- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
hij heeft Ajax pas nog opgehemeld, maar dat valt zeker niet op..
Vind Mido onbegrijpelijk, gezien zn verleden ook en heeft meer clubs versleten dan het aantal jaar dat ie actief is, op zich al een prestatie te noemen.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Mido is een heel goedkope, ervaren back up spits die Ajax ook al door en door kent. Ligt ook maar een seizoen vast. Zo slecht vind ik het niet. Wie moet je dan inbrengen? Suk? Die kan duidelijk het Eredivisie niveau nog niet aan.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Alles wat niet uit de jeugdopleiding kan komen vind ik bijna al zonde op een paar superspelers als Suarez na dan. Alsof er in Nederland haast geen jongens meer kunnen voetballen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Talent en jeugdige spelers mijn hol, ervaring is ook nodig. Met gemiddeld zo'n zeven á acht zelf opgeleide spelers in de basis waarvan het gros begin twintig zonder enige (Europese) ervaring, ben ik blij dat er nu eindelijk eens (zeer goedkope en) degelijke breedteversterkingen worden aangetrokken.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Mido lijkt me niet echt een sfeerbrenger als ie niet aan spelen toekomt, dan heb je meer aan zo'n gedisciplineerde Koreaan 
Nee is nogal een risicootje wat je loopt toch..?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja ik verlang dan ook terug naar het verleden. Ik kan er nog steeds niet aan wennen al die buitenlanders in een Nederlands team. Zelfde geldt overigens voor Chelsea-achtigen etc. Zal voor mij nooit wennen vrees ik.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Alles wat niet uit de jeugdopleiding kan komen vind ik bijna al zonde op een paar superspelers als Suarez na dan. Alsof er in Nederland haast geen jongens meer kunnen voetballen.
Kijk voor de gein eens naar de basisploeg van Ajax. Zon 8, 9 basisspelers komen uit eigen jeugd. Idem bij de nodige invallers.
Maar je hebt ook extra klasse nodig plus routine. En als je die niet hebt moet je het ergens zoeken.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Nee is nogal een risicootje wat je loopt toch..?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Wij mogen ons onderhand Tottenham 2 noemen met Jol, Atouba, Mido, El Hamdaoui en Taino in de gelederen 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Dat is wel een pré ja. Koeman had misschien niet echt de overhand. Maar of betaling per wedstrijd per se gunstig is voor zo'n type speler (geen zekerheid, frustratie bij niet-spelen).. tegenovergestelde eerder
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Als Jol ook opeens vertrekt wordt het een ramp met Mido-achtigen.
Maar goed, ik ben sinds Jol er is dik tevreden hoor, maar ik verlang toch elke keer terug naar spelers als van 't Schip, Bergkamp, van Basten, Davids, Silooy etc. etc. Ik zal altijd voor Ajax blijven, maar kan me wel steeds moeilijk identificeren met de teams.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Maar goed, ik ben sinds Jol er is dik tevreden hoor, maar ik verlang toch elke keer terug naar spelers als van 't Schip,Bergkam, van Basten, Davids, Silooy etc. etc. Ik zal altijd voor Ajax blijven, maar kan me wel steeds moeilijk identificeren met de teams.
Mido, Ooijer en Tainio zijn komende zomer normaliter alweer weg, 1 jarig contract. Dus als Jol hem nokt is er wat dat betreft niks aan de hand.
Ook Atouba's contract zit er dan op.
Ik kan me trouwens heel goed identificeren met dit Ajax. Veel jonge, technische spelers en een heel stel uit eigen jeugd. En jongens als Suarez, Steek en Vertonghen houden oprecht van de club.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Maar of betaling per wedstrijd per se gunstig is voor zo'n type speler (geen zekerheid, frustratie bij niet-spelen)..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Suarez vind ik buiten het feit dat het een wereldvoetballer is, een goede gast, hij ademt voetbal en dat straalt hij ook uit naar buiten.
van der Sar, Frank de Boer en Danny Blind, tsja daar ben ik mee groot geworden. Een Steek en Vertonghen zijn goede spelers, maar ja ze zouden overal kunnen spelen snap je. Ik krijg geen echt Ajax-gevoel bij dat soort gasten. Maar dat blijft natuurlijk puur persoonlijk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Je wordt oud mafketel
Ja echt he, gewoon nu al nostalgische gevoelens naar de jaren 80 en 90 
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
5% opleidingsvergoeding van 11 miljoen is 550.000 euro voor Ajax dan 
Hebben we Tainio, Mido en Ooijer alweer gratis mee binnen het komende seizoen.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2118 stemmen
Miljoenen verdienen bij Middlesborough.. zn contract was toch afgelopen (na haast alleen maar verhuurd te zijn)?
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuke club voor hem! Reden voor mij om het Engelse voetbal nog meer te gaan volgen, dat zooitje ongeregeld in Madrid waag ik me namelijk niet aan.
Krijgt Ajax tevens ook nog een % van die 11 miljoen?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
5% opleidingsvergoeding van 11 miljoen is 550.000 euro voor Ajax dan 
Hebben we Tainio, Mido en Ooijer alweer gratis mee binnen het komende seizoen.
haha, grappige wereld blijft die voetbalwereld toch.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Leuke club voor hem! Reden voor mij om het Engelse voetbal nog meer te gaan volgen, dat zooitje ongeregeld in Madrid waag ik me namelijk niet aan.
Krijgt Ajax tevens ook nog een % van die 11 miljoen?
Ja dus.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Miljoenen verdienen bij Middlesborough.. zn contract was toch afgelopen (na haast alleen maar verhuurd te zijn)?
Die liep nog een seizoen door en hij had dus nog zon 2 miljoen kunnen opstrijken. Bij Ajax speelt hij in een premie systeem. Dus Mido wilde dolgraag voor ons weer spelen. Ik heb er vertrouwen in.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij wou geen bankzitter zijn daar. En geld hebben die gasten genoeg.
Hij gebruikt Ajax om zich weer in de kijker te spelen en Ajax gebruikt hem. Helemaal goed.
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Hij wou geen bankzitter zijn daar. En geld hebben die gasten genoeg.
Hij gebruikt Ajax om zich weer in de kijker te spelen en Ajax gebruikt hem. Helemaal goed.
Zoals Pantelic ook deed. Ik vind het prima, zolang ze maar alles geven voor onze club. Overigens denk ik dat Mido best wel langer zou willen blijven als het seizoen goed verloopt. Lijkt me wel een jongen die happy is met Ajax. Was ie toen ook.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Derksen schrok er ook van hoe dik hij was he? Wanneer is die jongen wedstrijdfit?
The Oceanic Six
-
- 60514 berichten
- 4107 stemmen
Volgens mij binnen 2 weken. Hij krijgt komende week de werkvergunnig. Nou, geef hem dan eens 2 weken ofzo. Het gaat ook maar om de pinchhittersrol. Feyenoord uit is over dik 2 weken. Leuke pot voor zijn rentree.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ging weer even wat oude beelden van hem terugkijken. Was vergeten dat het zo'n goede kopper was. Altijd handig met dode spelmomenten.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Dat koppen van hem doet me altijd denken aan Toivonen. Zijn er maar weinig die een bal op die manier met precisie kunnen sturen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.