• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.277 gebruikers
  • 9.390.433 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Mijn interactieve pakket van kPN moet nog komen. Duurt lang eigenlijk. Lijkt me dat ze die pakketten ergens in grote hoeveelheden hebben liggen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Verdomd, in Veendam hebben we zonodig een eigen Kabelnet. Damned.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(jubeldejubel)

Nou, dan post je toch vrijwel altijd over Ajax en vrijwel altijd positief? Dat zeg ik toch ook gewoon? Persoonlijk vind ik dat vrij saai, maar je gaat je gang maar en je bent niet de enige. Alleen moet je niet schrikken als iemand anders PSV een beter team vindt hebben, of als weer een ander Enoh niet zo ziet zitten en daar (oh schrik) een lullig grapje over maakt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

dan gaat Quido zich er vast weer aan storen en jaaaaa hoorrrrr...

Nee hoor, had alleen niet anders van je verwacht. Inhoudelijk gaat het nergens over, maar dat weet je zelf ook.

Jammer dat ze, behalve Kai, hier niet potsen dan.
Ik durf me best naast kai te scharen hoor, probeer altijd inhoudelijk te reageren en ben kritisch (gewoon, op alles). Zo roep ik al vanaf het begin van de voorbereiding dat PSV een beter team heeft, etc. Maar iemand die een andere mening heeft dan jij, is niet per definitie gekleurd. Kai geeft jou alleen geen tegengas natuurlijk ...

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja elk dorp of gehuht heeft dat toch? Hier in ieder geval ook.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nou, dan post je toch vrijwel altijd over Ajax en vrijwel altijd positief? Dat zeg ik toch ook gewoon? Persoonlijk vind ik dat vrij saai, maar je gaat je gang maar en je bent niet de enige. Alleen moet je niet schrikken als iemand anders PSV een beter team vindt hebben, of als weer een ander Enoh niet zo ziet zitten en daar (oh schrik) een lullig grapje over maakt.

Nee hoor, ben kritisch zat. Maar dat sla je altijd graag over merk ik.

Verder maakt het me ook niet zo uit wat je van mijn objectiviteit denkt. Ik wou het alleen kwijt.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Het kan allemaal nog erger dan Ajax&Litmanen hoor.

Bij VI-Mail:

(...) en dus voetbalt Ajax eindelijk weer in de CL. De vraag is of het daar iets te zoeken heeft. Ik zeg volmondig ja. Oké, Barcelona, Bayern München en Internazionale zijn beter, maar de rest? Is Ajax zoveel slechter dan Real Madrid, AC Milan, Werder Bremen, AS Roma en Valencia? Ja, Chelsea, Manchester United en Arsenal hebben betere slecties, maar op een goede dag, en met Suarez die goed in zijn vel zit, kan Ajax in dit toernooi ver komen. Verder dan FC Twente in elk geval.

Denk je dat ze in Amsterdam de lat ein-de-lijk wat lager hebben gelegd...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ach, wanneer is Madrid - Ajax? Tot die dag mag men nog hopen. Vind ik wel weer leuk, dat optimisme. Stoor me meer aan die eindeloze stroom 'Mido? Goede aankoop! Lodeiro? Topper! Enoh? Nieuwe Davids! En wie dat niet vindt is anti-Ajax!' posts waar je hier mee doodgegooid wordt.

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Nee hoor, ben kritisch zat.

Kom kom, als we jou moeten geloven spelen van de beste 10 spelers ter wereld er 8 in Amsterdam en werd Martin Jol 2000 jaar geleden in Judea geboren. Maakt niet uit hoor, zal wel bij het blinde fan-gebeuren horen, maar als je alleen maar mensen wil tegenkomen die Ja en Amen roepen zit je hier denkelijk verkeerd.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik had dat stukje geschreven kunnen hebben ja NR. Staat niks vreemds in toch?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Vooral het stukje: is Ajax zoveel slechter dan Real Madrid?

Om te gieren.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

We zullen het gaan zien met de CL. Ben erg benieuwd. Ik geloof wel in een thuisoverwinning tegen Madrid. Misschien mag je me daarna uitlachen, maar vooraf is dit stukje nog niet zo om te gieren.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

. Stoor me meer aan die eindeloze stroom 'Mido? Goede aankoop! Lodeiro? Topper! Enoh? Nieuwe Davids! En wie dat niet vindt is anti-Ajax!' posts waar je hier mee doodgegooid wordt.

Je vervalt weer in uitersten, net als het (door wie dan ook) met 'miskoop' bestempelen van alle aangehaalde spelers.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik had dat stukje geschreven kunnen hebben ja NR. Staat niks vreemds in toch?

Waarschijnlijk geschreven door een die-hard fan met blinde liefde voor de club (dat positivisme is mooi zolang het goed gaat). Maar feitelijk slaat het natuurlijk nergens op.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

We zullen het gaan zien met de CL. Ben erg benieuwd. Ik geloof wel in een thuisoverwinning tegen Madrid. Misschien mag je me daarna uitlachen, maar vooraf is dit stukje nog niet zo om te gieren.

Mafketel , zet de selecties eens naast elkaar. Suarez zou niet eens spelen bij Madrid, misschien dat hij als enige een kans maakt op een basisplaats.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik ben niet zo'n lijstjes-mens als jullie. Daarom heb ik ook nooit bij voorbaat angst voor een tegenstander. Zowel bij Ajax als het Nederlands Elftal geldt dit. Als alle wedstrijden van te voren al bepaald zouden worden door geld en lijstjes kunnen we net zo goed ophouden met die wedstrijden te spelen toch? Meteen al gaan gieren, omdat een fan positief en vol vertrouwen is vind ik een beetje makkelijk.

Ik geloof oprecht dat Ajax thuis gaat winnen van Madrid en waarschijnlijk met pech net gelijk speelt tegen Milaan. Auxerre geen flauw idee, dat zijn van die ruk-tegenstanders waar ik niks mee kan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

moviemafketel schreef:

Meteen al gaan gieren, omdat een fan positief en vol vertrouwen is vind ik een beetje makkelijk.

Dat gaat ook nergens over. Als we die lijstjes- en 'leg de spelers maar naast elkaar'-lijn zouden volgen, had Feyenoord nooit de EUFA Cup gewonnen, AZ nooit de halve finale van diezelfde cup gehaald, PSV nooit de halve finale in de CL en het Nederlands Elftal nooit de finale op het WK. Sec gezien dan.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Positivisme vind ik prima, maar hij komt echt over alsof hij werkelijk twijfelt of Real Madrid beter is dan Ajax.

Hij doet alsof Ajax bij de top van Europa hoort. Dan mag ik toch best lachen?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Precies, we zien het dus wel. Daarna mag er weer volop gegierd worden door alle tegenstanders.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Dat gaat ook nergens over. Als we die lijstjes- en 'leg de spelers maar naast elkaar'-lijn zouden volgen, had Feyenoord nooit de EUFA Cup gewonnen, AZ nooit de halve finale van diezelfde cup gehaald, PSV nooit de halve finale in de CL en het Nederlands Elftal nooit de finale op het WK. Sec gezien dan.

De CL is wel even iets anders dan de UEFA-cup.

Uiteraard zijn er altijd verassingen en moet je hopen op winst of dat je team ver komt, maar ik heb het idee alsof hij met zijn hoofd 10 minuten in een w.c.-pot heeft gezeten en direct daarna een mailtje naar VI stuurde.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik heb ook een flinke bult op mijn kop nu je het zegt

Ja moet jij niet je tekst gaan aanpassen, nu klopt die niet meer.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben. Maar niks is onmogelijk in het voetbal, en dat maakt het spelletje alleen maar leuker.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

moviemafketel schreef:

Ik heb ook een flinke bult op mijn kop nu je het zegt

Ja moet jij niet je tekst gaan aanpassen, nu klopt die niet meer.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Quido schreef:

Ik zeg ook niet dat ik het ermee eens ben. Maar niks is onmogelijk in het voetbal, en dat maakt het spelletje alleen maar leuker.

Jaja, maar daar gaat het mij niet eens om. Je bloedserieus afvragen of AC Milan en Real Madrid beter zijn dan Ajax, dat vind ik lachwekkend.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je afvragen mag toch NR? Het gaat om de vorm van dit Real en dit AC Milaan. Doen het de laatste jaren toch ook gewoon niet zo goed.

Ajax past bij dit rijtje van grote namen die de laatste seizoenen weinig hebben gepresteerd. Qua lijstjes naast elkaar leggen zou Ajax moeten verliezen ja, maar of dit daadwerkelijk gaat gebeuren gaan we zien.

Ik denk dat Ajax door gaat in deze poule.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Jaja, maar daar gaat het mij niet eens om. Je bloedserieus afvragen of AC Milan en Real Madrid beter zijn dan Ajax, dat vind ik lachwekkend.

Dan kan half Nederland de prullenbak in, want ik hoor ook overal (laatst nog bij SV en VI) dat vooral Milan niet meer het Milan van vroeger is ...

Zelf geef ik ons weinig kans en snap ik dat gematigde positivisme niet, maar ach ...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Je vervalt weer in uitersten, net als het (door wie dan ook) met 'miskoop' bestempelen van alle aangehaalde spelers.

Het valt me gewoon op dat er een schier oneindige stroom (ik ben er net even doorheengezapt, en dát kostte me al een half uur) totaal ongefundeerde superpositieve stukjes over alles wat met Ajax te maken heeft verschijnt (zelfs Atouba is best een leuke aankoop begrijp ik), en dat als er dan eens iemand vindt dat Enoh misschien wel niet het liefdeskind van Maradona en Cruyff is en dat dan ook nog eens in dusdanig duidelijk herkenbare schertsende bewoordingen duidelijk maakt dat mijn blinde achterneefje van 2 dat nog wel kon ruiken, nou nou, dan zwaait er wat want dat is niet 'gefundeerd'.

Nou, Ajax heeft nmm 9 goede spelers, en Anita en Enoh. Zal er wel weer iemand komen huilen dat ik anti-Ajax ben en altijd negatief ben en niet gefundeerd maar die 2 kunnen er echt he-le-maal niks van.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

De vlag gaat in ieder geval uit als jij voor het eerst iets positiefs over Ajax zegt otherfool. Voor de rest vind ik je stukjes vermakelijk en moet ik zelfs wel eens lachen, omdat je soms gelijk hebt.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

Ach, wanneer is Madrid - Ajax? Tot die dag mag men nog hopen. Vind ik wel weer leuk, dat optimisme. Stoor me meer aan die eindeloze stroom 'Mido? Goede aankoop! Lodeiro? Topper! Enoh? Nieuwe Davids! En wie dat niet vindt is anti-Ajax!' posts waar je hier mee doodgegooid wordt.

(quote)

Kom kom, als we jou moeten geloven spelen van de beste 10 spelers ter wereld er 8 in Amsterdam en werd Martin Jol 2000 jaar geleden in Judea geboren. Maakt niet uit hoor, zal wel bij het blinde fan-gebeuren horen, maar als je alleen maar mensen wil tegenkomen die Ja en Amen roepen zit je hier denkelijk verkeerd.

Wat zal jij een vervelend leven hebben met zoveel verzuurdheid

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Nou, Ajax heeft nmm 9 goede spelers, en Anita en Enoh. Zal er wel weer iemand komen huilen dat ik anti-Ajax ben en altijd negatief ben en niet gefundeerd maar die 2 kunnen er he-le-maal niks van.

Waarom speelt Enoh dan al 2 jaar in de basis bij Ajax? Waarom speelde hij met Kameroen op het WK? Waarom prijst bijna iedereen zijn spel behalve jij?

Idem Anita. Schijnbaar is hij goed genoeg om in de basis te mogen spelen bij Ajax en Nederland (vrijdag). Maar uiteraard zal jij het veel beter zien dan de massa.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

moviemafketel schreef:

De vlag gaat in ieder geval uit als jij voor het eerst iets positiefs over Ajax zegt otherfool. Voor de rest vind ik je stukjes vermakelijk en moet ik zelfs wel eens lachen, omdat je soms gelijk hebt.

Ze hebben met Suarez de beste speler van Nederland binnen, het grootste budget, de mooiste historie en ze hebben me in de jaren '90 menig mooi voetbalavondje bezorgd. Dat was echt fantastisch voetbal.

Maar Enoh kan er nog steeds geen klote van en die moviemeter-fans van hun deugen voor geen meter

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.