- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ik ga speciaal kijken voor Sheva; de beste spits van de 21e eeuw.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Woow, dit is echt even wennen. Ajax kijken op NL3 met een Champions League intro+deuntje. Dat is echt lang geleden, heel wat anders dan wedstrijdjes op RTL 7
Nog minstens 2 keer genieten hehe.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Popov 
Ajax mag alles over rechts gaan doen, kan me niet voorstellen dat dat ineens een goede speler is geworden. Verder heb ik er nog steeds een slecht gevoel over.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Milevski speelt niet. Ik weet nog niet waarom.
Cmon Ajax!
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Beter dan Anita in ieder geval.
Sure.
Grappig hoeveel mensen Anita onderschatten, alleen vanwege zijn lengte. Dat Popov daar speelt snap ik btw niet. Bij Heerenveen was hij al een zwakke speler.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Popov speelt daar normaal ook niet in de basis. Vind het ook maar een prutser.
Milevsky speelt? Hmm heeft ie een avond de fles laten staan dus.
Argh ik zit nog op werk, ik wil naar huis. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Milevski speelt juist NIET, kai 
Kiev is momenteel wel dreigend. Nog geen echte kansen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Leuke pot tot nu toe. Lekker veel snelheid.
Echt Champions League atmosfeer.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Beter dan Anita in ieder geval.
Dat sowieso. Wel bijna een mooie eigen goal van Vlechtjes trouwens. Kiev speelt lekker vol op de aanval, nu maar hopen dat er geen luizig countertje aan de andere kant invliegt. Heerlijke linksbuiten hebben ze ook.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ga je nu ook zeggen dat Ajax net wel heeeel dicht bij 0-1 was otherfool? Of ga je gewoon weer heel partijdig je commentaar doen, zoals we je kennen?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Eerste twintig minuten van Kiev waren wel indrukwekkend zeg.
Echt een genot om Shevchenko weer zo bezig te zien 
En mooi dat ie even die Garmash de les leest 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ajax speelt het laatste kwartier erg sterk. 3x al de kans om 0-1 te maken. Met wat pech of net niet gingen ze er niet in.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Yup, Ajax krabbelt weer overeind. Ik hoop wel dat ze nog echt gaan voetballen, het is nu steeds de lange bal of een snelle steekpass van De Zeeuw of De Jong. Kiev oogt toch een stuk sterker, fanatieker en fitter. Ik heb trouwens maar 2 kansen van Suarez gezien?
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Young Boys heeft Spycher, da's wel een hele goede speler. Maar dit had ik ook niet zien aankomen. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Kiev valt ontzettend tegen, Ajax had allang 0-1 moeten voorstaan. Alleen in de beginfase hadden ze ons onder druk, zonder een kans te creëren.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Die achterhoede van Kiev is nou niet bepaald geweldig....
Echt zonde dat Ajax de kansen niet benut. Was je 0-2 gaan rusten.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Geel Anita, geschorst.
Wordt dus een basisplaats voor Ooijer in de return gok ik...
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Ooijer? Jol kan ook Emanuelson achterin op links zetten... Ajax heeft de betere kansen, maar Kiev had er ook net zo goed 2 of 3 kunnen maken.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Geel Anita, geschorst.
Kansen Ajax stijgen met 20%. Die jongen kan echt niks he? Ajax heeft best leuke spelers en dan lopen er van die types als Oleguer en Anita tussen... hoe frustrerend moet het voor een Suarez zijn als dat dan je ploeggenoten zijn.
Ik heb bij Kiev zeker een stuk of 5 leuke aankopen voor Vitesse gezien overigens 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Kansen Ajax stijgen met 20%. Die jongen kan echt niks he? Ajax heeft best leuke spelers en dan lopen er van die types als Oleguer en Anita tussen... hoe frustrerend moet het voor een Suarez zijn als dat dan je ploeggenoten zijn.
Ajax-Vitesse niet gekeken zaterdag? Of de 1e helft vandaag? Anita speelt meer dan prima.
En elke ploeg heeft waterdragers. Met 11 technische sterren kom je er niet.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Ajax speelt veel beter dan ik had verwacht. Ze komen richting de vorm van vorig jaar!
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat een baas blijft die Shevshenko ook hoor
. Hij maakt niet heel veel klaar (doorzichtige 1-2ties galore), maar wat een presence heeft die vent.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Elke keer als Anita mee vooruitgaat leidt Ajax balverlies. Jammer dat Ajax geen type Popov heeft, heerlijk zo'n aanvallende back (ook al is het misschien geen topper).
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Ajax speelt veel beter dan ik had verwacht. Ze komen richting de vorm van vorig jaar!
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Anita speelt meer dan prima.

MEER dan PRIMA zelfs 
In 1 zin wordt verklaard waarom Ajax al 6 jaar geen kampioen meer is geworden. Zo'n jongen moet je gewoon bij Willem II of Excelsior stallen en het er verder niet meer over hebben. Die lompe gele kaart was exemplarisch; hij dacht echt dat-ie de bal te pakken had. Misschien zat er een vlecht in z'n oog.
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Anita is geen slechte speler hoor, maar geen echt Ajax-materiaal. In de subtop zou hij het prima doen hoor (FC Utrecht of FC Groningen bv.)
chevy93
-
- 12764 berichten
- 1339 stemmen
Dit meen je toch niet? Heb geen fatsoenlijk voetbal gezien. Hadden wel twee keer moéten scoren. Ik zou Anita overigens maar wisselen, die pakt anders geheid rood (hoe lomp kun je (weer) geel pakken?).
The Almighty
-
- 1586 berichten
- 440 stemmen
Ajax speelde redelijk, met wat geluk stonden we met 1-0 voor. Oleguer speelt echt dramatisch, ik snap echt niet waarom Jol Alderweireld op de bank heeft gehouden. Ook Emanuelson valt tegen, hij speelt onder zijn niveau en elke bal die hij afgeeft belandt bij een speler van Kiev. Nu kun je echt zien hoe belangrijk Enoh voor Ajax is. Een echte aanjager en een hele nuttige speler. Als Ajax zo doorgaat als het 2de deel van de 1ste helft, hebben ze een goede kans om met de winst terug te keren in Amsterdam.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.