- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
2e helft ging toch gewoon (redelijk) gelijk op?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gewoon door slecht beleid.
Zeker met onze begroting presteert Ajax onder de maat, maar goed de Ajacieden zien dat niet of willen het niet zien.
O jee nu gaan ze natuurlijk zeggen dat Jol het wel heeft gehaald en dat er nu wel goed beleid is!
Het Nederlands voetbal zit in een vrije val, het is niet meer vanzelfsprekend dat je je kwalificeert via deze voorronde. Vooral omdat je nu niet meer het geluk heb om grote tegenstanders te ontlopen. Dit is een prestatie van formaat, en een reden voor een feest. Erg knap hoor dit.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Lul op man, om na het seizoen meteen al 2 KO fases te moeten spelen om je te plaatsen zie ik die andere NL "topclubs" ook niet doen hoor, Twente zeker niet, zoals die het seizoen begonnen. Je kunt best toegeven dat dat knap is. Kiev heeft trouwens ook niet bepaald een Jupiler-league begroting
Heb ik ergens gezegd dat ze het slecht hebben gedaan? Ik vind alleen zo'n geweldige vreugde voor zo'n dergelijke prestatie overbodig.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Helaas. Gewoon vast bedrag per land. Dat Ajax CL haalt kost Twente dan ook 7,5 miljoen.
Heb ik ergens gezegd dat ze het slecht hebben gedaan? Ik vind alleen zo'n geweldige vreugde voor zo'n dergelijke prestatie overbodig.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
De coëfficiënt gaat eerder zakken door het resultaat vandaag (hoe paradoxaal ook).
Ik heb aan beide kanten dan ook weinig kansen gezien de 2e helft. Ajax een goal en een vrije trap richting kruising, Kiev een goal en wat toch redelijk gevaarlijke voorzetten. Maar idd zat de 1-1 en later de 2-2 er eigenlijk niet echt in.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Helaas. Gewoon vast bedrag per land. Dat Ajax CL haalt kost Twente dan ook 7,5 miljoen.
boehoehoe.. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het is lang geleden dat het ze gelukt is, en nu ze financieel het best moeilijk hebben is dit toch juist een reden enorm blij te zijn?
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ik ben gewoon blij.. niet zo vreemd he, als het je club is
Of moet ik posten met iets van "nou netjes jongens"..?
Verder vind ik winst van Kiev over 2 wedstrijden wel degelijk een prestatie ja.. één van de beste O-Europese clubs op dit moment.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
De coëfficiënt gaat eerder zakken door het resultaat vandaag (hoe paradoxaal ook).

Overigens:
Gefeliciteerd Ajax. Kijk maar niet te veel uit naar de CL.
Tja, die amsterdammers hebben al jaren niet meer gefeest, ze moeten iets.
En de ballen niet te vergeten.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Ik ga mezelf ff verder bezatten zometeen duurt het weer jaren en mischien kom ik dan ook direct van die kater af van de verloren WK finale.

kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
. de Anne Frankboom was er niks bij.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Ben ik niet helemaal met je eens. Steek heeft zich de tweede helft op die onterechte penalty na niet hoeven strekken. Dat 17 jarige broekkie hield zijn ploeg nog lang in de race. Ik heb toch zeker drie a vier kansen geteld voor Ajax de tweede helft.
De 2-0 was zelfs een uitstekende aanval.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Jij denkt dat Ajax in de CL evenveel punten gaat pakken als in de EL?
Nou, ik denk van niet...
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Lees nu pa dat Kiev gewoon 12 van de afgelopen 13 keer CL heeft gespeeld. Het resultaat lijkt elke seconde nog beter te worden. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Gezien het feit dat Ajax nu meedoet, waardoor het kijkersaantal in Nederland fors gaat stijgen, denk ik dat Twente er niet veel op achteruit gaat hoor.. Sterker nog, ze mogen blij zijn met Ajax. Nederland komt zo hoger op de coëfficentielijst, ik zie Twente niet nog een keer kampioen worden.
Beide redeneringen kloppen niet. Extra kijkers levert geen extra geld op.
Plaatsing voor CL levert weliswaar 4 extra punten op voor die lijst maar de kans dat Ajax in de EL meer punten zou pakken dan in CL is natuurlijk ook heel reeel. Uiteindelijk zal het per saldo vermoed ik eerder negatief dan positief werken. Mocht Ajax echter overwinteren dan is het inderdaad wel een gouden zaak geweest.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Denk t ook niet. 6 nederlagen lijkt me niet zo best voor de coefficient.
.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
boehoehoe..
Even voor de duidelijkheid. Ik heb er geen enkele moeite mee. Als PSV morgen maar de EL veiligstelt ben ik tevreden.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
.
Och, ik kan me herinneren dat jij ook twee nederlagen en een kansloze uitschakeling voorspelde tegen Kiev. Ik heb dus nog hoop 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Plaatsing voor CL levert weliswaar 4 extra punten op voor die lijst maar de kans dat Ajax in de EL meer punten zou pakken dan in CL is natuurlijk ook heel reeel. Uiteindelijk zal het per saldo vermoed ik eerder negatief dan positief werken. Mocht Ajax echter overwinteren dan is het inderdaad wel een gouden zaak geweest.
Chevy zou beter eens leren dat het niet verstandig is om discussies aan te gaan als je de feiten niet kent.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wel lullig voor Donnie trouwens die een maandsalaris op 1-4 had ingezet 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
) en gaat er al vanuit dat Ajax 4e wordt en het verhaal al over is. Nou, dikke vinger!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
.
Ik sluit met een enigzins gunstige loting overwinteren in CL voor Ajax niet uit al ben ik vandaag wel geschrokken. Veel zal er van afhangen of we de komende weken het Ajax van eind vorig seizoen of van vandaag te zien krijgen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Och, ik kan me herinneren dat jij ook twee nederlagen en een kansloze uitschakeling voorspelde tegen Kiev. Ik heb dus nog hoop
Hij was niet de enige die meteen al riep dat het 4-0 of zoiets voor Kiev uit zou worden, laat al die jaloerse kippen maar tokkelen 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Chevy zou beter eens leren dat het niet verstandig is om discussies aan te gaan als je de feiten niet kent.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Veel zal er van afhangen of we de komende weken het Ajax van eind vorig seizoen of van vandaag te zien krijgen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Iedereen hier chevy? Ik heb er alle vertrouwen in hoor.
Even niet de zwartkijkers over 1 kam scheren. In sport is alles gelukkig mogelijk, dus 2e worden in de poule ook.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
[Tuurlijk wel... Hoe meer kijkers er verwacht worden, hoe duurder de televisierechten worden.
NOS heeft uitzendrechten voor 2010, 2011 en 2012 tegelijkertijd gekocht. Net als nu voor 15 miljoen per jaar. Meer kijkers gaat dus zeker op de korte termijn geen extra geld opleveren.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Ik acht Ajax prima in staat om zelfs 1e te worden in de poule. Uiteraard mits een beetje gunstige loting. Maar als je ziet dat clubs als Rubin Kazan gewoon kunnen winnen in Camp Nou...
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Ze hadden de 2e helft vleugels inderdaad.. en die pingel sloeg nergens op. Maarja, toen hadden de ajax-haters allang weer weggezapt 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De tv rechten zijn al lang verkocht. Het aantal kijkers maakt dus geen malle moer uit. Ajax kan alleen extra verdienen door goede resultaten neer te zetten.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.