- Home
- Filmforum
- Overig - Algemeen
- Studio Sport #4
Studio Sport #4
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tegen Ghana zonder Klose, tjuus Deutschland! 
The Oceanic Six
-
- 60504 berichten
- 4103 stemmen
Het keert anders bij een rode kaart die er nooit had mogen zijn.
Vond het niet onterecht. En er waren meer Duitsers die vandaag 2x geel hadden kunnen pakken. Duitsland was vandaag niet goed genoeg.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Als je eenmaal snel gele kaarten geeft voor een overtreding, dan moet je ook consequent blijven. Vandaar een terechte tweede gele kaart voor Klose.
Onderhond
-
- 87655 berichten
- 12966 stemmen
Vond het niet onterecht.
Als je die eerste gele terecht vind dan had er geen man meer op het veld moeten staan. Is gewoon een belachelijke kaart.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Die Euforie ist eingebremmst.
Alles zat de sympathieke oosterburen vandaag tegen, alles. Dat heb je soms zo (zie Spanje). Met 11 man tegen Ghana mag dit wonderteam geen probleem hebben. Het voetbalhart van alle liefhebbers over de hele wereld huilt, maar het is niet anders. Toch trots op die Jungen, ze hebben gekämpft in de tweede Halbzeit voor wat ze waard zijn.
Wilfred Genee
-
- 1173 berichten
- 669 stemmen
Ik wil graag van Pantelic horen hoe het kan dat ze zonder hem toch aardig speelden
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Als je die eerste gele terecht vind dan had er geen man meer op het veld moeten staan. Is gewoon een belachelijke kaart.
Nicolage Rico
-
- 20230 berichten
- 2384 stemmen
Alles zat de sympathieke oosterburen vandaag tegen, alles. Dat heb je soms zo (zie Spanje). Met 11 man tegen Ghana mag dit wonderteam geen probleem hebben. Het voetbalhart van alle liefhebbers over de hele wereld huilt, maar het is niet anders. Toch trots op die Jungen, ze hebben gekämpft in de tweede Halbzeit voor wat ze waard zijn.
Haha, lekker overdreven weer.
Duitsland heeft een aardig team, maar ik denk niet dat er voetbalharten huilen buiten Duitsland en jouw pompende orgaan.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Je doet me denken aan die film van Eddy Terstall met die Duitsland fan. Kom hoe heet-ie ook weer? Rent-a-Friend!
Zit Marc van Uchelen ook bij jou op de bank naast je als je TV glotzt?
Stephan
-
- 7902 berichten
- 1391 stemmen
Ik vraag me af wat Duitsland doet als ze een tegenstander treffen die wél wil (kan) voetballen...
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Dan had je TV moeten kijken als je je dat nog steeds afvraagt.
Joy4ever
-
- 4637 berichten
- 1862 stemmen
en jouw pompende orgaan.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Als Duitsland zo domineerde hoef je geen 3x of 4x door het oog van de naald te kruipen. Rode kaart was zwaar bestraft maar er valt wel iets over te zeggen.
Verder snap ik niet dat je een harde krijgt van Mourinho's Inter en hier begint over een huilend voetbalhart. Servië creëerde nogal wat meer dan Inter bijvoorbeeld. Alleen bij Inter was het geniaal, briljant etcetera etcetera.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Laat me toch even verdrietig zijn 
En nu weer vizier op Ghana!
Niet versagen!
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen
Slecht gewisseld ook van Löw. Nadat Özil weg was was er toch wel minder creativiteit. Heeft de 'zure zak hooi' goed gezien 
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
De 4-0 van Duitsland tegen de aussies gaat nog erg belangrijk zijn. Je ziet van verre aankomen dat er drie ploegen op 6 gaan eindigen en dat Duisland toch nog poulewinnaar wordt.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Je doet me denken aan die film van Eddy Terstall met die Duitsland fan. Kom hoe heet-ie ook weer? Rent-a-Friend!
Zit Marc van Uchelen ook bij jou op de bank naast je als je TV glotzt?
Die film ken ik niet. Aanrader?
kos
-
- 46754 berichten
- 8900 stemmen
Gelukkig geen irritante applausjes en duimpjes van Pantelic gezien.
Mochizuki Rokuro
-
- 18943 berichten
- 16556 stemmen

moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
4 ploegen op 4 punten denk ik. En ja die 4-0 helpt wel dan.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Hoe dan ook: Gelukkig zijn de 2e ronde matchen tot nog toe een stuk spectaculairder dan de tegenvallende 1e ronde. Al zal Slovenie - USA wel weer even doorbijten worden vrees ik.
otherfool
-
- 18537 berichten
- 3404 stemmen
Tijdens de volgende eindronde ga ik wel een maandje in de Heimat zitten 
De Zwarte Magiër is reëel en belooft het hoofd niet te laten hangen. Wir haben alles noch in eigenes Hand. En zo is het.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Hoe dan ook: Gelukkig zijn de 2e ronde matchen tot nog toe een stuk spectaculairder dan de tegenvallende 1e ronde. Al zal Slovenie - USA wel weer even doorbijten worden vrees ik.
Engeland-Algerije lijkt me ook geen bal aan.
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
4 ploegen op 4 punten denk ik. En ja die 4-0 helpt wel dan.
6-6-6-0 lijkt me aanemelijker.
Of Australie moet stunten tegen Ghana
Quido
-
- 14649 berichten
- 6118 stemmen
Die Duitsers mogen blij dat het maar bij één rode kaart is gebleven.
rep_robert
-
- 27527 berichten
- 4115 stemmen
Waterkneusje zegt voor de verandering verstandige dingen, toch een ander persoon als er geen PSV in het verhaaltje voor komt.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik zie wel wat opbloeien tussen hem en Dione.
wavanbuuren
-
- 4228 berichten
- 1334 stemmen
Engeland-Algerije lijkt me ook geen bal aan.
Wordt juist spectakel met twee van zulke keepers 
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.