- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
goongumpa
-
- 3057 berichten
- 4083 stemmen
Wat een flauw toneel van die slowaken :/
Tommeh
-
- 7318 berichten
- 3298 stemmen
Ach de Italianen zouden het 3x erger doen
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
De uitschakeling kwam in Italie aan als een keiharde knal 

Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Jammer voor Italië, maar leuk als je bent voor de underdog. Cannavaro is groots.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Cannavaro is groots.
Je vergeet het woord ''prutser'' erachter te zetten 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3289 stemmen
Ze eindigen gewoon onder Nieuw-Zeeland
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Jammer dat Nieuw Zeeland zelf niet scoorde. Had het nog net iets leuker gemaakt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Wereldprestatie van de Kiwi's! Die wordt thuis toegejuicht als held. Lippi wordt denk ik iets anders verwelkomt.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Nieuw Zeeland ongeslagen. Wie had dat gedacht.
@ A&L:
My bad
.
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
Wereldprestatie van de Kiwi's! Die wordt thuis toegejuicht als held. Lippi wordt denk ik iets anders verwelkomt.
Die slaan ze bij thuiskomst een tand door zijn lippi 
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Wat een stompzinnige uitslagen zeg, vandaag.
Joy4ever
-
- 4632 berichten
- 1857 stemmen
Je vergeet het woord ''prutser'' erachter te zetten

Dit is zeker het eerste WK dat de beide finalisten van het WK daarvoor niet de poulefase overleven?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Cannavaro en Nesta samen achterin bij Italië waren pas echt een perfecte combi. Daar kon ik destijds echt van genieten. Dit was echt een sneu gezicht.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Gecondoleerd Joy. Aan de ene kant vind ik het mooi maar heb ook wel te doen met de Italianen. Want wat een grote voetbalnatie is dit en dan zo'n afgang. Al hebben ze dit wel zelf veroorzaakt natuurlijk.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
The Oceanic Six
-
- 60508 berichten
- 4107 stemmen
En laten we niet doen of het uniek is met Italie. In 2004 vlogen ze ook al na de groepsfase eruit. Al was dat een EK.
Phoenix
-
- 7846 berichten
- 1418 stemmen
Stompzinnig als in: niet te verwachten ongelofelijk ongekend. Wereldkampioen eruit tegen Slowakije, Paraguay niet voorbij een land met liefst 30 profspelers en een tenniswedstrijd van 70-68 in de vijfde set.
Ja, stompzinnig
.
chevy93
-
- 12763 berichten
- 1337 stemmen
Geweldige wedstrijd op Wimbledon! 
Ik heb vandaag geen goede zaken gedaan met mijn poule... (WK)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Gecondoleerd Joy. Aan de ene kant vind ik het mooi maar heb ook wel te doen met de Italianen. Want wat een grote voetbalnatie is dit en dan zo'n afgang. Al hebben ze dit wel zelf veroorzaakt natuurlijk.
Ik heb geen enkele medelijden, nu hou ik al niet zo van Italianen, maar dit hebben ze toch echt over zichzelf afgeroepen. Je zag aan de laatste 15 minuten dat ze de Slowaken makkelijk hadden kunnen oprollen als ze niet op een gelijkspel hadden gegokt.
1. Paraquay, Inwoners 10.135.388, geen teams in CL
2. Slowakije, Inwoners 5.379.455, geen teams in CL
3. Nieuw Zeeland, Inwoners 4.213.418, Amateur competitie
4. Italië, inwoners 58.126.212, 3 teams in CL, Serie A
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
True, maar ik weet hoe het voelt en dat doet pijn. En misschien voel ik het morgen weer. Ze hebben het inderdaad over zichzelf afgeroepen maar sympathie heb ik wel met ze. Cannavaro gun ik dit niet.
kos
-
- 46751 berichten
- 8898 stemmen
Erg gunstig voor Nederland. Slowakije is echt zo'n team die we eenvoudig kunnen hebben.
Joy4ever
-
- 4632 berichten
- 1857 stemmen
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Maakt het inderdaad wel 'makkelijk', maar ook minder interessant. In de Kwartfinale gaat het los. Ik hoop ook heel erg op Engeland - Argentinië.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.