• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.654 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

timbo_ schreef:

Volgens mij ligt de helft dichter bij de waarheid.

Waar slaat dat nou op? AZ heeft 16 miljoen gekregen door 4e te worden... Het grootste gedeelte werd verkregen door televisierechten. Onderzoek heeft uitgewezen dat er ongeveer 2x zoveel mensen kijken als Ajax CL speelt.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

timbo_ schreef:

(quote)

Volgens mij ligt de helft dichter bij de waarheid.

Idd. de tv rechten worden gesplit met Twente.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

chevy93 schreef:

Na een aantal steengoede jaren met o.a. Van der Vaart, Ibrahimovic en Chivu, waren er een aantal mindere jaren. Dat heeft ook te maken met het feit dat Ajax (noodgedwongen) een heleboel spelers moest verkopen.

Eén jaar hebben we het op één doelpunt gemist. Vorig jaar hebben we een puntenaantal bereikt waar je 99 van de 100 keer kampioen mee wordt. Ajax heeft het een keer op één punt niet gehaald geloof ik. Soms moet je geluk hebben.

Dus Ajax heeft 6 jaar lang niets bereikt door domme pech?

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

huVILEub schreef:

(quote)

En door de scheidsrechters, KNVB, slechte velden etc. natuurlijk

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

En de ballen niet te vergeten.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

huVILEub schreef:

Heb jij echt niks beter te doen, dan hier te lopen trollen?

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Je doet er ook alles aan om je eigen mythe in stand te houden, otherfool

Volgens mij hebben zo'n beetje alle ajacieden hier op A&L en nu Chevy na al 100 keer toegegeven dat de dramatische prestaties toch vooral aan wanbeleid te wijten zijn.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

LOL

Gewoon door slecht beleid.

Zeker met onze begroting presteert Ajax onder de maat, maar goed de Ajacieden zien dat niet of willen het niet zien.

O jee nu gaan ze natuurlijk zeggen dat Jol het wel heeft gehaald en dat er nu wel goed beleid is!

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

stfuympos schreef:

Idd. de tv rechten worden gesplit met Twente.

Waar slaat dat op? Je krijgt rechten per wedstrijd, niet per land.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77274 stemmen

Gelukkig is mijn Ajax geplaatst

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

stfuympos schreef:

Zeker met onze begroting presteert Ajax onder de maat, maar goed de Ajacieden zien dat niet of willen het niet zien.

O jee nu gaan ze natuurlijk zeggen dat Jol het wel heeft gehaald en dat er nu wel goed beleid is!

Eerst in 2e persoon meervoud spreken en daarna in 3e persoon meervoud. Wat een grap ben jij. Mooi-weersupporter? Of wil jij zeggen dat Ajax de afgelopen jaren elk jaar een spelersgroep had dat kampioen moet worden? Er zijn een heleboel miskopen gedaan hoor... Dus ja, wanbeleid. En zelfs ondanks dat heeft Ajax het gepresteerd om 3 jaar het kampioenschap op een haar na te missen.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Heerlijk dit! Kan mijn geluk niet op.. nare nasmaak van het op één punt mislopen van de titel is alweer weggespoelt.

Tuurlijk was Kiev de 1e helft beter, maar soms moet je gewoon eens mazzelen.. Ajax was in Kiev veel beter en deze 2e helft ook. Wat een schandalige penalty trouwens, was vast een goedmakertje. Werd het toch nog spannend, maar pfoeh!!

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

[quote]stinissen schreef:

Gelukkig is mijn Ajax geplaatst [/quote Gefeli Stin

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

stfuympos is altijd de partypooper, maar ik weet dat hij stiekem erg blij is dat Ajax het heeft gehaald. Zijn Bassie-passie ebt vanzelf wel weg.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

wavanbuuren schreef:

Volgens mij hebben zo'n beetje alle ajacieden hier op A&L en nu Chevy na al 100 keer toegegeven dat de dramatische prestaties toch vooral aan wanbeleid te wijten zijn.

Niet blijven inpraten op mensen met koeienstront in de ogen, heeft geen zin. Gewoon blij zijn

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Geweldig gevoel dit. Eindelijk weer eens CL . Ik heb zelf het 1ste halfuur gemist omdat ik moest trainen. Maar ik heb de kansen van Kiev wel gezien. Stekelenburg bewijst weer eens dat hij een keeper van wereldklasse is (net zoals hij dat op het WK deed). Ik vond dat Ajax in de 2de helft het spel controleerde en dus ook verdiend op 2-0 kwam (prachtige aanval trouwens). Dan wordt het toch weer billenknijpen na een onnodige overtreding van Verthongen. Lang geleden dat er 2 Nederlandse clubs in de CL zitten.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Je doet er ook alles aan om je eigen mythe in stand te houden, otherfool

Na een paar uiterst succesvolle Nasty Nigel en Ajax Excuses Bingo posts kan ik weer even op m'n lauweren rusten

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Eerst in 2e persoon meervoud spreken en daarna in 3e persoon meervoud. Wat een grap ben jij. Mooi-weersupporter? Of wil jij zeggen dat Ajax de afgelopen jaren elk jaar een spelersgroep had dat kampioen moet worden? Er zijn een heleboel miskopen gedaan hoor... Dus ja, wanbeleid.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

stfuympos schreef:

(quote)
Hmm, je geniet er toch van als Ajax verliest, ik raak je steeds meer kwijt NW echt tijd voor vakantie!

Vertel het me baas maar, zit net in mijn eerste werk week. Ik kijk liever naar Chelsea - Lyon dan naar Ajax - Partizan om eerlijk te wezen.

stinissen (crew films & series)

• 23665 berichten
  • 77274 stemmen

Ik snap niet dat NEDERLANDSE mensen hier niet blij om zijn, Ajax is een Nederlandse club en al onze clubs moeten door in het buitenlandse voetbal anders ben je erg kortzichtig en erg gefrustreerd en snap je niet waarom het gaat.....

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

moviemafketel schreef:

stfuympos is altijd de partypooper, maar ik weet dat hij stiekem erg blij is dat Ajax het heeft gehaald. Zijn Bassie-passie ebt vanzelf wel weg.

Ik ben f.cking blij.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Heb jij echt niks beter te doen, dan hier te lopen trollen?

Omdat we een discussie krijgen die je niet kunt winnen ben ik aan het trollen? Ik probeerde duidelijk te maken dat het voor Ajax eigenlijk helemaal geen grote prestatie hoort te zijn en ze doen alsof dat zeker zo is.

Knisper

• 13049 berichten
  • 1282 stemmen

chevy93 schreef:

Dus ja, wanbeleid. En zelfs ondanks dat heeft Ajax het gepresteerd om 3 jaar het kampioenschap op een haar na te missen.

Haha, wat een grap.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

The Almighty schreef:

Geweldig gevoel dit. Eindelijk weer eens CL . Ik heb zelf het 1ste halfuur gemist omdat ik moest trainen. Maar ik heb de kansen van Kiev wel gezien. Stekelenburg bewijst weer eens dat hij een keeper van wereldklasse is (net zoals hij dat op het WK deed). Ik vond dat Ajax in de 2de helft het spel controleerde en dus ook verdiend op 2-0 kwam (prachtige aanval trouwens). Dan wordt het toch weer billenknijpen na een onnodige overtreding van Verthongen. Lang geleden dat er 2 Nederlandse clubs in de CL zitten.

5 jaar dus.. valt ook wel weer mee. Of die clubs ook beiden verder komen is een ander ding. Was trouwens mooi om die 2-0 van Rosales weer terug te zien tegen Inter En die Sulejmani zeg.. komt even binnen 1 minuut zijn aankoop transfer goedmaken

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Na een paar uiterst succesvolle Nasty Nigel en Ajax Excuses Bingo posts kan ik weer even op m'n lauweren rusten

Het zij je gegund

Nu kun je best wel toegeven dat Ajax aardig heeft gespeeld de tweede helft en dat Kiev eigenlijk geen kans meer heeft gecreeerd.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Was het maar waar, weet niet precies hoe het zit mat Ajax en Twente delen iets samen behalve de gehaalde punten.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

huVILEub schreef:

(quote)

Omdat we een discussie krijgen die je niet kunt winnen ben ik aan het trollen? Ik probeerde duidelijk te maken dat het voor Ajax eigenlijk helemaal geen grote prestatie hoort te zijn en ze doen alsof dat zeker zo is.

Lul op man, om na het seizoen meteen al 2 KO fases te moeten spelen om je te plaatsen zie ik die andere NL "topclubs" ook niet doen hoor, Twente zeker niet, zoals die het seizoen begonnen. Je kunt best toegeven dat dat knap is. Kiev heeft trouwens ook niet bepaald een Jupiler-league begroting

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

huVILEub schreef:

Kom op zeg, omdat Ajax het jarenlang goed heeft gedaan, moet dat opeens voor altijd verplicht zijn? Iedereen, behalve jij blijkbaar, heeft zijn visie over de mogelijkheden van Ajax een beetje getemporiseerd na de afgelopen jaren... De CL behalen blijft knap. Zeker tegen Dinamo Kiev.

Knisper schreef:

Haha, wat een grap.

Anders ga jij ook even lekker naar bed

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Het zij je gegund

Nu kun je best wel toegeven dat Ajax aardig heeft gespeeld de tweede helft en dat Kiev eigenlijk geen kans meer heeft gecreeerd.

2e helft ging toch gewoon (redelijk) gelijk op?

Laat me overigens duidelijk zijn; voetbal draait om goals, niet om kansen, dus Ajax heeft verdiend gewonnen.

Maar ze werden wel compleet weggespeeld.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

chevy93 schreef:

Helaas. Gewoon vast bedrag per land. Dat Ajax CL haalt kost Twente dan ook 7,5 miljoen.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.