- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Kos, Velthuizen is inderdaad goed bezig dit seizoen, maar de rest die je noemt vind ik nou niet echt betere keepers als Luciano.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Fout van de verdediging, dat ie het als een kamikaze piloot oplost vind ik niet zo erg. Normaal volstaat geel.
Klopt, fout van de verdediging. Maar daarna maakt Darley ook een grote fout - zeker met het oog op de uitslag, dat dus 4-1 in het voordeel van Feyenoord was. Het was natuurlijk puur rood. Was absoluut niet nodig geweest.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
In de Eredivisie?
Babos
Touché.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Klopt, fout van de verdediging. Maar daarna maakt Darley ook een grote fout - zeker met het oog op de uitslag, dat dus 4-1 in het voordeel van Feyenoord was. Het was natuurlijk puur rood. Was absoluut niet nodig geweest.
In Nederland is he twel puur rood ja, maar wij volgen dan ook een mieten reglement.
Voor een keeper maakt het niet uit hoeveel het staat, je wil zo min mogelijk tegengoals krijgen. Die jongen is 20, op de bank leert ie ook niks.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Laatst was Frans Derks bij DWDD, die man heeft in 12 seizoenen dat hij floot maar iets van 4 gele kaarten ofzo gegeven.
Wat een persoonlijkheid moest dat zijn geweest. 
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Kos, Velthuizen is inderdaad goed bezig dit seizoen, maar de rest die je noemt vind ik nou niet echt betere keepers als Luciano.
Oke, ik wel.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Laatst was Frans Derks bij DWDD, die man heeft in 12 seizoenen dat hij floot maar iets van 4 gele kaarten ofzo gegeven.
Het was een persoonlijkheid. Toch vind ik niet dat een scheids zich zóveel met het spel moet bemoeien. Gewoon fluiten. Klaar. Daarnaast gaat het voetbal van nu een stuk sneller (zelfs in Nederland). Dat is eigenlijk niet te vergelijken.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
In Nederland is he twel puur rood ja, maar wij volgen dan ook een mieten reglement.
Voor een keeper maakt het niet uit hoeveel het staat, je wil zo min mogelijk tegengoals krijgen. Die jongen is 20, op de bank leert ie ook niks.
Ik vind ook dat hij meer speeltijd moet krijgen. Van Dijk verlangzaamt zijn leerproces. Daarom heb ik ook liever Darley in het doel volgend seizoen. Dan maar een van Dijk als back-up, mocht het echt mis gaan met Darley.
Maar een fout is een fout. Het zag er ten eerste erg knullig uit en ten tweede vond ik dit geen mietenactie. Een keeper moet daar helemaal niet zijn op zo'n moment.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Oke, ik wel.
Kijk jij toevallig vaak bij het 2e van Twente? 
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Ben benieuwd of Otherfool het artikel over Nigel de Jong in de VI al gelezen heeft. 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Prachtig die beelden waarin Derks met microfoontje fluit.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ze hebben een sterk en samenhangend team en naast de prijzen hebben ze de laatste zes/zeven jaar nagenoeg iedere keer de halve finale of de finale CL behaald en dit jaar zijn ze weer op weg; iets wat critici voor onmogelijk zagen omdat het los zand zou zijn en blijven. (Los dus gezien van de vraag of je het leuk vindt dat er met geld gesmeten kan worden) En een FA Cup is een supermooie prijs die je niet zomaar eventjes pakt of verdwaald is.
In het begin gaf Chelsea belachelijk veel geld uit, maar snel daarna hielden ze daar mee op en deden ze verstandige aankopen. De kern van Chelsea staat er nu ook al jaren inderdaad. Weet nog wel in de finale in Moskou tegen Man U. Ze gingen de teams met elkaar vergelijken. Chelsea had heel veel spelers die al jaren bij Chelsea speelden en Man U had er maar een paar. Juist bij een club als Man U wordt/werd er ontzettend veel aangekocht, dat vergeten mensen ook wel is 
herman78
-
- 3176 berichten
- 1281 stemmen
Yup, de basis van Chelsea is al seizoenenlang nagenoeg onveranderd. Anelka en Ivanov zijn er bij gekomen en dat is het wel zo'n beetje.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
En Anelka is ongeveer de meest overschatte voetballer ter wereld. Wat een drama.
Bottleneck
-
- 8233 berichten
- 2119 stemmen
... en Man U had er maar een paar. Juist bij een club als Man U wordt/werd er ontzettend veel aangekocht, dat vergeten mensen ook wel is
Ja als er eenmaal een label wordt geplakt blijft dat altijd maar hangen lijkt het wel. 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En Anelka is ongeveer de meest overschatte voetballer ter wereld. Wat een drama.
Een enorm onderschatte voetballer.
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1232 stemmen
Idd, hoe kun je dat nou zeggen Rico. Beetje grillig vroeger, maar nu een van de toppers in de EPL.
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
In de Eredivisie?
zelfs Stekelenburg laat dit seizoen wel eens wat aardigs zien.

Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Een enorm onderschatte voetballer.
Dat bedoel ik.
Hoezo onderschat? Hij staat zowat altijd in de basis van één van de grootste clubs van de wereld.
Ik heb hem zelden tot nooit een goede wedstrijd zien spelen. Het is altijd net niet met hem.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Column van Wilfried de Jong uit het NRC/NEXT. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
En hopen dat het uitkomt, zou wel geniaal zijn.
Ich bin Derrick
-
- 321 berichten
- 0 stemmen
Op een andere manier zie ik de Joden niet winnen.
(voor alle duidelijkheid: ik ben zelf Joods en dan mag ik dat te schijnen roepen
)
kos
-
- 46753 berichten
- 8898 stemmen
Ik ben het niet en zeg het ook, heeft namelijk niks met het betreffende volk te maken.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4113 stemmen
Ik ben het niet en zeg het ook, heeft namelijk niks met het betreffende volk te maken.
Wist niet dat je voor Ajax was haha
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wat een pech trouwens gister zeg. Had 1ste helft al 3-0 moeten staan. Maar ja.
Competitie en 11 april worden nu wel erg belangrijk..
Klote seizoen tot nu toe. Kan alleen nog gered worden als Real kampioen wordt en 11 april wint, als St. Pauli promoveert en vooral als bij ons in de Goffert Ajax kampioenschap misloopt op de laatste speeldag.
.
2002 was toen wel lachen met de titel pakken tegen NEC. Maar ik hoop ook dat we al eerder dan bij NEC uit kampioen zijn.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Ben benieuwd of Otherfool het artikel over Nigel de Jong in de VI al gelezen heeft.
Nee, en ik heb het telegram gemist en de postduif er ook nog niet over gehoord. Kan-ie volgens de oude media wel ballen dan?
Of gaat het over de Nierstichting?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.