- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Moet je toch maar eens vaker wat oude Bergkamp beelden terug zoeken. Heeft bijzonder veel moois laten zien in ons shirt.
For Christ sake, dat zeg ik toch! In sommige wedstrijden was de man geniaal in het Oranje-shirt.
Maar heb jij hem ook wel gezien als ie meedeed in kwalificatiewedstrijden? Vaak was het een drama hoor. Ook altijd gezeik op hem toen of ie wel in de basis moest.
Maker van de mooiste WK goal ooit van Oranje ook in mijn ogen.
Ik denk het ook ja. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Moet je toch maar eens vaker wat oude Bergkamp beelden terug zoeken. Heeft bijzonder veel moois laten zien in ons shirt.
Maker van de mooiste WK goal ooit van Oranje ook in mijn ogen.
Sowieso mooiste goal ooit. Zeker van Oranje.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
DD: Oranje had in die jaren natuurlijk zat geweldige opties. Maar Bergkamp heeft toch wel heel veel moois laten zien in Oranje. Het duo Kluivert-Bergkamp was ook schitterend. Het was erg jammer dat hij in 2000 al stopte met interland voetbal terwijl hij pas 6 jaar later stopte met voetballen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb vaak haat-liefde-relaties met spitsen van Nederland.
Bergkamp was soms hele wedstrijden onzichtbaar.
We onthouden alleen de hoogstaande wedstrijden zoals bijvoorbeeld tegen Argentinie. van Basten was ook vaak vreselijk.
Daarom zijn het nog wel uitzonderlijk goede voetballers.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dat bedoel ik.
Eindelijk iemand die me snapt! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb vaak haat-liefde-relaties met spitsen van Nederland.
Bergkamp was soms hele wedstrijden onzichtbaar.
We onthouden alleen de hoogstaande wedstrijden zoals bijvoorbeeld tegen Argentinie. van Basten was ook vaak vreselijk.
Daarom zijn het nog wel uitzonderlijk goede voetballers.
Noem eens 1 spits die altijd bepalend is? Spitsen zijn sowieso momentenvoetballers.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Noem eens 1 spits die altijd bepalend is? Spitsen zijn sowieso momentenvoetballers.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Altijd bepalend ken ik niet.
Vaak scoren op belangrijke momenten denk ik aan spelers als Romario, Ronaldo en een speler als Inzaghi zag ik ook wel graag.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Romario

Word tijd voor weer zo een spits alleen dat niet bij PSV 
Ben een beetje moe 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Drogba is op het moment denk ik wel de beste spits.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ja en Forlan is toch ook wel een klasbak.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Forlán op eenzame hoogte. David Villa, Gonzalo Higuaín, Fernando Torres (in fitte vorm) en Drogba mogen er ook wel wezen ja.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ik denk dat kenners van Persie bij de 10 beste spelers van de PL zetten.
Dat lijkt me bijzonder sterk.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
nr. 15 hier. Vind ik nog behoorlijk hoog eigenlijk.
http://blogs.thescore.com/footyblog/2010/01/01/top-100-premier-league-players/
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Welnee joh. Klose werd juist nog recent door Bayern bekritiseerd dat hij het voor zijn land beter deed dan voor zijn club. Of je hebt spelers die het voor zijn land beter deden dan de club: Podolski.
Niemand kan altijd subliem presteren. Zeker niet als je een spits bent.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Zijn 2e seizoen was goed, de 5 jaar daarna niet meer.
Heb jij zitten slapen tijdens de wedstrijden van Arsenal?
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ligt eerder aan de hoge verwachtingen. Het kan ook aan mij liggen door mijn zwak voor Xavi en Iniesta. Die sierlijkheid, belbehandeling, inzicht, elegantie, technische perfectie, die accurate pass. Nee, voor mij is er niks mooiers te vinden op de voetbalvelden.
Barca staat buiten kijf.
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Drogba is op het moment denk ik wel de beste spits.
Hij is in ieder geval goed aan het nieuwe seizoen begonnen 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Heb jij zitten slapen tijdens de wedstrijden van Arsenal?
Vaak wel ja.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Hij is in ieder geval goed aan het nieuwe seizoen begonnen
Ja joh inderdaad. Dikke hattrick, het is volgens mij echt een crime voor een verdediger om hem af te moeten stoppen, hij heeft echt alles. Behalve snelheid mischien, maar daar is het systeem op ingesteld dmv vleugelspelers.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Kluivert kon overigens ook verschrikkelijke wedstrijden spelen. Dat vind ik nou juist typisch een speler waar ik me aan kon ergeren bij veel wedstrijden, dat alles mislukte. Lukte het wel, was het mooi.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ja joh inderdaad. Dikke hattrick, het is volgens mij echt een crime voor een verdediger om hem af te moeten stoppen, hij heeft echt alles. Behalve snelheid mischien, maar daar is het systeem op ingesteld dmv vleugelspelers.
Drogba is de grootste bikkel die er rond loopt, zeker voor een spits. Wat een winnaar is dat. Die kun je maar beter in je eigen team hebben. Hij weet uit onmogelijke situaties een kans te creëeren en voor je het weet, ligt 'ie erin.
AjaxRulezzz
-
- 2085 berichten
- 569 stemmen
Van Nistelrooy vindt ik ook een goede spits. Misschien nu niet meer zo goed als vroeger, maar zeker niet slecht 
Knisper
-
- 13049 berichten
- 1282 stemmen
Maar Bergkamp heeft toch wel heel veel moois laten zien in Oranje.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Hmm, niet helemaal mee eens in de kwalificatie wedstrijden was ie altijd erg belangrijk, bij het EK 2000 had ie meer een dienende rol en op het WK 1998 was ie gewoon slecht ondanks die mooie doelpunt. bij andere toernooien waar hij aan meedeed was hij verruit de beste van Oranje.
Edit. Ok het WK 1990 ook niet maar toen was iedereen belabberd. (hadden we eigenlijk fluitend wereldkampioen moeten worden maar soit.).
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Edit. Ok het WK 1990 ook niet maar toen was iedereen belabberd. (hadden we eigenlijk fluitend wereldkampioen moeten worden maar soit.).
In 1990 raakte hij inderdaad geen bal.
Komt vooral omdat hij daar niet aanwezig was.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik heb vorig jaar eens zon dvd box gekocht met de WK's van 74/74/90/94/98 en in die laatste 2 speelde Bergkamp mee en ik heb toch het nodige aan mooie dingen daarop gezien. En ik sla de EK's nog over dan.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ik heb me ook nooit echt geërgerd aan Bergkamp, hoewel er wel aardig wat wedstrijden waren waarin hij te weinig liet zien. Hij compenseerde dat met geweldige acties/doelpunten. Net als Sneijder op afgelopen W.K., hoewel een heel andere type speler.
Op het E.K. in 1992 scoorde hij er ook op los.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Man van momenten, en die momenten waren meestal om in te lijsten.. bovendien waren het véél meer momenten dan dat je van iemand van de generatie Oranje nu kan zeggen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.