots hoorden dat de transfersom van de middenvelder met miljoenen was verlaagd. De deadline (19.00 uur Nederlandse tijd) werd echter niet gehaald.
Door computerproblemen lukte het de club uit Londen niet de contracten tijdig op te stellen. Uit het verleden blijkt echter dat de Premier League in dergelijke gevallen niet al te strikt is. Zo werd Richard Dunne vorig jaar na de deadline nog naar Aston Villa overgeschreven, maar werd die overgang een dag later toch goedgekeurd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Van der Vaart deal confirmed
01 September 2010
281Share
We are delighted to announce that we have reached agreement with Real Madrid for the transfer of Rafael Van der Vaart.
The Holland international came through the ranks at Ajax and won two league titles during 141 appearances with the Eredivisie side, scoring 60 goals before leaving for Hamburg in the summer of 2005.
The attacking midfielder, 27, was the Bundesliga side's leading scorer in his first season in Germany and went on to captain the side before joining Real Madrid ahead of the 2007/08 campaign.
Rafael has been capped by Holland a total of 83 times, scoring 16 goals, since making his international debut against Andorra in 2001 at the age of 18.
He has since represented the Netherlands at two European Championships and two World Cups, including this summer's tournament in South Africa where he featured five times in the side's run to the Final.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zie nu pas dat Dos Santos bij Tottenham speelt. Vond ik 1 van de leukste spelers dit WK.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Was eerste weken nog weinig opvallend moet ik zeggen.
Nicholas123
-
- 292 berichten
- 284 stemmen
Van Bommel de nieuwe aanvoerder van het Nederlands elftal. Logische keuze lijkt me zo.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/186114/Van-Marwijk-benoemt-Van-Bommel-tot-aanvoerder.htm
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar wat worden kritische woorden in het algemeen hier over Ajax op een supergevoelig weegschaaltje gelegd zeg.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Van Bommel de nieuwe aanvoerder van het Nederlands elftal. Logische keuze lijkt me zo.
http://www.vi.nl/Nieuws-item/186114/Van-Marwijk-benoemt-Van-Bommel-tot-aanvoerder.htm
Lijkt me de enige juiste keuze.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Tja, ja, ja. 99,4% van je posts gaan over Ajax en daar weer 99,6% van zijn positief tot op het ziekelijke af. Met zo'n username is dat allicht geen verrassing maar dit is natuurlijk geen Ajax-forum waar iedereen daar willoos in meegaat.
Jammer dat je zon selectief geheugen hebt.
Al ben ik van nature wel iemand die graag positief post ja. Ik wil geen azijnzeiker worden zoals jij eigenlijk bent geworden. Altijd maar weer zeuren en klagen. Je bent net een broer van Hugo Camps.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Dus je post alleen over Ajax en altijd positief. Dat zeg ik toch ook? Ik post over alles en lekker negatief, want het leven is nu éénmaal een tranendal.
Ik dacht al, laat ik na tijden eens een onschuldig grapje over deze overschatte non-voetballer posten na (ik heb het nageteld) het nalezen van 1837 totaal niet onderbouwde, überpositieve posts over Ajax, Jol enz. enz. dan gaat Quido zich er vast weer aan storen en jaaaaa hoorrrrr...
Jammer dat ze, behalve Kai, hier niet potsen dan.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kai kraakt alleen maar alles af. Maar dat heet in otherfools wereld dan objectief zijn. Ajax zit onder Jol gewoon in een op zich prima periode waar niet zo heel veel te zeiken valt. Heel vervelend voor de Ajax haters, maar het is nu eenmaal zo. Jol liet Ajax beter spelen, meer scoren, minder goals tegen krijgen, jeugd debuteren, tot het einde spelen om de titel, pakte de beker, haalde de CL groepsfase en behield de topspelers. Wat moeten we zeuren dan? Alleen over de CL prijzen valt te zeiken en dat doen we ook. Schandelijke prijzen.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.