- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niet meer effect dan een net zo druk EL-programma.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax is verder dan vorig seizoen. Deze ploeg oogt volwassen en de selectie is itt wat kos beweert wel breed en kwalitatief een stuk beter.
Jongens als Ooijer, Mido, Tainio, Blind, Oleguer, Lindgren, Eriksen, Sulejmani....
Als dat niet meer een goede wisselbank heten mag.
PSV en Twente krijgen ook 6 taaie wedstrijden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Niet meer effect dan een net zo druk EL-programma.
Mwah denk het wel, qua druk en tegenstanders, veel zal ook afhangen van wel of niet erin blijven.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Welke druk? Net of Ajax grote druk voelt als ze Milan of Real treffen. Ze zijn dan 4x underdog. De 2 duels tegen Auxerre zijn pas echt mega belangrijk denk ik.
Maar net of Twente dat niet krijgt. Die hebben ook een zware groep. En PSV heeft met Sampdoria bv ook niet licht geloot. Ik denk dat PSV meer druk voelt, want zij willen 1e worden in hun groep.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ajax is verder dan vorig seizoen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
1. PSV (beste spelersmateriaal, meest ervaren)
2. Ajax (naar mijn mening nog te speels om degelijk te zijn voor een kampioenschap)
3. Twente (zal een paar keer verliezen maar wederom een prima team)
4. Heerenveen (prima coach, prima aankopen)
5. FC Utrecht (goede verdediging, leuke talenten en ervaring)
6. FC Groningen (altijd degelijk maar nu met goede aankopen)
7. AZ (gebrek aan scorend vermogen, kijken wat Jonathas doet)
8. Roda JC (linke ploeg, weet alleen niet wat die Huijsegems daar doet)
9. Feyenoord (wel erg zwak soms en te instabiel om een goede rol te spelen)
10. ADO Den Haag (prima coach, mooie speelstijl, leuke talenten)
11. Heracles (meer zit er absoluut niet in)
12. NAC (toch wel een aardige selectie, hoewel mischien wel te uitgeblust)
13. NEC (hopelijk met wat spannender voetbal dan de laatste jaren, wel goed dat Schone er weer is)
14. Vitesse (los zand, zal verdedigend wel iets sterker worden met Rajkovic)
15. De Graafschap (zal thuis zn punten halen)
16. Willem II (kijken wat die Rigters doet, maar Demouge gaan ze missen)
17. VVV (1e seizoen was verrassend, vooral door Honda, nu is het een top-eerstedivisieploeg)
18. Excelsior (te jong en te weinig kwaliteit)
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Welke druk? Net of Ajax grote druk voelt als ze Milan of Real treffen.
Tuurlijk, daar leef je als speler weken naar uit, wedstrijden van topbelang op topniveau, zo'n druk bedoel ik. Leuke omschakeling als je daarna ADO uit hebt ofzo. Maar wat ik zeg, veel hangt af welke ploegen na de winter nog actief zijn, zo'n druk programma gaat ongetwijfeld blessures en concentratieverlies opleveren.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Jongens als Ooijer, Mido, Tainio, Blind, Oleguer, Lindgren, Eriksen, Sulejmani....
Als dat niet meer een goede wisselbank heten mag.
.
Nee, dat is dus een flutbank voor een zogenaamde topploeg.
Ik vind PSV dus echt veel sterkere spelers hebben.
Met name op middenveld en in aanval.
Ik vind alleen Suarez op zijn plek uiteraard veel beter dan Lens, maar verder vind ik alle aanvallers en middenvelders bij PSV beter of beter op hun plek.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik betwijfel of dat dit seizoen wel weer het geval zal zijn. Bovendien geloof ik nooit dat Ruiz weer net zoveel treffers zal maken als vorig seizoen.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik denk dat Ruiz dit jaar op 15 goals blijft steken. Nog erg netjes, omdat het geen pure spits is.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik vind alleen Suarez op zijn plek uiteraard veel beter dan Lens, maar verder vind ik alle aanvallers en middenvelders bij PSV beter of beter op hun plek.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Engelaar lijkt ook wat consistenter dan de Zeeuw.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoor net trouwens dat Ajax Blind had aangeboden bij Grunn, maar Grunn hem niet wilde huren.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Uiteraard, Affelay ook lijkt me.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Suarez had ik graag bij Grunn gezien. Mischien een keertje huren ofzo.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nee, dat is dus een flutbank voor een zogenaamde topploeg.
Ik vind PSV dus echt veel sterkere spelers hebben.
Met name op middenveld en in aanval.
Oja, want Amrabat, Vukovic en Koevermans zijn zulke wereld invallers 
Ga weg man. Ajax heeft een prima wisselbank.
En verder....de Zeeuw, Enoh, El Hamdaoui....allemaal beter dan wat PSV op die plekken heeft.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vind persoonlijk Affelay-Engelaar beter dan De Zeeuw/Enoh. Meer complementair, hoewel Engelaar zn eigen wel wat meer moet profileren.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik vind persoonlijk Affelay-Engelaar beter dan De Zeeuw/Enoh. Meer complementair, hoewel Engelaar zn eigen wel wat meer moet profileren.
Engelaar is een statische, trage speler. Moet je eens voor de grap op PSV Netwerk lezen hoeveel fans hem een trage drol vinden. Ik zou hem never inruilen voor 1 van onze controleurs.
Ik denk dat ons middenveld uitstekend functioneert. Allemaal technische en snelle spelers met veel loopvermogen.
En ik denk dat onze aanval zeker 25 goals meer gaat maken dan PSV.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
@ A&LNou nee.
Uiteraard. Maar jij schat NEC ook op plek 8, dus ik weet meteen hoe serieus ik het moet nemen 
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Ik denk dat Ajax Amrabat best wel zou kunnen gebruiken eigenlijk.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik denk het niet. Matige speler.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Over de titelkansen. Ik vind dat Ajax de betere spelers heeft, maar nog steeds geen hecht team is. Daar is PSV veel verder, stabieler. Hoewel ik wel denk dat PSV op een gegeven moment terug gaat zakken zoals vorig jaar. Zou mooi zijn als Ajax tussendoor wat punten verspeeld, want achterin is de organisatie echt nog niet op orde bij Ajax. Twente is een goede outsider, is eigenlijk niet (veel) slechter geworden dan vorig seizoen. Luuk de Jong is beter geworden, Janko is een echte goalgetter. Ze zullen Tioté en Stoch waarschijnlijk missen en Perez in de breedte.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik vind die Hutchison vooralsnog niet beter dan De Zeeuw, maar verder zijn Affelay, Engelaar en Toivonen idd stukken beter dan Enoh, Emanuelson en De Jong.
Berg is niet beter dan El Ham, maar El Ham bij Ajax is hetzelfde als Zlatan bij Barca: niet geschikt.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
We zien het met 4 competitiegoals en 1 in de voorronde CL. Matige speler, die El Hamdaoui 
En jij overschat Enoh. Maargoed, dat doen er wel meer.
En ik vraag me af of Afellay meer waarde voor een ploeg heeft dan de Jong. Afellay is technisch veel beter, maar verder?
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Ik baal er trouwens van dat Radio Rijnmond er niet met Feyenoord is uitgekomen. Nooit meer radioverslagen door Radio Rijnmond, zolang ik me kan herinneren luister ik er altijd naar (bij uitwedstrijden). Nu naar dat suffe Radio 1 luisteren.
Bij Radio R. voelden uitwedstrijden toch een beetje als thuiswedstrijden.
Nicolage Rico
-
- 20223 berichten
- 2367 stemmen
Kun je nagaan... 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
We zien het met 4 competitiegoals en 1 in de voorronde CL. Matige speler, die El Hamdaoui
).
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Kun je nagaan...
Voetbalkennis is dan ook niet voor iedereen weggelegd 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.