• 16.407 nieuwsartikelen
  • 180.175 films
  • 12.397 series
  • 34.339 seizoenen
  • 651.613 acteurs
  • 199.701 gebruikers
  • 9.420.959 stemmen

Studio Sport #4

zoeken in:

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Van der Gijp zei het ook mooi, die Ronaldo stond gewoon bijna te vloeken en trapte uit frustratie tegen de bal bij een goal van een teamgenoot. Wat een kwal die Ronaldo

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

moviemafketel schreef:

Hij liep bij de 1-0 zelfs niet even naar de speler die scoorde om te feliciteren. Ik zag iedereen op die gast springen behalve hij. Hij is een einzelganger,maar dat wil nog niet zeggen dat je je altijd moet afscheiden van de groep.

Zoals ik al zei; Ronaldo wil bij een 7-0 alle goals zelf maken, anders krijgt hij niet alle aandacht en lof en vind hij het maar niks.

Ronaldo is vergeleken met bv Messi maar een heel, heel klein mensje. Messi is het letterlijk, Ronaldo figuurlijk.

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Quote van de dag van A&L

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Die drive is wat een speler vaak tot grote momenten brengt. Hij wil de beste zijn en heeft daarmee al bijna alle prijzen gewonnen die er te winnen zijn. Verder ben ik geen fan van zijn gedrag en ben ik ook van mening dat hij veel aan zichzelf denkt, maar er wordt hier wel erg overdreven. Ronaldo heeft naast een hoop goals ook ontzettend veel assists op zijn naam staan. Het ging tot nu in het Portugese elftal even wat minder met hem persoonlijk (bijna anderhalf jaar niet gescoord, tot vandaag dan ) en dat uit zich in dergelijke frustraties, maar hij is nog nooit een doorn geweest in de prestatie van het gehele team. Ook vandaag heeft hij gewoon netjes meegedaan aan de klinkende en overtuigende 7-0 overwinning.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Het gezeur over Ronaldo is natuurlijk gewoon jaloezie. Hij speelt tenminste in een heerlijke voetbalmachine. NL mocht willen dat het zo'n speler had.

moviemafketel

• 19752 berichten
  • 2118 stemmen

Je kan toch ook gewoon extreem goed zijn zoals Messi en wel gewoon deel uitmaken van de groep.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

dutchtuga schreef:

Die drive is wat een speler vaak tot grote momenten brengt.

Precies, hij heeft een ongekende drive, wil de allerbeste zijn en alles en iedereeen moet daarvoor wijken. Een goede eigenschap, maar hij slaat door. Hij heeft dan ook niet het talent van een Messi of Zidane, maar wel enorm veel inzet waarmee die dat compenseert. Mits die in een wedstrijd niet gefrustreerd raakt natuurlijk. Zijn gedrag is erg storend, typische speler waar je van houdt of die je haat.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Ach, hij heeft maniertjes. Die heeft Cabauter ook. De vergelijking met Messi kan-ie niet aan, maar dat kan niemand.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

Het gezeur over Ronaldo is natuurlijk gewoon jaloezie. Hij speelt tenminste in een heerlijke voetbalmachine. NL mocht willen dat het zo'n speler had.

Haha heerlijke voetbalmachine? Het spel van Portugal ziet er al jaren niet uit. 1 potje tegen een stel matige Koreanen doet daar weinig vanaf. Portugal staat bekend dat ze moeizaam scoren. Ik wil ze nu wel eens tegen een topland weer zien. Tegen Ivoorkust kregen ze ook bijna geen schot op goal bij hen vorige week.

Ik ben blij dat Ronaldo geen Nederlander is. Hij mag iets beter zijn als van Persie, maar onze mannen voorin spelen tenminste voor het team, voor het vaderland. Niet alleen voor eigen eer en glorie.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Maradona was ook een egotripper en die wordt nu gezien als de beste voetballer ooit. Tijd doet egoïsme vergeten ofzo?

@A&L: Tegen Ivoorkust speelde Portugal met een systeem met Danny op de flank en Ronaldo in een onduidelijke rol. Het systeem waarmee ze vandaag hebben gespeeld, een klassieke 4-3-3 met echte flanken en een kopsterke en lange spits, creëert altijd een boel meer mogelijkheden dan met die behoedzame opstelling tegen Ivoorkust.

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Zoals ik al zei; Ronaldo wil bij een 7-0 alle goals zelf maken, anders krijgt hij niet alle aandacht en lof en vind hij het maar niks

Zoals Suarez bij Ajax, zeg maar?

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

dutchtuga schreef:

Maradona was ook een egotripper en die wordt nu gezien als de ebste voetballer ooit. Tijd doet egoïsme vergeten ofzo?

Niet te vergelijken. Maradona speelde wel voor zijn land. Ronaldo alleen maar om zelf uit te mogen blinken. Als Portugal met 5-4 verliest en hij maakte die 4 goals, dan zal hij denk ik blijer zijn als wanneer de 8-0 winnen zonder dat hij kon scoren.

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

onze mannen voorin spelen tenminste voor het team, voor het vaderland. Niet alleen voor eigen eer en glorie.

Over Jiskefet gesproken, dit is Jiskefet ver, ver voorbij

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Zoals Suarez bij Ajax, zeg maar?

Als iemand een teamspeler is, dan is dat Luis Suarez wel. Die gaat ook voor eigen kansen, maar hij doet alles voor het team. En hij had afgelopen seizoen met hele grote afstand de meeste assists van de competitie op zijn naam. Met hele grote afstand...

Reinbo

• 70660 berichten
  • 0 stemmen

Omdat het leuk blijft:

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

otherfool schreef:

(quote)

Over Jiskefet gesproken, dit is Jiskefet ver, ver voorbij

Scheelt weer dat jij het zegt. Anders had ik het me nog aangetrokken

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En hij had afgelopen seizoen met hele grote afstand de meeste assists van de competitie op zijn naam.

Zoals Ronaldo bij Portugal, zeg maar?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Als Portugal met 5-4 verliest en hij maakte die 4 goals, dan zal hij denk ik blijer zijn als wanneer de 8-0 winnen zonder dat hij kon scoren.

Wat een onzin. Overdreven, dus.

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Ik heb geen idee. Ik weet niet hoeveel assists hij gemaakt heeft. Maar Ronaldo is vooral een voorhoedespeler die goals moet maken. Dat doet hij te weinig voor Portugal. En als je dan ziet dat hij oprecht baalt dat een andere speler uit zijn team dat wel kan, dan zou je je toch kapot moeten schamen lijkt me.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Insignificance schreef:

(quote)

Of zoals Ronaldo bij Man. Utd, zeg maar?

stinissen (crew films & series)

• 23666 berichten
  • 77276 stemmen

moviemafketel schreef:

Als ze op deze manier de 1/8e finale niet winnen, dan mogen ze Bert meteen ontslaan. Dan heeft Bassie met mooier voetbal hetzelfde resultaat behaald. Bange Bert moet echt wakker gaan worden nu.

Ik denk ook echt dat de eerste knockout wedstrijd de laatste zal zijn..................

rep_robert

• 27527 berichten
  • 4114 stemmen

Volgens mij had Ronaldo al een jaar geen goal meer gemaakt voor het Portugeze elftal...

Insignificance

• 3220 berichten
  • 5589 stemmen

dutchtuga schreef:

Of zoals Ronaldo bij Man. Utd, zeg maar?

Ook goed.

Ajax&Litmanen1 schreef:

[En als je dan ziet dat hij oprecht baalt dat een andere speler uit zijn team dat wel kan, dan zou je je toch kapot moeten schamen lijkt me.

Ok. Toch zijn er, qua spel en intentie, best wat overeenkomsten, hoor.

Bartt88

• 1577 berichten
  • 1027 stemmen

Wat zeg jij nou, stinissen? Hoe kan jij zo hoog staan in onze pool?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Als Ronaldo de rest van het toernooi zo gedreven op zoek gaat naar de goal, zal elke tegenstander hem ontzettend vrezen. Ik zie Mathijssen al met knikkende kieën tegenover hem staan .

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Scheelt weer dat jij het zegt. Anders had ik het me nog aangetrokken

Nee hoor vooral doorgaan met die clichés over Ronaldo, niet stoppen nu!

The Oceanic Six

• 60504 berichten
  • 4103 stemmen

Mathijsen hoeft niet te vrezen. Bertje zet Boulahrouz er dan wel effe in. Probleem opgelost.

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

En dan de wedstrijd weer verliezen op mentaal vlak?

stinissen (crew films & series)

• 23666 berichten
  • 77276 stemmen

Duitsland

otherfool

• 18537 berichten
  • 3404 stemmen

Haha dat zou toch geweldig zijn als NL er wéér uitvliegt tegen Portugal? Ik heb er nu al pret van

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.