• 16.400 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.821 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

Met 2 man minder op het veld, zal er wel meer ruimte komen. Misschien wordt het nog wel spannend.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Net pas ingeschakeld (68e minuut), maar wat ik zie maakt me niet vrolijk.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Ongelooflijk, 1-0 in de 92e minuut. Dan had ik liever dat dat De Graafschap zaterdag gelukt was.

happie

• 6258 berichten
  • 426 stemmen

Ach dit maken ze thuis wel goed. Het zou een schande zijn van niet.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

1-0 verloren?

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Ze gaan heus wel door en zo zie je maar dat PSV ook lang niet zo sterk is.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

LOL, wat een gaar tijdstip voor een Europees duel Dat mensen uberhaupt van deze wedstrijd af wisten zeg

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Johan Derksen is nog niet tevreden over het optreden van Tijl Beckand als vaste gast in Voetbal International op RTL 7. Hij vindt dat Beckand te weinig voet- balkennis heeft. “Hij heeft het een beetje onderschat, want je moet natuurlijk wel veel parate kennis hebben om overal op in te kunnen haken. We praten in ons programma over de hele voetballerij, en nog internationaal ook. Als je er dan bij zit en je weet niet waar het over gaat, dan is dat wel eens vervelend bij live tv“, zegt Derksen op de radio.

Derksen hoopt dat Beckand het beter gaat doen. “Tijl moet er even ingroeien. We zitten daar met honderd jaar ervaring in de voetballerij aan tafel en we hebben veel parate kennis. Tijl komt daarbij en denkt: wat gebeurt hier? Twee van die dominante schreeuwlelijken links en rechts. Hij moet er even aan wennen. Tijl is zelf erg geschrokken, heb ik de indruk. Ik denk dat het hem tegenvalt.”

Toen Beckand te gast was in de WK-talkshow VI Oranje, was Derksen erg enthousiast over hem. “We hebben veel gasten gehad in Scheveningen en vonden Tijl eigenlijk een van de leukste gasten. Al was de beste gast in mijn ogen Ivo Niehe. Die kan geweldig over voetbal meepraten.”

Wel terecht vind ik, snap niet wat die man daar doet.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Psv .

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ze hebben in ieder geval zelfreflectie bij VI. Wel fijn om te lezen, nu moet SV nog even aan zelfreflectie doen en zichzelf allemaal ontslaan

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Fuckzooi, was ik weer vergeten mij persoonlijk bij Feyenoord aan te melden om vanavond aanwezig te zijn. Nu kan ik dus niet naar binnen. Nou, dan maar een keer op televisie, al is dit wel balen.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

rep_robert schreef:

Ze hebben in ieder geval zelfreflectie bij VI. Wel fijn om te lezen, nu moet SV nog even aan zelfreflectie doen en zichzelf allemaal ontslaan

Derksen heeft sowieso zelfreflectie.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Derksen? Dat dacht ik niet.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Derksen vind ik ook niet bepaald zelfreflectie hebben. Dat er überhaupt mensen zijn die dat vinden. Bovendien vind ik het niet bepaald getuigen van zelfreflectie als je iemand kritiek geeft die in jouw programma zit (wat Derksen al vaker heeft gedaan trouwens). Zelfreflectie gaat echt om te kijken naar je zelf, en dat doet Derksen niet.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Nou ja, hij zegt ook van zichzelf dat hij een hoop onzin lult toch en dat ze soms net een voetbalkantine lijken?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vind ik niet echt zelfreflectie, meer een poging om lollig te doen. Meneer is veel te druk bezig om andere collega's af te branden dan naar zichzelf te kijken. Tja, wat een zelfreflectie.

kos

• 46753 berichten
  • 8899 stemmen

(afbeelding)

.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Ik mis zijn sigaar .

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

kos schreef:

(afbeelding)

.

Heeft zo wel wat van Theo van Gogh weg, de sloeber.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Naomi Watts schreef:

Derksen vind ik ook niet bepaald zelfreflectie hebben. Dat er überhaupt mensen zijn die dat vinden. Bovendien vind ik het niet bepaald getuigen van zelfreflectie als je iemand kritiek geeft die in jouw programma zit (wat Derksen al vaker heeft gedaan trouwens). Zelfreflectie gaat echt om te kijken naar je zelf, en dat doet Derksen niet.

Was uiteraard maar een grapje.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Was uiteraard maar een grapje.

En ik was weer te lomp dat niet in te zien .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Net als je aanmelden voor Feyenoord vandaag.

Ik ga ook achter de buis kijken vanavond. Is ook een keer leuk.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Timmy757 schreef:

Ik mis zijn sigaar .

Dat was in de tijd dat 'ie ze opat.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

Net als je aanmelden voor Feyenoord vandaag.

Ik ga ook achter de buis kijken vanavond. Is ook een keer leuk.

Inderdaad .

Ik ben gelukkig niet de enige, en thuis kijken is ook wel eens lekker. Ik vind het sowieso niets als ik in een ander vak moet gaan zitten.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Gelukkig ziet Derksen het ook. Ik vond Tijl bij VI Oranje ook al geen beste gast, dus dat vind ik vreemd.

Ik geef hem nog 2 van dit soort abominabele aflveringen en dan zal hij aan de kant gezet worden. De kijkcijfers zullen wel dalen. In ieder geval met 1 als hij mag blijven.

stfuympos

• 13367 berichten
  • 731 stemmen

Eerste transfer Vitadze.

De ex topscorer van de eredivisie Alves!

Hmm.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Als dat zo is, dan doen ze erg goede zaken, zeg.

Vitesse zal Feyenoord komend seizoen al ingehaald hebben, ben ik bang.

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

En ik was weer te lomp dat niet in te zien .

En ik lompte mee.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

De Cler heeft plots last van Kuipvrees.

Sowieso een bedroevend niveau. Mag toch hopen dat Feyenoord ook nog een stuk beter wordt dit seizoen (op de wedstrijden tegen Ajax na dan natuurlijk ).

The Almighty

• 1586 berichten
  • 440 stemmen

Don Dijk schreef:

Johan Derksen is nog niet tevreden over het optreden van Tijl Beckand als vaste gast in Voetbal International op RTL 7. Hij vindt dat Beckand te weinig voet- balkennis heeft. “Hij heeft het een beetje onderschat, want je moet natuurlijk wel veel parate kennis hebben om overal op in te kunnen haken. We praten in ons programma over de hele voetballerij, en nog internationaal ook. Als je er dan bij zit en je weet niet waar het over gaat, dan is dat wel eens vervelend bij live tv“, zegt Derksen op de radio.

Derksen hoopt dat Beckand het beter gaat doen. “Tijl moet er even ingroeien. We zitten daar met honderd jaar ervaring in de voetballerij aan tafel en we hebben veel parate kennis. Tijl komt daarbij en denkt: wat gebeurt hier? Twee van die dominante schreeuwlelijken links en rechts. Hij moet er even aan wennen. Tijl is zelf erg geschrokken, heb ik de indruk. Ik denk dat het hem tegenvalt.”

Toen Beckand te gast was in de WK-talkshow VI Oranje, was Derksen erg enthousiast over hem. “We hebben veel gasten gehad in Scheveningen en vonden Tijl eigenlijk een van de leukste gasten. Al was de beste gast in mijn ogen Ivo Niehe. Die kan geweldig over voetbal meepraten.”

Wel raar dat hij dat juist nu zegt, want de gasten van vorig jaar hadden nou niet echt veel voetbalkennis.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.