- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4089 stemmen
Als ie maar niet op zijn teen gaat staan. René
.
Derksen heeft groot gelijk over Fer trouwens. Sloeg werkelijk nergens op.
Verbaasde me ook al ja, maar logisch dat niemand er weer wat tegen deed. Die blik in zijn ogen was zoals gewoonlijk weer doodeng 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Als ie maar niet op zijn teen gaat staan. René
.
Derksen heeft groot gelijk over Fer trouwens. Sloeg werkelijk nergens op.
Ook over Bruins-Wijnaldum trouwens (maar zijn wel weer van die dingetjes die groot opgeblazen worden).
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook over Bruins-Wijnaldum trouwens (maar zijn wel weer van die dingetjes die groot opgeblazen worden).
Op zich moet je je gewoon aan de pikorde houden. Been zget dat er geen afspraken van zijn om de boel rustig te houden maar grote lulkoek natuurlijk. Bruins moest hem nemen. Maar we gingen ook Bruins zijn naam scanderen, hopen dat dat de boodschap wel heeft overgebracht voor de volgende keer
.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Toch begrijpen ze er weer de ballen van met dat Dost/ Janko verhaal.
.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
@NW Hey dat was me niet eens opgevallen, goede ontwikkeling 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@NW Hey dat was me niet eens opgevallen, goede ontwikkeling
Dat gebeurde niet zo vaak voorheen maar hij wordt inmens ppopulair. Want eerlijk is eerlijk, hij werkt zich het apelazarus.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Komt er ook een konijn uit je mouw?
.
Was wel een goeie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
PSV heeft een probleem ouwe reus. I love Gijpie. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die gouden tanden moeten ergens vandaan komen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dan gaat ie aan de bar staan of iemand een biertje wil drinken, en dat wil ook niemand. En dat met die golftas
.
Gijp is weer lekker bezig.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
Mark van Hintum is in ieder geval beter om naar te luisteren, dan Kwijl Beckand en die knuppel van de jakhalzen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ze geven Kwijl denk ik nog 1 avondje. Als hij het dan weer verpest is het exit Kwijl.
happie
-
- 6252 berichten
- 426 stemmen
@NW Gelukkig voor je heeft Spanje zich hersteld in game 2 op het wk
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@NW Gelukkig voor je heeft Spanje zich hersteld in game 2 op het wk
Gelukkig wel idd happie, al moet ik eerlijk toegeven dat ik gevoelsmatig met dit wereldkampioenschap neig ik naar de VS. Heeft te maken met één of andere point guard
.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Te grappige aflevering. Van mij mag van Hintum trouwens blijven. Fijne kerel met de nodige knowhow, ondank zijn geelzwarte verleden.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
En nu zegt van Hintum zelfs precies hetzelfde over Zlatan bij Barca als ik al zei toen hij werd aangetrokken.
.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4720 stemmen
Ik was zo slim Hutarovic (wie?) tot kluns te bombarderen...
Ik heb Hutarovich zowat overal gespeeld waar ik meedoe. Eén van de betere sprinters na Cav, Farrar en Petacchi in dit peloton. Zo onbekend is hij echt niet hoor... Ik heb Vandevelde als kluns, denk dat dat wel goed zit. Het missen van JRod gaat me zuur opbreken, denk ik. Morgen wint 'ie, als er geen groep voorop blijft.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En wie is de club van Madrid? Juist ja!
Wat een opening match van Atletico in de La Liga BBVA. Heerlijk combinatiespel, de demarrages van Kun, het vernieuwde verdedigingsduo achterin was ook sterk (godin en Costa), de geweldige techniek van invaller Mario Suarez (wat een voetballer) en de klasse van Forlán. Een veelbelovend begin, met vlagen oogverblindend positiespel. Prachtige wedstrijd en een veelbelovend begin. Het is overdreven maar wat geeft het: campeones, campeones!
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Nee hoor dat is het niet
. Ik ben getuigen! Wat een wervelwind!
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
notnotfun
. Een kenner
.
Heeft het je wat opgeleverd trouwens vanavond?
.
notnotfun
-
- 617 berichten
- 0 stemmen
Heeft het je wat opgeleverd trouwens vanavond?
.
Mwaa, in ieder geval wat ingelopen op de schade van Utrecht-Celtic en vooral KAA Gent-Feyenoord
. Was geen prettig avondje.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ook twee wedstrijden die absurd verliepen maar je weet het, gewoon Atletico trouw blijven en de schade wordt zo in gelopen
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
- Wat als Janko er nou dertig in legt Johan?
- Dan heeft Theo Janssen het heel goed gedaan
.
Dat was een goeie inderdaad. Vooral omdat ie een kwartier eerder zei dat je een spits puur moet beoordelen op zn doelpunten. 
Voor de rest was het een toffe aflevering dit keer, vooral Gijppie was in vorm zeg. 
En die Luinge.. wat een geweldig mannetje is het toch.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Derksen spreekt zich altijd tegen. En het dan met zo'n lulsmoesje afdoen
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja joh, vind ik soms wel irritant hoor. Hij koketteert graag met zijn eigen mening, maar is geen man genoeg om zijn ongelijk toe te geven.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1230 stemmen
@ NW. Denk je dat Merida dit seizoen aan spelen toekomt?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eerst dacht ik dat ie zijn minuten wel zou pakken maar met onderstaand nieuws denk ik dat hij een basisklant gaat worden. Ik hoop het, vind het een geweldige voetballer.
Atlético: middenvelder Jurado naar Schalke
Schalke 04 is deze zomer in ieder geval op de transfermarkt uitstekend bezig. José Manuel Jurado Marín moet voor de Duitsers de volgende aankoop worden.
De aanvallende middenvelder komt over van Atlético Madrid, dat naar verluidt zo'n veertien miljoen euro ontvangt. De 24-jarige Spanjaard kwam afgelopen seizoen tot 38 competitiewedstrijden, waarin hij zeven keer scoorde. Ook had hij een aandeel in het winnen van de Europa League.
De komst van Rafael van der Vaart lijkt daardoor definitief van de baan, daar de Real Madrid-middenvelder zich op dezelfde positie richt. Eerder legde Schalke 04 Raúl al vast, terwijl ook Klaas-Jan Huntelaar op het punt staat om zijn transfer naar Gelsenkirchen af te ronden.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.