- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen

MEER dan PRIMA zelfs 
In 1 zin wordt verklaard waarom Ajax al 6 jaar geen kampioen meer is geworden. Zo'n jongen moet je gewoon bij Willem II of Excelsior stallen en het er verder niet meer over hebben. Die lompe gele kaart was exemplarisch; hij dacht echt dat-ie de bal te pakken had. Misschien zat er een vlecht in z'n oog.
Het heeft ook geen zin om normaal met jou erover te praten he? Laat het dan maar.
Hopelijk scoort Anita zo de 0-1.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik vraag me gewoon af, als dit meer dan prima is, hoe Anita zou spelen als het gewoon prima is. Of goed. Of gemiddeld. Dan zou-ie er zeker 3 in het eigen mandje leggen om er in de 6e minuut uitgestuurd te worden.
Maar ik weet wel, alle Ajacieden zijn helden, standbeeld, de beste, enz. enz.
Nou wake up call; Oleguer en Anita kunnen er echt he-le-maal niks van.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vraag me gewoon af, als dit meer dan prima is, hoe Anita zou spelen als het gewoon prima is. Of goed. Of gemiddeld. Dan zou-ie er zeker 3 in het eigen mandje leggen om er in de 6e minuut uitgestuurd te worden.
Maar ik weet wel, alle Ajacieden zijn helden, standbeeld, de beste, enz. enz.
Gaap.
Anita speelt gewoon heel aardig. Wilde alleen maar aangeven dat hij het goed doet vanavond. Zoals hij meestal wel aardig speelt.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Vergeet niet dat ze in de 'flow' vorig jaar, weinig echte tegenstanders hebben gehad. Kiev is van een totaal andere orde.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Anita speelt gewoon heel aardig.
Neenee, meer dan prima.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Vergeet niet dat ze in de 'flow' vorig jaar, weinig echte tegenstanders hebben gehad. Kiev is van een totaal andere orde.
Sure. PSV, Twente, AZ en nog een aantal. Plus een aantal traditioneel lastige uitduels die toen wel gewonnen werden.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Ik heb de eerste helft niet gezien, maar Anita is over het algemeen best een aardige back. Terwijl het eigenlijk een middenvelder is.
Daarnaast dank ik God dat we geen Popov hebben. Maargoed discussies zijn verder niet nodig. Het is wel duidelijk hoe iedereen erover denkt.
ToNe
-
- 2865 berichten
- 2336 stemmen
The Guardian over Young Boys-Tottenham:

The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 
Goal van de man die een standbeeld verdiende 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
WAT LEKKER!!

+10 kudos voor jou
Nu nog voor de 0-2 zorgen!
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Sure. PSV, Twente, AZ en nog een aantal. Plus een aantal traditioneel lastige uitduels die toen wel gewonnen werden.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Eens kijken of Mickey meer dan prima in gaat vallen.
stfuympos
-
- 13367 berichten
- 731 stemmen
Het moet wel 0-2 worden anders is er nog helemaal niks beslist!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
So? Ik vergelijk Ajax ook niet met Barca of Man U.
Kiev is gefrustreerd. Zou wel heel lekker zijn als de 0-2 nog valt.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Maar geen een wedstrijd in de Eredivisie is vergelijkbaar met Kiev uit. Hooguit PSV of FC Twente uit, maar die had Ajax in de 1e speelhelft.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
ADO uit was lastiger dan vanavond 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Dat je AZ en Twente al noemt als lastige wedstrijden voor Ajax. Die hebben samen nog niet eens de begroting van Ajax.
Maar wel mooi dat ze nu voorstaan, ze hebben de wedstrijd redelijk in handen. Nu nog de 0-2, anders zie ik ze er in A'dam wel weer alsnog uitvliegen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Ja, maarja...zo verliezen Barca, Madrid en Man U ook wel is punten in plaatsen waar er never nooit Europees wordt gespeeld. Zo heeft elke competitie wel hun traditionele uitwedstrijden.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Deze man vergeet nu om te verdedigen.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Kom op... tegen 9 man.
Edit: weer 10.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Einde. Uitslag is op papier best goed, maar ik ben verre van tevreden. Hier had je 1-2 of zelfs 1-3 moeten winnen.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.