- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Duitsers blijven gek op Nederlandse spitsen he.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
van der Vaart misschien naar Atletico. Ondanks zijn Amsterdams verleden zou ik dit toejuichen. Zwaar onderschatte voetballer. Hoeft ie zijn huis in Madrid ook niet te verkopen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En het leuke zal zijn dat hij daar de sterren van de hemel gaat spelen en Real weer achter hun oren zal gaan krabben.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk het ook, en hoop het voor VdV. Eigenlijk absurd dat hij elke keer vlak voor de transferdeadline hoort dat er geen plek voor hem is, vorig jaar ook al. Real gaat echt asociaal om met zijn spelers. Dat VdV dezelfde wraak zal krijgen als Sneijder.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik schrok me toch nog een hoedje toen ik het zojuist hoorde:
Oud-Tourwinnaar Laurent Fignon overleden | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Wat een klote-dagen voor de sport.
RIP
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Jammer voor Atletico met het vertrek van Jurado en voor mij als Dortmund 'fan' (draag ze een warm hart toe), maar voor Schalke een zeer welkome aanvulling. Wat een creatief arme ploeg zeg. Kunnen nog wel een v/d Vaart of 2 gebruiken.
Verder Barazite naar Vitesse. Lijkt me een gewone huur, maar wie weet optie tot koop. Arsenal heeft veel van dat soort spelers en voorrang hebben nog altijd Ramsey en Wilshere. Beide die het ook nog maar moeten waarmaken. Wel een hele leuke voor de Eredivisie, die Barazite.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
Leuk voor Barazite. Zijn familie woont nog gewoon in Huissen, op fietsafstand van het Gelredome.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Een Nijmenegaar die voor Vitesse gaat spelen..
Kos, waar blijf je?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tijdens het seizoen 2008-2009 werd Barazite verhuurd aan Derby County, waar hij in dertig wedstrijden één keer tot scoren kwam.
Echte aanvaller ja 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajacied Suk mogelijk naar Willem II
Uitgegeven: 31 augustus 2010 09:48
AMSTERDAM - Willem II hoopt nog voor het verstrijken van de transferdeadline zich te versterken met Hyun Jun Suk van Ajax. Hij zou de vervanger moeten worden van Frank Demouge, die mogelijk naar FC Utrecht vertrekt.
Suk komt bij Ajax niet aan spelen toe en hij zou in Tilburg ervaring op kunnen doen in de eredivisie, meldt het AD.
Het is echter de vraag of Ajax meewerkt aan een verhuur van de 19-jarige Zuid-Koreaan, omdat hij momenteel de enige spits is bij Jong Ajax. Zijn leeftijdsgenoot Geoffrey Castillion is geblesseerd.
Ook prima, zijn we daar ook vanaf. Wordt nog eens wat met Ajax.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Gelukkig wel idd happie, al moet ik eerlijk toegeven dat ik gevoelsmatig met dit wereldkampioenschap neig ik naar de VS. Heeft te maken met één of andere point guard
.
Derrick Rose waarschijnlijk. Ik ben benieuwd wie er wint. Ik denk dat er wel een aantal kanshebbers zijn. Ik denk dat Argentinië ook hoge ogen gaat gooien.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Derrick Rose waarschijnlijk. Ik ben benieuwd wie er wint. Ik denk dat er wel een aantal kanshebbers zijn. Ik denk dat Argentinië ook hoge ogen gaat gooien.
Juist ja
. Ik ben ook wel benieuwd, kan alle kanten op. Ik heb veel vertrouwen in Litouwen.
Montorsi
-
- 9721 berichten
- 2384 stemmen
Ik schrok me toch nog een hoedje toen ik het zojuist hoorde:
Oud-Tourwinnaar Laurent Fignon overleden | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Wat een klote-dagen voor de sport.
RIP
Het zat er toch wel een beetje aan te komen, maar als je hem nog zag lopen in de Tour zag het er toch nog wel redelijk uit moet ik zeggen. Amper 1,5e maand verder toch al over 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
Fijne aanwinst voor Vitesse. Ik vrees dat Barazite het niet meer gaat redden bij Arsenal.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Fijne aanwinst voor Vitesse. Ik vrees dat Barazite het niet meer gaat redden bij Arsenal.
2008-2009 verhuurd aan Derby met een ratio van 1 uit 30 (!) wedstrijden....... Daarvoor en erna geen potten weten te breken bij Arsenal. En dat voor een aanvaller.
Jordani: nu al de grap van dit decennium 
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Barazite is een aanvallende middenvelder.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vrijwel alle bronnen spreken van een aanvaller. Misschien een geturnde aanvallende middenvelder? Ze hebben immers ook al Aissati voor een dergelijke positie binnen gehaald.
Maakt ook weinig uit.
Er is maar 1 ding wat je hier uit kunt concluderen. In het eerste jaar onder Jordani..... zal Vitesse niet de titel claimen. Nog 2 te gaan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dat hele Vitesse wordt alsnog een grap. Zo zonde. Denk je echt dat met miljoenen er een lange termijn-visie komt. Krijg je allemaal van die halfbakken spelers erbij.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Tja, hij was 1 van de grootste talenten van Arsenal, dan kun je wel wat. En zit/zat in alle vertegenwoordigende elftallen van Oranje.
Maar goed, des te meer jammer dat ie naar die Rijnzeikers gaat.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Gewoon grandioos geflopt daar; klaar. Als namelijk iemand de potentie in een speler kan zien dan is het Wenger wel. Met spelers als Barazite doet Vitesse weer netjes mee voor het linkerrijtje.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Tja, hij was 1 van de grootste talenten van Arsenal, dan kun je wel wat.
Dat valt wel mee. Maar die jongen kan echt veel voetballen en is idd een aanvallende middenvelder.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Dan is 1 uit 30 nog niet geweldig.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Bij een club uit de Championship notabene.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Waarom zou hij moeten scoren? En waarom zou een speler van een Engelse topclub geen versterking kunnen zijn voor een Nederlandse middenmotor
. Bij een club als Arsenal buiten de boot vallen is sowieso geen schande.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Precies wat je zegt. Vitesse wil binnen 3 jaar CL halen.
Ik had echt verwacht dat die knakker een paar super-voetballers zou kunnen gaan binnenhalen. Hier worden ze in Nederland bij de topclubs toch nog steeds niet bang van?
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4720 stemmen
Wat zijn die enorm steile heuvels aan het einde toch altijd genieten. Bijzonder sterk van Anton en zeer leuk ook om jonge talenten als Van Garderen en Velits te zien verrassen. Allen had ik Velits gisteren gespeeld bij Cyclingfever en vandaag niet, das wel jammer... 
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Vanavond op de Plaatselijke voetbalclub waar ik ook voetbal, speelt FC Utrecht A1 tegen Het 1e van Jonathan. Ik ga zeker wel even kijken. 3 maal raden wie de scheidsrechter is?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik had echt verwacht dat die knakker een paar super-voetballers zou kunnen gaan binnenhalen.
In ieder geval aardig dat ze met jonge talenten op de proppen komen, en hopelijk daarmee iets proberen op te bouwen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.