• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.654 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Maarja, zoals de Ajax bashers altijd zeggen. In het verleden behaalde resultaten zijn geen garantie voor de toekomst. Dus dat geldt nu ook mooi, dit is een ander Ajax, dus vergelijken heeft weinig zin.

Ik vrees overigens wel voor die goal tegen. Mochten we het wel verprutsen, dan hebben we het echt weggegooid in de uitwedstrijd wat mij betreft.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

rep_robert schreef:

Ik vrees overigens wel voor die goal tegen. Mochten we het wel verprutsen, dan hebben we het echt weggegooid in de uitwedstrijd wat mij betreft.

Haha ja, dat schreef ik vorige week al. Dat het weer typisch zo'n wedstrijd was waarvan de spelers achteraf zouden zeggen dat ze het daar hebben laten liggen, ondanks dat ze beter waren. Laten we hopen dat het nu anders loopt. Met de sfeer zal het in ieder geval wel goed zitten. Hoop echt zo dat we nog eens de nul houden. Is tot nu toe met hangen en wurgen en wat geluk alleen tegen Roda gelukt.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Roda was een goed opwarmertje voor Kiev. De spelers weten wat er op het spel staat, dus it's all up to them. Als we het niet halen word ik helemaal gek. Dan kan alles en iedereen de tering krijgen.

Kiev komt gelukkig maar met 100/150 supporters naar de ArenA, dus die zullen we niet horen, 51 000 Ajacieden in de ArenA zullen we wel gaan horen. Europees heerst er altijd een goede mentaliteit in het stadion en doet alles en iedereen mee(incl lange zijdes op de juiste momenten). Je zou haast zeggen dat het niet fout KAN gaan.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

1-4.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Heeft Veendam alweer thuis verloren?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Extra zuur omdat die 3-2 volgens mij niet eens buitenspel was ...

De 3-2 via Lukaku was inderdaad geen buitenspel, dure fout van de grensrechter, maar uiteindelijk mag je nooit ofte nimmer 0-2 achterkomen. Dit Partizan is ook geen goeie ploeg, als je daar niet van kan winnen heb je weinig te zoeken in de CL.

rep_robert schreef:

RSCA Hoe kunnen ze in godsnaam ook 0-2 achterkomen tegen Partizan? Offday o.i.d.?

Zoiets ja. Gewoon erg slecht gespeeld.

Focussen op de EL nu. Hebben we vorig jaar toch ook mooie dingen in laten zien.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Partizan verdient het trouwens even weinig als RSCA om in de CL te spelen hoor, dan toch liever jullie

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Eigenlijk gun ik het Partizan meer omdat ik een speciale band heb met Servie. Toch vind ik het wel sneu voor Anderlecht.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Als Anderlechtsupporter ben ik er nog altijd niet goed van...

Partizan was duidelijk de mindere ploeg, maar ja als je al 0-2 achterkomt wordt het al moeilijk. Vanaf de 0-2 was RSCA echter sterk aan het spelen en bij de 2-2 dacht ik: erop en erover!

Niet dus

Btw: ik snap niet dat er 3 penalty's over doel worden geschoten (waarvan er 2 echt 10 meter....). Oké, bij Partizan was dat niet het geval, maar toch vond ik het vreemd...

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

rep_robert schreef:

Partizan verdient het trouwens even weinig als RSCA om in de CL te spelen

Partizan en Anderlecht werden tenminste kampioen...

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

Touché!

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Jawaddedadde schreef:

De 3-2 via Lukaku was inderdaad geen buitenspel, dure fout van de grensrechter, maar uiteindelijk mag je nooit ofte nimmer 0-2 achterkomen. Dit Partizan is ook geen goeie ploeg, als je daar niet van kan winnen heb je weinig te zoeken in de CL.

Anderlecht mag dan wel een uur slecht hebben gespeeld, als je daarna een half uur lang Partizan elke hoek van het veld laat zien en een arbitrale blunder je CL-deelname kost, heb je wat mij betreft recht daarover te klagen. Ik zag Anderlecht na die 2-2 (en 3-2) eerder nog verder uitlopen dan dat Partizan terug zou komen. Man, wat waren die slecht. Zonde, want Anderlecht kan echt goed voetballen.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Als je een uur lang slecht voetbalt en een half uur goed, dan is het een terechte nederlaag.

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Maar ja, Partizan speelde maar 20 minuten goed hoor...

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Don Dijk schreef:

Als je een uur lang slecht voetbalt en een half uur goed, dan is het een terechte nederlaag.

Onzin. Een wedstrijd duurt 90 minuten, om er nog maar een cliché tegenaan te gooien.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ben alleen blij dat die doodsaaie Ruud Brood (vorig jaar RKC) een niveau lager werkt. Dat is denk ik de saaiste coach die ik in mijn leven in de Eredivisie heb zien werken.

Koeman gaat niet in op aanbod NAC | nu.nl/sport | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Onzin. Een wedstrijd duurt 90 minuten, om er nog maar een cliché tegenaan te gooien.

Klopt. En als je van die 90 minuten 60 minuten slecht voetbalt, is het dan onterecht?

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Ligt eraan, voetbal is niet terug te brengen tot zoiets zwart-wits. Zo kun je net zo goed beargumenteren dat wanneer je een 0-2 achterstand binnen een kwartier goedmaakt je gewoon verdiend gewonnen hebt. In dit geval had Anderlecht het gewoon verdiend ook (qua spelbeeld), ondanks de 0-2 achterstand na een uur.

Jawaddedadde

• 5348 berichten
  • 2196 stemmen

Dat klopt Quido, Anderlecht was gisteren de betere ploeg, zeker na de 0-2. Partizan kwam er niet aan te pas, verloor bijna elk duel, lag bijna voortdurend onder druk. Maar [hatelijk cliché]als je niet eenmaal meer scoort dan de tegenstander kan je fluiten naar kwalificatie [/hatelijk cliché]. Zelfs over twee wedstrijden gezien kan je stellen dat Anderlecht beter was. RSCA heeft intrinsiek ook gewoon meer kwaliteit. En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dat verandert niks aan de uitschakeling...

Ach, misschien is het beter zo, in de EL kan een Belgische ploeg meer verwezelijken dan in de CL, al streef je als supporter natuurlijk altijd naar het allerhoogste, de CL in dit geval.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Maar het is logisch dat als je met 0-2 achter staat en je moét vervolgens minstens 2 goals maken, dat je dan overal overheen loopt, veel meer aanvallend spelen enz.

Hierdoor leek het mischien of Anderlecht beter was.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Hoe vaak zie je het dan niet 0-4 worden ipv 2-2 (eigenlijk 3-2)?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Vaak. Maar ook vaak niet, zoals gister.

Twas gewoon net Grunn-Ajax van dit seizoen, Ajax was beter, 0-2. Ze gingen chillen, Grunn komt op 2-2. Totaal onnodig maar hierdoor leek het net of Grunn gelijkwaardig was, wat absoluut niet zo was.

Maar ook voor Grunn geldde hetzelfde, ze moésten wel aanvallen en dan is het maar net hoe het kwartje valt.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Don Dijk schreef:

Totaal onnodig maar hierdoor leek het net of Grunn gelijkwaardig was, wat absoluut niet zo was.

Waren ze ook, vond ik. Puur door de individuele klasse van El Hamdaoui kom je daar op 0-2. Daarna mag je het jezelf aanrekenen dat je je laat overbluffen door wat lange ballen. Maar Ajax speelde die wedstrijd zeker niet goed.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Ik heb heel veel zin in vanavond, maar ik zal waarschijnlijk de 1ste helft missen, omdat ik zelf moet trainen. 1 ding is zeker en dat is dat het verdedigend veel beter moet dan de afgelopen weken, anders halen we het zeker niet.

AjaxRulezzz

• 2085 berichten
  • 569 stemmen

Ben ik de enige Ajax-supporter die nu al zenuwachtig is of zijn er nog meer?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Nee, geen zenuwen. Heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Nicholas123

• 292 berichten
  • 284 stemmen

Hier wel degelijk zenuwen. Ik acht ze eigenlijk niet in staat om de wedstrijd professioneel uit te spelen en het voordeel uit te buiten. Er moet gewoon gewonnen worden.

Montorsi

• 9744 berichten
  • 2390 stemmen

Laten we hopen dat er weer eens 2 Nederlandse clubs Champions League spelen. En 4 ploegen in de Europa League zou ook niet gek zijn, maar met 3 ben ik ook wel tevreden (vooral vwb Feyenoord dan natuurlijk).

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

AjaxRulezzz schreef:

Ben ik de enige Ajax-supporter die nu al zenuwachtig is of zijn er nog meer?

Ben stiknerveus

Ga over anderhalf uur de deur uit. Wat zou het ongekend gaaf zijn als we het vanavond weer eens halen. Dan ga ik weer een CL passe partout halen. Dat heerlijke melodietje moet weer klinken op dinsdag of woensdagavonden in ons stadion.

Ajax

Ik voel dat Kiev vanavond gaat scoren, dus beter maakt Ajax er 3. Billenknijpen tot de slotseconde trek ik echt niet zeg. PAOK-Ajax was al zenuwslopend, laat staan dit.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.