- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Er waren geruchten dat Bergkamp in 2006 meewilde naar het WK. Alleen liet hij dit te laat blijken.
Jammer, had hem er toen wel bij willen zien. Tot het einde toe was hij wel een man met geniale momenten.
Ik vond het ook een absolute schande dat hij geen speelminuten kreeg in die verloren CL finale van Arsenal tegen Barca in 2006. Zo ga je niet met 1 van de grootste Arsenal spelers aller tijden om.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat was de reden dat Bergkamp toen niet meedeed eigenlijk in die CL finale?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat was de reden dat Bergkamp toen niet meedeed eigenlijk in die CL finale?
Lehmann de keeper kreeg al snel rood en Wenger zag schijnbaar liever andere spelers daarna invallen. Ik vond het echt doodzonde.
Die wedstrijd was anders Bergkamps laatste wedstrijd uit zijn carriere geweest.
Beetje als van Bronckhorst die kon afsluiten met een WK finale spelen.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
In 1990 raakte hij inderdaad geen bal.
Komt vooral omdat hij daar niet aanwezig was.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik gunde het Arsenal toen ook meer dan Barcelona. Speelden een hele goede CL. Die rode kaart was terecht, maar Arsenal was toen nog niet veel minder een hele tijd en kwamen zelfs 1-0 voor.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Lehmann de keeper kreeg al snel rood en Wenger zag schijnbaar liever andere spelers daarna invallen. Ik vond het echt doodzonde.
Die wedstrijd was anders Bergkamps laatste wedstrijd uit zijn carriere geweest.
Beetje als van Bronckhorst die kon afsluiten met een WK finale spelen.
Bergkamp was toen wel over the top. En zo'n CL-finale is wel te belangrijk om Bergkamp een eer te bewijzen.
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Ik heb vorig jaar eens zon dvd box gekocht met de WK's van 74/74/90/94/98 en in die laatste 2 speelde Bergkamp mee en ik heb toch het nodige aan mooie dingen daarop gezien. En ik sla de EK's nog over dan.
Ik vind het nog altijd jammer dat Bergkamp het niveau van Arsenal nooit in Oranje heeft gehaald.
edit: Ik heb overigens alleen 1995 tot 2000 bewust meegemaakt, dus daar baseer ik mijn mening ook op. Wellicht was het daarvoor anders, maar dat weet ik dus niet.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Bergkamp heeft Arsenal gemaakt. Gezorgd dat het de topclub kan zijn die het nu is. Geweldige speler! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bergkamp was toen wel over the top. En zo'n CL-finale is wel te belangrijk om Bergkamp een eer te bewijzen.
Bergkamp was toen ook nog goed genoeg om mee te kunnen spelen. Ik zeg niet dat hij het had gedaan, maar het was wel zon speler die zon mega belangrijk duel had kunnen beslissen met 1 goede actie.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Vela is nog steeds Gunner hoor.
Wie wel?
-Fran Merida
-Lassana Diarra
- evt. Flamini
Verder kan ik me geen talenten herinneren die ze hebben laten gaan, die het gemaakt hebben. Merida moet zich ook nog maar bewijzen bij Atlético. Al heb ik er wel vertrouwen in dat hij een grote gaat worden.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Flamini was echt geen talent meer toen hij verkocht werd.
Maar Ajax&L. kwam met die opmerking, dus misschien kan hij het even uitleggen.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Adebayor.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Flamini was 24 en Ade 25 toen ze verkocht werden, ff opgezocht. Dan lijkt me idd het label talent niet meer van toepassing.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Sorry hoor, maar Bergkamp was in Oranje vaak erg, erg matig, met uitzondering van enkele uitschieters. Heb me destijds groen en geel aan hem geërgerd.
Eens.
Toch blijft ie natuurlijk een geniale voetballer die voor zijn club en Oranje veel heeft gewonnen en beslist.
En das gelijk het verschil met Persie waar ik het gister over had, die heeft best wel talent alleen heeft hij zowel voor Arsenal als Oranje niks betekend.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Eens.
En das gelijk het verschil met Persie waar ik het gister over had, die heeft best wel talent alleen heeft hij voor Arsenal niks betekend.

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, ik zet er ook mijn
bij.
Van Persie is samen met Fabregras de vedette van Arsenal.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Mwoahh..denk dat alleen Nederlanders dat graag denken. 
Maar ok, wat heeft de man voor het Nederlands voetbal betekent?
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
PSV is vanaf 14.00 aan het spelen voor de Uefa Cup. Wordt volgens mij niet uitgezonden, dus maar een stream.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Thanks, hier zal mn baas blij mee zijn! 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Mwoahh..denk dat alleen Nederlanders dat graag denken. 
Maar ok, wat heeft de man voor het Nederlands voetbal betekent?
Ik denk dat de Nederlanders die Arsenal wekelijks volgen dat weten.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ben jij toevallig één van hun? Dan ben ik namelijk wel benieuwd wat hij voor Arsenal heeft betekent. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Als het ff kan (en ik op zaterdagmiddag niet zelf aan het sterven ben op het voetbalveld) dan kijk ik. Gelukkig spelen ze vaak 18.30h of op zondag. Enfin, stats van afgelopen 2 seizoenen.
08/09: 20 goals, 13 assits, 44 wedstrijden
09/10: 10 goals, 8 assits, 20 wedstrijden.
Jammer van zijn blessure van 5 maanden. Is verder de ideale spits van Arsenal omdat hij kan voetballen. Technisch begaafd, geweldige traptechniek, oog voor medespeler, kan bal vasthouden, maar ook in 1x doorspelen etc. In het spel dat Wenger wil spelen hebben ze zo'n aanspeelpunt nodig. Kijk maar hoe Eduardo en Bendtner 'struggelden' als Persie geblesseerd was.
Helaas, groot manco, vaak geblesseerd.
Ik ben dan ook voorstander van 4-4-2 (ipv 4-3-3) met Chamack als kopsterke spits en Van Persie daaromheen in vrijheid. Denk dat hij dan nog meer rendement heeft. Kijk maar naar 08/09 samen met Ade.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
PSV kan met 10 man door na 40 minuten.
Edit: 10 tegen 10 nu
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Haha wat is het ook een domme speler.. Het was misschien wel streng bestraft, maar gewoon niet slim om te doen..
Ben benieuwd zo naar de 2e helft!
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Alweer zo'n kneus met 2 onnodige gele kaarten, net als bij Ajax tegen Kiev.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wie heeft rood gekregen dan? Amrabat denk ik.
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Nee Mazza. Erg dom, liet zich provoceren.
Daarna die Rus 2e geel na schwalbe.
Ik ga die 2e helft niet kijken ook, wat een drama haha.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.