- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gaat niet om die vrijdag-gasten he? Je kan alles van Kraay jr. zeggen,maar die had tenminste nog eens een nieuwtje en wist waar Gijp en Derksen het over hadden. Tijl is opvulling zonder enige kennis van wat zich op de velden afspeelt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Radiofragment over Tijl etc. door Derksen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
LOL, Gent: Zing is een liedje. Of zingt het Feyenoord publiek dat? Ik denk het eerste.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Vrees dat dit een 'tussen seizoen' gaat worden voor Feyenoord. Ploeg is gewoon te jong en onervaren.... En dan kunnen er ook nog spelers vertrekken... Hopelijk weten ze dit over twee wedstrijden toch te klaren.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Dat is in ieder geval rood, maar een pingel?
Snap het nu helemaal niet meer. Was er buiten.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Indirecte vrije trap in de zestien
.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ongelooflijk, hij wordt nooit aangeraakt en het is never nooit een penal.
Een indirecte vrije trap in de 16 meter?
Wat een ongelooflijk lachertje die scheidsrechter 
Terecht dat ie naast gaat hehe. Dit zijn echt belachelijke beslissingen.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Dat is in ieder geval rood, maar een pingel?
Snap het nu helemaal niet meer. Was er buiten.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Lijkt idd een terugspeelbal. Dan klopt het.
best lastig te zien vanaf de bank. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dan zou die scheids wel prima hebben gefloten
Nu vraag ik me af wanneer die scheids dan het fluitje heeft gehanteerd.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Benieuwd wat Been dit keer in de rust gezegd heeft, tegen Excelsior speelden ze nl. beter.
Sorry hoor, maar dit is echt de slechtste wedstrijd die ik tot nu toe heb gezien dit seizoen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gelukkig is het seizoen nog pril
.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Kut RTL, zenden ze AZ weer met dikke vertraging uit.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Qua resultaat tevreden, alleen helaas wel slordig (vooral de eerste helft), veel nonchalance maar bij vlagen zag ik toch wel dingen waar ik wel aanknopingspunten aan kan verbinden. Schaken vaak wat passief maar laat wel zien wel dat ie op snelheid een mannetje kan passeren, voorzet mag accurater en Indi vond ik ook erg sterk spelen en ja Fer, wat een strijdlust, al had ie zijn eerste doelpunt al eerder mogen maken maar goed.. Misschien wat vroeg, maar na het weekend mag Bahia zich wel zorgen gaan maken. het was vaak niet best maar het resultaat mag er wezen. Gent maakte een niet al te beste indruk, dit is toch wel een meer dan redelijke uitgangspositie.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Matige wedstrijd, met een gunstig resultaat. Ik zie Feyenoord niet snel scoren in Gent, maar gebeurt dat wel, dan moet het gedaan zijn.
Schaken is gewoon een middelmatige voetballer (wat we van tevoren allang wisten), veel te statisch. Wel snel, maar is hij er een keer langs, dan geeft hij een slechte voorzet af. Fer was ook zeer matig, maar is toch weer belangrijk. Dit Feyenoord zal dit seizoen erg grillig zijn.
Bahia moet zich sowieso zorgen gaan maken met zijn agrijselijk slechte spel. Dat hoort echt niet thuis op de velden, zo gemakzuchtig, zo traag. Verschrikkelijk. Martins Indi is nog te onervaren, vooral in de opbouw, maar wordt een betere verdediger dan Bahia - hopelijk al vrij snel.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Utrecht staat al kansloos met 2-0 achter. Jammer, had ze vooraf wel een goede kans toebedeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Eén doelpuntje voor Utrecht, en het staat er opeens een stuk rooskleuriger voor.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Az gaat wel lekker, trouwens...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6114 stemmen
Als AZ nog een echte spits aantrekt / behoudt, kunnen die gewoon meedoen in de top 3 / 4. Organisatie staat nu al, goed positiespel ook.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Ik ben echt een beetje fan van Holman geworden. Vorig seizoen zagen we soms ook een paar mooie momenten van hem, maar deze wedstrijd zegt ook wel weer genoeg. Belangrijke speler voor AZ.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
De Belgen zijn weer lekker bezig in Europa:
Gent verliest van Feyenoord
Brugge en Genk op eigen veld 0-1 achter...

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als AZ nog een echte spits aantrekt / behoudt, kunnen die gewoon meedoen in de top 3 / 4. Organisatie staat nu al, goed positiespel ook.
Zou ook zo maar kunnen zijn dat AZ mee gaat doen tussen plaats 8 en 12.
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Joe Cole 
Wat een week heeft hij met Liverpool
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
De Belgen zijn weer lekker bezig in Europa:
Gent verliest van Feyenoord
Brugge en Genk op eigen veld 0-1 achter...
Zeer goede tweede helft van Brugge, er stond maar één ploeg op het veld. Hopelijk trekken ze die lijn ook door in de competitie (en in de terugmatch).
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Joe Cole

Wat een week heeft hij met Liverpool
What about him?
Oja: PSV

Dat kan toch niet, zoiets???
13woutie13
-
- 4384 berichten
- 0 stemmen
Afgelopen week rood tegen Arsenal, en nu een Penalty gemist...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.