- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Geweldige beelden van Louis van Gaal net op Studio Voetbal, alweer legendarische uitspraken 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Toch verstaan die moffen dat prima hoor. Ik praat ook Duits alla van Gaal en ik hoor nooit een Duitser vragen: wie bitte?
Prachtige tv toch weer en je ziet gewoon dat hij soms ook gewoon even zo'n journalisten-sjappie nodig heeft om van de eerste frustraties af te komen. Hij gaat daar gewoon kampioen worden klaar.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Dag dames. Fijne dag allemaal weer ? 
Hier wel. Wederom 3 punten en PSV punten ingeleverd. Kan bijna niet beter. Alleen als Ajax nog wat punten had ingeleverd, maar had op voorhand niets verwacht, ook niet van Sparta. Dus mijn dag is weer goed 
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Jammer dat Twente zelf voor de verandering weer zwijnt he, dit houden ze geen 3 maanden meer vol deze lucky overwinningen.
Thuis winnen op zo'n matige manier van laagvliegers met elke keer weer een minimaal. Belooft wat voor de lastige uitwedstrijden op komst 
Twente gaat het nog heel lastig krijgen...
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Jammer dat Twente zelf voor de verandering weer zwijnt he, dit houden ze geen 3 maanden meer vol deze lucky overwinningen.
Thuis winnen op zo'n matige manier van laagvliegers. Belooft wat voor de lastige uitwedstrijden op komst
Zwijnt? Vast de wedstrijd niet gezien. Was superslecht ja, maar Willem 2 heeft hooguit 1 half kansje gehad. Twente had er wel wat meer. Maar 1 erin prikken was genoeg
. En dat deed PSV ook maar gelukkig lieten hun zich toch nog verassen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Per seconde vervelender zal wel weer 1e worden.
Inderdaad lastig programma voor Twente. Ajax wordt ook nog wel 2e.
FC Twente - NEC
RKC Waalwijk - FC Twente
FC Twente - ADO Den Haag
PSV - FC Twente
FC Twente - Sparta
VVV-Venlo - FC Twente
FC Twente - sc Heerenveen
AZ - FC Twente
FC Twente - Feyenoord
NAC Breda - FC Twente
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
PSV zwijnt ook al weken. Waar ik zelf niet bij kan is dat mensen tevreden kunnen zijn na al die wanvertoningen van PSV en Twente in eigen huis tegen laagvliegers.
Oké, een wedstrijdje kan het een keer gebeuren. Maar juist de thuis wedstrijden zijn toch echt de wedstrijden waar je aan je doelsaldo moet gaan werken. Dus niet met 1 doelpunt verschil winnen telkens maar weer. Dat kan echt duur uitpakken(Ajacieden kunnen het weten
). Twente is ook geen simpel provincieclubje meer, dus ik zou het ook terecht vinden dat er vooral in de thuiswedstrijden toch meer zou moeten worden verwacht.
Mocht het nog enigzins spannend worden, wat zomaar zou kunnen als ik de programma's van de drie clubs vergelijk, kan het allemaal op doelsaldo beslist worden.
In dat geval loopt PSV erg ver achter en over Twente nog maar te zwijgen(Ajax staat al bijna evenveel in de plus qua doelsaldo als dat Twente in totaal heeft gescoord, +42 tegenover 45 goals).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Alle drie de schema's op een rij. Maar het was natuurlijk al bekend dat Twente voor de winterstop weinig lastige uitwedstrijden had gehad.
psv
zo 28/2 PSV - RKC Waalwijk 14.30
za 6/3 NAC Breda - PSV 20.45
zo 14/3 Ajax - PSV 16.30
za 20/3 PSV - FC Twente 19.45
zo 28/3 VVV-Venlo - PSV 14.30
zo 4/4 Willem II - PSV 14.30
zo 11/4 PSV - Feyenoord 12.30
wo 14/4 SC Heerenveen - PSV 20.00
zo 18/4 PSV - FC Groningen 14.30
zo 2/5 AZ - PSV 14.30
twente
zo 28/2 FC Twente - NEC 14.30
zo 7/3 RKC Waalwijk - FC Twente 14.30
vr 12/3 FC Twente - ADO Den Haag 20.45
za 20/3 PSV - FC Twente 19.45
za 27/3 FC Twente - Sparta Rotterdam 20.45
za 3/4 VVV-Venlo - FC Twente 18.45
za 10/4 FC Twente - SC Heerenveen 18.45
di 13/4 AZ - FC Twente 20.00
zo 18/4 FC Twente - Feyenoord 14.30
zo 2/5 NAC Breda - FC Twente 14.30
Ajax
zo 28/2 Ajax - FC Utrecht 12.30
zo 7/3 Sparta Rotterdam - Ajax 12.30
zo 14/3 Ajax - PSV 16.30
zo 21/3 RKC Waalwijk - Ajax 12.30
zo 28/3 Ajax - FC Groningen 14.30
zo 4/4 ADO Den Haag - Ajax 12.30
zo 11/4 Ajax - VVV-Venlo 14.30
wo 14/4 Willem II - Ajax 19.00
zo 18/4 Ajax - Heracles Almelo 14.30
zo 2/5 NEC - Ajax 14.30
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
(Ajax staat al bijna evenveel in de plus qua doelsaldo als dat Twente in totaal heeft gescoord, +42 tegenover 45 goals).
Zie PSV en Twente overigens geen negen punten meer verspelen. En Ajax kennende zullen die ook nog wel 'onverwacht' wat punten morsen, dus wat doet het er toe.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Weet je wat het is. Tijdens de wedstrijden op de tribune vind ik het ook niet altijd even leuk wat ze laten zien, maar dan hou je het zelf wel gezellig en de moed erin. En aan het eind van de wedstrijd ga je toch weer tevreden naar huis en heb je een lekkere avond want de 3 punten zijn weer binnen.
Jullie zitten blij te doen op de tribune, Ajax speelt weer eens goed en mooi voetbal, missen slechts 250 kansen ofzo en winnen. Mooi. Maar de week erop ben ik na afloop van de wedstrijd weer blij s'avonds met 2 punten en waren jullie smiddags ook nog blij omdat Ajax weer redelijk goed speelde, slechts 150 kansen miste, maar dit keer konden ze slechts 1 punt mee naar de Ufo nemen.
Ik weet wel dat ik dan een lekkerder avond heb 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
ADO den Haag uit, Sparta uit en PSV thuis zie ik als enige wedstrijden waar Ajax echt in moeilijkheden kan komen.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Het feit dat we nog tegen alle top drie clubs moeten spelen maakt dat ik nog lang niet gerust ben op rechstreeks lijfsbehoud voor VVV-Venlo.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Mooi. Maar de week erop ben ik na afloop van de wedstrijd weer blij s'avonds met 2 punten
Als je met 2 al blij bent, geef Ajax dat 3e puntje dan maar 
Of bedoel je jullie 3 erbij PSV maar 1 punt dus 2 punten?
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Zie PSV en Twente overigens geen negen punten meer verspelen. En Ajax kennende zullen die ook nog wel 'onverwacht' wat punten morsen, dus wat doet het er toe.
Sorry, ben een beetje moe haha. Maarrrr..
Je bedoelt 6 en 7 punten, Ajax is al dichterbij geslopen. Tuurlijk is de kans klein. Maar vooral gezien het schema van Twente ben ik toch redelijk zeker van een tweede plek. Wedstrijden tegen Feyenoord(thuis), PSV(uit) en AZ(uit) zie ik Twente eigenlijk niet winnen als ik eerlijk mag zijn.
En Vascago, ik ga alsnog met een lekker gevoel naar huis hoor. Ondanks dat we 23124 kansen hebben gemist liggen er ook iedere thuiswedstrijd wel minstens 3,4 of 5 in. Dat zijn toch overtuigende overwinningen.
Ik ben altijd ook goed gehumeurd in het Supportershome, aangezien elke thuiswedstrijd wel (overtuigend) winnend wordt afgesloten in de competitie(op Sparta na dan).
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Het feit dat we nog tegen alle top drie clubs moeten spelen maakt dat ik nog lang niet gerust ben op rechstreeks lijfsbehoud voor VVV-Venlo.
Ook nu Honda weg is hebben veel ploegen het heel moeilijk in Venlo, in de ArenA geef ik ze weinig kans. Maar in de Koel schijnt de ploeg toch vaak wel wat extra's te kunnen geven, wat zich vaak ook uit in goede resultaten.
Macmanus
-
- 13726 berichten
- 3705 stemmen
Als Ajax Utrecht en PSV verslaan is het in de overige wedstrijden vooral niet verslappen en dan zie ik nog wel iets boeiends gebeuren. Tweede moet sowieso te doen zijn, alweer een nipte overwinning Twente gaan ze niet vol blijven houden zo.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
En aan het eind van het seizoen sta je zekers nog te springen 
Tsja, het is maar waar je blij van wordt he.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Als Ajax Utrecht en PSV verslaan is het in de overige wedstrijden vooral niet verslappen en dan zie ik nog wel iets boeiends gebeuren. Tweede moet sowieso te doen zijn, alweer een nipte overwinning Twente gaan ze niet vol blijven houden zo.
Dat Twente het niet vol gaat houden heb ik dit seizoen ook al 15 keer ofzo gehoord. Misschien moeten jullie harder schreeuwen. Onze spelers zijn blijkbaar wat eigenwijs 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
TWENTE GAAT HET NIET VOLHOUDEEEEEEEEEEEEN! 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Je bedoelt 6 en 7 punten, Ajax is al dichterbij geslopen. Tuurlijk is de kans klein. Maar vooral gezien het schema van Twente ben ik toch redelijk zeker van een tweede plek. Wedstrijden tegen Feyenoord(thuis), PSV(uit) en AZ(uit) zie ik Twente eigenlijk niet winnen als ik eerlijk mag zijn.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ik kreeg net telefoon van Wout Brama. Of ik even wou zeggen dat je niet zo hard moest schreeuwen, want hij wou rustig slapen. En hij had Kufo ook al aan de lijn gehad. Die wou al bijna op het vliegtuig richting Canada stappen. Had het helemaal gehad met dat geschreeuw.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Door het knullige gelijkspel van PSV tegen Sparta heeft Ajax nog een kleine kans op het kampioenschap. Al lijkt me met nog tien wedstrijden te gaan een verschil van zeven punten met koploper PSV net iets te veel om nog goed te maken.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heb grotere gaten goedgemaakt zien worden in deze stage van het seizoen. Ik blijf gewoon hoop houden dat Ajax heel langzaam gaat inlopen, maar het liefst wel voor het seizoen voorbij is 
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Door het knullige gelijkspel van PSV tegen Sparta heeft Ajax nog een kleine kans op het kampioenschap. Al lijkt me met nog tien wedstrijden te gaan een verschil van zeven punten met koploper PSV net iets te veel om nog goed te maken.
Ik zie het wat simpeler. Als PSV, Twente of Ajax al haar wedstrijden wint zijn ze kampioen.
Ajax moet nog thuis tegen PSV, bij winst (is noodzakelijk) heeft Ajax weer alle kansen om kampioen te worden. Vooral met het oog op de programma's.
rep_robert
-
- 27519 berichten
- 4088 stemmen
Gaat gewoon gebeuren. Ik zie Twente niet 1,2,3 veel van die wedstrijden winnen. Is toch andere koek dan het programma van het 1e seizoenshelft in de uitwedstrijden.
Na de winterstop hebben ze AZ, PSV, Ajax, Nac uit. Dat zijn zeker geen makkelijke wedstrijden voor Twente, zeker geen 12 punten in ieder geval
Wat in de 1e seizoenshelft veelal wel het geval was hehe.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Negen punten..?
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3595 stemmen
Ajax moet ook nog maar eens minimaal 2 wedstrijden meer winnen dan Twente en ik zie Ajax ook nog zeker wel punten verspelen. Want je kunt Twente en PSV maar saai vinden maar ze winnen wel bijna alles. Ajax is stukken wisselvalliger. Dan winnen ze weer met 5-0 , dan de wedstrijd erna wordt het 1-1, dan weer 4-0, dan weer 2-0 verlies. Ja lekker 
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Er zit inmiddels echter wel een duidelijke lijn opwaarts in het spel van Ajax.. kan ik van zowel Twente of PSV niet zeggen, maargoed, we zullen wel zien over een aantal weken. PSV zal heus wel kampioen worden, daar twijfel ik niet aan. Maar Twente #2? Lijkt me allesbehalve zeker nog.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.