• 16.392 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.337 seizoenen
  • 651.607 acteurs
  • 199.697 gebruikers
  • 9.420.695 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Almere City FC

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Goed bezig dat Sparta, moeten we daar ook voor spoileren?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fernandez!

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Excelsior 4-2. Sympathiek ploegje.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Excelsior pakt hele belangrijke punten tegen degradatie!
Of hebben ze gewoon de magie van het kunstgras, vervelend voor de tegenstanders...

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Denk dat het wel extreem vervelend voor tegenstanders is Wouter. Als ik die bal zag rollen van de week in de wedstrijd tegen Feyenoord zag ik pas wat een drama dat veld is. De bal rolt nauwelijks en dat zwarte rotzooi(gaat erg in je naad, schoenen etc. zitten, voetbal ook wel is op kunstgras ) komt ook allemaal omhoog bij de nauwelijks rollende bal. Uiterst vervelende velden. Denk dat veel ploegen het moeilijk gaan krijgen op Woudestein.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Het is inderdaad belachelijk dat je met zo´n veld in de eredivisie speelt. Zelfs bij onze amateurclub hebben ze beter kunstgras volgens mij. Moet je voorstellen als het net geregend heeft...

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

rep_robert schreef:

Uiterst vervelende velden. Denk dat veel ploegen het moeilijk gaan krijgen in Spangen.

In Spangen? /. Zullen weinig eredivisie hinder aan ondervinden hoor.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Hoooowwwwwwwwwwwwww ik ben effe in de war Ik had namelijk even DE CLUB van Rotterdam in gedachten hehe.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik moest even plassen. Dat gaat ten koste van mijn analytisch vermogen . .

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Vind die Pastoor een symphatieke kerel. En doet het erg goed bij de club zeg. Al vind ik ze nog wel degradatieploeg nummer 1. Maar dat kan snel veranderen als clubs als Willem II niet snel punten pakken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Sympathieke vent ja.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Ik ben alleen blij dat die doodsaaie Ruud Brood (vorig jaar RKC) een niveau lager werkt. Dat is denk ik de saaiste coach die ik in mijn leven in de Eredivisie heb zien werken.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Dat vind ik Rutten, dan nog liever Brood.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Sssssslissende Fredje is ook strontsaai. Dat lijkt me geen moppentopper op een personeelsuitje

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

De uitzending van vanavond was een van de leukste VI afleveringen ooit vind ik. Dat wordt maandag ook wat met Derksen, die moet toegeven dat hij fout zat

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

The Almighty schreef:

De uitzending van vanavond was een van de leukste VI afleveringen ooit vind ik. Dat wordt maandag ook wat met Derksen, die moet toegeven dat hij fout zat

Heb het gemist, wat was er dan?

Was die shit Lama er weer?

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Mooi record van Sparta. Ik moet volgende week dinsdag tegen Almere City A1, dus dit geeft weer wat hoop

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je zou je als trainer toch kapot schamen? Dit is echt geen uitzondering met dit elftal hoor. We gaan nog wel wat 10-nulletjes en zo zien tegen die gasten. Die trainer komt dan ook meteen nergens meer aan de bak daarna. Wegwezen nu het nog kan

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Kowet.nl

Hehe, fantastisch stukje tekst van een GAE supporter. Lekker z'n bot vieren op Eredivisie Live, ben het er overigens ook volkomen mee eens wat hij schrijft.

Leukste column in tijden!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Bij 12-1 denk ik aan omkoping.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

rep_robert schreef:

Kowet.nl

Hehe, fantastisch stukje tekst van een GAE supporter. Lekker z'n bot vieren op Eredivisie Live, ben het er overigens ook volkomen mee eens wat hij schrijft.

Inderdaad, leuke en scherpe column!

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

rep_robert schreef:

Kowet.nl

Het is omdat je Ajax-supporter bent, maar je had het geschreven kunnen hebben. Grappig stukje.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ik houd wel van die afzeik stukjes en die jongen spreekt over dingen waar veel supporters van alle clubs zich ook aan kapot ergeren. Bijvoorbeeld van die wedstrijden om 18:45 op een doordeweekse dag, hoe kunnen ze het &*^&*@$*( in hun hoofd halen om wedstrijden op die tijden doordeweeks te spelen? Zo komt er geen mens naar het stadion. Behoorlijke afknapper die commercie

Daarbij zitten er niet veel mensen te wachten om van maandag tm zondag live wedstrijden op televisie te kijken, de maandagavond was toch alleen voor de jeugdploegen? Waarom nu in godsnaam ook de Jupiler League, willen ze het publiek expres wegjagen en zorgen dat ze een Eredivisie Live abbo nemen of zo?

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja en dan lopen mekkeren dat er zo weinig mensen zitten.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

En de Jupiler League wordt er ook niet aantrekkelijker op Daarnaast wordt het voetbal zoals in die column ook wordt vermeld, behoorlijk overschat. Niemand zit vaak te wachten op samenvattingen/ive wedstrijden van RBC-Dordrecht'90. Gewoon in een minuut tijd alle goals laten zien en de mens is tevreden.

Soms heb ik het gevoel alsof ze het in Nederland niet snappen bij de commerciële zenders. We willen niet al dat gezeik eromheen.

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Heb het gemist, wat was er dan?

Was die shit Lama er weer?

Nee, Johan Boskamp was te gast. Je hebt o.a. een paar mooie verhalen van ome Renee gemist. Te veel om op te noemen. Ik zou zeggen: www.rtl.nl --> rtl gemist.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ik vind het altijd wel vermakelijk. Bij de Graafschap keer zo'n heel seizoen bij thuiswedstrijden gezeten. Wat een rampen-teams kwamen daar keer op keer haha. Ach ja beetje ouwehoeren, broodje bal erbij, schreeuwen naar de scheids, meezingen met die boerse liederen.

edit: Football League Shows kijk ik ook bijna altijd. Gaat lekker snel, al die leagues racen ze doorheen en blijft toch tof.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

RTL Gemist zuigt dit seizoen extreem hard. De helft van de programma's kosten opeens Euro's, het uploaden van de afleveringen duurt echt uren i.p.v. minuten en de vele reclames tussendoor irriteren me ook mateloos. Bah, zit al 1,5 uur te wachten op VI op RTL Gemist.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Genee zei dat Jakhals Erik maandag aan tafel zit??

Tijltje krijgt nu al rust?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.