• 16.383 nieuwsartikelen
  • 180.146 films
  • 12.396 series
  • 34.335 seizoenen
  • 651.597 acteurs
  • 199.691 gebruikers
  • 9.420.291 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Er staan al een stuk of 29 in de kast. Rustig aan.

Heb je ze al afgestoft?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hij zegt toch dat de potentie er is, het komt er alleen niet uit. Dat is heel wat anders. Wat vooral het probleem is geweest met Ajax is de wisselvalligheid(op vorig seizoen de 2e seizoenhelft na), de ene wedstrijd is sprankelend. Om vervolgens in een uitwedstrijd weer een kansloze pot te spelen. Net als ploegen zoals Arsenal dus.

Leuk hoe Feyenoorders zo'n opmerking naar iets arrogants kunnen verdraaien

Haha! Van deze opmerking kan ik niks anders maken dan arrogantie: Met alle respect voor de Nederlandse ploegen, maar als Ajax op volle sterkte is en het niveau haalt dat ze kunnen, is geen enkele ploeg beter

De potentie is er, maar het komt er niet uit. Vaak de lijnen van verliezers.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Mwah, Naomi zei iets over geen voetbalkennis en Ajacieden, dat dat ook wel samen moest gaan (ofzoiets). Dus het is in feite weer de pot verwijt de ketel.

Met een emoticon erbij. Kleinzielig publiek hiero zeg. Dat jij dit zelfs nog serieus neemt terwijl het gewoon een dikke knipoog is.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Heeft niks met arrogantie te maken. Het is gewoon een feit dat Ajax de beste club van Nederland is. Sommigen zeggen gelijkwaardig aan PSV, daar wil ik nog best in meegaan, maar geen een club is beter (Twente zou misschien nog mee kunnen, maar gezien hun start heb ik die alweer afgeschreven). Dat kun je niet willen zien en dat begrijp ik ook best. Zeker als je zelf niet meer de beste van Rotterdam bent.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Het ging puur om de laatste opmerking van NW(hieronder gequote), wat toch overduidelijk een cynische sneer naar Ajax is Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Voetbalverstand heeft voor de rest weinig met het voetbal te maken wat je ploeg speelt. Dan wordt ik helemaal niet meer serieus genomen hier .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Haha! Van deze opmerking kan ik niks anders maken dan arrogantie: Met alle respect voor de Nederlandse ploegen, maar als Ajax op volle sterkte is en het niveau haalt dat ze kunnen, is geen enkele ploeg beter

De potentie is er, maar het komt er niet uit. Vaak de lijnen van verliezers.

Niks arrogants hoor, de Ajax selectie vind ik kwalitatief ook de beste. Problems mee?

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

Heeft niks met arrogantie te maken. Het is gewoon een feit dat Ajax de beste club van Nederland is. Sommigen zeggen gelijkwaardig aan PSV, daar wil ik nog best in meegaan, maar geen een club is beter (Twente zou misschien nog mee kunnen, maar gezien hun start heb ik die alweer afgeschreven). Dat kun je niet willen zien en dat begrijp ik ook best. Zeker als je zelf niet meer de beste van Rotterdam bent.

Gaat het nog wel lekker? Zoiets heet arrogant Chevy, niks meer, niets minder.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Voetbalverstand heeft voor de rest weinig met het voetbal te maken wat je ploeg speelt. Dan wordt ik helemaal niet meer serieus genomen hier .

Je impliceert met die opmerking toch dat mensen die geen verstand van voetbal hebben voor Ajax zijn? Dan moet het wel een humoristische opmerking zijn in mijn ogen ja

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

chevy93 schreef:

Als een team meer punten haalt dan de ander, is het team met de meeste punten beter dan het team met de minste punten.

Dus vorig jaar was Twente overall beter dan Ajax (en de rest), het jaar ervoor was AZ beter, daarna Twente. En de jaren ervoor was PSV de beste. Niet erg, dit jaar weer kansen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je impliceert met die opmerking toch dat mensen die geen verstand van voetbal hebben voor Ajax zijn? Dan moet het wel een humoristische opmerking zijn in mijn ogen ja

En wie zegt het? Een Feyenoorder .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ja, ik maakte ook maar een grapje terug. Alleen daar werd wel weer serieus op in gegaan

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Hopen dat Feyenoord vanavond doorgaat, NW. Ik ben bang dat AA Gent er zeker 2 gaat maken, dus Feyenoord moet gewoon voor dat doelpunt gaan!

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Als een team meer punten haalt dan de ander, is het team met de meeste punten beter dan het team met de minste punten.

Je weet net zo goed als ik dat dat niet waar is. De beste wint niet altijd.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Je weet net zo goed als ik dat dat niet waar is. De beste wint niet altijd.

Wel als het over 34 wedstrijden gaat...

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Is Sven Kramer nu opeens niet meer de beste ter wereld, vanwege zijn foute wissel?

En even puur theoretisch: Stel dat De Graafschap 34 keer door slechte arbitrage de winst pakt. Zijn ze dan gelijk de beste club?

De beste club is iets subjectiefs. Dat wordt niet door één statistiek bepaald.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Dus vorig jaar was Twente overall beter dan Ajax (en de rest), het jaar ervoor was AZ beter, daarna Twente. En de jaren ervoor was PSV de beste. Niet erg, dit jaar weer kansen.

Je ziet het erg zwart op wit. Je kan niet ontkennen dat de amusementswaarde bij Ajax veel hoger heeft gelegen dan bij Twente. Als je gemiddeld minstens 3,5 goals per wedstrijd maakt dan speel je gewoon aantrekkelijk en goed voetbal.

Twente heeft gewoon goed vanuit de organisatie gespeeld en zitten loeren op dat ene kansje. Ligt de amusementsfactor toch een stuk lager? Compleet ander voetbal, maar wel minder leuk en minder uitgaande van de kwaliteiten van de spelers en meer uitgaande van een hecht, georganiseerd team waar niet of nauwelijks uitblinkers zijn. Dat heeft net in 1 puntje voordeel heeft uitgepakt.

Vind het vooral een kwaliteit van de coach, die helaas is vertrokken. Individueel zijn er maar 3/4 echt goede spelers aanwezig bij Twente. Zodra veel van die spelers buiten dit collectief vallen zie je eigenlijk pas wat een middelmatige voetballers het zijn(Kennedy en Wielaert bijvoorbeeld, maar ook die speler die naar Engeland is vertrokken, Brama toch?) Dit seizoen zullen ze ook niet meer voor het kampioenschap meedoen.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

34 wedstrijden waar iedereen dezelfde tegenstanders tegenkomt is niet te vergelijken met schaatsen.

Ajax was geweldig vorig seizoen,maar wat Twente het hele seizoen heeft gegeten weet ik niet, maar dat was natuurlijk een wereldprestatie.

De manier waarop is niet mijn manier met elke keer scoren in de laatste 10 minuten en met 1 doelpunt verschil, maar het blijft erg knap.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

chevy93 schreef:

En even puur theoretisch: Stel dat De Graafschap 34 keer door slechte arbitrage de winst pakt. Zijn ze dan gelijk de beste club?

Is dit misschien een leuk boek voor jou?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

chevy93 schreef:

Is Sven Kramer nu opeens niet meer de beste ter wereld, vanwege zijn foute wissel?

Kunnen we foute wissel vast bij de Jol-Bingo plaatsen?

Zoiets is dus onmogelijk

De beste club is iets subjectiefs. Dat wordt niet door één statistiek bepaald.

Niet door statistieken nee. Wel door een schaal.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Ja, ik maakte ook maar een grapje terug. Alleen daar werd wel weer serieus op in gegaan

Dat is ook waar, nu ik het overlees 'voel' ik het cynisme wel .

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
Is dit misschien een leuk boek voor jou?
Als je niks te zeggen hebt zeg dan niks.

Nicolage Rico schreef:

Niet door statistieken nee. Wel door een schaal.

Als je zo denkt, dan is deze discussie klaar..

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hopen dat Feyenoord vanavond doorgaat, NW. Ik ben bang dat AA Gent er zeker 2 gaat maken, dus Feyenoord moet gewoon voor dat doelpunt gaan!

Ik heb er ook een hard hoofd in. Dat uitdoelpunt is zo belangrijk, en hopen dat ie valt. Al ben ik er niet zo zeker van aangezien je toch noodgedwongen bent om wat onervaren spelers in het veld te zetten. Dat Karim wegvalt is ook een aderlating. Maar hopen op het beste, dit Gent is te pakken maar wij als Feyenoord zijnde ook. Benieuwd of Cissé gaat starten.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Je ziet het erg zwart op wit. Je kan niet ontkennen dat de amusementswaarde bij Ajax veel hoger heeft gelegen dan bij Twente. Als je gemiddeld minstens 3,5 goals per wedstrijd maakt dan speel je gewoon aantrekkelijk en goed voetbal.

Hier maak je meteen de fout al. Het meest aantrekkelijkst spelen wil niet per definitie zeggen dat je de beste bent. Daar hoort verdedigen ook bij. Efficientie. Organisatie. Collectief. Etc. Daarnaast speelde Ajax alleen de tweede seizoenshelft het aantrekkelijkste voetbal

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

moviemafketel schreef:

34 wedstrijden waar iedereen dezelfde tegenstanders tegenkomt is niet te vergelijken met schaatsen.

Dezelfde tegenstanders, maar zeker niet dezelfde omstandigheden. Wat dacht je van het weer? Stel dat FC Groningen heel goed speelt in de regen en Ajax treft Groningen net in de regen, terwijl PSV speelt terwijl het droog is (waarbij het voordeel van FC Groningen weg is). Nee, als je zo zwart-wit wilt denken, moet je ook echt alle factoren elimineren.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Daar maak jij weer de fout, verdedigend stond het ook als een huis, resulterende in slechtst 20 tegengoals.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Dezelfde tegenstanders, maar zeker niet dezelfde omstandigheden. Wat dacht je van het weer? Stel dat FC Groningen heel goed speelt in de regen en Ajax treft Groningen net in de regen, terwijl PSV speelt terwijl het droog is (waarbij het voordeel van FC Groningen weg is). Nee, als je zo zwart-wit wilt denken, moet je ook echt alle factoren elimineren.

Kijk alleen al naar Vitesse dit jaar... veel ploegen hadden liever tegen het Vitesse van de afgelopen weken gespeeld dan het Vitesse dat er de komende weken komt te staan.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Kunnen we foute wissel vast bij de Jol-Bingo plaatsen?

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Efficientie.

Efficiëntie? Als Ajax 2 goals uit 10 kansen maakt, terwijl FC Twente 1 goal uit 1 kans maakt, wint Ajax toch?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Chevy alle teams zullen in een competitie zijnerzijds tegenslagen hebben of nadelen t.o.v. een concurrent. Schaatsen en voetbal met alle respect is echt appels met peren. Bijna appels met een broodje goulashkroket.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.