• 16.333 nieuwsartikelen
  • 179.900 films
  • 12.384 series
  • 34.312 seizoenen
  • 651.264 acteurs
  • 199.633 gebruikers
  • 9.415.298 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Nadal - Haase op BBC 1 trouwens.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

kos schreef:

Erg gunstig voor Nederland. Slowakije is echt zo'n team die we eenvoudig kunnen hebben.

En als ik het goed las tref je in de halve finale Ghana, USA, Korea of Mexico. Dus met een beetje mazzel in de kwartfinale ligt de route naar de finale op zich open.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Kunnen we weer 2e worden.

Stephan

• 7898 berichten
  • 1391 stemmen

Moeten we wel eerste worden in onze poule hè.

NED-KAM 0-1

DEN-JAP 4-0

Ik noem maar wat

Big-T

• 556 berichten
  • 395 stemmen

Nu Spanje nog

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Grrrrrr.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi, help mij eens.

Die groepen van Spanje en Brazilie gaan elkaar toch kruisen in de 8ste finale? En de winnaars daarvan naar de kwartfinale waarin Oranje misschien zit? Dus als Spanje 2e wordt, dan treffen zij Brazilie en Portugal dan tegen Chili?

DieGo

• 5808 berichten
  • 2379 stemmen

Haase

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

@ A&L

Ja klopt. Wordt Spanje eerste dan komt Nederland (als zij eerste worden) Spanje pas tegen in de finale. Nummer twee van Groep G kom je dus pas in de finale tegen, nummer 1 van Groep G in de kwartfinale. Nummer 2 van groep G en de nummer 1 van Groep H kom je dus pas in de finale tegen.

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Naomi, help mij eens.

Die groepen van Spanje en Brazilie gaan elkaar toch kruisen in de 8ste finale? En de winnaars daarvan naar de kwartfinale waarin Oranje misschien zit? Dus als Spanje 2e wordt, dan treffen zij Brazilie en Portugal dan tegen Chili?

Tenzij Portugal van Brazilië wint. Verwacht eigenlijk dat Spanje wel groepswinnaar wordt.

Joy4ever

• 4632 berichten
  • 1857 stemmen

Reinbo schreef:

Maakt het inderdaad wel 'makkelijk', maar ook minder interessant. In de Kwartfinale gaat het los. Ik hoop ook heel erg op Engeland - Argentinië.

Engeland - Duitsland en Engeland - Argentinië op één WK, wat wil een voetballiefhebber nog meer?

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Spanje - Brazilië? . (ook Spanje - Nederland en Nederland - Brazilië en Portugal zie ik ook wel graag tegen deze landen). Ook hoop ik eigenlijk op een Duitsland - Nederland. Heerlijk toch?

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3289 stemmen

Break achter nu. Maar sowieso al ontzettend knap dat hij een set kan pakken van Nadal.

Joy4ever

• 4632 berichten
  • 1857 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spanje - Brazilië? .

Mits Spanje wint

Duitsland - Nederland zou pas in de finale kunnen.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Joy4ever schreef:

(quote)
Mits Spanje wint

Dat heb ik ook ja .

DieGo

• 5808 berichten
  • 2379 stemmen

BoordAppel schreef:

(quote)

Break achter nu. Maar sowieso al ontzettend knap dat hij een set kan pakken van Nadal.

Inderdaad. Heb alleen het gevoel dat Haase er ook zo over denkt.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

Spanje - Brazilië? . (ook Spanje - Nederland en Nederland - Brazilië en Portugal zie ik ook wel graag tegen deze landen). Ook hoop ik eigenlijk op een Duitsland - Nederland. Heerlijk toch?

Ik vrees Brazilie wel heel erg. Ik heb zon gevoel dat als we die pot zouden overleven, Oranje wel eens naar de finale kan doorstomen.

Het wordt toch wel enorm spannend.

Vascago

• 4798 berichten
  • 3616 stemmen

Heerlijk dat Italie. Die Canavaro had al 4 jaar geleden een punt achter zijn interlandcarriere moeten zetten. Wat een blunders maakt die gast dit toernooi.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Ajax&Litmanen1 schreef:

(quote)

Ik vrees Brazilie wel heel erg. Ik heb zon gevoel dat als we die pot zouden overleven, Oranje wel eens naar de finale kan doorstomen.

Het wordt toch wel enorm spannend.

Ik ook, Brazilie is slim geworden en spelen niet meer volop de aanval. Goed georganiseerd en voorin hebben ze enorme stootkracht, creativiteit, snelheid. Dat heeft geen enkel land op dit toernooi.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Overigens vrees ik Argentinie net zo hard. Argentinie is net op tijd heel goed in vorm gekomen en hun voorhoede is vreselijk goed. Ben benieuwd. Had liever Brazilie op het schema ontlopen.

GinolaEHV

• 2127 berichten
  • 2612 stemmen

Het zou voor NL heel gunstig kunnen lopen dit WK.

Als ze 1e in de poule worden zou dit het kunnen zijn:

1/8e: NL - Slowakije

1/4e: NL - winnaar Portugal (mits ze 1e eindigen)/Chili (mits ze 2e eindigen)

1/2e: NL - een redelijk zwak land, namelijk:

- Uruguay

- VS

- Z-Korea

- Ghana

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

Vascago schreef:

Heerlijk dat Italie. Die Canavaro had al 4 jaar geleden een punt achter zijn interlandcarriere moeten zetten. Wat een blunders maakt die gast dit toernooi.

Hij was niet goed maar ik heb respect voor Cannavaro, die weet zelf ook dat ie niet meer de Fabio is van jaren geleden. Hij cijfert zichzelf weg voor zijn land. Hem maakt het weinig uit dat hij zijn naam vergrabbelt, allesm oet wijken voor zijn liefde voor Italie. En zo hoort het.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Big-T schreef:

Nederland Slowakije

Volgens mij kan Nederland verliezen, het zal oppassen zijn.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Overigens vrees ik Argentinie net zo hard. Argentinie is net op tijd heel goed in vorm gekomen en hun voorhoede is vreselijk goed. Ben benieuwd. Had liever Brazilie op het schema ontlopen.

Ik ook, wel minder omdat hun defensie (vooral Demichelis) veel hoop geeft. Nederland zal tegen Argentinie het middenveld in handen moeten krijgen.

Joy4ever

• 4632 berichten
  • 1857 stemmen

Naomi Watts schreef:

Hij was niet goed maar ik heb respect voor Cannavaro, die weet zelf ook dat ie niet meer de Fabio is van jaren geleden. Hij cijfert zichzelf weg voor zijn land. Hem maakt het weinig uit dat hij zijn naam vergrabbelt, alles moet wijken voor zijn liefde voor Italie. En zo hoort het.

En zo is het

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Ben ik eigenlijk de enige die hoopt dat Mexico een revanche kan nemen op Argentinië? Jammer trouwens dat Italië er is uit gevlogen, al lag het wel aan de ploeg zelf maar toch had Lippi betere keuzes moeten maken zoals Totti niet thuis laten en Cameronesi en Pirlo er vanaf minuut 1 in te zetten. Gatusso eruit smijten was ook een idiote zet.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

Naomi Watts schreef:

(quote)

Hij was niet goed maar ik heb respect voor Cannavaro, die weet zelf ook dat ie niet meer de Fabio is van jaren geleden. Hij cijfert zichzelf weg voor zijn land. Hem maakt het weinig uit dat hij zijn naam vergrabbelt, allesm oet wijken voor zijn liefde voor Italie. En zo hoort het.

Hij cijfert zich juist niet weg voor zijn land. Als hij echt om de ploeg gaf, dan had hij bedankt na EK 2008. Nu is Italie met hem alleen maar slechter ervan geworden.

The Oceanic Six

• 60508 berichten
  • 4107 stemmen

GinolaEHV schreef:

Het zou voor NL heel gunstig kunnen lopen dit WK.

Als ze 1e in de poule worden zou dit het kunnen zijn:

1/8e: NL - Slowakije

1/4e: NL - winnaar Portugal (mits ze 1e eindigen)/Chili (mits ze 2e eindigen)

1/2e: NL - een redelijk zwak land, namelijk:

- Uruguay

- VS

- Z-Korea

- Ghana

Vergeet je Brazilie niet?

GinolaEHV

• 2127 berichten
  • 2612 stemmen

Nee. Want die eindigen dan 2e in de poule met Portugal. Dus ontloopt Nederland Brazilie tot aan de finale.

rep_robert

• 27525 berichten
  • 4108 stemmen

Dood aan Gerard Joling, ga maar verder met tennis kijken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.