- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
Spanje weet wat ze te doen staat, winnen met meer dan 1-0.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
2-1 is al genoeg.
Stond net iets anders lykathea 
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
Yolanthe die een huis leegrooft
Die haar spullen haalt.
Yolanthe die onbewust bewust gaat staan kussen in een parkeergarage met Kaboutertje
Je zou toch niet mogen zoenen zeg. Kom jij uit Saoedi Arabië ofzo?
Yolanthe die elke week een ander pakje of ondergoed wil laten zien
Dat is haar werk.
Yolanthe die al eerder naar Zuid Afrika wou/ging? Gewoon rustig wachten op de kwartfinale dames
Trek haar paspoort in. Wat een flauwe kul. Bepaal JIJ wanneer iemand naar het WK wil?
Yolanthe die zoals Snor al zei niks met Wesley was begonnen als het een stratenmaker was. Denk ik ook.
Lul niet zo slap sukkel.
Yolanthe is vooral uiterlijke schoonheid, dat is jammer.
Jij kent haar?
En heb jij ook een snor?
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Chili zal er tegen Spanje voor moeten gaan. Wordt lastig, maar een gelijkspel is zeker niet onmogelijk.
En ik zie Zwitserland ook niet direct over Honduras heenlopen.
Mooi van Valdiva hoe hij z'n gele kaart voor de schwalbe accepteert trouwens, mogen veel spelers een voorbeeld aan nemen. 
Ik vind het erg grappig om te zien dat wanneer Portugal eens flink overtuigt, het hier ineens over Federer en andere randzaken gaat. Ik interpreteer deze stilte maar als complimenteus, want lovende woorden jegens het Portugees elftal zul je hier in Nederland niet snel tegenkomen.
Haha, dat klopt wel ja. Ik vond het een fijne galavoorstelling, maar mijn bril is ook een beetje gekleurd. 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Ik vind het erg grappig om te zien dat wanneer Portugal eens flink overtuigt, het hier ineens over Federer en andere randzaken gaat. Ik interpreteer deze stilte maar als complimenteus, want lovende woorden jegens het Portugees elftal zul je hier in Nederland niet snel tegenkomen.
Portugal blijft vies. En de 7-0 is knap (niks van gezien overigens) maar Noord Korea is nou geen Brazilie of Spanje he. Maar je bent er nog niet.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
@stephan
Je mag ook wel wat minder aggressief reageren hoor. Ben het eens op alle punten, behalve op het punt waarin je moviemafketel een sukkel noemt. Dat is namelijk wel waar, het zijn gewoon golddiggers 
En ja, wij mogen erover oordelen omdat het een publiekelijk stel is 
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Portugal blijft vies. En de 7-0 is knap (niks van gezien overigens) maar Noord Korea is nou geen Brazilie of Spanje he. Maar je bent er nog niet.
Nigel is viezer dan dit hele Portugal bij elkaar.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Boehoeeeeeeee, Nigel is een topper 
lykathea
-
- 1872 berichten
- 684 stemmen
2-1 is al genoeg.
Stond net iets anders lykathea
bedacht me. Omdat Spanje's doelpunten in de laatste wedstrijd uiteraard voor 2 tellen. 1 doelpunt vóór Spanje is er direct ook 1 tegen voor Chili.
Finisterra
-
- 15532 berichten
- 4756 stemmen
Verdomme jammer dat die Spanjaarden niet gewoon minstens gelijk speelden tegen Zwitserland. Dan was het mooie voetbal van Chili reeds beloond met een zekere 2e ronde. Hopelijk houden ze Spanje nu maar op een draw, dan liggen die er maar uit... Net goed.
Achja, Chili mist gewoon teveel kansen. Moeten beide wedstrijden winnen met 3-0, dan was er nu geen probleem. Erg teleurgesteld dat ze niet minstens 2-0 maakten.
Maar eerlijk gezegd zie ik Zwitserland ook niet zo maar 2-0 winnen van Honduras. Zelf het spel maken, hebben ze nog niet moeten doen...
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
@rep_robert
Die ene opmerking stamt voort uit een irritatie naar mensen die een mening vormen over iemands karakter en die men niet eens kent.
Daarmee verlaag je je tot een Privé-lezer, een Story-aanbidder en iemand die de artikelen in de Telegraaf serieus neemt. Daar heb ik ernstige moeite mee omdat die uiteraard geen goed beeld geven van de persoon Yolanthe.
Maar genoeg over haar. Terug naar sport.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
Heb de wedstrijd jammergenoeg niet kunnen zien (werk), maar Portugal;
Nu hopen dat Ronaldo nog veel moois laat zien, als die op dreef is, is-ie niet te houden. Laat maar komen!
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Leuk dat je Brazilië als voorbeeld neemt, het land dat maar 2-1 heeft gewonnen van ditzelfde Noord-Korea en gisteren meer gejank en valziekte heeft getoond dan Portugal tot nu op dit toernooi.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Inderdaad.
Ik vind de nieuwe shirtjes van Portugal wel lelijk hoor. Waar zijn die mooie Paarse heen?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Paars? Volgens mij hebben we daar nooit in gespeeld 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Leuk dat je Brazilië als voorbeeld neemt, het land dat maar 2-1 heeft gewonnen van ditzelfde Noord-Korea en gisteren meer gejank en valziekte heeft getoond dan Portugal tot nu op dit toernooi.
So? Brazilie heeft geen beste openingswedstrijd gespeeld.
Bij VI op tv zeggen ze het net treffend. De tegenstand van Korea was natuurlijk vandaag nihil. En Ronaldo is echt een sneue gast, die speelt alleen maar voor zichzelf.
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Nja, hoe wil je het dan noemen, heel-erg-donkerbordeauxrood ofzo. Heb er zelf vroeger nog in gegymt. 
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Joepie Vassie is blij. Met Marc Janko heeft Twente gewoon een potentiele topspits in huis gehaald. Voor NL begrippen gewoon een heel grote transfer. En Theo tekent 2 jaar bij. Douggie gaat niet weg en ik zie Ruiz ook nog wel een jaartje blijven. Dan gaan van de basis dus alleen 4 spelers weg en daar zijn er al 3 op een adequate manier opgevangen. Heb nu alweer zin in het nieuwe seizoen 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Dit shirt is inderdaad wel een stuk roder. We hebben slechte herinneringen aan dat erg donkere rode shirt (WK 2002
)
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Joepie Vassie is blij. Met Marc Janko heeft Twente gewoon een potentiele topspits in huis gehaald. Voor NL begrippen gewoon een heel grote transfer. En Theo tekent 2 jaar bij. Douggie gaat niet weg en ik zie Ruiz ook nog wel een jaartje blijven. Dan gaan van de basis dus alleen 4 spelers weg en daar zijn er al 3 op een adequate manier opgevangen. Heb nu alweer zin in het nieuwe seizoen
Waarom vind je Janko een potentiele topspits? Weet je wel iets van die jongen, behalve zijn gemiddelde in de prutcompetitie van Oostenrijk?
Ajax kocht eens Wesley Sonck. Scoorde er 30+ in Belgie. In Nederland kon hij er geen bal van.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Bij VI op tv zeggen ze het net treffend. De tegenstand van Korea was natuurlijk vandaag nihil. En Ronaldo is echt een sneue gast, die speelt alleen maar voor zichzelf.
Ronaldo is geen Portugal en hoezo voor zichzelf? Heeft vandaag toch drie erg mooie assists gegeven, als ik het goed heb. En Korea's tegenstand hield toch een hele helft vol. Nihil wil ik het dus niet noemen.
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
En Ronaldo is echt een sneue gast, die speelt alleen maar voor zichzelf.
En wat hij met die aanvoerdersband omdoet, is me een klein raadsel.
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Niet alleen bij jou is dat een raadsel. Niet echt het type om een team mentaal op sleeptouw te nemen. Die band hoort bij Carvalho.
Stephan
-
- 7901 berichten
- 1391 stemmen
En wat hij met die aanvoerdersband omdoet, is me een klein raadsel.
Misschien is hij daarmee wat veiliger voor gele kaarten als hij weer tegen de scheids loopt te mekkeren. 
Leland Palmer
-
- 23792 berichten
- 4922 stemmen
@ A&L. Hij is soms zeker een ego, maar betekend veel voor R. Madrid en nu Portugal als team. Genoeg sterke acties en assists (vandaag ook weer wat dutchtuga zegt).
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
@rep_robert
Die ene opmerking stamt voort uit een irritatie naar mensen die een mening vormen over iemands karakter en die men niet eens kent.
Daarmee verlaag je je tot een Privé-lezer, een Story-aanbidder en iemand die de artikelen in de Telegraaf serieus neemt. Daar heb ik ernstige moeite mee omdat die uiteraard geen goed beeld geven van de persoon Yolanthe.
Maar genoeg over haar. Terug naar sport.
Is jouw waarheid DE waarheid hier dan Stephan.
Sukkel ga ik maar een keer niet op in. Moet je helemaal zelf weten om met krachttermpjes te gaan smijten.
De voorbeelden die ik gaf kun je op jouw manier uitleggen of op mijn manier. We gaan maar weer verder over voetbal en overige sporten, want 1 Snor is genoeg.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Waarom vind je Janko een potentiele topspits? Weet je wel iets van die jongen, behalve zijn gemiddelde in de prutcompetitie van Oostenrijk?
Ajax kocht eens Wesley Sonck. Scoorde er 30+ in Belgie. In Nederland kon hij er geen bal van.
Mja, Je moet ook wel de goede spelers uit Belgie ophalen, Ruiz ofzo 
En de Oostenrijkse competitie mag wel in zijn totaliteit minder zijn dan de Eredivisie, maar ik denk dat een RBS in NL bij de top 6 eindigt. En ik heb een paar wedstrijden van hun gezien in de EL en dat ging hun wel heel behoorlijk af. Dus Janko is 26 jaar, begeerd door veel clubs in de bundesliga en in Engeland, weet wat scoren is en ook in Europa en speelt bij Twente in een team dat ws nog iets beter is dan Salzburg. Uiteraard moet ie het allemaal nog maar waarmaken, maar daarom zeg ik ook potentieel.
Vascago
-
- 4798 berichten
- 3619 stemmen
Boschker/Michailov
Rosales/Tiendalli, Wisgerhof, Douggie, Kuiper/Tiendalli
Brama, Janssen, Ruiz
Javadov, Janko, Baihrami
Dan staat er denk ik weer een geweldig elftal. Linksback en verdedigende middenvelder zijn dan nog een beetje magertjes. Misschien daar nog 1 kopen. Maar ik denk echt dat Ruiz nog een jaar blijft.
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
@ A&L. Hij is soms zeker een ego, maar betekend veel voor R. Madrid en nu Portugal als team. Genoeg sterke acties en assists (vandaag ook weer wat dutchtuga zegt).
Voor Portugal heeft Ronaldo nog weinig betekend. Rene vd Gijp zei het treffend met het beeld van Ronaldo die geirriteerd een bal in de goal trapje toen zon andere speler net de 5-0 ofzo scoorde. Hij wil stralen en de rest boeit niet. Ronaldo is geen teamplayer. Ronaldo speelt alleen voor Ronaldo.
Het is een hele goede speler, maar een walgelijk trieste gast. Ik mag hem niet en zal hem nooit mogen.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hij liep bij de 1-0 zelfs niet even naar de speler die scoorde om te feliciteren. Ik zag iedereen op die gast springen behalve hij. Hij is een einzelganger,maar dat wil nog niet zeggen dat je je altijd moet afscheiden van de groep.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.