- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok,maar dan moeten ze ook geen belachelijke doelen zoals binnen 3 jaar CL halen gaan roepen. Daar zet ik nu al 100 euro op dat dat niet gebeurt de komende 3 jaar. Of er moeten echt wat geweldige spelers komen dat je je ogen uitkijkt.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Waarom zou hij moeten scoren?
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Dan is 1 uit 30 nog niet geweldig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Altijd interessant, die laatste transferdag. Milan haalt gewoon effe in 1 week Zlatan en Robinho.
Ajax ook nog druk bezig met spelers lozen en als dat lukt willen ze nog heel snel handelen in een flankspeler. Ben benieuwd de komende uren.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben benieuwd dan. 
Het maakt me nog niet warm of koud wat Vitesse haalt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zei het toch al vanaf dag 1, het is één groot sprookje en Vitesse stond helemaal met de rug tegen de muur.
En ze leven nog lang en gelukkig.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Farfan zal wel naar Ajax gaan.
Farfan farfan, je moeder is een man!
Als die t***inglijer bij ons komt stuur ik een kogelbrief naar hem toe 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
2008-2009 verhuurd aan Derby met een ratio van 1 uit 30 (!) wedstrijden....... Daarvoor en erna geen potten weten te breken bij Arsenal. En dat voor een aanvaller.
Jordani: nu al de grap van dit decennium
Tja dat jij hem niet hebt zien spelen, wil niet zeggen dat hij niet erg goed is.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Als die t***inglijer bij ons koopt stuur ik een kogelbrief naar hem toe
Farfan blijft idd maar lekker weg. Irritante gast.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Gewoon grandioos geflopt daar; klaar. Als namelijk iemand de potentie in een speler kan zien dan is het Wenger wel.
Hij was nota bene beste jeugdspeler van Arsenal in 2007. Ik denk dat hij of de laatste jaren net niet die laatste stap heeft kunnen zetten of dat de concurrentie daar te groot is.
Het allergrootste Arsenal-talent, Wilshere, ook een middenvelder is ook alweer verhuurd (ook aan Bolton trouwens)
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Gelukkig pakt de media het ook op. Ik heb ook nog geen kaartjes gekocht, het is me echt te duur
Vooral als je ziet dat ze bij Milan maar 65 Euro betalen voor een passe partout op de lange zijde. Bij Ajax is een vergelijkbare passe partout ongeveer 200 Euro duurder.
AD Ajax - Fans Ajax woedend over hoge prijzen CL-tickets (508879)
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Het allergrootste Arsenal-talent, Wilshere, ook een middenvelder is ook alweer verhuurd (ook aan Bolton trouwens)
Nee dat was vorig seizoen.
Barazite heeft overigens veel pech gehad met een schouderblessure, waardoor hij net de boot miste.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Als die t***inglijer bij ons komt stuur ik een kogelbrief naar hem toe
En Rommedahl dan huh huh?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Rommedahl is een sympathieke jongen. Valfan is nog erger dan Suarez, misselijk ventje op het veld.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Valfan is nog erger dan Suarez
.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Farfan is voetbaltechnisch gezien wel een hele héle goede voetballer om 'erbij te hebben'. Als je die kunt halen moet je dat direct doen.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Idd. Bizar dat er serieus beoordeelt wordt op een statistiek die er niet eens zoveel toe doet.
Verder doet Milan goede zaken. Robinho heeft het afgelopen seizoen misschien weinig klaargespeeld, maar Milan kan wel wat frisse gezichten en creativiteit gebruiken. Het blijft een interessante speler.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Gelukkig pakt de media het ook op. Ik heb ook nog geen kaartjes gekocht, het is me echt te duur
Vooral als je ziet dat ze bij Milan maar 65 Euro betalen voor een passe partout op de lange zijde. Bij Ajax is een vergelijkbare passe partout ongeveer 200 Euro duurder.
AD Ajax - Fans Ajax woedend over hoge prijzen CL-tickets (508879)
Ik wacht ook af. Als het niet betaalbaar wordt dan kijk ik wel thuis, hoe jammer ook. Maar ik ga geen pakweg 135 euro dokken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Schijnende van die hoge prijzen is idd dat Ajax zelf bang is dat ze de poule niet doorkomen. AC Milaan doet het een stuk goedkoper en denken waarschijnlijk dat ze fluitend de poule door gaan komen en daar alsnog hun poen wel vangen voor volle stadions.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ajax kan er op zich wel lekker aan verdienen. Neem eens 50.000 kaarten maal 100 euro en je hebt 5.000.000 verdiend aan de 3 potjes CL voetbal wat betreft kaartverkoop.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
9 miljoen staat in die tekst die rep gaf.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik hou ook een lage schatting aan. Hoop veel duurdere passe partouts plus business ruimtes zullen ook verkocht raken.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Vers van de pers van de Telegraaf
Ajax staat op het punt om Teemu Tainio (30) te presenteren als nieuwe aankoop. De middenvelder speelde eerder onder Martin Jol bij Tottenham Hotspur, waarmee hij in 2008 de League Cup won.
De 51-voudig Fins international kwam ook uit voor Auxerre en was het laatst actief voor Sunderland en Birmingham City, waar hij voor niets mocht vertrekken. De komst van Tainio verklaart waarom Ajax op het allerlaatste moment afzag van Roda JC-speler Anouar Hadouir, die eerder nog van de Amsterdammers had gehoord dat men bereid was om 200.000 euro plus Mitchell Donald te betalen, maar de Fin tussendoor zag zeilen.
Tainio wordt op dit moment gekeurd en als hij de medische keuring doorstaat, gaat er dinsdagavond nog een persbericht uit. In 258 competitieduels voor FC Haka, Auxerre, Spurs en Sunderland en Birmingham scoorde hij 21 keer.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vreemde aankoop weer. Lijkt me niet echt een type wat we nodig hebben.
Daarnaast spreekt zijn loopbaan ook niet in zijn voordeel.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Tja..weer een oude bekende van Jol he.
Kan me nog zo voor de geest halen na Bassie: Vanaf nu bepaalt Ajax het beleid!!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja Ajax kletst uit hun nek. Even de aandeelhouders gerust stellen en gewoon weer op de oude manier doorgaan.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik zou me zwaar gepiepeld voelen als fan.
Wees gewoon eerlijk tegen de mensen die zich scheel betalen voor een kaartje, kom op zeg.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.