- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
In Azie en grote delen van Zuid Amerika een stuk groter dan Ajax.
Guus Hiddink effect bedoel je? 
Wij hebben Suk natuurlijk haha en Ajax wilt zich ook op de kaart zetten in China(Gaap, alsof er geen andere prioriteiten zijn) d.m.v. samenwerkingsverbanden en workshops.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Azië misschien, omdat Hiddink als een soort god wordt gezien in ieder geval in Korea dan en de link toen met PSV werd gemaakt?
Zuid Amerika zou ik bij god niet weten hoe die ooit van PSV hebben gehoord. Of het moet door de destijds schitterende aankopen van Ronaldo en Romario komen natuurlijk.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik heb zowel met Manchester United als Arsenal helemaal niets. In Engeland zijn het Tottenham Hotspur en Liverpool waar ik warm voor loop.
Art
-
- 13507 berichten
- 3660 stemmen
En weer geen Olympisch goud voor Bode Miller!
Maar vandaag pakt ie op de combinatie toch dan eindelijk die gouden plak! 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
In goedbedoelde zin wel 
Bayern is (was?) altijd een sfeerloze bende. Hadden ook een verschrikkelijk stadion met tribunes ver van het veld.
IK ben ooit bij Werder Bremen - Bayern geweest, maar daar zorgde vooral het vak met de Bayern aanhang voor sfeer. Maar volgens mij is Dortmund de sfeervolste club van de Bundesliga. Meest lawaai maken de Grieken (voor wat ik heb meegemaakt). Bij Feyenoord - Panatinaikos, maakt 1 vak vol Grieken meer herrie dan de rest van de Kuip.... terwijl we daar best veel herrie maken met z'n allen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ moviemafketel Je noemt niet de minste spelers. Beide bepalend bij een wereldtitel van Bfrazilië. Het effect daarvan voor het hele continent zou ik zeker niet onderschatten.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
IK ben ooit bij Werder Bremen - Bayern geweest, maar daar zorgde vooral het vak met de Bayern aanhang voor sfeer. Maar volgens mij is Dortmund de sfeervolste club van de Bundesliga. Meest lawaai maken de Grieken (voor wat ik heb meegemaakt). Bij Feyenoord - Panatinaikos, maakt 1 vak vol Grieken meer herrie dan de rest van de Kuip.... terwijl we daar best veel herrie maken met z'n allen.
Ik genoot anders ook extreem van de Lech Poznan fans in de Kuip 1,5 jaar geleden. Grieken zijn inderdaad erg extreem in alles. Die hebben ongelooflijk veel passie.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
De shorttracker Ohno pakte gister zijn 7e medaille (2 keer goud, 2 keer zilver, 3 keer brons) op een Olympische Spelen. Beste Amerikaanse Olympische prestatie ooit. Ik zag die 1500 meter en shorttrack is echt een leuke sport om naar te kijken. De 2 Koreanen wonnen natuurlijk en de broertjes Hamelin uit Canada worden dom 4e en 5e.
Ik zat er nog aan te denken dat als ik met mijn broer in de finale zou moeten met shorttrack, dat als ik de mindere zou zijn mezelf echt wel zou opofferen en op een tactisch punt onderuit(en de Koreaantjes mee zou plukken lol) zou gaan. Dan wint er in ieder geval nog 1 uit de familie. Nu hebben ze gewoon niks nakkes nada.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Walgelijke Nijenhuis op tv nu(studio voetbal). De speler maakte zich breed? Wat een ongelovelijke kutsmoes zeg. Alsof een speler die vanaf een halve meter aangeschoten hands maakt zichzelf breed kan maken. Ik geloof er niks van 
Dit is gewoon een belachelijke smoes en Nijenhuis kan het niet met woorden goed maken. Ik denk dat het expres gebeurt allemaal, even excuses aanbieden en alles is goed gepraat? Zeg dat maar tegen de benadeelde ploegen..
Edit. Jan Mulder zegt wat ik denk!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Meestal zegt Mulder juist wat ik NIET denk. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik gok dat men in Uruguay liever Ajax heeft om eens 1 land te noemen. PSV heeft naamsbekendheid in vooral Brazilie, maar overdrijven is ook een kunst. Meer dan dat zal het niet zijn.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wat mij in ieder geval altijd opviel als ik naar een markt in Italië, Egypte, Spanje(ja ik weet het ben geen wereldreiziger) naar een voetbalshirtje ging kijken er nooit 1 van PSV bij zat haha. Ajax altijd wel 1, Feyenoord ook geen 1 trouwens.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Meestal zegt Mulder juist wat ik NIET denk.
Nu over Eriksen haha, hij zegt nu ook wat ik NIET denk.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
IK ben ooit bij Werder Bremen - Bayern geweest, maar daar zorgde vooral het vak met de Bayern aanhang voor sfeer. Maar volgens mij is Dortmund de sfeervolste club van de Bundesliga.
Oke, ik vond Bayern-Feyenoord van hun zijde destijds ontzettend stil.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
De shorttracker Ohno pakte gister zijn 7e medaille (2 keer goud, 2 keer zilver, 3 keer brons) op een Olympische Spelen. Beste Amerikaanse Olympische prestatie ooit. Ik zag die 1500 meter en shorttrack is echt een leuke sport om naar te kijken. De 2 Koreanen wonnen natuurlijk en de broertjes Hamelin uit Canada worden dom 4e en 5e.
Als er meer Koreanen/shorttrackers door stromen naar lange baan kunnen ze het hele schaatsen domineren denk ik..
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Oke, ik vond Bayern-Feyenoord van hun zijde destijds ontzettend stil.
Zal ook vooral wat zeggen over Werder denk ik. 
In de glorietijden van Dortmund met Sammer etc. was daar inderdaad elke week weer een geweldige sfeer met hun mooie fluoriserende shirtjes.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Als er meer Koreanen/shorttrackers door stromen naar lange baan kunnen ze het hele schaatsen domineren denk ik..
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3874 stemmen
Ik gok dat men in Uruguay liever Ajax heeft om eens 1 land te noemen. PSV heeft naamsbekendheid in vooral Brazilie, maar overdrijven is ook een kunst. Meer dan dat zal het niet zijn.
Azie is wel de markt die iedere grote club ter wereld wil veroveren dus daar de bekendste zijn is veel waard en namen als Ronaldo en Romario spreken ook buiten de langsgrenzen tot de verbeelding. Maar deze discussie is al zo vaak gevoerd hier en veel is er niet uitgekomen dus laten we het hier maar bij laten.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Nou ik denk ook wel dat als Korea flink investeert in schaatsers op de lange baan dat ze met hun manier van trainen erg hoge ogen kunnen gaan gooien in de toekomst. Het Koreaanse publiek moet er alleen ook wat meer voor gaan warmlopen, anders blijven die investeringen voorlopig nog wel achterwege denk ik.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
@ timbo_ Je hebt natuurlijk helemaal gelijk!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Absoluut niet. Ik heb namelijk in mijn reactie op jou nog aangegeven dat het effect van voormalig PSV spelers Romario en Ronaldo in Zuid-Amerika niet onderschat mag worden.
- Reactie op inmiddels verwijderd bericht van moviemafketel -
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Zeker niet. De 500 meter zal altijd hun enige afstand blijven.
Vergeet de nummer 2 op de 5.000 meter niet. Shorttrack is niet alleen explosief rammen maar een mooie combinatie van sprinten en uithoudingsvermogen (dus dat laatste is best geschikt voor langere afstand).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wat mij in ieder geval altijd opviel als ik naar een markt in Italië, Egypte, Spanje(ja ik weet het ben geen wereldreiziger) naar een voetbalshirtje ging kijken er nooit 1 van PSV bij zat haha. Ajax altijd wel 1, Feyenoord ook geen 1 trouwens.
Ik zag in China juist weer een hoop Feyenoord shirtjes. Kappa heeft daar wat winkletjes... Geen idee of die Chinezen ook wisten dat het van een Nederlandse voetbalclub was
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vergeet de nummer 2 op de 5.000 meter niet. Shorttrack is niet alleen explosief rammen maar een mooie combinatie van sprinten en uithoudingsvermogen (dus dat laatste best geschikt voor langere afstand).
Met die aparte maar razendsnelle bochtentechniek van de shorttrackers is het vootral nodig om de techniek op de rechte stukken en het/de uithoudingsvermogen/kracht natuurlijk te trainen. De bochten van Davis vind ik altijd erg gaaf om te zien. De rechte stukken zien er daarentegen dan weer niet erg florissant uit.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Juist op die rechte stukken heeft Mark Tuitert vanochtend het verschil met Shani Davis gemaakt.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2117 stemmen
Met die aparte maar razendsnelle bochtentechniek van de shorttrackers is het vootral nodig om de techniek op de rechte stukken en het/de uithoudingsvermogen/kracht natuurlijk te trainen. De bochten van Davis vind ik altijd erg gaaf om te zien. De rechte stukken zien er daarentegen dan weer niet erg florissant uit.
Ja als ze daar vol voor willen gaan (en inderdaad een thuismarkt voor is) zullen ze echt niet minder kansrijk zijn dan onze mannen/vrouwen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik verwacht niet dat er in Zuid-Korea een thuismarkt voor de langere afstanden zal zijn. Daar houden ze van kort explosief werk.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Juist op die rechte stukken heeft Mark Tuitert vanochtend het verschil met Shani Davis gemaakt.
Bedoelde ook dat de rechte stukken bij oud shorttrackers er niet florissant uitzien. Daar moet je als Nederland ook gewoon de winst blijven pakken.
Maar bij Tuitert gingen de bochten ook geweldig. Heb er nog napret van vandaag. Spelen kunnen niet meer stuk nu.
Bij het bobsleeën met 2 man hebben we het trouwens wel heel erg laten liggen. Heel veel in geïnvesteerd en ze hebben 1 van de snelste starten elke keer, maar ja als je niet kan sturen schiet het nog niet op.
We hebben nog wel een kansje in de 4mans-bob.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Louis van Gaal doet weinig onder voor Jean Marie Pfaff. 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.