• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.170 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.895 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

orbit schreef:

(quote)

Vooral beetje vreemd dat jij erover begint.. of eigenlijk toch weer niet

Ach, het is toch een beetje opvallend? Heb nog geen tussenzinnetje gelezen 'de scheids zat niet tegen', 'komen we goed weg' of 'gelukkig dat-ie het niet zag'.

Hoeft ook niet hoor, maar de wekelijkse klaagzangen als er ook maar iets is wat de heertjes niet zint (inclusief complot-theorieën waar Dan Brown zich voor zou schamen) worden daarmee dan wel een tikkie ongeloofwaardiger...

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

rep_robert schreef:

Waar heeft otherfool het in godsnaam over?

Onze Olli hield een seconde of twee het shirt van een Kiev-speler vast toen de bal een paar meter over ze heen vloog.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Reppie knipperde net effe met z'n ogen zeker

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

otherfool schreef:

Ach, het is toch een beetje opvallend? Heb nog geen tussenzinnetje gelezen 'de scheids zat niet tegen', 'komen we goed weg' of 'gelukkig dat-ie het niet zag'.

Hoeft ook niet hoor, maar de wekelijkse klaagzangen als er ook maar iets is wat de heertjes niet zint (inclusief complot-theorieën waar Dan Brown zich voor zou schamen) worden daarmee dan wel een tikkie ongeloofwaardiger...

Had je niet onder je steen kunnen blijven liggen? Er zijn hier nuttigere bijdragen gepost de laatste weken ...

Dit gaat echt nergens over.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Jaja, ben alweer weg

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

otherfool schreef:

Jaja, ben alweer weg

Ach, kom op zeg ... we hebben geen gesteuk nodig om ons te ergeren, het spel is vaak al erg genoeg.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Onze Olli hield een seconde of twee het shirt van een Kiev-speler vast toen de bal een paar meter over ze heen vloog.

Dat was zeker vlak nadat Suarez keihard onderuit geschoffeld werd Ik weet wel moment ie bedoeld, dat was nooit een overtreding en al helemaal geen 2 seconden, eerder 2 milliseconden. Die Andre moet zich niet zo aanstellen. En dan hebben mensen hier een grote bek over Suarez als ie zich zogenaamd altijd aanstelt

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Ach, kom op zeg ... we hebben geen gesteuk nodig om ons te ergeren, het spel is vaak al erg genoeg.

Inderdaad, heb me al genoeg lopen vloeken vanavond na die 1-1.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Het moet je overigens wel deugd doen dat het trainingspak een comeback maakt in het trainersgilde, of niet otherfool? Onze beste Wil-Jan en Ton droegen er vorige week ook één. Zonder pet, dat wel.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Ja en Jol zag ik nou juist een mooi pak aan hebben de laatste keer.

Het maakt me geen ruk uit, als komt hij in een rok aan. Als de resultaten maar goed zijn.

Justinw

• 5378 berichten
  • 1803 stemmen

Mixed feelings bij de wedstrijd. Resultaat is super maar gezien het verloop van de wedstrijd toch een beetje dubieus gevoel.

eRCee

• 13450 berichten
  • 1981 stemmen

Overigens is de Vuelta-pool op sportpools.net weer geopend.

Nog 10 daagjes. Ben benieuwd, het zou wel eens een mooie, open ronde kunnen worden. Kan bijna niet wachten.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

eRCee schreef:

Nog 10 daagjes. Ben benieuwd, het zou wel eens een mooie, open ronde kunnen worden. Kan bijna niet wachten.

Heb geen idee wie er goed gaan zijn. Doen veel Tour-renners mee, maar of die zich weer kunnen bewijzen.

Pitakaas

• 2962 berichten
  • 246 stemmen

Ik heb ook ff een Vuelta team samengesteld..

Ben benieuwd hoe Andy Schleck en Menchov het gaan doen. Als favoriet zou ik Frank Schleck tippen denk ik.

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4756 stemmen

eRCee schreef:

Is dat de pool die jullie op MM altijd spelen voor wielerwedstrijden? Dan zal ik ook eens meedoen met dat pooltje. Doorgaans speelde ik enkel op wielerprono.be en vooral op Cyclingfever. Dat laatste is erg leuk aangezien je tijdens de ronde nog invloed kan uitoefenen en daardoor minder afhankelijk bent van de factor 'geluk'. Zo had ik op wielerprono (12 renners kiezen met een beperkt budget) pech dat Cardoso en vooral F. Schleck al direct uitvielen. Vooral jammer als dan je goedkope renners voor één keertje wél eens wat scoren: Valls Ferri en Thomas. Als dan een dure vogel uitvalt zonder ook maar één punt te hebben gescoord, is dat wel balen...

Finisterra

• 15532 berichten
  • 4756 stemmen

Pitakaas schreef:

Ik heb ook ff een Vuelta team samengesteld..

Ben benieuwd hoe Andy Schleck en Menchov het gaan doen. Als favoriet zou ik Frank Schleck tippen denk ik.

Ik verwacht een sterke F. Schleck inderdaad maar winnen? Hmm...

Even een grip uit mijn favorieten voor top-5: Nibali, Menchov, F. en normaal ook A. Schleck, Mosquera, JRod, Anton.

Die laatste is vooral een hoop aangezien die zowat altijd al teleurstelde in grote rondes als ik hem speelde. In het voorseizoen echter zeer sterk dus ik verwacht vuurwerk van Anton!

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

moviemafketel schreef:

@Don Dijk

Je hebt nog 2 broers!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Haha, hoe kom je daar nou opeens bij dan? Die foto heb ik 3 bans geleden ofzo al gepost.

Maar je hebt wel een beetje gelijk. Vooral die laatste heeft net zo'n eihoofd als ik heb.

Ik had overigens dat kopduel vooraf aan de 1-1 gister wél gewonnen.

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Hij zou 'm missen. Geweldig.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Vascago schreef:

PSV kreeg toen geloof ik in 1ste instantie 20 mill. En omdat ze nog een paar punten pakten kwam dat uiteindelijk wel rond de 25 uit ja. Maar Tegenwoordig is dat bedrag veel minder.

Complete bedrag is als het goed is 15 miljoen. Mocht Ajax het niet redden dan krijgt Twente dat volledig. Redt Ajax het wel dan krijgen ze er allebei 7,5.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Rood en uit de vrije trap een goal. Waarom toch?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Wel een vreemde situatie, dat je als Nederlandse club hoopt dat een andere Nederlandse club verliest in Europees verband.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3892 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hij zou 'm missen. Geweldig.

Dat had in dit geval niets uitgemaakt

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Wel een vreemde situatie, dat je als Nederlandse club hoopt dat een andere Nederlandse club verliest in Europees verband.

Hangt er vanaf tegen wie . Bij PSV - Arsenal ben ik echt niet voor PSV hoor.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Hoezo? Toch niet zo gek, waarom zou je succesh open voor je concurrent.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

chevy93 schreef:

Hangt er vanaf tegen wie . Bij PSV - Arsenal ben ik echt niet voor PSV hoor.

Dat snap ik niet zo goed.

Bij Ajax/Twente kan ik me het goed voorstellen gezien de financiele boost, maar waarom ben je niet voor PSV als ze tegen een overschat Engels elftal spelen die al 87 jaar geen kampioen is geworden?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hoezo? Toch niet zo gek, waarom zou je succesh open voor je concurrent.

Omdat Twente over een paar jaar, zouden ze tweede worden, geen voorronde van de CL meer speelt. Nederland heeft de punten hard nodig.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Don Dijk schreef:

(quote)

Dat snap ik niet zo goed.

Bij Ajax/Twente kan ik me het goed voorstellen gezien de financiele boost, maar waarom ben je niet voor PSV als ze tegen een overschat Engels elftal spelen die al 87 jaar geen kampioen is geworden?

Het is niet gek, als buitenstaander zijnde. Als chevy fan is van Arsenal en PSV maar een saaie ploeg vindt, waarom zou hij dan voor PSV moeten zijn?

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Als hij fan is, is het uiteraard anders.

Maar stel je voor, hij is fan van Ajax. Dan is het alleen maar goed voor hem als PSV wint. Toch?

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

In feite wel, maar (bijna) iedereen heeft zijn voorkeuren.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.