- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Volgens mij ligt de helft dichter bij de waarheid.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Volgens mij ligt de helft dichter bij de waarheid.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Na een aantal steengoede jaren met o.a. Van der Vaart, Ibrahimovic en Chivu, waren er een aantal mindere jaren. Dat heeft ook te maken met het feit dat Ajax (noodgedwongen) een heleboel spelers moest verkopen.
Eén jaar hebben we het op één doelpunt gemist. Vorig jaar hebben we een puntenaantal bereikt waar je 99 van de 100 keer kampioen mee wordt. Ajax heeft het een keer op één punt niet gehaald geloof ik. Soms moet je geluk hebben.
Dus Ajax heeft 6 jaar lang niets bereikt door domme pech?
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
En door de scheidsrechters, KNVB, slechte velden etc. natuurlijk 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Je doet er ook alles aan om je eigen mythe in stand te houden, otherfool 
Volgens mij hebben zo'n beetje alle ajacieden hier op A&L en nu Chevy na al 100 keer toegegeven dat de dramatische prestaties toch vooral aan wanbeleid te wijten zijn.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Gewoon door slecht beleid.
Zeker met onze begroting presteert Ajax onder de maat, maar goed de Ajacieden zien dat niet of willen het niet zien.
O jee nu gaan ze natuurlijk zeggen dat Jol het wel heeft gehaald en dat er nu wel goed beleid is! 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Idd. de tv rechten worden gesplit met Twente.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Gelukkig is mijn Ajax geplaatst 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Zeker met onze begroting presteert Ajax onder de maat, maar goed de Ajacieden zien dat niet of willen het niet zien.
O jee nu gaan ze natuurlijk zeggen dat Jol het wel heeft gehaald en dat er nu wel goed beleid is!
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen

Heerlijk dit! Kan mijn geluk niet op.. nare nasmaak van het op één punt mislopen van de titel is alweer weggespoelt.
Tuurlijk was Kiev de 1e helft beter, maar soms moet je gewoon eens mazzelen.. Ajax was in Kiev veel beter en deze 2e helft ook. Wat een schandalige penalty trouwens, was vast een goedmakertje. Werd het toch nog spannend, maar pfoeh!! 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
[quote]stinissen schreef:
Gelukkig is mijn Ajax geplaatst
[/quote
Gefeli Stin
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
stfuympos is altijd de partypooper, maar ik weet dat hij stiekem erg blij is dat Ajax het heeft gehaald. Zijn Bassie-passie ebt vanzelf wel weg.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij hebben zo'n beetje alle ajacieden hier op A&L en nu Chevy na al 100 keer toegegeven dat de dramatische prestaties toch vooral aan wanbeleid te wijten zijn.
Niet blijven inpraten op mensen met koeienstront in de ogen, heeft geen zin. Gewoon blij zijn 
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Geweldig gevoel dit. Eindelijk weer eens CL
. Ik heb zelf het 1ste halfuur gemist omdat ik moest trainen. Maar ik heb de kansen van Kiev wel gezien. Stekelenburg bewijst weer eens dat hij een keeper van wereldklasse is (net zoals hij dat op het WK deed). Ik vond dat Ajax in de 2de helft het spel controleerde en dus ook verdiend op 2-0 kwam (prachtige aanval trouwens). Dan wordt het toch weer billenknijpen na een onnodige overtreding van Verthongen. Lang geleden dat er 2 Nederlandse clubs in de CL zitten.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je doet er ook alles aan om je eigen mythe in stand te houden, otherfool
Na een paar uiterst succesvolle Nasty Nigel en Ajax Excuses Bingo posts kan ik weer even op m'n lauweren rusten 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vertel het me baas maar, zit net in mijn eerste werk week. Ik kijk liever naar Chelsea - Lyon dan naar Ajax - Partizan om eerlijk te wezen.
stinissen (crew films & series)
-
- 23665 berichten
- 77274 stemmen
Ik snap niet dat NEDERLANDSE mensen hier niet blij om zijn, Ajax is een Nederlandse club en al onze clubs moeten door in het buitenlandse voetbal anders ben je erg kortzichtig en erg gefrustreerd en snap je niet waarom het gaat.....
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
stfuympos is altijd de partypooper, maar ik weet dat hij stiekem erg blij is dat Ajax het heeft gehaald. Zijn Bassie-passie ebt vanzelf wel weg.
huVILEub
-
- 3081 berichten
- 537 stemmen
Omdat we een discussie krijgen die je niet kunt winnen ben ik aan het trollen? Ik probeerde duidelijk te maken dat het voor Ajax eigenlijk helemaal geen grote prestatie hoort te zijn en ze doen alsof dat zeker zo is.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Dus ja, wanbeleid. En zelfs ondanks dat heeft Ajax het gepresteerd om 3 jaar het kampioenschap op een haar na te missen.

Haha, wat een grap.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Geweldig gevoel dit. Eindelijk weer eens CL
. Ik heb zelf het 1ste halfuur gemist omdat ik moest trainen. Maar ik heb de kansen van Kiev wel gezien. Stekelenburg bewijst weer eens dat hij een keeper van wereldklasse is (net zoals hij dat op het WK deed). Ik vond dat Ajax in de 2de helft het spel controleerde en dus ook verdiend op 2-0 kwam (prachtige aanval trouwens). Dan wordt het toch weer billenknijpen na een onnodige overtreding van Verthongen. Lang geleden dat er 2 Nederlandse clubs in de CL zitten.
5 jaar dus.. valt ook wel weer mee. Of die clubs ook beiden verder komen is een ander ding. Was trouwens mooi om die 2-0 van Rosales weer terug te zien tegen Inter
En die Sulejmani zeg.. komt even binnen 1 minuut zijn aankoop transfer goedmaken 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Na een paar uiterst succesvolle Nasty Nigel en Ajax Excuses Bingo posts kan ik weer even op m'n lauweren rusten
Het zij je gegund 
Nu kun je best wel toegeven dat Ajax aardig heeft gespeeld de tweede helft en dat Kiev eigenlijk geen kans meer heeft gecreeerd.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Omdat we een discussie krijgen die je niet kunt winnen ben ik aan het trollen? Ik probeerde duidelijk te maken dat het voor Ajax eigenlijk helemaal geen grote prestatie hoort te zijn en ze doen alsof dat zeker zo is.
Lul op man, om na het seizoen meteen al 2 KO fases te moeten spelen om je te plaatsen zie ik die andere NL "topclubs" ook niet doen hoor, Twente zeker niet, zoals die het seizoen begonnen. Je kunt best toegeven dat dat knap is. Kiev heeft trouwens ook niet bepaald een Jupiler-league begroting 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen

Haha, wat een grap.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Het zij je gegund 
Nu kun je best wel toegeven dat Ajax aardig heeft gespeeld de tweede helft en dat Kiev eigenlijk geen kans meer heeft gecreeerd.
2e helft ging toch gewoon (redelijk) gelijk op?
Laat me overigens duidelijk zijn; voetbal draait om goals, niet om kansen, dus Ajax heeft verdiend gewonnen.
Maar ze werden wel compleet weggespeeld.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Waar slaat dat op? Je krijgt rechten per wedstrijd, niet per land.
Helaas. Gewoon vast bedrag per land. Dat Ajax CL haalt kost Twente dan ook 7,5 miljoen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.