- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Sorry Federer niet zo geweldig? Beste speler ooit.
Als Nadal meer grand-slams op zijn naam heeft zal ik er nog eens over nadenken. Het spel van Nadal is in ieder geval een stuk saaier om naar te kijken en ziet er technisch veel minder uit dan het fluwelen spel van Federer. Die man kan alles.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heb het dan vooral over dit moment, dat Federer voorheen echt een fenomeen was wil ik inderdaad niet zeggen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Je weet zelf ook wel dat Federer nog steeds een fenomeen is, NW. Toch wil ik het spel van Nadal zeker niet saai noemen.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Zo geweldig vind ik Fed-ex niet maar dat ter zijde. Noem dan El Matador ofzo
.
Maakt af en toe ook de onmogelijkste ballen trouwens.
Toegegeven dat voor het 'echte' kracht tennis kwam het nog veel leuker was om naar Federer te kijken.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Barcelona wordt denk ik vooral op een paar CL wedstrijden beoordeeld. In de competitie was het vaker niet om aan zien dan dat het mooi was, zie onder meer de Spaanse kranten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je weet zelf ook wel dat Federer nog steeds een fenomeen is, NW. Toch wil ik het spel van Nadal zeker niet saai noemen.
Tuurlijk, hij raakt nog steeds ballen alsof het een magiër is dat wil ik ook niet ontkennen. Federer is en blijft een fenomeen ja
.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Campbell en Gallas zijn al jaren deel van de kleine elite verdedigers die al jaren tot de top behoren.

Campbell werd gekocht van Notts County toen ie 35 was, Gallas kan nu niet eens een club vinden terwijl ie transfervrij is.
Ja ok, dat kan.
Toch zijn dit, nogmaals, geen spelers waar ik een strakke van krijg.
Bovendien heeft Arsenal ook Fabregas, Van Persie en Arshavin. Om nog maar te zwijgen over de vele talenten die ze rond hebben lopen.
Dat is waar, Arshavin en Fabregas zijn een lust voor het oog. Persie helaas niet meer. Komt mischien wel weer. 
Nee, hier ga je me zeker niet van overtuigen. Arsenal speelt het mooiste voetbal van Europa. Eén van de weinige ploegen die, hoe dan ook, altijd aanvallend en attractief voetbal spelen.
Daar ben ik het dus niet mee eens.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Je kan toch niet zeggen dat van Persie door 1 minder WK plots geen speler meer is die geen lust voor het oog is? Wat een onzin zeg. 1 van de meest sierlijke spelers van de hele Premier League.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Vind Persie wel een beetje overschat. Echt sierlijk vind ik hem niet moet ik zeggen. Al is ie eleganter dan de meeste neanderthalers daar in de PL.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Je kan toch niet zeggen dat van Persie door 1 minder WK plots geen speler meer is die geen lust voor het oog is? Wat een onzin zeg. 1 van de meest sierlijke spelers van de hele Premier League.

Wanneer zei ik dat?
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Hij heeft een fabuleuze techniek, dan mag je best sierlijk genoemd worden. Ook zijn traptechniek is ongekend goed. Inderdaad, wat A&L zegt, door 1 W.K. (notabene vlak na een forse blessure) ben je niet ineens geen wereldvoetballer meer. Dan zijn Rooney, Torres en Messi ook geen wereldvoetballers meer.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
V Persie heeft 1 bal goed bal aangespeeld gekregen op het WK en scoorde ook meteen, Arjan, Dirk en Wesley wisten volgens mij niet eens dat ie mee deed!
Toegegeven dat de akties die V Persie maakte erg ongelukkig waren, beetje teveel druk opzich zelf gelegd voor het WK.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Hij heeft een fabuleuze techniek, dan mag je best sierlijk genoemd worden. Ook zijn traptechniek is ongekend goed. Inderdaad, wat A&L zegt, door 1 W.K. (notabene vlak na een forse blessure) ben je niet ineens geen wereldvoetballer meer. Dan zijn Rooney, Torres en Messi ook geen wereldvoetballers meer.
Waar zegt Don dat dat alleen door het WK komt? Misschien wel omdat ie dat te sporadisch laat zien.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
"Helaas niet meer." Hij heeft in het afgelopen jaar amper wedstrijden gespeeld. En hij doelt heus wel op de wedstrijden op het W.K. In de PL vlak na zijn blessure en in de oefenwedstrijden van Oranje speelde hij erg goed.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Je moet het WK wel kunnen scheiden vind ik van zijn ''normale'' prestaties en kunnen.
Helaas speelt hij al 7 jaar bij Arsenal en heeft hij me, op een paar geweldige aannames en doelpunten, niet echt kunnen overtuigen.
Dus ik doel zeker niet op het WK, hoewel hij mij daar wel ietsiepietsie heeft overtuigd van dit standpunt.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Van Persie is pas de laatste jaren echt een vedette bij Arsenal, was in het begin vooral een groot talent. Erg jammer van zijn langdurige blessures, anders had hij ook vorige competitie consequent goed gepresteerd, durf ik te stellen. Zou mooi zijn als hij snel zijn niveau weer haalt.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat bedoel ik met ''helaas niet meer'', Rico. Zijn 2e seizoen was goed, de 5 jaar daarna niet meer.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

Wanneer zei ik dat?
Nou gewoon, hier:
Net of hij door een minder WK plots geen lust voor het oog meer is om te bekijken.
Dan kan je Ronaldo, Gerrard en nog een stel topspelers ook afschrijven.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Nou gewoon, hier:
Net of hij door een minder WK plots geen lust voor het oog meer is om te bekijken.
Dan kan je Ronaldo, Gerrard en nog een stel topspelers ook afschrijven.
Toch lees ik het nog steeds niet.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dan moet je maar eens naar de opticien gaan. Ik neem aan dat je ook wel begrijpend kan lezen.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Persie is gewoon een goede nuttige speler, maar toch zeker geen echte PL topper als de Gerrards, Drogbas en Giggsen.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Persie is gewoon een goede nuttige speler, maar toch zeker geen echte PL topper als de Gerrards, Drogbas en Giggsen.
Ik denk dat kenners van Persie bij de 10 beste spelers van de PL zetten.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dat bedoel ik met ''helaas niet meer'', Rico. Zijn 2e seizoen was goed, de 5 jaar daarna niet meer.
Vreemd, daarna werd hij pas echt bepalend. In het 2e seizoen had hij werelddoelpunten, maar scoorde ook maar 5x.
Ik heb heel sterk het idee dat je op het afgelopen W.K. doelde. 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dan moet je maar eens naar de opticien gaan. Ik neem aan dat je ook wel begrijpend kan lezen.
Jammer zo'n opmerking. Vooral van iemand die blind is.
Je leest toch wel dat ik Persie de laatste jaren niks vind??? En dat mensen spelers niet moeten beoordelen door een WK????
Moet ik het volgende keer in braille schrijven?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij was dan ook extreem slecht dit WK. Hij kreeg weinig goede ballen, maar het was vreselijk over het algemeen.
Maar blijft een geweldige speler om naar te kijken. Bergkamp zal ook niet elk WK/EK goed hebben gespeeld en bij Arsenal krijgen ze nu nog een natte droom van die man.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jammer zo'n opmerking. Vooral van iemand die blind is.
Je leest toch wel dat ik Persie de laatste jaren niks vind??? En dat mensen spelers niet moeten beoordelen door een WK????
Moet ik het volgende keer in braille schrijven?
Waar baseer je het op? Van Persie was tot aan zijn blessure vorig jaar in november 1 van de beste PL spelers. Scoorde er op los en mensen waren lyrisch. 1 lange blessure en een stroef WK later is hij plots niet meer zo bijzonder?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Bergkamp was altijd vreselijk in het Oranje-shirt, op sommige wedstrijden na, maar dat maakt hem geen minder briljante speler ofzo.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Waar baseer je het op?
Dat de man in 7 jaar mij nog altijd niet heeft overtuigd van zijn talent.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Bergkamp was altijd vreselijk in het Oranje-shirt, op sommige wedstrijden na, maar dat maakt hem geen minder briljante speler ofzo.
Moet je toch maar eens vaker wat oude Bergkamp beelden terug zoeken. Heeft bijzonder veel moois laten zien in ons shirt.
Maker van de mooiste WK goal ooit van Oranje ook in mijn ogen.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Bergkamp vond ik over het algemeen een genot in het Oranje-shirt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.