- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #5
Studio Sport #5
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Het is nog niet te laat om je te bekeren tot het goede geloof 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het Jodendom heeft me nooit zo aangesproken
.
Zag het net ook van Rutten, wat een kneus, wat een calimero
. Ik vind het al vrij weinig qua personality maar als dit er ook nog bij komt hou je wel erg weinig over.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Het is niet de eerste keer hoor dat deze beroepskneus loopt te kniezen ergens over..
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Vlaar en Fer zijn de beste Feyenoorders overall. Dan komen talenten als Wijnaldum pas.
Eens, Wijnaldum kan fantastische wedstrijden spelen, maar wisselt dat inderdaad vaak af met waardeloze. Het is iedere keer hopen op dat eerste want dan heb je écht een goede aan hem.
Schaken was een beetje onzichtbaar. (als ze nu nog Dammen en Ganzenborden erbij halen speel je echt iedere tegenstander weg
)
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Ik vind het knap dat een speler als Fer als zo ver in zijn ontwikkeling is. Volgens mij is het een stabiele jongen als ik dat zo zie vanuit het Hoge Noorden.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Dat zie je dan best goed. Bruins vond ik ook wel weer aardig, eerste helft. Verder een wedstrijd om snel te vergeten en tevreden zijn met de winst.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Fer wordt steeds stabieler, als hij echt consequent goede wedstrijden gaat spelen, is het een topper. Dat hoeft niet zolang meer te duren.
@ NW: Wijnaldum oogt sierlijk, heeft techniek, maar ik vind niet dat je dan per definitie het meeste talent hoeft te hebben. Fer is verdedigend bij vlagen zeer sterk, is een stofzuiger, is snel in de aanval, want immers 1 stap voor hem tellen er 2 voor de tegenstander. Hij heeft meer scorend vermogen dan Wijnaldum, is sterk met het hoofd. Wijnaldum heeft totaal geen scorend vermogen, heeft een ontiegelijk zwak schot - echt schrijnend voor de Eredivisie (profvoebal). Fer is écht veel verder dan Wijnaldum.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Van Wijnaldum snap ik de lofuitingen ook niet echt, is ook veel te klein.
PS: Manchester United belangstelling voor Van der Vaart?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gini zijn ontwikkeling wordt een beetje in de weg gestaan, maar ben het met je eens dat Fer een veel sterkere indruk maakt, en heeft gewoon een erg sterke ontwikkeling doorgemaakt. Het komt er nu niet uit bij Gini maar we hebben ook gezien wat ie kan. Ik denk dat ie qua scorend vermogen veel verder is dan Fer, hij heeft het ongeluk dat Fer meer grote kansen krijgt. Gini zal dus aan zijn wilskracht moeten werken. fer is zeker de betere Feyenoorder maar qua potentie lijkt Gini mij toch het grotere talent. Ook beiden andere spelers natuurlijk.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dries *Kuch* Mertens.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Vanavond de koploper maar weer eens in actie zien.
.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Not. Is al ontkend door Theo Boski van Viteski.
FC Knuffe had van de week ook wel een grappig stripje met het Georgiedome stadion
Mwa, vond ik iets te makkelijk.
Vond het Vitadze en Velthuisvili van herman78 iets genialer eigenlijk.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Kan NEC laten zien hoe het wel moet.
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dries *Kuch* Mertens.
Lionel **kuch kuch* Messi.
Nee, ik snap je punt. Alleen gaan die 2 op 1 of andere manier er veel makkelijker om, zijn ook nog wat mannelijker vind ik. Maar ja, nogmaals, ik beoordeel het vanuit het Hoge Noorden he, jullie zien ze om de 2 week.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Je ziet het goed genoeg hoor
. Maar ik blijf altijd denke naan twee seizoenen geleden, en wat een speler was het toen. Dat kan ie niet verleerd zijn, zijn terugslag duurt alleen wel erg lang. Ik ben als het op Gini aan komt dan vaak ook niet geheel objectief, ik ben een enorme fan.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Overigens uitstekend stuk over Feyenoord zowaar weer van Dijkshoorn in de Vi, hij kan het dus toch blijkbaar.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Gini zijn ontwikkeling wordt een beetje in de weg gestaan, maar ben het met je eens dat Fer een veel sterkere indruk maakt, en heeft gewoon een erg sterke ontwikkeling doorgemaakt. Het komt er nu niet uit bij Gini maar we hebben ook gezien wat ie kan. Ik denk dat ie qua scorend vermogen veel verder is dan Fer, hij heeft het ongeluk dat Fer meer grote kansen krijgt. Gini zal dus aan zijn wilskracht moeten werken. fer is zeker de betere Feyenoorder maar qua potentie lijkt Gini mij toch het grotere talent. Ook beiden andere spelers natuurlijk.
Het ging er vooral om wie er momenteel beter is (wie er momenteel echt te goed is voor Feyenoord). En Wijnaldum moet het maar een keer laten zien. Hij speelt niet slecht, maar zal op deze manier nooit bepalend zijn. Hij heeft geen scorend vermogen, dat zag je wel aan de kans die hij kreeg, veel te onrustig voor de goal. En dat afstandsschot was weer schrijnend, die bal zijn ze nog aan het zoeken.
Daarnaast is het ook een kwaliteit om in scoringspositie te komen (hoewel het bij een corner of andere hoge bal oneerlijk is te vergelijken).
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Lionel **kuch kuch* Messi.
Andrés *kuch* Iniesta
Xavi *kuch* Hernández
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De twee beste voetballers van de wereld winnen natuurlijk van iedereen
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Het ging er vooral om wie er momenteel beter is (wie er momenteel echt te goed is voor Feyenoord). En Wijnaldum moet het maar een keer laten zien.
Dat is waar. Dan kom je zonder twijfel bij Fer uit ja.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Te goed voor Feyenoord wat een rare uitspraak.. De anderen zijn dan eerder te slecht.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Te goed voor Feyenoord wat een rare uitspraak.. De anderen zijn dan eerder te slecht.
Ik vind ze ook niet te goed voor Feyenoord, hoor. Was een opmerking van Quido. Hoewel Fer over 5 jaar wel te goed is voor Feyenoord. 
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
Oké ja die drie zul je niet zo lang kunnen behouden 
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Schaken kon het al nauwelijks bijbenen bij Veendam. 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Veendam is ook van een heel andere orde. Dat ligt zo ver weg, dat is bijna buitenaards.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Inter heeft interesse in Dirk Kuiijt. De Italiaanse competitie lijkt me totaal niet geschikt voor Kuijt. Als hij wel gaat, moet hij geen langdurig contract tekenen, over 2 jaar zien we hem weer graag bij Feyenoord. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Fer z'n Nederlands is in ieder geval al wel beter dan veel gangstergenootjes uit die generatie. Al vond ik hem vannacht die interviewer wel heel eng aankijken, als ik hem 's avonds op straat zou tegenkomen zou ik hard wegrennen 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.