- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Godverdomme, uiteraard geef je het weer weg. Hier moesten we minstens met 3-0 winst van het veld af stappen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Slecht dit. Niks creëren tegen tien man. Waarom? Geen beweging, geen diepgang, laag baltempo, geen overzicht. Nu wordt de return weer érg lastig, terwijl je het hier al had moeten beslissen.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
1-1 tegen 10 man is gewoon meer dan prima.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Godsamme! Wat een sof! Mooi resultaat vantevoren natuurlijk, maar als je het overwicht zag in de 2e helft had het zeker 1-3 moeten zijn 
Die stomme Oleguer ook!
Echt gevalletje van beter hebben we niet..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gewoon erg goed wat Ajax hier doet. Achteraf kun je zeggen dat het 1-3 had moeten worden, maar de 1e helft was Kiev duidelijk beter.
En voor de wedstrijd was iedereen nog bang voor Kiev. Ik vind dat we dik tevreden mogen zijn. 1-1 is toch stukken beter dan 3-0 of zo verliezen.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Godsamme! Wat een sof! Mooi resultaat vantevoren natuurlijk, maar als je het overwicht zag in de 2e helft had het zeker 1-3 moeten zijn 
Die stomme Oleguer ook!
Wielaert 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die stomme Oleguer ook!
Beter hebben we wel. Alderweireld. Die had gewoon moeten spelen. Volgende week gewoon Sulejmani voorin en Emanuelson maar LB, Anita is geschorst. Op zich moet je dit af kunnen maken. Zij moeten aanvallen en Ajax kan thuis ook prima counteren.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Niks mis met Oleguer bij die goal. Hij verliest gewoon een standaard kopduel op 35 meter van de goal; kan gebeuren Het is degene die de rugdekking vergat te geven die een pak slaag moet krijgen.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Oleguer was de hele wedstrijd al te laat.. was gewoon tekenend
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vertonghen stond verkeerd opgesteld bij de tegengoal inderdaad. Verder erg jammer, dit Kiev moet je kunnen pakken.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Beter hebben we wel. Alderweireld. Die had gewoon moeten spelen. Volgende week gewoon Sulejmani voorin en Emanuelson maar LB, Anita is geschorst. Op zich moet je dit af kunnen maken. Zij moeten aanvallen en Ajax kan thuis ook prima counteren.
Alderweireld, helemaal mee eens! 
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Ajax kan thuis ook prima counteren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wat een flauwekul. Jij wil zeker ook nog zoals in 1961 met 5 middenvelders en 4 spitsen spelen?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ajax gaat hopelijk niet counteren. Zie ze liever gewoon hun eigen spel spelen thuis en druk zetten vanaf het begin. Achterin moet het gewoon eens goed staan. Voorin moet je gewoon gebruik maken van de topkwaliteiten die we hebben.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Dat je niet zo moet miepen. Ik wil een winnend Ajax zien, niet een Ajax dat perse in 1 systeem speelt maar er geen zak mee bereikt. Als Ajax met counteren Kiev kan verslaan vind ik het prima.
1 goal verschil betekent volgende week een bedrag erbij van 15 tot 25 miljoen en dus het behoud van je sterspelers.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
En 3 miljoen minder voor Twente toch? 
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Ajax moet gewoon aanvallen. Kiev moet komen en zal dat ook doen. Ajax is op zijn best tegen aanvallende teams.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Volgens mij krijgt Twente al het CL geld anders wat Ajax had kunnen verdienen. Had PSV ook niet eens zon jaar met ruim 25 miljoen CL geld toen Ajax eruit vloog in de voorrondes?
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Wedstrijd niet gezien, maar prima resultaat.
Alles in eigen hand en verder geen woorden meer aan vuil maken.
Als Ajaxfan zou ik er vooraf voor getekend hebben.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ben het een keer met je eens kos, vooraf was iedereen als de dood.
Nu is 1-1 gewoon een prima uitgangspunt.
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
En natuurlijk waren de 2 minsten van het veld Urby en Oleguer betrokken bij de tegentreffer. Waarom verkoopt Ajax Oleguer niet. Hij kan het Ajax-niveau niet meer aan. Hij is veelste traag, opbouwend zeer matig en verdedigend ook niet de beste. Daarbij krijgt hij volgens mij ook veel salaris. Strikje erom en weg ermee.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3622 stemmen
Volgens mij krijgt Twente al het CL geld anders wat Ajax had kunnen verdienen. Had PSV ook niet eens zon jaar met ruim 25 miljoen CL geld toen Ajax eruit vloog in de voorrondes?
PSV kreeg toen geloof ik in 1ste instantie 20 mill. En omdat ze nog een paar punten pakten kwam dat uiteindelijk wel rond de 25 uit ja. Maar Tegenwoordig is dat bedrag veel minder.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Wedstrijd niet gezien, maar prima resultaat.
Alles in eigen hand en verder geen woorden meer aan vuil maken.
Vooraf mooi, achteraf kut met peren. Kansen zat om 2, 3 goals zelf te maken in Kiev. Dan was je voor 80% al door.
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Uit pure armoede ga ik volgende week maar alleen naar de Arena. Vrijwel iedereen hier heeft vakantie, wat overblijft heeft geen trek in wedstrijden van Ajax.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Dan spreek je toch gezellig af met Reppi en Jari?
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Wordt gezellig Materny, zal wel snel zijn....Zuid is bijna uitverkocht 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
@Don Dijk
Je hebt nog 2 broers!

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
En natuurlijk waren de 2 minsten van het veld Urby en Oleguer betrokken bij de tegentreffer.
Het was echt Vertonghen hoor die zich verkeerd positioneerde en stom ging zwaaien toen hij zijn man kwijt was.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.