- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Federer breekt. Nu doorzetten, mien jong!
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Zie Federer eigenlijk (bijna) nooit uit een geslagen positie terug komen. Beetje jammer dit.
Federer speelt ook wel knap beroerd zeg. Hij heeft helemaal geen energie of zin lijkt het wel.
Kijken jullie nooit tennis of vergeten jullie gewoon even voor het gemak de nodige wedstrijden of zelfs toernooien? Roland Garros 2009??
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Stop die idiote scheids bij Chi - Zwi !
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Welk privé leven?
Wesley zit in Zuid Afrika, hij zou op dit moment met voetballen bezig moeten zijn en niet met meneertje Derksen die in Scheveningen bivakkeert.
Dus als je in Zuid-Afrika zit mag iedereen in Nederland dus gewoon slap over je ouwehoeren en je beledigen...jaja.
.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Kijken jullie nooit tennis of vergeten jullie gewoon even voor het gemak de nodige wedstrijden of zelfs toernooien? Roland Garros 2009??
Vorige Wimbledon finale was ook een Federer met 9 levens.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Laatste Roland Garros 2010 en deze 1e pot lijkt het gewoon alsof er even geen bezieling of spelvreugde is. Komt gewoon wat meer geforceerd over, dat is alles. Dat hij moe is bijvoorbeeld zou prima kunnen,maar dit is natuurlijk gewoon een wanvertoning van hem. Maar hij pakt hem en misschien net als bij het Nederlands elftal niet mooi winnen maar wel het toernooi pakken.
En ja ik kijk heel veel tennis. Na voetbal de leukste sport.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Nounou, dat hij 2x goed wegkomt tegen Del Potro en Haas in 1 toernooi is natuurlijk knap. Maar over het algemeen zie ik hem toch verliezen als hij niet in de wedstrijd ziet.
Wel knap hoe het tij is gekeerd in de wedstrijd.
Nu moet Chili nog even 2x scoren 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Dus als je in Zuid-Afrika zit mag iedereen in Nederland dus gewoon slap over je ouwehoeren en je beledigen...jaja.
.
Wat een onzin, Derksen deelt al veel langer deze mening. Hoezo gaat Sneijder zich er nu opeens wel druk om maken?
Kijk ons allemaal in paniek raken omdat meneer Derksen wat zegt, in Engeland lachen ze om ons.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Laatste Roland Garros 2010 en deze 1e pot lijkt het gewoon alsof er even geen bezieling of spelvreugde is.
Vind dat juist altijd Federers grootste kracht. Hij laat nooit merken dat hij slecht in de wedstrijd zit en blijft onverstoorbaar door spelen. Emoties hebben nauwelijks vat op hem. En ben het totaal niet met je eens wat het terugkomen betreft.
Federer is echt al talloze malen uit precaire positie teruggekomen.
En bovendien speelt die vandaag ook helemaal niet zo slecht, Falla speelde gewoon wedstrijd van zijn leven.
kos
-
- 46753 berichten
- 8899 stemmen
Ja, laten we ons gaan vergelijken met de allergrootste proleten die er zijn, de Engelse roddelaars. Dat is pas een goed idee...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ik vind het erg grappig om te zien dat wanneer Portugal eens flink overtuigt, het hier ineens over Federer en andere randzaken gaat. Ik interpreteer deze stilte maar als complimenteus, want lovende woorden jegens het Portugees elftal zul je hier in Nederland niet snel tegenkomen. 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Nee, maar net zoals met veel gevallen de afgelopen tijd hebben mensen er nogal een handje van om zich compleet aan te stellen.
Boehoee, Derksen zegt gemene dingen over mij en mn vriendin, nu kan ik niet meer slapen.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Ik vind het erg grappig om te zien dat wanneer Portugal eens flink overtuigt, het hier ineens over Federer en andere randzaken gaat. Ik interpreteer deze stilte maar als complimenteus, want lovende woorden jegens het Portugees elftal zul je hier in Nederland niet snel tegenkomen.
Portuwatte?
Ach ja, Wimbledon is weer begonnen he. En tennis is nou eenmaal ook een erg leuke sport !
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Vind dat juist altijd Federers grootste kracht. Hij laat nooit merken dat hij slecht in de wedstrijd zit en blijft onverstoorbaar door spelen. Emoties hebben nauwelijks vat op hem. En ben het totaal niet met je eens wat het terugkomen betreft.
Federer is echt al talloze malen uit precaire positie teruggekomen.
En bovendien speelt die vandaag ook helemaal niet zo slecht, Falla speelde gewoon wedstrijd van zijn leven.
Ik had het overigens niet over terugkomen hoor, dat kan die best.
Dat was meer van reppie.
Ik mis gewoon even die gebalde vuisten. Hij heeft best emoties, maar nu hij die zelfs helemaal niet toont lijkt er wat met hem aan de hand te zijn.
Maar goed, hij heeft gewoon gewonnen. 
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Het viel dus toch op. 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Portugal

Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Wat een onzin, Derksen deelt al veel langer deze mening. Hoezo gaat Sneijder zich er nu opeens wel druk om maken?
Kijk ons allemaal in paniek raken omdat meneer Derksen wat zegt, in Engeland lachen ze om ons.
Het gaat niet om de mening van Derksen, maar om het feit dat het gewoon dom en ronduit asociaal is. En natuurlijk maakt Sneijder zich daar druk over, Derksen moet het gewoon laten haar te beledigen.
Nee, maar net zoals met veel gevallen de afgelopen tijd hebben mensen er nogal een handje van om zich compleet aan te stellen.
Boehoee, Derksen zegt gemene dingen over mij en mn vriendin, nu kan ik niet meer slapen.
Ik vroeg me gewoon oprecht af of VI zo diep is gezonken en dat is bij deze bevestigd. Wesley Sneijder zal vannacht echt wel kunnen slapen hoor.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Ik vind het erg grappig om te zien dat wanneer Portugal eens flink overtuigt, het hier ineens over Federer en andere randzaken gaat.
Ik zou het eerder willen omdraaien. Waarom zouden er heel veel woorden gewijd moeten worden aan een volledig ingecalculeerde nederlaag die slechts iets hoger uitvalt dan verwacht dan een legendarische wedstrijd op Wimbledon waar de topfavoriet langs de rand van de afgrond gaat?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Heet die nummer 8 van Zwitserland Hitler? Lijkt er zo op elke keer als de verslaggever dat zegt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Chili heeft er eigenlijk nog wel eentje nodig hoor...
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3892 stemmen
Lijkt er wel op dat Chili niet doorheeft dat ze met deze stand de poule niet gaan overleven. Onbegrijpelijk dat ze er niet al 1 of 2 bij hebben geprikt. Zo'n Gonzales ondanks zijn goal gewoon wisselen, geeft twee keer een bal niet af bij kans op 2-0 waardoor Zwitserland en Spanje in poule H doorgaan..
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Niet het eerste team dat niet kan rekenen, timbo... Ik snap ook niet dat die Zwitsers niet gewoon deze 1-0 consolideren.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
De Chilenen geven een lesje HOE VERKLOOT IK 5 GROTE KANSEN OP RIJ.
Gelukkig heeft Zwitserland goed geleerd van de Chilenen 
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Als Chili gelijk speelt tegen Spanje (Wat ik niet denk) ligt Spanje er waarschijnlijk uit. Hoewel Zwitserland dan wel moet zien te winnen van Honduras...
Dit is voor Spanje in ieder geval de meest vervelende uitslag.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Maak die 1-1 voor mijn poule gewoon eens 
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4114 stemmen
Het gaat niet om de mening van Derksen, maar om het feit dat het gewoon dom en ronduit asociaal is. En natuurlijk maakt Sneijder zich daar druk over, Derksen moet het gewoon laten haar te beledigen.
Ik vroeg me gewoon oprecht af of VI zo diep is gezonken en dat is bij deze bevestigd. Wesley Sneijder zal vannacht echt wel kunnen slapen hoor.
Jij vindt het diep gezonken, als ze het in die 50 minuten 1 minuutje over Yolanthe hebben vind ik het wel meevallen. Het is alleen maar wie er aandacht aan schenkt he! Zelfde als met de kutkakkerlakken en het kutmarrokaan verhaaltje.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.