- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Nee. Want die eindigen dan 2e in de poule met Portugal. Dus ontloopt Nederland Brazilie tot aan de finale.
Zie Portugal niet even winnen van Brazilie hoor.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Dood aan Gerard Joling, ga maar verder met tennis kijken.
Doe eens normaal zeg.
En nog een opvallend verhaal:
Het laatste woord over de Franse WK-flop is nog lang niet geschreven. 'Le Parisien' heeft zelfs weet van een opstootje tussen Franck Ribéry en Yohann Gourcuff, net voor de spelerstaking plaatsvond.
"Ribéry heeft Gourcuff geïntimideerd", schrijft de krant. "Vooraan in de bus zaten diegenen die wilden trainen. Achteraan zaten Gallas, Evra en Ribéry, de aanstokers. Zij zagen dat Gourcuff geneigd was om te trainen en daarop stoof Ribéry naar hem toe. 'Doe maar, Yoann', zou de spelmaker van Bayern gezegd hebben. 'Je zal als enige op het veld staan, iedereen zal naar je kijken en je zal de ster van de media zijn.'"
Volgens de Franse krant zou het perspericht dat bondscoach Domenech voorgelezen heeft ook niet geschreven zijn door 'Les Bleus', maar door de advocaat van Patrice Evra. 'Le Nouvel Observateur' gaat nog een stapje verder door te zeggen dat er fysieke bedreigingen aan te pas kwamen. Ei zo na zou er zelfs een ware vechtpartij losgebarsten zijn. (svm)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen

Duitsland - Nederland zou pas in de finale kunnen.
Daar teken ik direct voor. Tijd voor revanche!
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2612 stemmen
Zie Portugal niet even winnen van Brazilie hoor.
Het is ook maar een scenario dat ik schets.
Nicolage Rico
-
- 20229 berichten
- 2384 stemmen
Zo, 5 poules gehad - 2 "toplanden" eruit. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
En twee met het zweet in de bilnaad door....
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het is ook maar een scenario dat ik schets.
Meest logische is gewoon dat Brazilie niet verliest van Portugal. Maar ik moet eerlijk zeggen, misschien heb ik nu eens 1x liever dat Portugal wint. Ook al wonnen zij 2 toernooien op rij van ons, ik tref liever hen dan Brazilie.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Doe eens normaal zeg.
]
Mweh, het is gewoon 1 van de grootste drollen die er rondloopt. Ik kots op de "toppers" 
Belachelijk dat ze zo'n rare vent uitnodigen, hij verkondigt zelfs ook nog dat ie voetbal niet volgt en er niets van snapt. Vervolgens komt ie ook nog met een voetballiedje dat werkelijkwaar alle bezieling mist.
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2612 stemmen
Meest logische is gewoon dat Brazilie niet verliest van Portugal. Maar ik moet eerlijk zeggen, misschien heb ik nu eens 1x liever dat Portugal wint. Ook al wonnen zij 2 toernooien op rij van ons, ik tref liever hen dan Brazilie.
Ik ook... ik kom liever Portugal tegen. Vind die toch, ondanks de 7-0, niet echt sterk spelen. Ik acht Brazilie sterker, dus zou ik liever de Portugezen treffen in de 1/4e.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wel irritant dat we altijd die gasten uit Brazilie en Portugal moeten treffen VOOR de finale. Weet dat je van iedereen moet winnen, maar dan nog.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Mweh, het is gewoon 1 van de grootste drollen die er rondloopt. Ik kots op de "toppers" 
Belachelijk dat ze zo'n rare vent uitnodigen, hij verkondigt zelfs ook nog dat ie voetbal niet volgt en er niets van snapt. Vervolgens komt ie ook nog met een voetballiedje dat werkelijkwaar alle bezieling mist.
Dan nog zijn termen als Dood aan Gerard Joling niet gepast.
Ik vind zijn aanwezigheid ook zinloos, maar dat is verder logisch. Ook een enorm prutnummer, dat WK liedje zeg.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wel irritant dat we altijd die gasten uit Brazilie en Portugal moeten treffen VOOR de finale. Weet dat je van iedereen moet winnen, maar dan nog.
Juist leuk, pakken we hun weer eens....
Van Basten heeft ook altijd aangegeven dat het WK 2006 een voorbereiding was op grotere zaken. 
Knisper
-
- 13048 berichten
- 1282 stemmen
Haase heeft wel ongeluk met de loting steeds. Zou volgens mij heel veel punten kunnen pakken, met wat meer gunstige tegenstanders.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Haase verloor toch de 1e ronde van de Unicef Open?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dag 10: Brazilië (op de parkeerplaats voor het stadion dit keer)

Dag 11: Chili & Spanje

Dag 12: Zuid-Afrika

Dag 13: de Verenigde Staten & Duitsland (en met het bewijs dat WK verbroedert (of verzustert dit geval, joy is a beautiful thing)

Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
En wie willen jullie als tegenstander? Paraguay of Italië...of Nieuw-Zeeland
?
Of hoe een mens zich vergissen kan...Ziet er dus naar uit dat het Slowakije gaat worden. Op papier uiteraard een haalbare kaart, maar toch maar niet onderschatten, lopen een paar aardige voetballers rond en stevig uit de kluiten gewassen team. Maar goed, NL moet dit team altijd aankunnen.
Italianen, tja, verdiend naar huis. Erg matig toernooi, maar wat wil je als je spelers als Cassano en Totti thuis laat...Ciao Lippi, alla prossima!
Joy4ever
-
- 4632 berichten
- 1857 stemmen

Dat was ook Cannavaro 
En nu maar hopen dat ik hetzelfde plaatje kan posten op 11 juli maar dan met een kussende Gio! Dat laatste klinkt wellicht een beetje ranzig maar jullie zullen begrijpen wat ik bedoel 
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2266 stemmen
Ben ik de enige die liever Brazilië tegen Nederland in de kwartfinale ziet dan Portugal?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik heb ze liever beiden niet, maar ik heb ook liever Brazilië, ja.
Al is een Portugal zonder Figo voor mij al meteen een stuk minder erg.
Wat een miesgasser was dat toch.
kos
-
- 46750 berichten
- 8896 stemmen
Die Spaanse lijkt een beetje op Mamen Sanz.
.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nederland was in die laatste match ook goed bezig. Je bent dom als je Portugal de oorlog verklaard. Niets op aan te merken, achter komen tegen Portugal is vaak dodelijk maar ik schat de kansen van hoger wel hoger in van Nederland om offensief wat te bewerkstelligen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Die Spaanse lijkt een beetje op Mamen Sanz.
.
Deed ze me ook een beetje aan denken
.
Knisper
-
- 13048 berichten
- 1282 stemmen
Haase verloor toch de 1e ronde van de Unicef Open?
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Dag 10: Brazilië (op de parkeerplaats voor het stadion dit keer)
(afbeelding)
Dag 11: Chili & Spanje
(afbeelding)
(afbeelding)
Dag 12: Zuid-Afrika
(afbeelding)
Dag 13: de Verenigde Staten & Duitsland (en met het bewijs dat WK verbroedert (of verzustert dit geval, joy is a beautiful thing)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Een diepe buiging naar NW is wederom mijn reactie. 
Die rechter van Brazilie, o lalala.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Ongelooflijk punt van Haase! Geweldige wedstrijd speelt hij.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Leuke beelden nu bij de NOS, Eto'o die de Oranje spelers gedag komt zeggen en effe met Sneijder aan het bijpraten is 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Meer mensen die gewoon Denemarken - Japan gaan kijken?
.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.