- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Erg gunstig voor Nederland. Slowakije is echt zo'n team die we eenvoudig kunnen hebben.
En als ik het goed las tref je in de halve finale Ghana, USA, Korea of Mexico. Dus met een beetje mazzel in de kwartfinale ligt de route naar de finale op zich open.
Stephan
-
- 7898 berichten
- 1391 stemmen
Moeten we wel eerste worden in onze poule hè.
NED-KAM 0-1
DEN-JAP 4-0
Ik noem maar wat
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Naomi, help mij eens.
Die groepen van Spanje en Brazilie gaan elkaar toch kruisen in de 8ste finale? En de winnaars daarvan naar de kwartfinale waarin Oranje misschien zit? Dus als Spanje 2e wordt, dan treffen zij Brazilie en Portugal dan tegen Chili?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
@ A&L
Ja klopt. Wordt Spanje eerste dan komt Nederland (als zij eerste worden) Spanje pas tegen in de finale. Nummer twee van Groep G kom je dus pas in de finale tegen, nummer 1 van Groep G in de kwartfinale. Nummer 2 van groep G en de nummer 1 van Groep H kom je dus pas in de finale tegen.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Naomi, help mij eens.
Die groepen van Spanje en Brazilie gaan elkaar toch kruisen in de 8ste finale? En de winnaars daarvan naar de kwartfinale waarin Oranje misschien zit? Dus als Spanje 2e wordt, dan treffen zij Brazilie en Portugal dan tegen Chili?
Tenzij Portugal van Brazilië wint. Verwacht eigenlijk dat Spanje wel groepswinnaar wordt.
Joy4ever
-
- 4632 berichten
- 1857 stemmen
Maakt het inderdaad wel 'makkelijk', maar ook minder interessant. In de Kwartfinale gaat het los. Ik hoop ook heel erg op Engeland - Argentinië.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Spanje - Brazilië?
. (ook Spanje - Nederland en Nederland - Brazilië en Portugal zie ik ook wel graag tegen deze landen). Ook hoop ik eigenlijk op een Duitsland - Nederland. Heerlijk toch?
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Haase
Break achter nu. Maar sowieso al ontzettend knap dat hij een set kan pakken van Nadal.
Joy4ever
-
- 4632 berichten
- 1857 stemmen
Spanje - Brazilië?
.

Duitsland - Nederland zou pas in de finale kunnen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat heb ik ook ja
.
DieGo
-
- 5808 berichten
- 2379 stemmen
Break achter nu. Maar sowieso al ontzettend knap dat hij een set kan pakken van Nadal.
Inderdaad. Heb alleen het gevoel dat Haase er ook zo over denkt.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Spanje - Brazilië?
. (ook Spanje - Nederland en Nederland - Brazilië en Portugal zie ik ook wel graag tegen deze landen). Ook hoop ik eigenlijk op een Duitsland - Nederland. Heerlijk toch?
Ik vrees Brazilie wel heel erg. Ik heb zon gevoel dat als we die pot zouden overleven, Oranje wel eens naar de finale kan doorstomen.
Het wordt toch wel enorm spannend.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3616 stemmen
Heerlijk dat Italie. Die Canavaro had al 4 jaar geleden een punt achter zijn interlandcarriere moeten zetten. Wat een blunders maakt die gast dit toernooi.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik vrees Brazilie wel heel erg. Ik heb zon gevoel dat als we die pot zouden overleven, Oranje wel eens naar de finale kan doorstomen.
Het wordt toch wel enorm spannend.
Ik ook, Brazilie is slim geworden en spelen niet meer volop de aanval. Goed georganiseerd en voorin hebben ze enorme stootkracht, creativiteit, snelheid. Dat heeft geen enkel land op dit toernooi.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Overigens vrees ik Argentinie net zo hard. Argentinie is net op tijd heel goed in vorm gekomen en hun voorhoede is vreselijk goed. Ben benieuwd. Had liever Brazilie op het schema ontlopen.
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2612 stemmen
Het zou voor NL heel gunstig kunnen lopen dit WK.
Als ze 1e in de poule worden zou dit het kunnen zijn:
1/8e: NL - Slowakije
1/4e: NL - winnaar Portugal (mits ze 1e eindigen)/Chili (mits ze 2e eindigen)
1/2e: NL - een redelijk zwak land, namelijk:
- Uruguay
- VS
- Z-Korea
- Ghana
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Heerlijk dat Italie. Die Canavaro had al 4 jaar geleden een punt achter zijn interlandcarriere moeten zetten. Wat een blunders maakt die gast dit toernooi.
Hij was niet goed maar ik heb respect voor Cannavaro, die weet zelf ook dat ie niet meer de Fabio is van jaren geleden. Hij cijfert zichzelf weg voor zijn land. Hem maakt het weinig uit dat hij zijn naam vergrabbelt, allesm oet wijken voor zijn liefde voor Italie. En zo hoort het.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Nederland Slowakije
Volgens mij kan Nederland verliezen, het zal oppassen zijn.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Overigens vrees ik Argentinie net zo hard. Argentinie is net op tijd heel goed in vorm gekomen en hun voorhoede is vreselijk goed. Ben benieuwd. Had liever Brazilie op het schema ontlopen.
Ik ook, wel minder omdat hun defensie (vooral Demichelis) veel hoop geeft. Nederland zal tegen Argentinie het middenveld in handen moeten krijgen.
Joy4ever
-
- 4632 berichten
- 1857 stemmen
Hij was niet goed maar ik heb respect voor Cannavaro, die weet zelf ook dat ie niet meer de Fabio is van jaren geleden. Hij cijfert zichzelf weg voor zijn land. Hem maakt het weinig uit dat hij zijn naam vergrabbelt, alles moet wijken voor zijn liefde voor Italie. En zo hoort het.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Ben ik eigenlijk de enige die hoopt dat Mexico een revanche kan nemen op Argentinië? Jammer trouwens dat Italië er is uit gevlogen, al lag het wel aan de ploeg zelf maar toch had Lippi betere keuzes moeten maken zoals Totti niet thuis laten en Cameronesi en Pirlo er vanaf minuut 1 in te zetten. Gatusso eruit smijten was ook een idiote zet.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Hij was niet goed maar ik heb respect voor Cannavaro, die weet zelf ook dat ie niet meer de Fabio is van jaren geleden. Hij cijfert zichzelf weg voor zijn land. Hem maakt het weinig uit dat hij zijn naam vergrabbelt, allesm oet wijken voor zijn liefde voor Italie. En zo hoort het.
Hij cijfert zich juist niet weg voor zijn land. Als hij echt om de ploeg gaf, dan had hij bedankt na EK 2008. Nu is Italie met hem alleen maar slechter ervan geworden.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Het zou voor NL heel gunstig kunnen lopen dit WK.
Als ze 1e in de poule worden zou dit het kunnen zijn:
1/8e: NL - Slowakije
1/4e: NL - winnaar Portugal (mits ze 1e eindigen)/Chili (mits ze 2e eindigen)
1/2e: NL - een redelijk zwak land, namelijk:
- Uruguay
- VS
- Z-Korea
- Ghana
Vergeet je Brazilie niet?
GinolaEHV
-
- 2127 berichten
- 2612 stemmen
Nee. Want die eindigen dan 2e in de poule met Portugal. Dus ontloopt Nederland Brazilie tot aan de finale.
rep_robert
-
- 27525 berichten
- 4108 stemmen
Dood aan Gerard Joling, ga maar verder met tennis kijken.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.