• 16.397 nieuwsartikelen
  • 180.165 films
  • 12.397 series
  • 34.338 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.700 gebruikers
  • 9.420.775 stemmen

Studio Sport #5

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Wist het wel van die rode kaart, maar niet wat er vanavond gebeurde.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Is die Jordania door zijn munitie heen? Waar blijven zijn 'verbazingwekkende' aankopen?

En wat lees ik nu?

Rutten over PSV's wedstrijd:

'Op eigen veld kunnen we meer tempo maken, dat was hier bijna niet te doen. De bal rolde niet op dit veld.'

Bingo? Kien? Lingo?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Haha wel treurig. 5000 km reizen en dan ook nog eens verliezen. En weer 5000 km terug...

Hopelijk profiteert AZ dit weekend van de vliegreis van PSV.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Haha, en dan deze:

Been is tevreden: 'De Cler speelde uitstekend'

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Quido schreef:

Is die Jordania door zijn munitie heen? Waar blijven zijn 'verbazingwekkende' aankopen?

En wat lees ik nu?

Rutten over PSV's wedstrijd:

'Op eigen veld kunnen we meer tempo maken, dat was hier bijna niet te doen. De bal rolde niet op dit veld.'

Bingo? Kien? Lingo?

Hehe, leuk die selectieve verontwaardiging altijd als Jol wat zegt. Leuk dat je het bewijs levert

Overigens hoor ik de eerste naam van Vitesse al aankomen, tadadada...Alfonso Alves gaat er hoogstwaarschijnlijk heen.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Not. Is al ontkend door Theo Boski van Viteski.

FC Knuffe had van de week ook wel een grappig stripje met het Georgiedome stadion

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Heb verder ook niet meer gelezen, ach ja...het boeit me ook voor geen reet verder. Dat clubje mag ook verrekken.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

rep_robert schreef:

(quote)

Hehe, leuk die selectieve verontwaardiging altijd als Jol wat zegt. Leuk dat je het bewijs levert

Niet gelijk oordelen, terwijl weinigen deze reactie nog hebben gelezen over Rutten. Slechte verliezer die Rutten...

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

13woutie13 schreef:

Niet gelijk oordelen, terwijl weinigen deze reactie nog hebben gelezen over Rutten.

Maakt verder ook niet uit, dit is namelijk een van de vele uitspraken die als bewijs kunnen dienen dat er van elke trainer wel zo'n bingo te maken is. Als je maar wilt.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

Haha, en dan deze:

Been is tevreden: 'De Cler speelde uitstekend'

Dat zou een scene van Jiskefet kunnen zijn. De Cler was uiteraard dramatisch.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Quido schreef:

(quote)
Maakt verder ook niet uit, dit is namelijk een van de vele uitspraken die als bewijs kunnen dienen dat er van elke trainer wel zo'n bingo te maken is. Als je maar wilt.

Eens. Niet dat ik er verder wakker van lig, maar het blijft selectieve verontwaardiging over een heleboel zaken altijd.

chevy93

• 12764 berichten
  • 1338 stemmen

HAHAHHAHAHAHAHA! DIE PSV!

Jammer van Utrecht. Ik had nog gehoopt op een kleine 1-0 of 2-1. Dit komen ze niet meer te boven ben ik bang.

Feyenoord en AZ hebben uitstekende zaken gedaan .

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

De elf spelers die trainer Mario Been vanavond het veld van de Kuip opstuurde voor het Europa League-duel met AA Gent is het jongste Feyenoord-elftal aller tijden in Europese wedstrijden. Gemiddeld tellen de elf Feyenoorders 23 jaar en 36 dagen. Het vorige record stond op naam van het Feyenoord-elftal in de Europa Cup voor bekerwinnaars op 5 november 1980 tegen het Deense Hvidovre IF. De gemiddelde leeftijd was 30 jaar geleden 24 jaar en 53 dagen

==

Toch best een knappe prestatie. Jammer dat Feyenoord deze spelers toch kwijt is als ze op hun top zitten...

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

De enige die ik momenteel echt te goed vind voor Feyenoord - en die een beetje verzuipt in het spel zoals dat momenteel gespeeld wordt - is Wijnaldum.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Quido schreef:

(quote)

Met name dat laatste ja.. er zit nu eenmaal meer energie van de ene kant om het te doen dan van de andere

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Laat ze lekker op Jol zanikken. Blijft denk ik de beste coach van de Eredivisie. Als Ajax over een maandje lekker op dreef raakt en als het goed is ook CL speelt dan zijn we gewoon allemaal erg tevreden als Ajacieden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

Veel valt of staat met het behalen van de CL. Als we die halen zullen de spelers vast weer vertrouwen krijgen, anders daalt dat waarschijnlijk nog tot ver onder het nulpunt.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Quido schreef:

Veel valt of staat met het behalen van de CL. Als we die halen zullen de spelers vast weer vertrouwen krijgen, anders daalt dat waarschijnlijk nog tot ver onder het nulpunt.

Dat zal best ja. Maar ik heb goede hoop dat Ajax het nu redt. Ik lees dat er al 35000 kaarten verkocht zijn. Ik ben dus niet de enige

Hopen op een kolkend stadion en een vroege 1-0.

13woutie13

• 4384 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Laat ze lekker op Jol zanikken. Blijft denk ik de beste coach van de Eredivisie. Als Ajax over een maandje lekker op dreef raakt en als het goed is ook CL speelt dan zijn we gewoon allemaal erg tevreden als Ajacieden.

Niet gelijk zo verontwaardigd zeg, alle ajacieden komen zich gelijk even afreageren, omdat meneer Rutten ook een keer Calimero speelt. Jol lijkt me zeker een goede coach, volgens mij ook iemand die veel respect krijgt uit het team. CL halen moet zeker mogelijk zijn, ze hebben al een uit-doelpunt, dus gewoon de nul houden.

Quido

• 14649 berichten
  • 6114 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Ik ben dus niet de enige

Volgens mij gaat bijna iedere Ajacied hier, ik ook in ieder geval. Inderdaad hopen op een snelle 1-0. Een 0-1 is in ieder geval dodelijk ... Maar goed, eerst Roda maar proberen te verslaan zaterdag, kan nog lastig zat worden.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

13woutie13 schreef:

(quote)

Niet gelijk zo verontwaardigd zeg, alle ajacieden komen zich gelijk even afreageren, omdat meneer Rutten ook een keer Calimero speelt. Jol lijkt me zeker een goede coach, volgens mij ook iemand die veel respect krijgt uit het team. CL halen moet zeker mogelijk zijn, ze hebben al een uit-doelpunt, dus gewoon de nul houden.

Ik reageer me helemaal niet af. Het boeit me eigenlijk geen drol wat andere clubs doen. Mijn focus ligt op Ajax en het gaat best goed. Als we zaterdag Roda verslaan woensdag doorgaan is de seizoensstart gewoon uitstekend.

Nicolage Rico

• 20230 berichten
  • 2384 stemmen

Quido schreef:

De enige die ik momenteel echt te goed vind voor Feyenoord - en die een beetje verzuipt in het spel zoals dat momenteel gespeeld wordt - is Wijnaldum.

Je hebt blijkbaar weinig van Feyenoord gezien de afgelopen tijd (dit seizoen en vorig seizoen). Vlaar en Fer zijn de beste Feyenoorders overall. Dan komen talenten als Wijnaldum pas. Fer speelde niet goed vandaag, kan echt heel veel beter. Wijnaldum verzuipt in vele acties, heeft weinig met het spel van dit moment te maken. Hij heeft techniek, maar is veel te grillig, daarnaast heeft hij totaal geen goede traptechniek en passeert maar moeilijk een tegenstander (op snelheid).

Martins Indi deed het ook behoorlijk (maar dat is een andere discussie).

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Dat zal best ja. Maar ik heb goede hoop dat Ajax het nu redt. Ik lees dat er al 35000 kaarten verkocht zijn. Ik ben dus niet de enige

(afbeelding)

De sfeer zal wel fenomenabel worden, ben er heilig van overtuigd dat we met z'n allen lekker los kunnen gaan! Een van de belangrijkste Europese duels in jaren en we weten allemaal hoe de sfeer tegen Juve, Marseille en Fiorentina was.

Dit geeft de spelers wel zeker een boost en ik denk dat we het karweitje thuis wel kunnen afmaken

Dus Feyenoorders, grijp jullie kans.... een kans op mooi voetbal Kaartjes zijn in de vrije verkoop gegaan.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

Jol is sowieso een held! Menig anti-ajax kneusje die het overigens maar wat jammer vond vorig jaar dat hij de nieuwe trainer werd van Ajax en eigenlijk best respect had voor de man, maarja, dat slaat zo om he..

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

AZ 2-0 is ook best een goed begin trouwens, moet te doen zijn uit. Alleen PSV slaat een schertsfiguur vandaag.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Balotelli .

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Nicolage Rico schreef:

(quote)

Je hebt blijkbaar weinig van Feyenoord gezien de afgelopen tijd (dit seizoen en vorig seizoen). Vlaar en Fer zijn de beste Feyenoorders overall. Dan komen talenten als Wijnaldum pas. Fer speelde niet goed vandaag, kan echt heel veel beter. Wijnaldum verzuipt in vele acties, heeft weinig met het spel van dit moment te maken. Hij heeft techniek, maar is veel te grillig, daarnaast heeft hij totaal geen goede traptechniek en passeert maar moeilijk een tegenstander (op snelheid).

Martins Indi deed het ook behoorlijk (maar dat is een andere discussie).

Vind dat Quido wel een punt heeft. Tuurlijk is Wijnaldum niet de beste Feyenoorder, omdat ie op deze manier van spelen niet tot zijn recht komt. Zonder meer de beste Feyenoorder in deze selectie, dat het er niet uit komt is een tweede. Maar qua talent toch wel de beste Feyenoorder.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Vind dat Quido wel een punt heeft. Tuurlijk is Wijnaldum niet de beste Feyenoorder, omdat ie op deze manier van spelen niet tot zijn recht komt. Zonder meer de beste Feyenoorder in deze selectie, dat het er niet uit komt is een tweede. Maar qua talent toch wel de beste Feyenoorder.

Fer.

orbit

• 12092 berichten
  • 0 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Je hebt een Ajax-visie op het Feynoord-spel.. eng bijna

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ik begin er zelf ook een beetje bang van te worden .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.