- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Het Ajax van vandaag, de tweede helft dan, zie ik net zo graag als het Ajax van vorig jaar hoor.
Maar ja een wedstrijd duurt natuurlijk wel twee helften.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Volgens mij heb ik hooguit gezegd dat Kiev de moeilijkste tegenstander was die ze konden treffen.
.
Aan de andere kant had ik Kiev ook wel iets volwassener verwacht.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik acht Ajax prima in staat om zelfs 1e te worden in de poule. Uiteraard mits een beetje gunstige loting. Maar als je ziet dat clubs als Rubin Kazan gewoon kunnen winnen in Camp Nou...
Gewoon?? Volgens mij was dat toch wel een regelrechte sensatie!
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Maarja, toen hadden de ajax-haters allang weer weggezapt
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik acht Ajax prima in staat om zelfs 1e te worden in de poule. Uiteraard mits een beetje gunstige loting. Maar als je ziet dat clubs als Rubin Kazan gewoon kunnen winnen in Camp Nou...
Mensen schijnen te denken dat in de eerste ronde alle miljardenploegen al meteen op topsterkte draaien ja. Ik heb al genoeg voorbeelden van het tegendeel gezien eerlijk gezegd. Het was zelfs kantjeboord voor Muchen vorig jaar.. en die kwamen uiteindelijk nog best ver 
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Rubin Kazan is dan ook 3 keer zo goed als Ajax. Dat is wat anders dan Kiev hoor.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8339 stemmen
NOS heeft uitzendrechten voor 2010, 2011 en 2012 tegelijkertijd gekocht. Net als nu voor 15 miljoen per jaar. Meer kijkers gaat dus zeker op de korte termijn geen extra geld opleveren.
Chevy is te eigenwijs om zijn ongelijk toe te geven vermoed ik.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Conclusie van vanavond. Ik ben weer 50 eurotjes rijker dankzij Tottenham en met name Ajax. Uitstekend!!!!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik acht Ajax prima in staat om zelfs 1e te worden in de poule.
Prachtig he, 3x gelijkspelen en een zweetindebilnaad overwinning in de voorrondes (!) van de CL verder en Barcelona, Manchester en Munchen zijn in het Hoofdstedelijke veredelde amateurteams geworden 
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Omdat we een discussie krijgen die je niet kunt winnen ben ik aan het trollen? Ik probeerde duidelijk te maken dat het voor Ajax eigenlijk helemaal geen grote prestatie hoort te zijn en ze doen alsof dat zeker zo is.
En weet je waarom ze dat doen? Omdat het wel een grote prestatie is! Het Nederlandse voetbal dreigt in een dal te raken en als voor het eerst sinds 2005/2006 weer eens 2 Nederlandse clubs in de CL zitten is dat mooi. En Ajax is niet meer zo goed als vroeger. Daarnaast heeft Kiev zich gewoon 12 van de 13 keer geplaatst voor de CL (voordat ze tegen Ajax speelde) en daarmee waren ze elk jaar een vaste CL-deelnemer. Ook had Ajax het geld heel erg nodig, wat ook reden is voor vreugde. Als ze niet de CL hadden gehaald konden ze zomaar volgend seizoen Feyenoord II zijn... Dus ja het is WEL een grote prestatie!
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
3e plek moet mogelijk zijn als je geen Kazan of Auxerre loot uit pot 4. Serieuze kans op plek 2 zie ik eigenlijk alleen als je Panathinaikos treft uit pot 2.
Dit alles natuurlijk los van het cliche der cliches dat de bal rond is.
Twente mag hopen op Glasgow, Kopenhagen of Basel uit pot 3.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Gewoon?? Volgens mij was dat toch wel een regelrechte sensatie!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Die kwamen pas weer eerst na hun favoriete Shownieuws of RTL boulevard uitzendingen even hier checken of Ajax misschien toch verloren had natuurlijk 
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Rubin Kazan is dan ook 3 keer zo goed als Ajax. Dat is wat anders dan Kiev hoor.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
3e plek moet mogelijk zijn als je geen Kazan of Auxerre treft uit pot 4. Serieuze kans op plek 2 zie ik eigenlijk alleen als je Panathinaikos treft uit pot 2.
Dit alles natuurlijk los van het cliche der cliches dat de bal rond is.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Als ze niet de CL hadden gehaald konden ze zomaar volgend seizoen Feyenoord II zijn... Dus ja het is WEL een grote prestatie!
Hohoho.. er zijn wel grenzen gast 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Barcelona kan net zo goed verliezen en dat heeft Rubin Kazan bewezen. Zo'n sensatie vond ik het niet.
Dan kunnen we misschien beter stoppen met deze discussie want dan gaan we er toch niet uitkomen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Potsiedikke chevy wat ben je allemaal aan het inhaleren daar...
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Prachtig he, 3x gelijkspelen en een zweetindebilnaad overwinning in de voorrondes (!) van de CL verder en Barcelona, Manchester en Munchen zijn in het Hoofdstedelijke veredelde amateurteams geworden
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Enig realisme lijkt me wel op zijn plaats na zes jaren drama.......
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het had niet veel gescheeld of het door jouw bewierookte Bayern M speelde vorig jaar gewoon EL na de poulefase hoor 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoe graag ik Ajax in 1 poule met deze toplanden ook zou zien, dat kan dus niet. Ajax heeft dus een prima kans om de poule door te komen.
Denk dat potje 2 best baalt dat Ajax in potje 3 zit.
Ik heb tot nu toe afgezien van volwassen felicitaties(hopelijk gemeend) nog nooit ook maar iets positiefs over Ajax gehoord. Kan dat uiteraard niet meer serieus nemen. Alles wat Ajax redt wordt meteen gebagatelliseerd. 90% gaat hier over Ajax en daar doen de tegenstanders aan mee. Ik zou het lekker over mijn eigen cluppie hebben, maar je bezig houden met Ajax is kennelijk belangrijker dan je interesse in eigen club.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Dan kunnen we misschien beter stoppen met deze discussie want dan gaan we er toch niet uitkomen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Nee, kun je nagaan. Kazan haalt spelers voor 20 miljoen uit Brazilie of Portugal. Zij, Zenit en Shaktar horen gerust in de Europese subtop tegenwoordig.
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8339 stemmen
Als jij Barcelona geen grote topclub vindt, dan vraag ik me net als otherfool af wat voor spul je in hemelsnaam vanavond op hebt?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nee, hier kan ik geen chocola van maken.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Enig realisme lijkt me wel op zijn plaats na zes jaren drama.......
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hoe graag ik Ajax in 1 poule met deze toplanden ook zou zien, dat kan dus niet. Ajax heeft dus een prima kans om de poule door te komen.
Denk dat potje 2 best baalt dat Ajax in potje 3 zit.
Mwoah. Normaal gesproken zal Ajax weinig kans maken tegen Real Madrid, AS Roma en Valencia.
Verder heeft Ajax recentelijk van Werder en Marseille verloren en zijn Benfica en Donetsk natuurlijk levensgevaarlijk.
Hoe graag ik anders zou roepen; Ik zie alleen een reeele kans tegen Panathinaikos.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Als jij Barcelona geen grote topclub vindt, dan vraag ik me net als otherfool af wat voor spul je in hemelsnaam vanavond op hebt?
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Misschien moet je even de begrotingen van pot 1 en 2 doornemen en die naast die van Ajax leggen. Dan je stimulerende middelen even naast je neer leggen en objectief aan ons melden hoe groot de kans is voor Ajax tegen dat soort ploegen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.