• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.048 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.280 gebruikers
  • 9.390.588 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Voetbalkennis is dan ook niet voor iedereen weggelegd

Wij overschatten Enoh. Lees nog eens.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Enige wat El Hamdaoui absoluut niet doet - maar wat wel vrij essentieel is voor een Ajax-spits - is het storen bij de tegenstander. Vond hem nog zijn beste wedstrijd spelen in Groningen, niet alleen om die twee prachtige doelpunten, maar ook omdat ie het spel naar zich toe trok, steeds de bal wilde hebben en zich de longen uit het lijf rende. Is daarna steeds minder geworden (ramadan? ).

Ach, kost ook tijd bij hem. Met oa Suarez en Emanuelson heb je sowieso al 2 spelers die wel storen bij de tegenstander. De Jong doet dat ook wel. El Hamdaoui is een ander soort spits dan Pantelic. Pantelic was meer teamspeler, El Ham is een veel betere voetballer. Maar als El Ham er 20-25 inschiet ben ik heel tevreden over zijn rol.

De Ramadan zal ook wel meewerken bij hem ja. Helaas. Maar het is toch bijna weer voorbij?

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Wij overschatten Enoh. Lees nog eens.

Oeps

Enoh wordt de nieuwe Davids. Mark my words.

Zoals Schone over 2 jaar ook bij de nationale top speelt. Dat zei ik 2 jaar terug al.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zoals Schone over 2 jaar ook bij de nationale top speelt. Dat zei ik 2 jaar terug al.

Dus daar zat je toen ook al naast?

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Ik vind Enoh inderdaad wat overschat door de Ajacieden zelf. Maar hij is geen hele slechte stofzuiger, hoor. Zo'n type heb je wel nodig op het middenveld. Denk wel dat Fer beter gaat worden.

Wat is de nationale top? Top van de Eredivisie? Dat gaat hij wel halen ja, maar dat is niet zo bijster knap. Schöne is een zeer nuttige voetballer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Bij Enoh denk ik altijd dat ze per abuis hem en niet zijn broer in Kaapstad op het vliegtuig hebben gezet. Die jongen speelt alsof-ie nooit eerder een bal heeft aangeraakt of ook maar gezien. Die kan er echt he-le-maal niks van.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

We zien het met 4 competitiegoals en 1 in de voorronde CL. Matige speler, die El Hamdaoui

Zelfs jij had er wel 4 gemaakt in dit Ajax met die tegenstanders.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

José wanhoopt niet:

'Bij FC Porto en Internazionale begon ik ook altijd met een gelijkspel. Uiteindelijk pakten we de titel. Dat is hoe het begint én eindigt met mij.' (...) 'Ik ben heel anders dan de coaches die hier de voorbije jaren zaten. Als het toch slecht gaat met Real en ik moet vertrekken? Ik denk dat er dan altijd weer een van de betere clubs in de wereld voor mij klaarstaat.'

Goddank voor The Special One in GrijzeMuisjesLand.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Waren anders knappe goals, zeker die in Groningen.

Maargoed, waarom probeer ik ook nog met jou over Ajax te praten

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik vind Enoh inderdaad wat overschat door de Ajacieden zelf. Maar hij is geen hele slechte stofzuiger, hoor. Zo'n type heb je wel nodig op het middenveld. Denk wel dat Fer beter gaat worden.

Wat is de nationale top? Top van de Eredivisie? Dat gaat hij wel halen ja, maar dat is niet zo bijster knap. Schöne is een zeer nuttige voetballer.

Nederlandse top ja. Ajax, PSV of Twente dus.

Maar ik zei dat al toen hij bij de Graafschap nog speelde he...

Heerlijke speler, geweldig overzicht en met een prachtig schot.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

otherfool schreef:

Bij Enoh denk ik altijd dat ze per abuis hem en niet zijn broer in Kaapstad op het vliegtuig hebben gezet. Die jongen speelt alsof-ie nooit eerder een bal heeft aangeraakt of ook maar gezien. Die kan er echt he-le-maal niks van.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

otherfool schreef:

José wanhoopt niet:

'Bij FC Porto en Internazionale begon ik ook altijd met een gelijkspel. Uiteindelijk pakten we de titel. Dat is hoe het begint én eindigt met mij.' (...) 'Ik ben heel anders dan de coaches die hier de voorbije jaren zaten. Als het toch slecht gaat met Real en ik moet vertrekken? Ik denk dat er dan altijd weer een van de betere clubs in de wereld voor mij klaarstaat.'

Goddank voor The Special One in GrijzeMuisjesLand.

Hij heeft echt goed gekeken hoe Van Gaal het doet.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

kos schreef:

Kos, hou jij nu es op met Grunn bashen?

rokkenjager

• 2863 berichten
  • 1703 stemmen

Mourinho: Ik ben Harry Potter niet.

MADRID - José Mourinho is er heilig van overtuigd dat hij de juiste man is om de lange termijn stabiliteit te brengen bij Real Madrid. Na de voor 'Galacticos' teleurstellende seizoensopening tegen Real Mallorca (0-0) vraagt de Portugees geduld van de Spaanse pers. "Ik ben een voetbalcoach, niet Harry Potter."

Mourinho zag de sinds zijn aantreden in de hoofdstad zelden zijn complete spelersgroep op het veld. "Weten jullie hoe vaak we compleet waren? Inclusief de nieuwe aanwinsten niet eens tien keer."

De flamboyante coach, die vorig seizoen met Internazionale de 'treble' won, is de vervanger van Manuel Pellegrini. Mourinho moet in Madrid een einde maken aan twee seizoenen zonder prijs. "Ik ben heel anders dan de coaches die hier de voorbije jaren zaten. Als het toch slecht gaat met Real en ik moet vertrekken? Ik denk dat er dan altijd weer één van de betere clubs in de wereld voor mij klaarstaat."

Mourinho is sinds het ontslag van Vicente del Bosque de tiende coach van Real.

Held!

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het is toch gvd echt te treurig voor woorden deze dagen:

http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/01/binnenland/wielericoon-jean-nelissen-overleden.xml

RIP Jean, wat heb ik genoten van zijn commentaar al die jaren.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

Het is inderdaad wel goed raak, ook al zijn de meesten al wat ouder.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Maargoed, waarom probeer ik ook nog met jou over Ajax te praten

Nee, met jou valt juist niet te praten over Ajax.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Haha, Schöne moet echt heel veel beter worden wil hij bij de NL top kunnen spelen.

Hij valt zelfs hier maar weinig op (helaas).

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Nee, met jou valt juist niet te praten over Ajax.

Mooi, goede reden om er dan over op te houden.

Gaat er nog iemand San Marino-NL vrijdag kijken?

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Mooi, goede reden om er dan over op te houden.

Waarom zou ik? Net alsof ik hier alleen tegen jou zit te lullen.

Nicolage Rico

• 20223 berichten
  • 2367 stemmen

kos schreef:

Haha, Schöne moet echt heel veel beter worden wil hij bij de NL top kunnen spelen.

Hij valt zelfs hier maar weinig op (helaas).

Toch al 2 doelpunten en hoeveel assists (minstens eentje) in 4 wedstrijden. Niet slecht. Denk dat hij er rond de 10 gaat scoren dit jaar.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

(quote)

Waarom zou ik? Net alsof ik hier alleen tegen jou zit te lullen.

Had het over onze discussie.

Maar valt het je nou niet zelf op dat echt werkelijk elke zin die je schrijft over Ajax een negatieve is? Of we zijn minder dan de tegenstander, of onze spelers zijn minder, of ons spel is minder, of het is minder leuk om te bekijken, of ....

Je afgunst druipt er zo enorm af dat het lachwekkend wordt. Zeker vorig seizoen tussen januari en mei je ogen dicht gehouden?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Toch al 2 doelpunten en hoeveel assists (minstens eentje) in 4 wedstrijden. Niet slecht. Denk dat hij er rond de 10 gaat scoren dit jaar.

Dat hoop jij gewoon, oue topcoach!

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Dat hoop jij gewoon, oue topcoach!

Dat kan Schone wel. 10 goals, 10 assists als ie een seizoen heel blijft

En te bedenken nog dat ie maar voor zon klein nietszeggend kutclubje speelt. Als ie bij een fatsoenlijke club zag kon hij nog veel beter.

Bottleneck

• 8233 berichten
  • 2118 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Ik baal er trouwens van dat Radio Rijnmond er niet met Feyenoord is uitgekomen. Nooit meer radioverslagen door Radio Rijnmond, zolang ik me kan herinneren luister ik er altijd naar (bij uitwedstrijden). Nu naar dat suffe Radio 1 luisteren. Bij Radio R. voelden uitwedstrijden toch een beetje als thuiswedstrijden.

Lekker kut. Dus ook geen interviewtjes meer die je mee kon pikken na de thuiswedstrijden. Fijn beleid weer.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Maar valt het je nou niet zelf op dat echt werkelijk elke zin die je schrijft over Ajax een negatieve is? Of we zijn minder dan de tegenstander, of onze spelers zijn minder, of ons spel is minder, of het is minder leuk om te bekijken, of ....

Je afgunst druipt er zo enorm af dat het lachwekkend wordt. Zeker vorig seizoen tussen januari en mei je ogen dicht gehouden?

Draai dit 180 graden en je krijgt toch gewoon jezelf? Niet iedereen krijgt een hard plassertje van Martin Jol in trainingspak, kan toch?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Het is toch gvd echt te treurig voor woorden deze dagen:

http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/binnenland/%29/components/actueel/rtlnieuws/2010/09_september/01/binnenland/wielericoon-jean-nelissen-overleden.xml

RIP Jean, wat heb ik genoten van zijn commentaar al die jaren.

Idd erg jammer, heb niks met wielrennen maar dit was wel een erg vertrouwde stem in die jaren.

The Oceanic Six

• 60514 berichten
  • 4107 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Draai dit 180 graden en je krijgt toch gewoon jezelf? Niet iedereen krijgt een hard plassertje van Martin Jol in trainingspak, kan toch?

Ben kritisch genoeg op het aan en verkoopbeleid als dat nodig is. Maar ik kan er deze zomer weinig van zeggen want ze hebben het goed gedaan. Net als het spelniveau van Ajax. Ik zei eerlijk dat het tegen Twente bagger was, maar als het goed is dan noem ik het ook. Das wat anders dan kosje die echt werkelijk elk moment aangrijpt om weer te mogen zanikken om niets over de club.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Ik had gewoon een eind van het seizoen ranglijstje gemaakt. Net als jij. Had helemaal niks met Ajax verder te maken. Jij gaat er vervolgens op in dat Ajax toch echt beter is...tja.

Bovendien: zo kan ik het ook: 'valt het je nou niet zelf op dat echt werkelijk elke zin die je schrijft over Ajax een positieve is? Of ze zijn beter dan de tegenstander, of de spelers zijn beter, of het spel is beter, of het is leuker om te bekijken, of ....'

Nee hoor, was een prima reeks. Zoals je ook mag verwachten van een club met zulke spelers en budget in zo'n competitie. Minder zou slecht zijn.

En afgunst? . op zo'n zeikclub? please.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.