• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.164 films
  • 12.396 series
  • 34.336 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.566 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

En aan al die anti-Ajacieden: Who's laughing now?

Om die reclame van Mickey Rourke

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

huVILEub schreef:

Wow, de beker in NL, ik zou het laten tatooeren...

Alsof de beker zo'n slechte prestatie is...

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Waarde kroonprins, de kansenverhouding lag deze wedstrijd op 4 -13 of zo. Maar toch lijkt het me leuk, op dinsdag Twente - Madrid en dan woensdags Manchester - Ajax. OK 2 maal een schiettent maar het heeft wel wat.

Ik heb al drie keer toegegeven dat het bizar was dat Kiev de eerste helft er geen twee had inliggen (Al was die eerste natuurlijk evenzozeer een sublieme redding van de Steek).

In de tweede helft heb ik geen enkele kans voor Kiev gezien eigenlijk, tegen een stuk of drie voor Ajax.

Tommeh

• 7318 berichten
  • 3298 stemmen

Kiev was idd beter, maar dat is dan ook gewoon een volwaardige CL-ploeg. Als je daar dan toch van weet te winnen is dat klasse. Natuurlijk heeft Ajax er verder niets te zoeken, maar het plaatsen alleen al is al mooi genoeg.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Tommeh schreef:

Lol@verzuurde reacties hier.

Lol @ al die anti-Amsterdammers die nu proberen ons feestje te verzieken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ben ik even blij dat ik Sport1 heb, kan ik toch nog de mooiere affiches kijken. Ik hoef mijn lot gelukkig niet in de handen van de NOS te leggen.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Vascago schreef:

Hehe 4-1 voor Twente gok ik dan

De Twente spelers gaan die dag zeker scoren; handtekeningen en shirtjes

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)

Nee, maar het is niet echt een fantastische prestatie. Het gaat maar over een paar wedstrijden. Landskampioen zegt dan al 10x meer.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)

Winnen van Dordrecht, amateurs, AGOVV, Eagles en Feyenoord is inderdaad niet echt bijzonder te noemen.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

De beker is hooguit een troostprijs voor Ajax. Je kan moeilijk ontkennen dat we de afgelopen zes jaar geen reet hebben gepresteerd.

huVILEub zei al jaren niet meer gefeest, dat is wat anders als gepresteerd. Er is vorig jaar weldegelijk gefeest toen we die beker wonnen en zeker omdat het tegen Feyenoord was.

Maar nu even over de wedstrijd van vanavond: Dat laatste kwartier was gewoon niet meer goed voor mijn hart, wat was het bloedspannend. En Sulejmani heeft nou toch een beetje zijn waarde bewezen

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

wavanbuuren schreef:

Ik heb al drie keer toegegeven dat het bizar was dat Kiev de eerste helft er geen twee had inliggen (Al was die eerste natuurlijk evenzozeer een sublieme redding van de Steek).

Nederland - Brazilië?

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

(quote)

huVILEub zei al jaren niet meer gefeest, dat is wat anders als gepresteerd. Er is vorig jaar weldegelijk gefeest toen we die beker wonnen en zeker omdat het tegen Feyenoord was.

Ja, maar met feesten bedoelde ik natuurlijk wel feesten om een echt goede reden.

VVGemert viert elke wedstrijd feest als ze hebben gewonnen (of niet). Dat betekent ook niet veel.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

wavanbuuren schreef:

Winnen van Dordrecht, amateurs, AGOVV, Eagles en Feyenoord is inderdaad niet echt bijzonder te noemen.

KNVB Beker 2006 en 2007. Johan Cruijff Schaal 2005-2007. Of is de enige prijs die voor jullie telt het kampioenschap?

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Mooi. Eindelijk weer eens twee Nederlandse ploegen in de CL. Heb er ook nog wel vertrouwen in dat Ajax, mits ze ongeveer een klasse of zes beter spelen dan vandaag en een redelijke loting, ze ook nog kunnen overwinteren ook.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

Suarez: ''Wij kan alles'' Held.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

'Ajax paar jaar niet spelen Champions League niet goed'

wat is het toch een lieverd he

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Zeker blijve, lekker Cl spele met Ajax.

Wel mooie oprechte reacties van Suarez.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

huVILEub schreef:

Ja, maar met feesten bedoelde ik natuurlijk wel feesten om een echt goede reden.

Doe nou maar niet zo grappig. Ga lekker slapen en laat ons lekker feesten.

Winnen van Feyenoord is gewoon altijd leuk, helemaal als het in de Kuip is. Al staat Feyenoord op degradatie, dan nog is het leuk.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Naomi Watts schreef:

Ben ik even blij dat ik Sport1 heb, kan ik toch nog de mooiere affiches kijken. Ik hoef mijn lot gelukkig niet in de handen van de NOS te leggen.

Hmm, je geniet er toch van als Ajax verliest, ik raak je steeds meer kwijt NW echt tijd voor vakantie!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

15 miljoen erbij nu dus? 3 volle stadions er weer bij en hopelijk dan nog wat meer in de volgende rondes of EL. 1 van de betere combi's voorin met Suarez en Mounir. Ooijer die hopelijk de jonkies een beetje kan uitleggen hoe de boel moet staan achterin. Ik zie kansen mensen.

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
Doe nou maar niet zo grappig. Ga lekker slapen en laat ons lekker feesten.

Winnen van Feyenoord is gewoon altijd leuk, helemaal als het in de Kuip is. Al staat Feyenoord op degradatie, dan nog is het leuk.

Bang dat ik toch een beetje gelijk heb?

VVGemert vind het ook leuk als ze van dijkseboys winnen op hun knollenveld. Leuk is het zeker, maar dat was mijn punt niet.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

En nu hopen op een prachtige wedstrijd in de Arena.

Enorm sterke penalty van Shevchenko trouwens. Echt puur op ervaring genomen.

wavanbuuren

• 4228 berichten
  • 1334 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)
KNVB Beker 2006 en 2007. Johan Cruijff Schaal 2005-2007. Of is de enige prijs die voor jullie telt het kampioenschap?

Voor mij tellen die bekertjes en cruiff schalen inderdaad vrij weinig als je zes jaar geen kampioen wordt en zo lang geen CL speelt.

Mijn Ajax-standaard ligt in elk geval een stuk hoger.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Stekelenburg een erg goede keeper maar voor de camera vind ik hem altijd grandioos de plank misslaan. Maar zelfs hij kan er vanavond mee door al is het moeite.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

wavanbuuren schreef:

(quote)

Voor mij tellen die bekertjes en cruiff schalen inderdaad vrij weinig als je zes jaar geen kampioen wordt en zo lang geen CL speelt.

Mijn Ajax-standaard ligt in elk geval een stuk hoger.

Ik lever zo al die bekers invoor 1 kampioenschap!

huVILEub

• 3081 berichten
  • 537 stemmen

chevy93 schreef:

(quote)

Nou, met CL erbij, wel ja, zeker voor een club als Ajax.

stfuympos schreef:

(quote)
Ik lever zo al die bekers invoor 1 kampioenschap!

Hoeveel heb je er dan?

mikey

• 29002 berichten
  • 5149 stemmen

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Die keeper van Kiev? Tja wat een topper idd.

Maar die linksbuiten mag er ook zijn... en nog wel een paar eigenlijk...

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Na een aantal steengoede jaren met o.a. Van der Vaart, Ibrahimovic en Chivu, waren er een aantal mindere jaren. Dat heeft ook te maken met het feit dat Ajax (noodgedwongen) een heleboel spelers moest verkopen.

Eén jaar hebben we het op één doelpunt gemist. Vorig jaar hebben we een puntenaantal bereikt waar je 99 van de 100 keer kampioen mee wordt. Ajax heeft het een keer op één punt niet gehaald geloof ik. Soms moet je geluk hebben.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

moviemafketel schreef:

15 miljoen erbij nu dus?

Volgens mij ligt de helft dichter bij de waarheid.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.