- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
Spetie
-
- 38871 berichten
- 8313 stemmen
Ergens is het ook wel zwak dat geen van 2en de ander eens kon breken he? Bij echt goede spelers zal zo'n pot nooit voorkomen. Maar het is wel vermakelijk.
Federer brak Roddick vorig jaar in de finale anders ook pas voor het eerst in de 29e game van de 5e set. 
Op gras kun je met een dominante service gewoon heel ver komen en is breken lastiger dan op andere ondergronden.
voor Mahut en Isner.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Maar Messi zal natuurlijk eerst nog wel een grote prijs moeten pakken om in het lijstje van de Pele en Maradonna te komen.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Rare denkwijze inderdaad. Diezelfde mensen die LeBron James niet wereldtop vinden
.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
We hebben het hier niet enkel over goed, maar over iconisch, museumwaardig zoals Maradona dat zij fijntjes over Pele zei.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
We hebben het hier niet enkel over goed, maar over iconisch, museumwaardig zoals Maradona dat zij fijntjes over Pele zei.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Om echt groots te zijn, moet je ook beslissend zijn op de momenten die er toe doen.
Zo zou Ronaldo een veel betere voetballer zijn geweest als hij voor de finale van 1998 niet door het ijs gezakt was en Brazilië de wereldbeker had geschonken. Nu kon hij dat niet brengen en daarom past hij niet in het rijtje van de ware grote. Eigenlijk vind ik Cruijff daar ook niet bijhoren, had hij maar moeten winnen in 1974 of mee moeten gaan in 1978.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Dat hoeft niet gelijk vertaald te worden naar prijzen. Er staan nog tien anderen op het veld.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Het gaat ook niet om de prijs, maar op de prestatie van het pakken van die prijs en hoe beslissend de rol daarin was.
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Het gaat ook niet om de prijs, maar op de prestatie van het pakken van die prijs en hoe beslissend de rol daarin was.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Idd. als je de prestatie niet levert, pak je ook niet de prijs. Maar het gaat om de prestatie, de prijs is slechts een gevolg en heeft niets met het spel te maken...
Quido
-
- 14649 berichten
- 6113 stemmen
Maar het gaat om de prestatie, de prijs is slechts een gevolg en heeft niets met het spel te maken...
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
VANDAAG 24 JUNI
Het vervolg van
Isner - Mahut 6-4, 3-6, 6-7, 7-6, 59-59
"Not before 3:30 p.m on court 18"
Dus rond 16:30 uur Nederlandse tijd, niet eerder (blijkbaar).
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Lol, Isner én Mahut moeten beiden dan nog dubbels spelen later op de dag (rond 19:00 uur)
.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Vind je het gek? Die gasten moeten toch een beetje kunnen recuperen 
ace leader
-
- 3343 berichten
- 0 stemmen
Andy Roddick's reactie op de wedstrijd: "seriously..... doesn't anyone have to pee ? umpires included" 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
En wanneer stopt deze dame eens met fietsen???
51-jarige Longo pakt 57e nationale wielertitel.
De Française Jeannie Longo is in Chantonnay voor het derde jaar op rij nationaal tijdritkampioene geworden. Voor de inmiddels 51-jarige wielerlegende is het in alle categorieën samen al haar 57e nationale titel.
Na 24,7 km tegen de klok had Longo aan de aankomst 1 minuut en 19 seconden voorsprong op Edwige Pitel, de kampioene van 2004 en 2005. Christel Ferrier-Bruneau werd derde.
Longo won haar eerste titel in 1979 en donderdag sleepte ze haar tiende nationale tijdrittitel in de wacht. Zaterdag komt ze ook in actie in het wegkampioenschap, waarin ze vorig jaar derde werd. (belga/hln.be)

kappeuter (crew films)
-
- 74676 berichten
- 5987 stemmen
Op de foto ziet ze er uit als een oud oma'tje. Geen gezicht.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Duitsland - Engeland is een prachtige confrontatie in de achtste finales waar ik me enorm op verheug.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
En als Spanje doorgaat ook een mooi affiche (Brazilië of Portugal). Hopelijk ook Italië - Nederland.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4751 stemmen
Trouwens, nu ligt de weg voor Uruguay richting halve finales nog meer open. Krijgen eerst Zuid-Korea en erna de VS of Ghana voorgeschoteld. Buiten de VS zie ik geen van deze ploeg in staat om Uruguay te stoppen. En dan is het nog maar de vraag of de VS tegen de zeer sterke organisatie van Uruguay zoveel kansen gaat krijgen... Sowieso wel al een verrassende halve finalist dus!
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Mwoh, ik vind dat de weg richting halve finales eerder open ligt voor Ghana. Met Uruguay als taaiste klant.
En wie willen jullie als tegenstander? Paraguay of Italië...of Nieuw-Zeeland
?
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Jawel, want dan heeft hij het nooit gepresteerd een WK finale te winnen. (Zijn team aan de hand nemende.)
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Trouwens, nu ligt de weg voor Uruguay richting halve finales nog meer open. Krijgen eerst Zuid-Korea en erna de VS of Ghana voorgeschoteld. Buiten de VS zie ik geen van deze ploeg in staat om Uruguay te stoppen. En dan is het nog maar de vraag of de VS tegen de zeer sterke organisatie van Uruguay zoveel kansen gaat krijgen... Sowieso wel al een verrassende halve finalist dus!
ik zie Uruguay niet zomaar van Z Korea winnen, maar ze hebben inderdaad een redelijke kans..
Qar
-
- 228 berichten
- 1509 stemmen
ik zie Uruguay niet zomaar van Z Korea winnen, maar ze hebben inderdaad een redelijke kans..
Dat lijkt me toch geen probleem voor Uruguay, ik vind Zuid-Korea maar heel matig.
Hopelijk gaat mijn voorspelling in, dat Uruguay het nog ver gaat schoppen dit WK.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3891 stemmen
Weg ligt voor alle vier de landen open. Vorm van de dag zal beslissend zijn want doen allemaal niet veel voor elkaar onder denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik denk en hoop dat de weg open ligt voor Team USA.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik USA ook van te voren getipt als verrassing, gasten hebben gewoon een goede mentaliteit (Zuid Koreanen ook overigens)
orbit
-
- 12092 berichten
- 0 stemmen
Dat lijkt me toch geen probleem voor Uruguay, ik vind Zuid-Korea maar heel matig.
Hopelijk gaat mijn voorspelling in, dat Uruguay het nog ver gaat schoppen dit WK.
Zou mooi zijn, Suarez

chevy93
-
- 12763 berichten
- 1337 stemmen
Terwijl sommige al aan de 3e ronde toe zijn, moeten Mahut en Isner nog de 1e spelen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Wanneer gaan die verder? Zou toch om 10 uur beginnen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.