- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik baal wel van gister zeg. Wat liet Ajax daar een kans liggen om gewoon al bijna zeker van CL deelname te zijn. Nu wordt het nog weer een wedstrijd bibberen. Want Kiev zal heus wel een goal erin counteren.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Kiev gaat wel scoren ja, maar dat moet Ajax ook lukken met Suarez en El Marok.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Als hij fan is, is het uiteraard anders.
Maar stel je voor, hij is fan van Ajax. Dan is het alleen maar goed voor hem als PSV wint. Toch?
een overschat Engels elftal spelen die al 87 jaar geen kampioen is geworden?
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Arsenal is enorm overschat. Vind er ook weinig aan, al is het wel te prijzen dat ze voor het attractieve spel gaan. Maar die Wenger staat me niet aan en ik vind dat beleid daar ook maar vaag. Zodra een talent echt goed is geworden verkopen ze hem. Zo win je nooit wat.
En welke goede resultaten in Europa? Met hun megabudget hebben alleen in 2006 een keer de CL finale bereikt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Arsenal is enorm overschat. Vind er ook weinig aan, al is het wel te prijzen dat ze voor het attractieve spel gaan. Maar die Wenger staat me niet aan en ik vind dat beleid daar ook maar vaag. Zodra een talent echt goed is geworden verkopen ze hem. Zo win je nooit wat.
En welke goede resultaten in Europa? Met hun megabudget hebben alleen in 2006 een keer de CL finale bereikt.
Juist door het attractieve spel hebben ze vrij veel fans buiten Engeland.
Ten eerste hebben ze niet zo'n groot budget als de echte topclubs. Daarnaast proberen ze hun talenten wel zolang mogelijk vast te houden (ze hebben onlangs het conctract met van Persie verlengd tot 2014 en ze willen spelers als Fabregras ook dolgraag behouden. Soms lukt dat niet, omdat ze net onder de top zitten en het geld vaak heel goed kunnen gebruiken).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Juist door het attractieve spel hebben ze vrij veel fans buiten Engeland.
Ten eerste hebben ze niet zo'n groot budget als de echte topclubs. Daarnaast proberen ze hun talenten wel zolang mogelijk vast te houden (ze hebben onlangs het conctract met van Persie verlengd tot 2014 en ze willen spelers als Fabregras ook dolgraag behouden. Soms lukt dat niet, omdat ze net onder de top zitten en het geld vaak heel goed kunnen gebruiken).
Arsenal heeft zat geld, alleen kozen ze een paar jaar terug ervoor om een fors deel te investeren in het nieuwe stadion. Das hun keuze.
Ik zag de laatste jaren vaak zat dat grote talenten werden verkocht door hun. Arsenal koopt nauwelijks routine. Waarom denk je dat Man U en Chelsea prijzen pakken? Niet door Nani of door Kalou, wel door Vd Sar, Scholes, Giggs & Drogba, Lampard en Terry.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wel leuk hoor, al die talentjes van Arsenal maar doe mij maar het Arsenal met Adams, Bergkamp, Keown, Ian Wright enz.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat is waar, maar ik bedoel het meer dat hoe beter Nederlandse clubs het doen in Europa, des te groter de kans dat er een Europees plekje vrij komt voor een Nederlands clubbie als Ajax.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bergkamp 
Ik heb de eer gehad de wedstrijd tegen Newcastle met zijn legendarische piroutte om de keeper live op tv te zien.
Was in de tijd toen RTL nog live Engels voetbal had. Jammer dat dit nu achter de decoder zit. Wat een goal zeg!
Tijdje terug eens de dvd met Bergkamps 100 mooiste Arsenal goals gekeken. Je weet echt niet wat je ziet zeg...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Arsenal heeft zat geld, alleen kozen ze een paar jaar terug ervoor om een fors deel te investeren in het nieuwe stadion. Das hun keuze.
Ik zag de laatste jaren vaak zat dat grote talenten werden verkocht door hun. Arsenal koopt nauwelijks routine. Waarom denk je dat Man U en Chelsea prijzen pakken? Niet door Nani of door Kalou, wel door Vd Sar, Scholes, Giggs & Drogba, Lampard en Terry.
Een keuze om een nieuw stadion te bouwen hadden ze niet; ze moesten wel om over een paar jaar weer mee te doen aan de top.
Ze moeten misschien meer hun best doen om routineers aan te stellen, maar ervaren spelers die aan de top staan, zijn bijzonder duur. Arsenal verliest dan de slag met een Manchester of Real. Arsenal gaat voor de toekomst. Van Persie wordt alleen nog maar beter. Wenger blijft ook, Fabregras.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Een keuze om een nieuw stadion te bouwen hadden ze niet; ze moesten wel om over een paar jaar weer mee te doen aan de top.
Ze moeten misschien meer hun best doen om routineers aan te stellen, maar ervaren spelers die aan de top staan, zijn bijzonder duur. Arsenal verliest dan de slag met een Manchester of Real. Arsenal gaat voor de toekomst. Van Persie wordt alleen nog maar beter. Wenger blijft ook, Fabregras.
Fabregas vertrekt over een jaar toch wel naar Barca. En van Persie blijft er ook niet eeuwig als hij ziet dat ze nooit wat gaan winnen.
Ik snap ook wel dat het stadion er moest komen, maar daarom had Arsenal wel mogen investeren in routine. Waarom gaan zij nooit voor een speler als Seedorf of Cambiasso? Altijd maar weer een 18 jarig talent uit 1 of ander apart land. Wat aan Engelse spelers doen ze daar geloof ik niet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Wenger heeft neus voor talent, maar absoluut niet voor oudere spelers.
Ik bedoel.. Silvestre en Campbell.. come on.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wenger heeft neus voor talent, maar absoluut niet voor oudere spelers.
Ik bedoel.. Silvestre en Campbell.. come on.
Inderdaad, daarmee haalt ie altijd de verkeerde namen.
En een keer investeren in een topkeeper zou ook wel mogen. Ik bedoel, Almunia? 
Waarom haalt Arsenal niet een keeper als Gomes of Stekelenburg? Stuk beter dan die vliegenvangers die er nu staan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Er is inderdaad nog werk aan de winkel, maar ze hebben vast een basis gelegd met de geweldige talenten, nu er nog voor zorgen dat ze er blijven voetballen.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Die basis ligt er al 7 jaar volgens mij.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Welke grote talenten heeft Arsenal verkocht dan
.
Ik kan me alleen Vela herinneren.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Die basis ligt er al 7 jaar volgens mij.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Precies.. en voor spelers als Almunia, Campbell, Silvestre, Vermaelen, Bendtner en Gallas spring ik nou niet echt op de bank als ik kijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Omdat Twente over een paar jaar, zouden ze tweede worden, geen voorronde van de CL meer speelt. Nederland heeft de punten hard nodig.
Zo op de lange termijn bekijken ze het niet. Bovendien staat nederland waar het hoort. Hopen mag altijd maar helemaal niet gek dat ze zo niet denken door de concurrentie.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Na 2 gescheurde kruisbanden en dik anderhalf jaar blessureleed is Peter Anddersson eindelijk weer aan het voetballen begonnen bij Grunn! 
Als er iemand is die ik dit gun is het hem.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1338 stemmen
Zodra een talent echt goed is geworden verkopen ze hem.
Precies.. en voor spelers als Almunia, Campbell, Silvestre, Vermaelen, Bendtner en Gallas spring ik nou niet echt op de bank als ik kijk.
Bovendien heeft Arsenal ook Fabregas, Van Persie en Arshavin. Om nog maar te zwijgen over de vele talenten die ze rond hebben lopen.
Nee, hier ga je me zeker niet van overtuigen. Arsenal speelt het mooiste voetbal van Europa. Eén van de weinige ploegen die, hoe dan ook, altijd aanvallend en attractief voetbal spelen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Nee, hier ga je me zeker niet van overtuigen. Arsenal speelt het mooiste voetbal van Europa. Eén van de weinige ploegen die, hoe dan ook, altijd aanvallend en attractief voetbal spelen.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Arsenal speelt na Barça het mooiste voetbal van Europa.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik wou net zeggen. Barca speelt natuurlijk op afstand het mooiste voetbal ter wereld.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Heb vorig seizoen minstens 25 competitiewedstrijden van ze gezien en de wedstrijden waarin ze imponeerden zijn op één hand te tellen ... die status is ook wel een beetje een fabeltje hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ligt eerder aan de hoge verwachtingen. Het kan ook aan mij liggen door mijn zwak voor Xavi en Iniesta. Die sierlijkheid, belbehandeling, inzicht, elegantie, technische perfectie, die accurate pass. Nee, voor mij is er niks mooiers te vinden op de voetbalvelden.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Uiteraard speelt Barcelona momenteel het mooiste voetbal ter wereld, daar hoeft eigenlijk niet over gediscussieerd te worden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zou ook geen ploeg durven te noemen die mooier speelt. Quido misschien wel.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Heb vorig seizoen minstens 25 competitiewedstrijden van ze gezien en de wedstrijden waarin ze imponeerden zijn op één hand te tellen ... die status is ook wel een beetje een fabeltje hoor.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Zo geweldig vind ik Fed-ex niet maar dat ter zijde. Noem dan El Matador ofzo
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.