- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Ik snap de aankoop ook niet. We hebben geen middenvelders nodig lijkt me. Zowel controlerend als aanvallend zijn we prima bezet. Ik had wel een flankspeler erbij willen zien.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik denk dat ze niet 3 Noord-Afrikanen in 1 team voorin wilden hebben.
Weer zo'n keurige jongen erbij dachten ze.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Gister VI gezien toevallig? Daar zei Derksen eindelijk iets waar ik het helemaal mee eens ben:
Jol moet maar eens laten zien dat ie een goede trainer is, met deze groep moet ie gewoon kampioen kunnen worden toch? Neem tenminste aan dat de CL winnen geen must is.
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
Ik zou met alle liefde hardop lachend 135 euro neerleggen voor drie CL wedstrijden van NEC
.
Overigens was ik als Ajaxfan ook zeker naar Madrid gegaan. Is helemaal niet duur, makkelijk te doen en een geweldige belevenis natuurlijk. Nu ook nog lekker weer.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja maar Derksen zegt in hetzelfde programma dat PSV kampioen wordt. Wat is het nou? Moet Jol zeker kampioen worden met dit Ajax of wordt PSV kampioen. Die kerel mag zichzelf elke zin tegenspreken he?
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
NEC-uit over een paar weken is weer vrij vervoer, zo kan het dus ook
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ja maar Derksen zegt in hetzelfde programma dat PSV kampioen wordt. Wat is het nou? Moet Jol zeker kampioen worden met dit Ajax of wordt PSV kampioen. Die kerel mag zichzelf elke zin tegenspreken he?
Derksen is idd al een paar jaar niet meer geloofwaardig.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Vreemde aankoop weer. Lijkt me niet echt een type wat we nodig hebben.
Daarnaast spreekt zijn loopbaan ook niet in zijn voordeel.
Ervaring en stabiliteit. Mocht Enoh of Demy wegvallen in de CL of tegen wedstrijden als Psv/Az/Twente etc etc dan kun je een dergelijk iemand wel gebruiken denk ik. Na het vertrek van Gabri, de geblesseerde Lindgren en de misschien dadelijk verhuurde Donald heb je niet meer veel over op die posities. Hij is trouwens gratis, dus dat valt dan ook weer mee. Salaris zal vast ook niet de spuigaten uitlopen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Engelse media melden dat vd Vaart nu in Engeland is, onderhandelen met Tottenham over een contract.
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3297 stemmen
Zou ik toch een vreemde actie van Tottemham vinden aangezien ze Modric (en Kranjcar) al hebben. Maar wel een prachtig team voor VdV om in te spelen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Lijkt me idd een mooie club voor hem. Beter dan terug gaan naar Duitsland.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hoezo? Bundesliga is ook leuk. Met Bayern de CL in bv. Of naar Schalke, een oud Real Madrid reunie.
Sowieso spelen veel toppers uit NL in Duitsland.
Huntelaar, Bommel, Robben, Elia, Mathijssen...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mag die tegen zijn vriendje Sneijder gaan ballen in de CL.
Wat heeft Bayern eigenlijk een makkelijke poule getroffen he?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Men mag ook wel wat meer vertrouwen hebben in Jol z'n aankoopbeleid. Als je alles op een rijtje zet valt er weinig negatief te vermelden
- Pantelic : Transfervrij en belangrijk geweest
- Atouba : Transfervrij ( pech met blessures )
- Tainio : Transfervrij ( het zal blijken )
- Ooijer : Transfervrij ( Kiev zegt genoeg )
- Mido : Gratis en voor niks.-
- De Zeeuw : 5/6 miljoen ( topper )
- El Hamdaoui : 5 miljoen ( topper )
- Lodeiro : 4 miljoen ( groot talent in Uruguay en misschien wel cruciaal geweest voor het behouden van Suarez.
Her en der nog wat talentjes ( Boilesen etc )
Jol doet het tot nu toe meer dan geweldig.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hoezo? Bundesliga is ook leuk. Met Bayern de CL in bv. Of naar Schalke, een oud Real Madrid reunie.
Sowieso spelen veel toppers uit NL in Duitsland.
Huntelaar, Bommel, Robben, Elia, Mathijssen...
Omdat hij daar elk veld al heeft gezien en zich al heeft bewezen daaro.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Atouba leg je alleen wel 2 jaar vast voor 1,5 miljoen = 3 miljoen per jaar waar je nog 0,0 aan hebt gehad.
En Lodeiro kost 4 miljoen maar komt nauwelijks aan spelen toe. Suarez was ook zonder die transfer wel gebleven. Al vind ik zijn aankoop niet eens zo erg, want ik zie in hem een goede speler.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Real is aan het bezemen, Drenthe verhuurd aan Hercules die eerder Velthuizen overnam en Trezeguet
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Men mag ook wel wat meer vertrouwen hebben in Jol z'n aankoopbeleid. Als je alles op een rijtje zet valt er weinig negatief te vermelden
- Pantelic : Transfervrij en belangrijk geweest
- Atouba : Transfervrij ( pech met blessures )
- Tainio : Transfervrij ( het zal blijken )
- Ooijer : Transfervrij ( Kiev zegt genoeg )
- Mido : Gratis en voor niks.-
- De Zeeuw : 5/6 miljoen ( topper )
- El Hamdaoui : 5 miljoen ( topper )
- Lodeiro : 4 miljoen ( groot talent in Uruguay en misschien wel cruciaal geweest voor het behouden van Suarez.
Her en der nog wat talentjes ( Boilesen etc )
Jol doet het tot nu toe meer dan geweldig.
Nou nou, dit is wel héél erg met een rood-witte bril op geschreven zeg.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Nou nou, dit is wel héél erg met een rood-witte bril op geschreven zeg.
Je mag ook wel eens inhoudelijk dan op hem ingaan.
Want zoveel geks zegt hij op zich niet.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
@Don: waarom met rood-witte bril? Wie is er tot nu toe mislukt? Voor wie is te veel betaald? De enige waar je pech mee hebt gehad is Atouba, die nu al een jaar geblesseerd is. De rest heeft zijn waarde bewezen (Pantelic, De Zeeuw) of valt nog niks over te zeggen (Lodeiro, Mido, Ooijer, Hamlap, Tainio).
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mmkay.
Pantelic: Aardig.
Atouba: Lachwekkend.
Ooijer: Lachwekkend.
Mido: Lachwekkend.
De Zeeuw: Begrijpelijke aankoop
El Hamdaoui: Moet nog blijken.
Lodeiro: Lachwekkend.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Atouba leg je alleen wel 2 jaar vast voor 1,5 miljoen = 3 miljoen per jaar waar je nog 0,0 aan hebt gehad.
En Lodeiro kost 4 miljoen maar komt nauwelijks aan spelen toe. Suarez was ook zonder die transfer wel gebleven. Al vind ik zijn aankoop niet eens zo erg, want ik zie in hem een goede speler.
Atouba had niemand kunnen voorspellen. Bij Hsv heeft hij behoorlijk constant gespeeld tot aan z'n blessure. En dat hij kon voetballen wist iedereen wel. Misschien enigzins een gelukje geweest dat hij nu zolang eruit ligt; vrije baan voor Anita die zich razendsnel heeft weten te ontwikkelen en nu wellicht zich kan opmaken voor de plek van Gio in Oranje de komende jaren.
Lodeiro blijft een ontzettend talent, en ik denk dat hij nog wel z'n kansen gaat krijgen. Tabarez ziet veel in hem, Jol ziet wat in hem. Hij zal dus wel wat kunnen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mmkay.
Pantelic was een topper in zijn jaar.
Atouba is mislukt ja.
Ooijer is goedkope ervaring en ligt maar 1 jaar vast. Nuttig.
Mido: Idem Ooijer.
De Zeeuw: Bepalende speler, gewoon goed.
El Hamdaoui: Zijn ene goal in de voorronde CL betaalde hem al af. Gewoon een goede met ook al 4 competitiegoals.
Lodeiro: Onbekend, te weinig gespeeld. Ga jij mij zeggen dat het een slechte speler is?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
)
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Mmkay.
Als Mido er dit jaar 10 in weet te koppen, en Ooijer de 4 maanden lang geblesseerde Alderweireld met verve vervangt mag je die woorden terugnemen. Pantelic : 16 uit 25. Zijn niet veel spitsen bij Ajax die zulke ratio's weten te noteren. Lodeiro werd door half Europa acherna gezeten; een van de grootste talenten van Uruguay. En zowel Ooijer als el Ham hebben tegen Kiev meteen hun waarde bewezen; want je kunt zeggen wat je wilt: toen Ooijer erin kwam als extra slot op de deur kwam er meteen meer rust in het spel van Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar Don Dijk is een soort broertje van kos; die kunnen ongeacht de feiten het niet op brengen om wat positefs over Ajax te zeggen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.