- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Uit pure armoede ga ik volgende week maar alleen naar de Arena. Vrijwel iedereen hier heeft vakantie, wat overblijft heeft geen trek in wedstrijden van Ajax.
Ik ben er ook bij heur 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Haha, op die onderste heb ik hem ook al eens gewezen, maar ik wist zijn naam niet. Weet wel dat hij een gastrol had bij Friends en in "How to lose a guy in 10 days" speelt. Adam Goldberg dus. En Oleguer dus ook al (iets minder).
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Het was echt Vertonghen hoor die zich verkeerd positioneerde en stom ging zwaaien toen hij zijn man kwijt was.
Ergerde me dood aan die tegengoal, centrale duo stond onnozel te slapen.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Rennes-middenvelder scheurt nier in drie stukken na harde botsing
Dinsdag, 17 augustus 2010 om 22:52
Fabien Lemoine is door een bizarre blessure mogelijk een half jaar uitgeschakeld. De middenvelder van Stade Rennes werd zaterdag tijdens de wedstrijd tegen AS Nancy (3-0) tijdens een duel met een opponent hard in de zij geraakt. Dinsdag werd duidelijk dat door die botsing een nier van de ongelukkige speler in drie stukken is gescheurd.
Damn, dan ben je behoorlijk zuur 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Welk vak zit jij A&L?
Vak ikweetniet want ik heb de kaarten niet zelf gehaald 
Laat het wel horen van de week.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Aaah; gezellig! 
Ik zit in 123; zal wel een speciaal MM t-shirt laten drukken zodat ik te spotten ben 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dinsdag, 17 augustus 2010 om 22:52
Fabien Lemoine is door een bizarre blessure mogelijk een half jaar uitgeschakeld. De middenvelder van Stade Rennes werd zaterdag tijdens de wedstrijd tegen AS Nancy (3-0) tijdens een duel met een opponent hard in de zij geraakt. Dinsdag werd duidelijk dat door die botsing een nier van de ongelukkige speler in drie stukken is gescheurd.
Damn, dan ben je behoorlijk zuur
Dat kan toch nier waar zijn? 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haha, op die onderste heb ik hem ook al eens gewezen, maar ik wist zijn naam niet. Weet wel dat hij een gastrol had bij Friends en in "How to lose a guy in 10 days" speelt. Adam Goldberg dus. En Oleguer dus ook al (iets minder).
Ik ken hem van saving Private Ryan en Boiler Room.
Dacht gooi naast Olequer nog een (halve) tweelingbroer erbij, voor als Oleguer geblesseerd is en een dubbelganger nodig heeft.
Niveau zal er niet eens zo van dalen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Aaah; gezellig! 
Ik zit in 123; zal wel een speciaal MM t-shirt laten drukken zodat ik te spotten ben
Hmm, ik sta boven jou
Misschien een MM spandoekje maken voor op de televisie.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Nigel zit al te youtuben...
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
O ja, ook nog in Saving Private, een top 10 film van me, nota bene.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ergerde me dood aan die tegengoal, centrale duo stond onnozel te slapen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Vak ikweetniet want ik heb de kaarten niet zelf gehaald 
Laat het wel horen van de week.
Luie donder, je kan ze gewoon online bestellen 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Jij je poen al terug marktplaats-rep?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ja maarja, Urby staat hier net 10 minuten op linksback, van hem weten we al dat ie er verdedigend weinig van kan 
Kon me opzich wel in Koeman vinden, hij vindt dat de verdedigers te aanvallend denken. Merk je ook aan alles, zodra er zulke momenten volgen is het vaak alle hens aan dek.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vriend heeft ze bij Primiera gehaald. Vaste clubje van 4 waarmee we altijd gaan.
Wordt nog een spannend avondje.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Overigens Vertonghen na de wedstrijd: "We hinkten misschien te veel op twee gedachten, maar het is ook moeilijk om tijdens de wedstrijd te bepalen wat je moet doen."
Ja, je hebt gelijk. Laat het gewoon lopen en beslis achteraf, veel slimmer.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Jij je poen al terug marktplaats-rep?
Nee, pas bij 2 meldingen kon de politie wat doen of zo. Ik heb er ook geen zin meer in, die gozer zelf ontkent dat hij er wat mee te maken heeft 
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Hmm, ik sta boven jou
Misschien een MM spandoekje maken voor op de televisie.
Of in de trend van de bavaria babes! Eens polsen wat o.a Eline woensdag te doen heeft.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ik vrees dat we Kiev straks weer kunnen toevoegen aan het rijtje clubs dat Ajax eigenlijk had moeten verslaan. 
Hopelijk is dat niet zo... zou mooi zijn als ze eindelijk weer eens de CL haalden.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zo somber ben ik er nou ook weer niet over, maar het is gewoon klote dat we nog volop aan de bak moeten terwijl we op rozen naar huis hadden kunnen reizen 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vrees dat we Kiev straks weer kunnen toevoegen aan het rijtje clubs dat Ajax eigenlijk had moeten verslaan. 
Hopelijk is dat niet zo... zou mooi zijn als ze eindelijk weer eens de CL haalden.
Kiev gaat mooi op de lijst bij Brondby en Grazer AK 
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Wel een beetje vreemd dat niemand begint over het niet gegeven rood van Oleguer. De ETA-aanhanger doet het slim want onopvallend, maar andersom waren de scheidsrechter, UEFA en Kesler ongetwijfeld weer getuchtigd.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Op 1 punt CL verliezen in de competitie en op 1 doelpunt CL verliezen over 2 wedstrijden gaat ons uiteraard niet overkomen.
Ik ben echt gelukkig met de voorhoede. Dat kan wel aardig mee met de echte top. Verdedigend is het echt heel erg. Concentratie lijkt elke keer weg als ze voorstaan. Heel apart.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Wel een beetje vreemd dat niemand begint over het niet gegeven rood van Oleguer. De ETA-aanhanger doet het slim want onopvallend, maar andersom waren de scheidsrechter, UEFA en Kesler ongetwijfeld weer getuchtigd.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Zag net nog even de kansen.. maar tering he, stuk of 6 keer heel dichtbij geweest, met die van Luis en De Jong echt als mustbe goals 
Als ze nu eens rendement gaan trekken van die voorhoede wordt Kiev eenvoudig verslagen thuis, zelfs als Oleguer meedoet.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Vooral beetje vreemd dat jij erover begint.. of eigenlijk toch weer niet 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Blijft een nagenoeg lege bingo als Ajax zo blijft ballen.
Uiteraard moet er iemand die verdediging wat meer wakker gaan schudden.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Waar heeft otherfool het in godsnaam over? 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.