- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Toch vreemd dat jij dat zegt. Van Ajax verlang je altijd dat ze er zo snel mogelijk een stuk of 6 inschoppen en nu wil je in spanning blijven. Kun je beter supporter worden van PSV of Twente. Wij zitten elke keer tenminste nog met die spanning
Ik vind het eigenlijk totaal niet te vergelijken als ik eerlijk mag zijn 
Maar ik heb het ook al eerder gezegd, de ontlading bij de 1e goal is natuurlijk het grootst. Die 6e goal zou puur voor de statistieken zijn, uiteindelijk is de ontlading bij een 5e of 6e goal toch een stuk minder dan bij de 1e goal.
Die goals zijn puur voor het doelsaldo en voor wat andere statistiekjes die van belang kunnen zijn, wat toch erg belangrijk is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Zou iemand die Veldkamp alsjeblieft kunnen wegslepen. Mag ook hardhandig. Begin me nu echt te ergeren aan de chagrijnige nuchtere kop als we weer de beste athleet/athlete van 5,5 miljard mensen hebben.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Wat een kleine medailles zeg
Ze moeten oppassen dat ze niet voorover vallen bij het omdoen van de medaille haha
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zou iemand die Veldkamp alsjeblieft kunnen wegslepen. Mag ook hardhandig. Begin me nu echt te ergeren aan de chagrijnige nuchtere kop als we weer de beste athleet/athlete van 5,5 miljard mensen hebben.
Verkapte Belg die Veldkamp he hahaha.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mr.T zag ik net jaloers van de bank springen idd.

BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3284 stemmen
3 gouden medailles en zilver bij het schaatsen tot nu toe.
Vergeet het brons niet.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Sodeju, die heeft de gouden koekenpan gewonnen met zijn Tell Sell reclame of niet?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Koekebakker van het jaar 
Nu op eurosport kunstschaatsen wat verschrikkelijk knap is, maar net zo saai als paardensport op de zomerspelen. Wel verschrikkelijk mooie vrouwtjes altijd, zit geen van Grunvven bij gelukkig. En die knakkers zijn dan vaak homo. Daarom mogen ze waarschijnlijk ook alles tijdens zo'n kuur vastpakken wat er maar vast te pakken is.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mooiste schaatsster deze spelen vind ik trouwens:
Hege Bokko:

Op BBC 2 nu Canada-USA ijshockey!
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Amen! Ik durf zelfs te stellen dat in de ArenA de beste sfeer hangt van de eredivisie, dat terwijl we de grootste galmbak van allemaal hebben.
.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Mooiste schaatsster deze spelen vind ik trouwens:
Hege Bokko:
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Shakira en Rafael Nadal kunnen het wel erg goed met elkaar vinden. De Spaanse tennisser heeft een gastrol in Shakira's videoclip voor de nieuwe single 'Gypsy', waarin de twee samen een aantal intieme scènes spelen. Naar verluidt is er op de set een vonk overgeslagen.
"Ze giechelden en waren erg flirterig", zo zegt een bron tegen het Amerikaanse tijdschrift People."Er was veel chemie tussen hen toen ze aan het filmen waren." En ook buiten de set gaan de 33-jarige Shakira en de 23-jarige sporter erg goed met elkaar om. Zo werden de twee onlangs nog gespot terwijl zij samen dineerden in een hotel in Barcelona.
Beide sterren hebben al een relatie. Een woordvoerder van Nadal benadrukt dan ook dat de zangeres en de tennisser slechts 'goede vrienden' zijn.
Bron: Novum
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Niet vaak nee, echt zo'n wedstrijd waarin werkelijk alles misgaat.
dat echt alle afvallende ballen bij de tegenstander voor de voeten vallen en elk schot of pass net verkeerd geraakt wordt.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Ik begon bijna te denken dat het aan de afwezigheid van Sarpong lag 
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Dat ook. Goossens was maar net fit en niet in staat hem goed te vervangen.
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
Aarggh Ron Jans naar heerenveen, als fc-groningen seizoenskaart-houder vind ik het onbegrijpelijk dat ze dit nu met nog 10 wedstrijden te gaan al bekendmaken.
Nu gun ik Ron het allerbeste, zelfs bij Heerenveen, maar onze harde kern gaat dit niet accepteren, dat wordt wat as zondag tegen Feyenoord. Hels fluitconcert, spandoeken, witte zakdoekjes, etc.. ben benieuwd...
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zullen ze hier inderdaad niet leuk vinden, ik ga ervan genieten 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Zit net een beetje te lezen op het forum bij Grunn en wat een triest nivo daar. De k*nkers, verrader, NSB-er vliegen je om de oren. Ja het is niet leuk voor de supporters, maar hij heeft in die acht jaar Groningen teveel goeds voor je club gedaan om dat nu over hem te roepen.
kos
-
- 46709 berichten
- 8866 stemmen
Mja, Groningen supporters zijn ook nog de enigen in Nederland die oerwoudgeluiden maken tegen donkere spelers ontdekte ik afgelopen zaterdag.
.
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Trieste reacties, het is toch gewoon een mooie overstap. Gun die man ook eens wat na zijn mooie jaren bij de FC Grunn... Dat soort forumlui hebben echt het verstand van een kwartje.
Mee eens
Maar zag je die moeder van Wust over hekken klimmen en naar beneden springen?! Respect!
Ik dacht nog even dat haar vader een been zou breken, oid, maar gelukkig kwam hij heelhuis beneden.
Wat een fantastische Wust toch weer! 
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
Mja, Groningen supporters zijn ook nog de enigen in Nederland die oerwoudgeluiden maken tegen donkere spelers ontdekte ik afgelopen zaterdag.
.
haha nou was er geen andere reden voor die geluiden anders dan het feit dat het een donkere speler betrof? Wel erg triest natuurlijk
Hoe dan ook, de fc groningen supporters die altijd naar de uitwedstrijden gaan zijn dan wel de meest fanatieke maar niet in zijn geheel representatief voor het gehele fc groningen supporters publiek.
@Vascago: elk supportersforum van een voetbalclub (of in het algemeen zoals bijv voetbalzone) is van een triest niveau.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
@Vascago: elk supportersforum van een voetbalclub (of in het algemeen zoals bijv voetbalzone) is van een triest niveau.
Wat een onzin zeg 
Op Ajax Netwerk is het algehele niveau toch vrij beschaafd en blijft iedereen ook netjes. Ook zitten er veel normale supporters waar geen vuil woord uit komt, verder zijn er vaak discussies van aardig niveau, op verschillende topics. Van voetbal tot aan het Midden-Oosten kwestie.
Niet alles en iedereen over 1 kam scheren he 
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
He groninger, steun me dan even 
Maar je hebt gelijk, ik was enigszins stiekum aan het generaliseren...
Alhoewel ik me altijd wel erger aan de niveauloze discussies op voetbalzone waar supporters van alle clubs komen...
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
.
Nee hoor bij Ado doen 'ze' dat ook.
Los van de rivaliteit snap ik de overstap ook niet, vind Heerenveen geen stap omhoog momenteel en een betere kans op Europees is er daar ook niet toch..
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Je hebt ook wel gelijk, bij sites al voetbalzone staat er wel alleen onzin onder de nieuwsartikelen. Ik lees dat tegenwoordig sowieso niet meer.
Ik kan me de woede van Groningen supporters ook wel voorstellen hoor, als Suarez nu naar Feyenoord zou gaan zou ik hem ook willen vermoorden. Het is karaktermoord bij de eigen aanhang om zoiets te flikken, vooral na zoveel jaren trouwe dienst, waarbij je al bijna als Groninger bent ingeburgerd en een standbeeld krijgt bij wijze van 
Hoewel ik personlijk niets tegen Heerenveen heb 
mrdig
-
- 499 berichten
- 2690 stemmen
Ja ik kan me de woede ook goed voorstellen, maar ik kan het ook relativeren. Jans is waarschijnlijk de beste trainer ooit geweest van fc groningen en ik dank hem voor bewezen diensten. Dat hij wat anders wil is zijn goed recht, maar wel raar dat ie kiest voor heerenveen en niet voor een stapje hoger in bijv Duitsland of bij een topclub in NL. Dit is zoals ik ergens las een stapje opzij.
Onze harde kern zit hoe dan ook vol met woede aankomende zondag en de rest van het seizoen, triest maar waar. Hopelijk steken ze niet weer het stadion in de fik, ik zit er namelijk boven en dat was de vorige keer geen pretje 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.